SPOILER: MAL-lijstOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: FOK! Anime aanradersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Waarom zijn (sommige) fansubs illegaal?
Anime worden steeds populairder in andere landen, waardoor er vaker licenties opgekocht worden. Dit betekent dat de afleveringen officieel niet verspreid mogen worden (zonder toestemming).
Dit gebeurt niet bij alle series, maar meestal bij series die bekendheid verkrijgen in het westen waardoor een westerse uitgever de licentie koopt om hieraan te verdienen.
Ik kan de fansubs niet afspelen, wat moet ik doen?
Waarschijnlijk heb je niet de goede codes die nodig zijn om de formaten af te spelen.
Er zijn Drie verschillende ''Populaire'' codecs waar je anime mee kunt kijken.
Je hebt KCP- Kawaii Codec Pack deze codec pack bevat de meest essentile codecs die nodig zijn voor het bekijken van anime. Bij KCP is ook de media speler MPC-HC aanwezig. Dit is een mediaspeler die uitermate geschikt is voor het bekijken van anime.
Het CCCP-Project is een pakket speciaal ontwikkeld voor anime. Het voordeel van CCCP is dat het al een lang lopend project is. Het biedt ongeveer dezelfde mogelijkheden als KCP. Enig nadeel bij CCCP is wel dat het niet constant wordt gepdatet en er dus lange intervals zijn.
En als laatst heb je ook nog K-lite Codec pack
K-lite kun je het beste gebruiken in combinatie met MPC-HC het biedt vergelijkbare functies aan zoals KCP, en CCCP hebben.
De beste Media speler die wordt aangeraden voor het kijken van anime is MPC-HC Deze speler is geschikt voor het kijken van anime en geeft ook nog eens een betere beeldkwaliteit.
Kan ik downloaden via IRC?
Een guide om via IRC downloaden is gemaakt door Robin007bond en kun je hier vinden.
Help! Mijn plaatjes doen het niet. Wat nu?
Je bent aan het hotlinken, en dit mag niet. Upload het plaatje via Imgur of Photobucket en plaats hem opnieuw.
Degene die het topic sluit (door middel van de 301e post), opent het volgende deel! Er worden ook statistieken bijgehouden.
[ Bericht 0% gewijzigd door Kyubey op 17-03-2014 20:21:47 ]Helemaal super.
Dat klinkt als een computer waarbij je de buizen moet vervangen als je van browser wilt wisselen.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 18:49 schreef Leafeon672 het volgende:
Waarom is die OP zo lang? Mijn computer crasht helemaal!
Such is life in Burkina Faso....quote:Op zaterdag 15 maart 2014 18:50 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Dat klinkt als een computer waarbij je de buizen moet vervangen als je van browser wilt wisselen.
Verzorg je de hamsters wel goed?quote:Op zaterdag 15 maart 2014 18:49 schreef Leafeon672 het volgende:
Waarom is die OP zo lang? Mijn computer crasht helemaal!
Die zijn dood...quote:
Het is allemaal jouw schuldquote:Op zaterdag 15 maart 2014 19:04 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Was waterkoeling toch niet zo'n goed idee achteraf.
Ik had nog zo gezegd, geen Bolletjequote:
quote:Op zaterdag 15 maart 2014 19:23 schreef robin007bond het volgende:
Omdat de TT niet volledig te lezen was op mijn mobiel dacht ik dat het iets met otaku te maken zou hebben.
Het roteren van mijn scherm heeft me de daadwerkelijke titel laten lezen. Altijd een vreemd gevoel wanneer er iets compleet anders staat dan je verwacht.
Swipe opzij op de titel.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 19:23 schreef robin007bond het volgende:
Omdat de TT niet volledig te lezen was op mijn mobiel dacht ik dat het iets met otaku te maken zou hebben.
Het roteren van mijn scherm heeft me de daadwerkelijke titel laten lezen. Altijd een vreemd gevoel wanneer er iets compleet anders staat dan je verwacht.
quote:Op zaterdag 15 maart 2014 19:31 schreef mschol het volgende:
[..]
"overclocken blijkt toch slecht voor de gezondheid"
TR gemacht voor dierenmishandelingquote:
DOE EENS RUSTIG!quote:
quote:Op zaterdag 15 maart 2014 17:37 schreef Arashimashou het volgende:
[..]Stoer!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Hier past alleenquote:Op zaterdag 15 maart 2014 21:14 schreef robin007bond het volgende:
Zo. Ik heb besloten dat Kill la Kill op on-hold gaat als mensen het er na het einde nog gaan aanprijzen. Of als Flamenco niets blijkt te zijn voor mij. Anders wordt het misschien een drop, maar dat vind ik dan weer zonde. Ik laat het op mij afkomen.
Het is namelijk zonde om mijn tijd te besteden aan een show waarvan ik nog niet weet of die goed gaat worden, terwijl ik ook nog bewezen series kan kijken die de tand des tijds hebben doorstaan zoals Cowboy Bebop.
Niet mijn sterkste puntquote:
Gunbuster of Diebuster weet zo snel niet meer welke is wel leukquote:Verder heb ik Gunbuster even binnengehaald.
Gunbuster is het origineel. Diebuster is het vervolg.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 22:20 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Niet mijn sterkste punt
[..]
Gunbuster of Diebuster weet zo snel niet meer welke is wel leuk
Ik weet dat ik al eerder op dit sentiment gereageerd heb, maar zoals in de fabel van de schorpioen en de schildpad (´I'd claim some remorse or at least some compunction, but I just can't help it,´) kan ik niet anders doen dan reageren.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 21:14 schreef robin007bond het volgende:
Zo. Ik heb besloten dat Kill la Kill op on-hold gaat als mensen het er na het einde nog gaan aanprijzen. Of als Flamenco niets blijkt te zijn voor mij. Anders wordt het misschien een drop, maar dat vind ik dan weer zonde. Ik laat het op mij afkomen.
Het is namelijk zonde om mijn tijd te besteden aan een show waarvan ik nog niet weet of die goed gaat worden, terwijl ik ook nog bewezen series kan kijken die de tand des tijds hebben doorstaan zoals Cowboy Bebop.
Geregeld.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 21:57 schreef AdoraBelle het volgende:
Mag ik ook in de OP?
http://myanimelist.net/animelist/AdoraBelle
Krijg eens smaak. Van Bebop weet je ook nog niet of je hem leuk zou vinden. En je mist de hele Kill la Kill hype trein.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 21:14 schreef robin007bond het volgende:
Je verwoordt het prima! Het is nu een hypetrein. Als er over een paar maanden nog steeds over wordt gepraat zijn mensen al een stuk rationeler in hun beoordeling.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 22:46 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Geregeld.
[..]
Krijg eens smaak. Van Bebop weet je ook nog niet of je hem leuk zou vinden. En je mist de hele Kill la Kill hype trein.
Voor jou informatie, is Naruto op het moment best wel kijkbaar. Ik had tijdens de hele oorlog al het idee dat de toevoegingen van de animatiestudio erg goed uitpakten en niet alleen draden oppakten die Kishimoto had laten slingeren, maar ook met bijlpersonages de saaie en onpersoonlijke gevechten die geen intellectuele inhoud hadden, buiten dat de elke generatie zijn voorgangers overtreft, verlevendigde met een gepaste dosis humor. .quote:
Samurai Flamenco missen.quote:
Je reactie kan ik waarderen. Daar heb je helemaal gelijk in.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 22:46 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Ik weet dat ik al eerder op dit sentiment gereageerd heb, maar zoals in de fabel van de schorpioen en de schildpad (´I'd claim some remorse or at least some compunction, but I just can't help it,´) kan ik niet anders doen dan reageren.
Maar anderzijds kan ik ook niet meer dan halfslachtig reageren. Blablabla. Je kunt nooit van te voren weten wat je goed zult vinden. Blablabla. De mening van anderen invalideert de jouwe niet, zelfs de meningen van recensenten en (zelfbenoemde) experts zijn alleen beter dan de jouwe binnen de kaders die ze voor zichzelf en hun publiek stellen. Blablabla. Populaire werken zijn alleen meer de tijd waar binnen hun populariteit en zelfs dan meer als ijsbreker, gespreksstof of object van lof, spot en hoon dan om de eigen kwaliteiten. Blablabla.
Nani sore. Vermaak is ook vermaak.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 23:01 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Je verwoordt het prima! Het is nu een hypetrein. Als er over een paar maanden nog steeds over wordt gepraat zijn mensen al een stuk rationeler in hun beoordeling.
Daarnaast kun je Cowboy Bebop in ieder geval een klassieker noemen. Aan de hand van filmcritici. Betekent natuurlijk niet dat ik het geweldig ga vinden, maar het wordt tot op de dag van vandaag nog steeds veelvuldig aangehaald als goede anime.
Kill la Kill is aardig, maar het is meer een anime waarvan ik het me gewoon op me af laat komen zonder er echt warm of koud van te worden. Het vermaakt me, maar dat is het wel. Eigenlijk vermaakt het me niet zo erg als Samurai Flamenco dus ga ik die eerst verder kijken. Daar wordt namelijk ook nog over gediscussieerd, maar dan zonder een hype van hier tot Tokyo.
Ok. Ik denk alleen niet het te gaan oppakken. Na te veel fillers wist ik dan eindelijk de serie te droppen en dat laat ik zo.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 23:01 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Voor jou informatie, is Naruto op het moment best wel kijkbaar. Ik had tijdens de hele oorlog al het idee dat de toevoegingen van de animatiestudio erg goed uitpakten en niet alleen draden oppakten die Kishimoto had laten slingeren, maar ook met bijlpersonages de saaie en onpersoonlijke gevechten die geen intellectuele inhoud hadden, buiten dat de elke generatie zijn voorgangers overtreft, verlevendigde met een gepaste dosis humor. .
Niet zo elitair doen, gewoon kijken.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 23:05 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Je hebt wel gradaties in vermaak.
Hoeft natuurlijk ook niet. En hoewel ik me niet geheel in Robins argument over Kill La Kill kan vinden zou ik wel zeggen dat een soortgelijk argument opgaat voor Naruto omdat je in zo'n uitgerekte serie relatief weinig terug krijgt voor de tijd die je er in stopt in vergelijking met andere series.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 23:04 schreef Qunix het volgende:
[..]
Ok. Ik denk alleen niet het te gaan oppakken. Na te veel fillers wist ik dan eindelijk de serie te droppen en dat laat ik zo.
Precies! Daarom ben ik ook gestopt met Naruto.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 23:17 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Hoeft natuurlijk ook niet. En hoewel ik me niet geheel in Robins argument over Kill La Kill kan vinden zou ik wel zeggen dat een soortgelijk argument opgaat voor Naruto omdat je in zo'n uitgerekte serie relatief weinig terug krijgt voor de tijd die je er in stopt in vergelijking met andere series.
Volg je de manga ook?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“An interesting thing is a good thing.”
quote:Op zaterdag 15 maart 2014 23:50 schreef robin007blond het volgende:
Ik heb me voorgenomen om chips voortaan met een vork te eten. Zo burgerlijk, dat gedoe met de hand.
quote:Op zaterdag 15 maart 2014 23:48 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Volg je de manga ook?We zullen zienSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt./A/non's with his waifu, all's right in the world.
Wut.quote:Op zondag 16 maart 2014 01:28 schreef robin007blond het volgende:
Samurai Flamingo is de Evangelion van de Madoka van onze generatie.
Ja echt, Samurai Flamenco AOTYquote:Op zondag 16 maart 2014 00:28 schreef robin007bond het volgende:
Het leukste is nog dat Samurai Flamenco een 6.9 heeft op MAL omdat mensen niet realiseren hoe geweldig het is.
NGE had volgens mij toen het uitgezonden werd ook niet de hoogste ratings, totdat mensen zagen wat voor een pareltje het eigenlijk was (deconstructie van het mecha genre, personages die echt helemaal uitgediept worden). Ik zeg niet dat Samurai Flamenco de kwaliteit van NGE benadert, maar het kan eenzelfde soort grote serie worden.
Of misschien enkel in mijn dromen.
Jij volgt hem ook?quote:Op zondag 16 maart 2014 03:16 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Ja echt, Samurai Flamenco AOTY![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“An interesting thing is a good thing.”
quote:Op zondag 16 maart 2014 11:39 schreef Repelsteeltju het volgende:
Durarara krijgt een vervolg
en
de trailer voor Fate-Stay Night bevestigt bijna dat zeker dat heaven's feel aangebroken gaat worden in de nieuwe anime door UFOtable.Mooi dat Ufotable een nieuwe Fate/Stay Night maakt. Die adaptatie van Deen was om te janken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja dus. Mooi man!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In de boekenserie krijgt hij evenzoveel aandacht als Youko. Kun je het je voorstellen?quote:
Dat is bijna niks tochquote:Op zondag 16 maart 2014 12:59 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
In de boekenserie krijgt hij evenzoveel aandacht als Youko. Kun je het je voorstellen?
Haten op de enige mainstream shounen die niet zo ver is gekomen vanwege fanservice zoals One Piece en Fairy Tail.quote:
Hier sluit ik mij volledig bij aan. De anime gaat alleen nog maar beter worden als de Kakashi ANBU filler arc straks voorbij is. Ben echt zwaar benieuwd hoe ze bepaalde dingen gaan aanpakken want studio Pierrot doet het echt perfect momenteel.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 23:01 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Voor jou informatie, is Naruto op het moment best wel kijkbaar. Ik had tijdens de hele oorlog al het idee dat de toevoegingen van de animatiestudio erg goed uitpakten en niet alleen draden oppakten die Kishimoto had laten slingeren, maar ook met bijlpersonages de saaie en onpersoonlijke gevechten die geen intellectuele inhoud hadden, buiten dat de elke generatie zijn voorgangers overtreft, verlevendigde met een gepaste dosis humor. .
quote:Op zaterdag 15 maart 2014 23:48 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Volg je de manga ook?Kleine theorie:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door Mauskoekwaus op 16-03-2014 13:34:07 ]''I came here to kick gum and chew ass, and I'm all out of gum!''
quote:Op zondag 16 maart 2014 12:53 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ja dus. Mooi man!Serieuze spoilers, niet lezen als je hem nog niet hebt gezien:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Pierrot doet het zeker goedquote:Op zondag 16 maart 2014 13:28 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Hier sluit ik mij volledig bij aan. De anime gaat alleen nog maar beter worden als de Kakashi ANBU filler arc straks voorbij is. Ben echt zwaar benieuwd hoe ze bepaalde dingen gaan aanpakken want studio Pierrot doet het echt perfect momenteel.
One Piece is zwaar overrated. Het mooie aan One Piece is dat characters vroeg gentroduceerd worden als iemand met een bijrol, en later blijkt het iemand te zijn die van grote waarde is voor het verhaal. Dat, en het feit dat de ''worldbuilding'' in One Piece zo goed gedaan is. Alles heeft een zekere samenhang en dat mis ik wel in Naruto. Als Naruto in de manga nou uitstapjes had gedaan naar andere plekken, in plaats van alleen Sunagakure en Konohagakure, dan was het een stuk boeiender geweest. Het speelt zich continu op vrijwel dezelfde plekken af, en daar had Kishimoto meer mee kunnen doen. Hij had bijvoorbeeld een arc kunnen maken waarin Sasuke zijn skills met de katana leert in dat land van die Samurai.quote:Op zondag 16 maart 2014 14:24 schreef Repelsteeltju het volgende:
Ik weet dat de Grote Drie conceptueel even zinnig is als de klassieke links rechts tweedeling in de politiek, maar wat manga betreft (De Bleach anime is inmiddels gestopt) is er alleen de Grote En. Volgens dit verhelderende statisch onderbouwde stukje, althans.
http://aquabluesweater.wo(...)piece-rule-them-all/
quote:Op zondag 16 maart 2014 13:28 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Kleine theorie:Nice. Ik moet eerlijk toegeven dat ik die dingen nog niet bij elkaar opgeteld had, maar dat zou best wel eens kunnen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“An interesting thing is a good thing.”
quote:Op zondag 16 maart 2014 14:31 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Nice. Ik moet eerlijk toegeven dat ik die dingen nog niet bij elkaar opgeteld had, maar dat zou best wel eens kunnen.
SPOILER: nurutuOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt./A/non's with his waifu, all's right in the world.
Ik had mezelf al gespoiled door de Kotaku review te lezen, maar dat maakte de episode zeker niet minder leuk.quote:Op zondag 16 maart 2014 13:34 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
SPOILER
Volgens mij had ik hier toen een hysterische post geplaatst bij ep. 7, die transformatie en ontwikkeling van een enerzijds klungelige superheld zonder krachten die bijna oude vrouwtjes helpt oversteken naar laatste baken van hoop van de mensheid tijdens de invasie van de superhelden en later aliens had mij echt compleet te pakken, zag het echt niet aankomen. Ik zat bijna in shock tijdens het einde van ep. 7, van "Wat is dit?" haha
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 16-03-2014 15:55:16 ]
quote:Op zondag 16 maart 2014 15:05 schreef De_Dakgoot het volgende:
Nee johhh,>Is al gedood door Sasuke.SPOILER: nurutuOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.''I came here to kick gum and chew ass, and I'm all out of gum!''
Ach je weet wat ze zeggen: ´oorlog is de voortzetting van politiek met andere middelen.´quote:Op zondag 16 maart 2014 16:05 schreef De_Dakgoot het volgende:
Repel, hoeveel politiek komt er wel niet in voor man.
Och, kan je het niet hebben?quote:Op zondag 16 maart 2014 13:28 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Haten op de enige mainstream shounen die niet zo ver is gekomen vanwege fanservice zoals One Piece en Fairy Tail.Ga jij maar weer lekker naar je moeblobs kijken.
quote:Op zondag 9 maart 2014 01:35 schreef DeZwabber het volgende:
Dit gaat de verkeerde kant op
[ afbeelding ]
ITS HAPPENINGquote:Op zondag 9 maart 2014 02:08 schreef Arashimashou het volgende:
Wat een deprimerende titel.
[..]
Een postcountgevecht tussen jou en Dakgoot zou inderdaad desastreus kunnen verlopen.
Inderdaad, Youko lijkt wel dr verstand te verliezen als queen.quote:Op zondag 16 maart 2014 16:31 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Ach je weet wat ze zeggen: ´oorlog is de voortzetting van politiek met andere middelen.´
#76 Silver Spoon en Magiquote:Op zondag 16 maart 2014 16:32 schreef AdoraBelle het volgende:
Ik dacht dat dit topic over anime ging?.
Ik plaag jullie maar hoorquote:Op zondag 16 maart 2014 16:37 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
#76 Silver Spoon en Magi
#77 One Piece en Naruto
#78 Naruto
#79 Naruto
#80 Naruto
#81 Samurai Flamenco
#82 Samurai Flamenco (vermoedelijk)
#83 Nisekoi
#84 Naruto
#85 12 Kingdoms
#86 12 Kingdoms
Deze hele pagina zit vol met berichten over anime.
Waarom kijk je RoboTech in plaats van Macross?quote:Op zondag 16 maart 2014 16:44 schreef AdoraBelle het volgende:
Robotech is nog best leuk. Ik had verwacht dat er veel ruimte gevechten en mech warrior dingen in voor zouden komen. Maar het zijn veel meer liefdes scenes enzo.
Ja ze lijkt helemaal niet in h'r element op dat moment, maar als Chuu Youshi kan ze tenminste weer even een tijdje iets doen dat ze daadwerkelijk goed kan, in plaats van weggemanoeuvreerd worden door haar raadgevers en kabinet.quote:Op zondag 16 maart 2014 16:36 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Inderdaad, Youko lijkt wel dr verstand te verliezen als queen.
Alweer ep 28 kijkt best lekker weg
Ik snap echt niet waarom ze dat soort shitty namen moeten verzinnen voor de vertalingquote:Op zondag 16 maart 2014 16:49 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Waarom kijk je RoboTech in plaats van Macross?
De naam is helaas niet het enige verschil.quote:Op zondag 16 maart 2014 17:23 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik snap echt niet waarom ze dat soort shitty namen moeten verzinnen voor de vertaling
Oh jee, wat hebben ze gedaanquote:Op zondag 16 maart 2014 17:24 schreef robin007bond het volgende:
[..]
De naam is helaas niet het enige verschil.
Omdat ik die troep ooit van iemand via Marktplaats gekocht heb. Een hele doos vol met anime videobanden. Waaronder dus volume 1 t/m 6 van Robotech (met uitzondering van volume 3). Ik wil ze gewoon even kijken voor ik ze weer verkoop.quote:Op zondag 16 maart 2014 16:49 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Waarom kijk je RoboTech in plaats van Macross?
Nee, goed opgemerkt hoor! Vond je vast heel moeilijk.quote:
http://anidb.net/perl-bin/animedb.pl?show=anime&aid=77quote:Op zondag 16 maart 2014 18:33 schreef robin007bond het volgende:
[..]
http://en.m.wikipedia.org/wiki/Robotech
Onder het kopje 'Criticism of adaptation'.
quote:Note 2: Robotech is the butchered US version of Macross done by Harmony Gold. It was dubbed, heavily edited and the plot was completely rewritten. The actual episode count remained, as did the rough episode structure.
Ben benieuwd wat ze gaat doen om de corruptie aan te pakken zowel in het paleis als met koukan.quote:Op zondag 16 maart 2014 16:58 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Ja ze lijkt helemaal niet in h'r element op dat moment, maar als Chuu Youshi kan ze tenminste weer even een tijdje iets doen dat ze daadwerkelijk goed kan, in plaats van weggemanoeuvreerd worden door haar raadgevers en kabinet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt./A/non's with his waifu, all's right in the world.
quote:Op zondag 16 maart 2014 23:20 schreef De_Dakgoot het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben er nog steeds niet over uit of ik het originele seizoen wel wil zien, laat staan het tweede.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.🐙
quote:Op zondag 16 maart 2014 15:22 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik had mezelf al gespoiled door de Kotaku review te lezen, maar dat maakte de episode zeker niet minder leuk.
Het leuke aan Samurai Flamenco vind ik dat het haast een anime is die een eigen leven leidt als persoon met een persoonlijkheidsstoornis. Het weet niet wat het wil zijn en is daarom lekker zoekende, maar die zoektocht bevalt me wel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Samurai Flamenco is inderdaad lekker zoekende en heeft schijt aan alle verwachtingen, lekker kinderachtig met een paar fiks harde randjes. Niet te slapstick, niet te serieus. Precies goed!
SPOILER: Witch Craft WorksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wut
🐙
quote:Op maandag 17 maart 2014 15:34 schreef DeZwabber het volgende:
Moet ik nog kijkenSPOILER: Witch Craft WorksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wut![]()
Nee, maar toch. Straks heb ik het weer gedaanquote:Op maandag 17 maart 2014 15:41 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Zoveel is er niet gespoiled hoor
Kill la Killquote:Op maandag 17 maart 2014 17:05 schreef banaantjeEE het volgende:
Zijn er ondertussen nog noemenswaardige animes uitgekomen?
Samurai Flamenco is inderdaad een must-see, briljant, hard en mooi tegelijk.quote:Op maandag 17 maart 2014 17:14 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Kill la Kill
Sekai Seifuku: Bouryaku no Zvezda
Blijkbaar Ninja Flamingo
De fascistische modepolitie is raar. Draag wat je wilt dragen. Zie wat je wit zien. Kleed, kleed, kleed de koleren.quote:
Kill La Killquote:Op maandag 17 maart 2014 17:05 schreef banaantjeEE het volgende:
Zijn er ondertussen nog noemenswaardige animes uitgekomen?
Stiekem doe ik altijd zo'n superhelden gebaar bij de intro als het stukje "Just one life!" voorbijkomt.quote:Op maandag 17 maart 2014 17:49 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Samurai Flamenco is inderdaad een must-see, briljant, hard en mooi tegelijk.
Space Battleship Aloha Oe 2199quote:
SPOILER: moeeeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.🐙
quote:Op maandag 17 maart 2014 19:12 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Space Battleship Aloha Oe 2199SPOILER: moeeeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Helemaal super.
We zullen nooit weten hoe het met Taiki en Gyousou afloopt.quote:Op maandag 17 maart 2014 19:25 schreef De_Dakgoot het volgende:
Twelve kingdoms uit. tijd voor iets nieuws
Stopt het boek waar de anime stopt en vise versa?quote:Op maandag 17 maart 2014 20:17 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
We zullen nooit weten hoe het met Taiki en Gyousou afloopt.
Snel aangepast.quote:Op maandag 17 maart 2014 20:15 schreef DeZwabber het volgende:
Het viel me net op dat er in de OP het woord "uitermatend" gebruikt wordt. Ehh.... wut?
quote:
Sinds de anime stopte zijn er twee korte verhalen (een in 2008 en een andere in 2009) uitgekomen. De anime heeft niet al het materiaal uitgeput wat er destijds uit was, maar het overgrote merendeel wel. Er zijn nog twee boeken en een aantal korte verhalen en een aantal korte verhalen niet in de anime verwerkt, maar naar het schijnt niets dat je een bevredigende conclusie kunt noemen.quote:Op maandag 17 maart 2014 20:21 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Stopt het boek waar de anime stopt en vice versa?
Ja. Beetje saai. Filmische gevechten. Vage sjinese godheden die destijds op mij overkwamen als onbevattelijk. Heeft wel wat weg van Twelve Kingdoms. Balsa is een van de meest populaire vrouwelijk personages op het internet geloof ik.quote:Op maandag 17 maart 2014 20:32 schreef De_Dakgoot het volgende:
Repel, heb jij Seirei no Moribito gezien?
Believe in the Trigger who believes in you!quote:Op maandag 17 maart 2014 20:40 schreef robin007bond het volgende:
Episode 7 van Kill la Kill was leuker dan de rest. Ik hoop dat de show een langzaam begin heeft en wat leuker opbouwt.
Iets in me kon het toch niet laten om KLK toch nog verder te kijken. Ik kan er helaas niet meer dan 1 per dag kijken, want dan ben ik het echt zat (zoals het nu gaat tenminste). Dus ik ben helaas niet meer bij voordat het is afgelopen.quote:Op maandag 17 maart 2014 20:40 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Believe in the Trigger who believes in you!
Dat zuigt, was namelijk wel benieuwd hoe het zou aflopen met Tai, Hou en Kei.quote:Op maandag 17 maart 2014 20:38 schreef Repelsteeltju het volgende:
Sinds de anime stopte zijn er twee korte verhalen (een in 2008 en een andere in 2009) uitgekomen. De anime heeft niet al het materiaal uitgeput wat er destijds uit was, maar het overgrote merendeel wel. Er zijn nog twee boeken en een aantal korte verhalen en een aantal korte verhalen niet in de anime verwerkt, maar naar het schijnt niets dat je een bevredigende conclusie kunt noemen.
Dat is dan wel weer een stuk minder ben namelijk toch wel een stuk geinteresseerder geworden in animes zoals twelve kingdoms.quote:Ja. Beetje saai. Filmische gevechten. Vage sjinese godheden die destijds op mij overkwamen als onbevattelijk. Heeft wel wat weg van Twelve Kingdoms. Balsa is een van de meest populaire vrouwelijk personages op het internet geloof ik.
Wat heeft je interesse gewekt in Twelve Kingdoms? Ik denk dat Twelve Kingdoms onovertroffen is wat betreft de groei die de personages doormaken, maar andere dingen zoals de complexiteit en schaal van de wereld zijn hoewel zeldzaam niet uniek, dus afhankelijk van wat je in Twelve Kingdoms zag zal je waarschijnlijk nog wel een paar series kunnen vinden waar je iets soortgelijks in kunt zien.quote:Op maandag 17 maart 2014 21:14 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Dat zuigt, was namelijk wel benieuwd hoe het zou aflopen met Tai, Hou en Kei.
[..]
Dat is dan wel weer een stuk minder ben namelijk toch wel een stuk geinteresseerder geworden in animes zoals twelve kingdoms.
Het wel goed uitgelegde en gedetailleerde politieke systeem, de Filosofie ook wel deels, het mytische aspect.quote:Op maandag 17 maart 2014 21:31 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Wat heeft je interesse gewekt in Twelve Kingdoms? Ik denk dat Twelve Kingdoms onovertroffen is wat betreft de groei die de personages doormaken, maar andere dingen zoals de complexiteit en schaal van de wereld zijn hoewel zeldzaam niet uniek, dus afhankelijk van wat je in Twelve Kingdoms zag zal je waarschijnlijk nog wel een paar series kunnen vinden waar je iets soortgelijks in kunt zien.
* Repelsteeltju Pakt zijn e-reader weer op en gaat door met het lezen van A Thousand Miles of Wind, The Sky at Dawn.
97,-quote:Op maandag 17 maart 2014 22:32 schreef robin007bond het volgende:
http://haruhichan.com/wpb(...)-genesis-evangelion/
Holy fuck wat een mooie figure.
[ afbeelding ]
Nicequote:Op maandag 17 maart 2014 22:32 schreef robin007bond het volgende:
http://haruhichan.com/wpb(...)-genesis-evangelion/
Holy fuck wat een mooie figure.
[ afbeelding ]
Plak je de tepels gewoon af met een stukje tape. Bij Asuka kun je dat wel makkelijk afdoen als verwonding of zo.quote:Op maandag 17 maart 2014 22:45 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Nice![]()
De rare tetten op sommige van die beeldjes vind ik echt zonde. Dat weerhoudt mij er vaak van om zo'n ding in huis te halen.
quote:Op dinsdag 18 maart 2014 00:19 schreef mschol het volgende:
Zo maar verder met accel world, mooie afleiding voor de huidige klote situatie hier
quote:Op dinsdag 18 maart 2014 07:18 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Plak je de tepels gewoon af met een stukje tape. Bij Asuka kun je dat wel makkelijk afdoen als verwonding of zo.
Het is echt bijna 20 jaar na dato nog steeds echt een fenomeen in Japan. Wel heel grappig hoe dat zich zo heeft laten ontstaan.quote:
Dat geldt ook voor Gundam.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 08:08 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Het is echt bijna 20 jaar na dato nog steeds echt een fenomeen in Japan. Wel heel grappig hoe dat zich zo heeft laten ontstaan.
quote:Op dinsdag 18 maart 2014 12:56 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
http://mediag.jp/project/(...)seAnimationGuide.pdf
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt./A/non's with his waifu, all's right in the world.
quote:Op dinsdag 18 maart 2014 13:06 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Dan maar thuis lezen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
🐙
Dat dit kan in nederland, beetje internet censurerenquote:Op dinsdag 18 maart 2014 14:27 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Dan maar thuis lezen.
[ afbeelding ]
Tijd voor betere anime, zoals Girls und Panzerquote:Op dinsdag 18 maart 2014 16:08 schreef mijosa2 het volgende:
Ik heb net death note afgekeken, wat een kut einde
FUCK yeahquote:Op dinsdag 18 maart 2014 16:14 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Tijd voor betere anime, zoals Girls und Panzer
I can't believe itquote:Op dinsdag 18 maart 2014 17:00 schreef De_Dakgoot het volgende:
Nieuwe aflevering soon
[ afbeelding ]
gaat het?quote:Op dinsdag 18 maart 2014 17:00 schreef De_Dakgoot het volgende:
Nieuwe aflevering soon
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 18 maart 2014 16:08 schreef mijosa2 het volgende:
Ik heb net death note afgekeken, wat een kut einde
Kan ik eindelijk weer op loli's die tanks bemannen fappen.quote:
HYPEquote:Op dinsdag 18 maart 2014 17:29 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
*brt=nice*
http://www.sankakucomplex.com/2014/03/18/top-50-classic-anime/
[..]
gaat het?
quote:Op dinsdag 18 maart 2014 17:29 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
*brt=nice*
[..]
gaat het?
quote:Where the F**k is KissXSis? Best Anime Ever!!!
We are talking about Classic Animes you fuck.
Ziet er leuk uit. Welke serie?quote:Op dinsdag 18 maart 2014 17:00 schreef De_Dakgoot het volgende:
Nieuwe aflevering soon
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 18 maart 2014 17:37 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Kan ik eindelijk weer op loli's die tanks bemannen fappen.
[..]
HYPE
[ afbeelding ]
Die hards moe fansquote:
Waar is Samurai Flamenco in die lijstquote:Op dinsdag 18 maart 2014 17:29 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
*brt=nice*
[..]
gaat het?
geen ideequote:Op dinsdag 18 maart 2014 17:56 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Waar is Samurai Flamenco in die lijst
Klassiek? Die serie loopt nog manquote:Op dinsdag 18 maart 2014 17:56 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Waar is Samurai Flamenco in die lijst
U heeft een goede smaak.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 18:26 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
Ik kijk Steins;Gate, m'n favoriete anime tot nu toe
Maar als noobje zegt dat niet zo veel.
SPOILER: MAKOOOOOOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
We zullen zien. Leukere van dit seizoen dan Kill la Kill.quote:
KRANTENKOP: SANKAKU STELT TELEUR, ALWEER.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 17:29 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
*brt=nice*
[..]
gaat het?
En wat te denken van Robotech??van oorsprong 3 verschillende animes ,die in elkaar zijn geknipt+geplakt en verkracht door Carl Macekre.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 19:55 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
KRANTENKOP: SANKAKU STELT TELEUR, ALWEER.
Toegegeven, het is het resultaat van een of andere obscure Japanse peiling over obscure Japanse tekenfilms
Raap me opquote:Op dinsdag 18 maart 2014 20:01 schreef Repelsteeltju het volgende:
Ik denk heel weinig over Robotech, maar ik heb dan ook niet zo'n hoge pet op van Macross.
[ afbeelding ]
Jeetje, gaat het nu nog steeds over Robotech?quote:Op dinsdag 18 maart 2014 19:59 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
En wat te denken van Robotech??van oorsprong 3 verschillende animes ,die in elkaar zijn geknipt+geplakt en verkracht door Carl Macekre.
Maakt niet uit.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 20:07 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Jeetje, gaat het nu nog steeds over Robotech?.
Ik heb wel wat teweeg gebracht hier blijkbaar.
Ach... dat waren toch stomme cartoons...quote:Op dinsdag 18 maart 2014 20:15 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Maakt niet uit.
Japan heeft ook een paar cartoon series verkracht die heel serieus waren(o.a Transformers Beast Wars en TFPrime werden helemaal verneukt door de Japanners),want geen Gundam en zo(mecha pilots)en bijna alles is kiddy.
Beast Wars was revolutionair op CG gebied en het plot is voor een transformers serie onovertroffen. Het is een van die series die alleen in Amerikaaaa~ gemaakt zou kunnen worden. Waar elke aflevering op zichzelf kan staan en het merendeel toch naar een groter geheel toewerkt.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 20:17 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ach... dat waren toch stomme cartoons...
Geef mij maar die ene met die stoner en die hond.
Ik hoop stiekem dat het niet met een cliffhanger eindigt en dat het einde een beetje conclusief isquote:Op dinsdag 18 maart 2014 20:30 schreef Qunix het volgende:
NANI !!!!!!!!
Space Brothers STOPT na volgende week!![]()
![]()
![]()
"Production pause seems more likely, because Space Brothers is still very popular in Japan and they're ending in the middle of an arc."
https://twitter.com/animeuchukyodai/status/444481517482303488
Wel komt deze zomer een animated film!
http://wwws.warnerbros.co.jp/uchukyodai-movie/
Waar de neuk is Ranma in die lijst? En Samurai Pizza Cats? En Nils Holgersson? En Peter Pan? En Tovenaar van Oz?quote:Op dinsdag 18 maart 2014 17:29 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
*brt=nice*
Kanon is denk ik niets voor jou. Ken je Clannad? Daar lijkt het erg op, maar dan zonder After Story.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 20:50 schreef Yi-Long het volgende:
Ik kijk dat Space Brothers niet, maar een pauze is niet zo erg toch? Beter dan fillers, of straks een matige kwaliteit qua animatie. Al zag ik het in HK soms langskomen op TV en was niet echt onder de indruk van de graphics...
Is Kanon een beetje tof? Ik zag dat het hoge cijfers scoorde op Anime News Network (ofzo), en dat er een 1080p collectie te downloaden is, maar als ik zie hoe het eruit ziet en waar het een beetje over gaat, weet ik niet of het echt iets voor mij is....
Samurai Flamenco klinkt wel leuk, maar moet Space Dandy en Kill la Kill en Hajime no Ippo etc etc ook nog downloaden en kijken.
Om de een of andere reden verbaasd het me niet dat geen van die series populair is in Japan en juist wel daarbuiten.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 20:52 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Waar de neuk is Ranma in die lijst? En Samurai Pizza Cats? En Nils Holgersson? En Peter Pan? En Tovenaar van Oz?
Ik heb Clannad wel ooit gedownload en staat op een HDD, maar nooit gekeken...quote:Op dinsdag 18 maart 2014 20:54 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Kanon is denk ik niets voor jou. Ken je Clannad? Daar lijkt het erg op, maar dan zonder After Story.
Hmm.. Het is mij niet bijgebleven als een goede serie in ieder geval.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 20:57 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Ik heb Clannad wel ooit gedownload en staat op een HDD, maar nooit gekeken...
geen ideequote:Op dinsdag 18 maart 2014 20:52 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Waar de neuk is Ranma in die lijst? En Samurai Pizza Cats? En Nils Holgersson? En Peter Pan? En Tovenaar van Oz?
Toffe soundtrack inderdaad en een knettergekke, leuke anime.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 21:08 schreef Qunix het volgende:
Eerste FLCL episode achter de rug. Goeie art, animaties en sound. De ending
Ik weet nog een knettergekke, leuke anime.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 21:14 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Toffe soundtrack inderdaad en een knettergekke, leuke anime.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Helemaal super.
quote:Op dinsdag 18 maart 2014 21:20 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Ik weet nog een knettergekke, leuke anime.Mwah. Mwah..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zie wel.
[..]
Ik weet nog een knettergekke, leuke anime.Eens.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb steeds meer het idee dat wij dezelfde smaak delen. Heb je een MAL?quote:Op dinsdag 18 maart 2014 21:35 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
FLCL is inderdaad sterk
FLCLquote:Op dinsdag 18 maart 2014 21:08 schreef Qunix het volgende:
Eerste FLCL episode achter de rug. Goeie art, animaties en sound. De ending
Jammer dat je dat niet gedaan hebt, want ik weet het niet.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 22:37 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
Ik wilde vragen waar de afkorting FLCL voor stond
HAH!quote:Op dinsdag 18 maart 2014 22:37 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
Ik wilde vragen waar de afkorting FLCL voor stond
Folie (een soort kruid) koelie (een contractarbeider).quote:Op dinsdag 18 maart 2014 22:39 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Jammer dat je dat niet gedaan hebt, want ik weet het niet.
[..]
Ik weet nog een knettergekke, leuke anime.Best. Anime. EverSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zo dom ben ik nog net niet dat ik dat geloofquote:Op dinsdag 18 maart 2014 22:43 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Folie (een soort kruid) koelie (een contractarbeider).
Ik heb een beetje het idee dat je de krankzinnigheid van Japan te kort doet hiermee. FLCL is niets als het geen metafoor voor adolescente lust is. En hoewel de betekenis die ik er aan gaf, misschien niet door de serie bevestigd is, en de romanisatie niet helemaal Hepburn (dat zou het Furi Kuri zijn.) Is dat desalniettemin toch waar de afkorting volgens de serie voor staat.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 22:45 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Zo dom ben ik nog net niet dat ik dat geloof.
Zou ze op een wc of in een kattenbak schijten?quote:Op woensdag 19 maart 2014 00:30 schreef Repelsteeltju het volgende:
[ afbeelding ]
Negen van de tien kappers beweren dat dat haar aan een Sexgod toebehoort. En van de tien kappers is klinisch gestoord.
Uh ja, vier eigenlijk. Heb net een vijfde gemaakt om alles in te zetten, momentjequote:Op dinsdag 18 maart 2014 21:36 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik heb steeds meer het idee dat wij dezelfde smaak delen. Heb je een MAL?
quote:Op woensdag 19 maart 2014 02:45 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Uh ja, vier eigenlijk. Heb net een vijfde gemaakt om alles in te zetten, momentje
Paars bloed oke, maar ditquote:Op woensdag 19 maart 2014 04:06 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
http://en.rocketnews24.co(...)or-a-new-generation/
Censuur is sinds vorige jaar juli helemaal krankzinnig geworden in Japan.![]()
quote:Op woensdag 19 maart 2014 01:33 schreef DeZwabber het volgende:
Ik zit een beetje de OST van Kill la Kill te luisteren. Man wat ga ik deze show missen als hij afgelopen is
Meisjes poepen niet!quote:Op woensdag 19 maart 2014 02:45 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Zou ze op een wc of in een kattenbak schijten?
SPOILER: Muziek: Slice The Snake (Madeon x Monogatari)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Muziek: Kyary Pamyu Pamyu - Yumeno Hajima Rinrin (Natsu Fuji Snippet)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Muziek: Naruto hokage funeral (hiphop remix)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Muziek: Black and Yellow Sketch (Hidamari Sketch x Wiz Khalifa)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Muziek: Sleazy Circulation - Ke$ha vs. Kana HanazawaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Muziek: Ta-mako Mankanshoku (Tamako Market vs Kill La Kill)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Eerste en laatste 3 vind ik best wel goed gelukt
[ Bericht 15% gewijzigd door Qunix op 19-03-2014 11:22:46 ]![]()
17 pagina's, ik heb kortere hoofdstukken gelezen.quote:Op woensdag 19 maart 2014 09:46 schreef De_Dakgoot het volgende:
gvd Kubo, begint de chapter net is het al weer afgelopen“An interesting thing is a good thing.”![]()
quote:Op woensdag 19 maart 2014 11:31 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
17 pagina's, ik heb kortere hoofdstukken gelezen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt./A/non's with his waifu, all's right in the world.![]()
*konichiwa*Zelfs H-doujins/mangas/visual novels/cg/eroges zijn sinds juli 2013 erger geworden door overmatige censuur!!quote:![]()
![]()
Dat werkte beter dan verwacht. Ik hoorde ook wat King Crimson maar dat is blijkbaar gesampled in het nummer van Kanye.quote:
Blumenkranz met verstaanbaar Duits. Want mijn god het Duits in het origineel
🐙![]()
quote:Op woensdag 19 maart 2014 19:19 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Dat werkte beter dan verwacht. Ik hoorde ook wat King Crimson maar dat is blijkbaar gesampled in het nummer van Kanye.
Blumenkranz met verstaanbaar Duits. Want mijn god het Duits in het origineelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Helemaal super.![]()
quote:Op woensdag 19 maart 2014 20:23 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
MAL: http://myanimelist.net/animelist/HetIsJeBoyAlDie
Ik mis alleen nog de helft![]()
![]()
Als je MAL voor ook voor haar database zou gebruiken zou je jouw lijst gaandeweg kunnen bewerken, maar als je het alleen voor het overzicht gebruikt dan is het inderdaad het beste om door te bijten en het in een keer te doen.quote:Op woensdag 19 maart 2014 20:32 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Geupdate, ik blijf bezig zeg. Mis nog de helft.“An interesting thing is a good thing.”![]()
Heb je K-ON seizoen 2 gezien?quote:Op woensdag 19 maart 2014 20:23 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Ik mis alleen nog de helftHelemaal super.![]()
Dan kun je hem meteen in je dropped lijst zettenquote:Op woensdag 19 maart 2014 21:06 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Ja tot ep 16 ofzo, toen dropte ik hem
Ook handig is het programma MalUpdater. In plaats van naar de site te gaan kun je met een klik bestanden selecteren en doorgeven dat je hem hebt gezien.Helemaal super.![]()
Of je stelt MALU gewoon in dat de aflevering gemarkeerd wordt als 'gezien' als MALU detecteert dat je hem afspeelt.quote:Op woensdag 19 maart 2014 21:11 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Dan kun je hem meteen in je dropped lijst zetten
Ook handig is het programma MalUpdater. In plaats van naar de site te gaan kun je met een klik bestanden selecteren en doorgeven dat je hem hebt gezien.🐙![]()
En automatisch nieuwe afleveringen binnenhaalt op de achtergrond zonder dat je er naar omkijkt, gewoon netjes een pop-upje als je een nieuwe aflevering kan kijken
🐙![]()
quote:Op woensdag 19 maart 2014 20:23 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Ik mis alleen nog de helft...quote:Dropped
Yuru Yuri 11/12
really? Die ene aflevering kon er niet meer bij?
🐙
Forum Opties Forumhop: Hop naar: