kloptquote:Op zaterdag 15 maart 2014 18:57 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Lijkt er op dat die van morgen al niet meer doorgaat ??
[ afbeelding ]
Tuurlijk, 1 keer meedoen en je hebt het lijf van een topsporterquote:Op zaterdag 15 maart 2014 18:57 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Lijkt er op dat die van morgen al niet meer doorgaat ??
[ afbeelding ]
Dat vind ik heel treurig. Maar ja, dat zal wel weer heel triest van mij zijn.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 18:57 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Andrea neemt zelf vaak een "overdosis" om het vervolgens gewoon weer uit te spugen (wat niemand ziet natuurlijk). Alles voor de aandacht.
nope gejank om niks die akker..quote:Op zaterdag 15 maart 2014 18:56 schreef zwellever het volgende:
Nou valt Nico door de mand van die paar honderd meter kan een gemeenschap van 15 man nooit in leven blijven; theoretische zweefteef
om te knuffelen zeker??quote:Op zaterdag 15 maart 2014 18:58 schreef DutchAdventurer het volgende:
Zoekt Andrea een geschikte boom?
kijk helemaal nooit naar die diners, zeer saaiquote:Op zaterdag 15 maart 2014 18:58 schreef Poolhond39 het volgende:
Ik krijg vaak plaatsvervangende schaamte als ik Vaness zie koken.. ik durf soms bijna niet te kijken hoe ze maar blijft stuntelen..
Heb je een reden gehoord, misschien dat kinder feestje / bootcamp dat morgen gepland staat ?quote:
quote:Op zaterdag 15 maart 2014 18:58 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Tuurlijk, 1 keer meedoen en je hebt het lijf van een topsporter
Nou nou nou, niet meteen jezelf zo in de put praten hè.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 18:58 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dat vind ik heel treurig. Maar ja, dat zal wel weer heel triest van mij zijn.
dat hebben ze nog niet door, dat het rokers zijn want ze stonden net buiten met een peuk, Emil had het niet door en liep door naar binnen en toen kwamen ze er achter aan zonder peuk, misschien liggen die nog buiten kunnen ze die oprapen en oprokenquote:Op zaterdag 15 maart 2014 18:57 schreef johnnyvang het volgende:
Hallo: ik ben billy........peuken bij?
reden was dat er bij Vivian niet genoeg deelnemers warenquote:Op zaterdag 15 maart 2014 18:59 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Heb je een reden gehoord, misschien dat kinder feestje / bootcamp dat morgen gepland staat ?
Nee, van mij mag je wel meeleven met Andrea hoor, ik noem niemand triest. Ik denk alleen dat het verspilde energie is. Dat mens draait om zichzelf en de rest mag kapot vallen als ze je niet meer nodig heeft.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 18:58 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
heb je geen pammetje voor haar? Amders ik welquote:Op zaterdag 15 maart 2014 18:59 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Nou nou nou, niet meteen jezelf zo in de put praten hè.
Ik schakel al en toe even naar de streams ervan, maar kijk zeker niet continue.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 18:59 schreef goldenoldie het volgende:
[..]
kijk helemaal nooit naar die diners, zeer saai
Het is niet treurig van jou, maar wat mij betreft wel verspilde sympathie omdat ze toch niet van plan is het anders te gaan doen. Als iemand haar had kunnen raken, dan was het Anton wel. Maar ze gaat door op exact dezelfde voet.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 18:58 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
jim heeft toch wel een hamer,...quote:Op zaterdag 15 maart 2014 19:00 schreef PeZu het volgende:
[..]
heb je geen pammetje voor haar? Amders ik wel
Ja maar dat zat niet bij de boetskappenlijst dus ook gekregen.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 18:57 schreef Grunge. het volgende:
Eindelijk shag?
Poeh poeh, na drie en een halve maand.
Dat scheelt weer inkomstenquote:Op zaterdag 15 maart 2014 19:00 schreef goldenoldie het volgende:
[..]
reden was dat er bij Vivian niet genoeg deelnemers waren
teerug naar de kas, daar is Utopia, die huilebalk kan weg!quote:Op zaterdag 15 maart 2014 19:00 schreef formule het volgende:
wE weten het nu wel Andrea Terug naar de kas aub
Euhm, bij jou kan het zijn dat er ietsjes meer bootcamps nodig zijnquote:
quote:Op zaterdag 15 maart 2014 19:00 schreef Baconbus het volgende:
Dr. Dre gaat weer nephuilen. Maar ik wens haar niks slechts toe en het is een heel puur mens. Laten we allemaal een minuutje stilte doen om te laten zien dat we met Dr. Dre meeleven.
De mevrouw met de rolstoel had shag.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 19:01 schreef Miek37 het volgende:
[..]
Ja maar dat zat niet bij de boetskappenlijst dus ook gekregen.
De insteek van dokter Speelman dat Utopia de beste plek voor haar zou zijn, gaat niet langer op.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 19:01 schreef Pannenkoekenmix het volgende:
Schijnbaar is er niemand meer die nog met Andrea praten wil of haar troosten. Het is net de buitenwereld voor Andrea. Dit bewijst maar weer dat een Utopia opbouwen onmogelijk is.
Krijgt ze niet meer voor elkaar.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 19:01 schreef Kijkertje het volgende:
Wedden dat Andrea binnenkort Jimmy gaat proberen in te pakken?
Goeiequote:Op zaterdag 15 maart 2014 19:02 schreef 5thencounter het volgende:
Kan er wat oil in the lamp? ik zie Dreetje niet meer
doet hij niet meer, hij vindt haar nepquote:Op zaterdag 15 maart 2014 19:01 schreef LekkerSimpel het volgende:
Waar is Jimmy nou om haar te troosten?
Dokter Speelman kan ook wel wat olie in z'n lamp gebruiken.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 19:02 schreef Disana het volgende:
[..]
De insteek van dokter Speelman dat Utopia de beste plek voor haar zou zijn, gaat niet langer op.
quote:Op zaterdag 15 maart 2014 19:02 schreef 5thencounter het volgende:
Gimme fuel, gimme fire, give that which I desirequote:Op zaterdag 15 maart 2014 19:02 schreef 5thencounter het volgende:
quote:Op zaterdag 15 maart 2014 19:01 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Euhm, bij jou kan het zijn dat er ietsjes meer bootcamps nodig zijn
Okay, dank je, is dus ook de laatste keer geweest ....quote:Op zaterdag 15 maart 2014 19:00 schreef goldenoldie het volgende:
[..]
reden was dat er bij Vivian niet genoeg deelnemers waren
quote:Op zaterdag 15 maart 2014 19:02 schreef afdelinggezondverstand het volgende:
[..]
Krijgt ze niet meer voor elkaar.
quote:Op zaterdag 15 maart 2014 19:02 schreef 5thencounter het volgende:
Dat ging toen al niet op. Het trieste is dat als ze zo genegeerd word als nu ze zichzelf nog eens echt wat aan doet.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 19:02 schreef Disana het volgende:
[..]
De insteek van dokter Speelman dat Utopia de beste plek voor haar zou zijn, gaat niet langer op.
dat is het ook,het fictieve paradijs op aard wordt al jaren als onhaalbaar gezienquote:Op zaterdag 15 maart 2014 19:01 schreef Pannenkoekenmix het volgende:
Schijnbaar is er niemand meer die nog met Andrea praten wil of haar troosten. Het is net de buitenwereld voor Andrea. Dit bewijst maar weer dat een Utopia opbouwen onmogelijk is.
Ja precies. Ze zal zichzelf nu waarschijnlijk gigantisch opvieren in de hoop op aandacht.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 19:03 schreef Pannenkoekenmix het volgende:
[..]
Dat ging toen al niet op. Het trieste is dat als ze zo genegeerd word als nu ze zichzelf nog eens echt wat aan doet.
Krijgen we die eeuwige huilebalk!quote:Op zaterdag 15 maart 2014 19:03 schreef formule het volgende:
Echt zonde het gesprek in de kas was echt goed en duurzaam en groen
lekkere dingen voor de anderen las ik eens.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 19:03 schreef DutchAdventurer het volgende:
Waar heeft Rienk z'n zakgeld dan aan uitgegeven
quote:Op zaterdag 15 maart 2014 19:01 schreef LekkerSimpel het volgende:
Waar is Jimmy nou om haar te troosten?
quote:Op zaterdag 15 maart 2014 18:46 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Ze is er zelf bij en het is één groot focking toneelstuk, allemaal voor de kijkcijfers ....![]()
Er is werkelijk niets zielig aan
quote:Op zaterdag 15 maart 2014 19:03 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]Ik heb vandaag mijn sportschool al gemist.............. dat maakt de 4000 ste dag op rij
Met zo'n instelling kom je er natuurlijk nooit.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 19:03 schreef PeZu het volgende:
[..]
dat is het ook,het fictieve paradijs op aard wordt al jaren als onhaalbaar gezien
die zit gewoon te wachten tot ze naar achter geroepen wordtquote:Op zaterdag 15 maart 2014 19:03 schreef afdelinggezondverstand het volgende:
Anton, hoor ik hier roepen.
Tyfus, ze jankt weer.
geeft meeste zakgeld uit maar is wel altijd voor anderen (de laatste tijd voor nicolien) tenminste dat zeiden gio en emiel vanmiddagquote:Op zaterdag 15 maart 2014 19:04 schreef snetje het volgende:
Rienk geeft het meeste zakgeld uit? Zijn hun sigaretten gratis dan? Denk niet dat Rienk flink in de min staat
Het opbouwen van een Utopia is per definitie onmogelijk.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 19:01 schreef Pannenkoekenmix het volgende:
Voor 15 euro per keer geef ik iedereen een workout van een uurquote:Op zaterdag 15 maart 2014 19:03 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]Ik heb vandaag mijn sportschool al gemist.............. dat maakt de 4000 ste dag op rij
Die lokt iedereen met een reep chocola.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 19:04 schreef snetje het volgende:
Rienk geeft het meeste zakgeld uit? Zijn hun sigaretten gratis dan? Denk niet dat Rienk flink in de min staat
Yep en chocola voor Isa, walnoten voor Nico en verder alleen maar veel fruit, appels, peren, sinasappels.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 19:05 schreef danilel het volgende:
[..]
geeft meeste zakgeld uit maar is wel altijd voor anderen (de laatste tijd voor nicolien) tenminste dat zeiden gio en emiel vanmiddag
quote:Op zaterdag 15 maart 2014 19:05 schreef Injetta het volgende:
Hahahahahahaha....
Hahahahahhahah...
Hahahahhahaah..
Hahahahahahha
hehehehhehehhe
Huhuhuhuhuhu
Wat ongelofelijk interessante woorden van Billy....
Ergens hebben ze wel gelijk. Rienk is een klaploper.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 19:03 schreef Urb het volgende:
Billy Laura en Lot weer zeuren over Rienk, die geeft meeste uit, spit wat in de akker omdat verliefd en hartjes blijven ligge3n bla bla..
Aan repen chocola voor al zn medebewoners en voor Lien walnoten.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 19:03 schreef DutchAdventurer het volgende:
Waar heeft Rienk z'n zakgeld dan aan uitgegeven
Tuurlijk grijpen ze in. Ze hebben meer camerabeelden dan wij. Ze zitten zo in dat bos!quote:Op zaterdag 15 maart 2014 19:05 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Komop, als die Andrea echt in deze staat zou zijn, zou de FEBO dan echt niet ingrijpen ?
Echt, een focking groot toneelstuk ......![]()
![]()
als dat net zo goed gaat als het sportenquote:Op zaterdag 15 maart 2014 19:05 schreef snetje het volgende:
Charlotte gaat inmiddels voor de zoveelste keer weer stoppen![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |