Heeft dat ding sowieso een panto?quote:Op maandag 17 maart 2014 16:50 schreef Peterselieman het volgende:
In Zeeland is al enige tijd het spoor gestremd omdat meettrein UFM-120 de bovenleiding naar beneden heeft gehaald
ja ik heb hem al 2 jaar. Zit standaard onder de 6 cent per kilometer. Dalurenkorting nog niet eens meegerekend.quote:Op maandag 17 maart 2014 17:18 schreef Zug-Chef het volgende:
Mooi abbo'tje is dat, heb m sinds 1 februari ook. Doordeweeks toch nooit tijd ivm werk dus ideale vervanger voor OV Jaarkaart.
Ja, is voor metingen aan de bovenleiding, maar de UFM-120 kan ook op dieselbaanvakken zelfstandig uit de voetenquote:
Ja hee ik heb er ook 700 euro in gestoken! Waar kan ik declareren??quote:Op maandag 17 maart 2014 18:41 schreef James1988 het volgende:
Er is een oplossing gevonden voor het V250-drama, aldus RTL:
[ afbeelding ]
Mooi, hopelijk is de zaak hiermee dan ook echt afgerond aangezien dat wel tijd werd.quote:Op maandag 17 maart 2014 18:41 schreef James1988 het volgende:
quote:Op maandag 17 maart 2014 18:41 schreef James1988 het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ook niet. Huphuphup.. Die meevaller van 88 miljoen steken in het eerder bestellen van IC200 dan maar..quote:Op maandag 17 maart 2014 18:45 schreef Peterselieman het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Die had ik niet aan zien komen, maar het is zeer goed nieuws
quote:Nuclear Security Summit in Den Haag
Op 24 en 25 maart is de Nuclear Security Summit 2014 (NSS) in Den Haag. Nederland verwelkomt tijdens deze dagen bijna 60 wereldleiders, 5000 delegatieleden en 3000 journalisten. Het is daarmee de grootste top die ooit in Nederland is georganiseerd. Voor een goed verloop van deze top worden veiligheids- en verkeersmaatregelen getroffen die van invloed zijn op de bereikbaarheid.
Tijdens de Nucleair Security Summit (NSS) zullen een aantal snelwegen rondom Den Haag worden afgesloten. We verwachten dat op deze dagen meer mensen met de trein zullen reizen, waardoor het in de treinen van en naar Den Haag drukker zal zijn dan normaal.
Om die reden rijden we op maandag 24 en dinsdag 25 maart met extra lange treinen rond Den Haag. Dit heeft tot gevolg dat er op andere trajecten kortere treinen rijden dan u gewend bent.
In lijn met het advies van de Rijksoverheid adviseren we om deze dagen indien mogelijk niet naar dit deel van de Randstad te reizen, en anders zoveel mogelijk buiten de spits te reizen.
Ik denk dat de boekhouders er eerst gebruik van willen gaan maken om de rode cijfertjes over 2013 alsnog zwart te maken.quote:Op maandag 17 maart 2014 18:47 schreef Mr_Klaasje het volgende:
[..]
Ik ook niet. Huphuphup.. Die meevaller van 88 miljoen steken in het eerder bestellen van IC200 dan maar..
en een fatsoenlijke oplossing voor de Beneluxquote:Op maandag 17 maart 2014 18:47 schreef Mr_Klaasje het volgende:
[..]
Ik ook niet. Huphuphup.. Die meevaller van 88 miljoen steken in het eerder bestellen van IC200 dan maar..
Meevaller is voor 2014. En verder kan het wel in de cijfers verwerkt worden, maar het verlies over 2013 blijft staanquote:Op maandag 17 maart 2014 18:48 schreef James1988 het volgende:
[..]
Ik denk dat de boekhouders er eerst gebruik van willen gaan maken om de rode cijfertjes over 2013 alsnog zwart te maken.
Aan alle kanten is dat gat al afgeschreven. Het lijkt mij tijd om iets ten goede van de dienstverlening te doen dan.quote:Op maandag 17 maart 2014 18:48 schreef James1988 het volgende:
[..]
Ik denk dat de boekhouders er eerst gebruik van willen gaan maken om de rode cijfertjes over 2013 alsnog zwart te maken.
Ja, jij hebt het niet begrepen want die oplossing komt waarschijnlijk vooral van het moeilijk doen van de Belgen.quote:Op maandag 17 maart 2014 18:48 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
en een fatsoenlijke oplossing voor de Benelux
en die extra lange treinen rondom Den Haag komt ook geen pest van terecht hoorquote:Op maandag 17 maart 2014 18:48 schreef b2py het volgende:
NS heeft ook een bericht over NSS op de website gezet:
[..]
met wat extra geld is er altijd wel iets op te verzinnen, want ik kan me niet voorstellen dat de NS blij is met het Beneluxvoorstelquote:Op maandag 17 maart 2014 18:50 schreef Mr_Klaasje het volgende:
[..]
Ja, jij hebt het niet begrepen want die oplossing komt waarschijnlijk vooral van het moeilijk doen van de Belgen.
die hebben ze niet en anders zorgt bijsturing er wel voor dat het niet luktquote:Op maandag 17 maart 2014 18:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
en die extra lange treinen rondom Den Haag komt ook geen pest van terecht hoor
Zolang NMBS NS in de tang heeft valt er weinig meer uit te halen.quote:Op maandag 17 maart 2014 18:52 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
met wat extra geld is er altijd wel iets op te verzinnen, want ik kan me niet voorstellen dat de NS blij is met het Beneluxvoorstel
Ruim een uur geleden plaatste ik hier al een bericht met dezelfde link, lees ook even terug in het vervolg...quote:Op maandag 17 maart 2014 18:19 schreef greavy het volgende:
Over die verlenging van de Westfalenbahn naar Hengelo: Regiotwente.nl
Provincie, I&M & Duitsland moeten er ook aan meebetalen.
quote:Op maandag 17 maart 2014 17:07 schreef dennistd het volgende:
De Regio Twente wil 400.000 euro per jaar steken in het doortrekken van de Westfalenbahn naar Hengelo: http://regiotwente.nl/alg(...)bad-bentheim-hengelo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |