ouderwets of gewoon heel herkenbaar. Die zuurstokken van de fyra zien er niet uitquote:Op maandag 17 maart 2014 16:20 schreef AverageJoe het volgende:
Dat begrijp ik allemaal, maar is niet hetgeen ik bedoel. De enkel geel / blauwe kleurstelling is zo ouderwets. Overigens hebben veel maatschappijen dit. De belgen springen er ook niet echt uit wat dat betreft. Fyra en de fransmannen met hun TGV doen het wel weer aardig.
Lyriaquote:Op maandag 17 maart 2014 16:20 schreef AverageJoe het volgende:
Dat begrijp ik allemaal, maar is niet hetgeen ik bedoel. De enkel geel / blauwe kleurstelling is zo ouderwets. Overigens hebben veel maatschappijen dit. De belgen springen er ook niet echt uit wat dat betreft. Fyra en de fransmannen met hun TGV doen het wel weer aardig.
Tunnel over het spoor heen bouwenquote:Op maandag 17 maart 2014 16:58 schreef Ajaxfan het volgende:
Wormerveer - Uitgeest plat door een aanrijding met een persoon. Wat zouden ze eigenlijk kunnen doen aan plekken waar bijvoorbeeld GGZ instellingen zitten en veel aanrijdingen zijn? Je zou daar eigenlijk een soort afschrikwekkende oplossing moeten hebben waardoor de 'uitdaging' te groot word.
Lijkt me een betere oplossing dan de Grenslandexpres, maar ik vrees niet dat die trein er gaat komen met 400.000 euro. Voor het doortrekken van de Düsseldorfer RB naar Arnhem was veel meer geld nodig.quote:Op maandag 17 maart 2014 17:07 schreef dennistd het volgende:
De Regio Twente wil 400.000 euro per jaar steken in het doortrekken van de Westfalenbahn naar Hengelo: http://regiotwente.nl/alg(...)bad-bentheim-hengelo
Besteld.quote:Op maandag 17 maart 2014 17:17 schreef b2py het volgende:
Weekendvrij bestelt, duurt twee weken vanwege nieuwe OVC. Bah.
Maar voor Arnhem was ook een extra Flirt nodig, dat is voor Hengelo niet. Men staat al 56 minuten te keren in Bad Bentheim, en in een halfuur kan je wel heen-en-weer Hengelo.quote:Op maandag 17 maart 2014 17:15 schreef James1988 het volgende:
[..]
Lijkt me een betere oplossing dan de Grenslandexpres, maar ik vrees niet dat die trein er gaat komen met 400.000 euro. Voor het doortrekken van de Düsseldorfer RB naar Arnhem was veel meer geld nodig.
Heerlijk abonnement ja. Ik heb hem al sinds de testperiode van die nieuwe abonnementen, en heb hem nooit opgezegd. Had hem toen zelfs naast mijn StudentenOV-week.quote:Op maandag 17 maart 2014 17:18 schreef Zug-Chef het volgende:
Mooi abbo'tje is dat, heb m sinds 1 februari ook. Doordeweeks toch nooit tijd ivm werk dus ideale vervanger voor OV Jaarkaart.
[zeikmodus]quote:Op maandag 17 maart 2014 17:18 schreef Mr_Klaasje het volgende:
[..]
Besteld.
Maar je kan ook een chipkaart bij TLS aanvragen, die ligt morgen op je deurmat en dan bij NS aanvragen, dan kan je binnen twee dagen op reis.
Beetje laat inmiddelsquote:Op maandag 17 maart 2014 17:18 schreef Mr_Klaasje het volgende:
[..]
Besteld.
Maar je kan ook een chipkaart bij TLS aanvragen, die ligt morgen op je deurmat en dan bij NS aanvragen, dan kan je binnen twee dagen op reis.
Je hebt meerspanningsmaterieel nodigquote:Op maandag 17 maart 2014 17:18 schreef greavy het volgende:
[..]
Maar voor Arnhem was ook een extra Flirt nodig, dat is voor Hengelo niet. Men staat al 56 minuten te keren in Bad Bentheim, en in een halfuur kan je wel heen-en-weer Hengelo.
Ongetwijfeld dat er wel meer dan die 400.000 euro bij moet, want het gaat niet alleen om even simpele inbouw van ATB.
Dat is tegenwoordig ook niet meer zo'n probleem. Wisselstroomtreinen zijn tegenwoordig verkapte gelijkstroomtreinen met een omvormer erin.quote:Op maandag 17 maart 2014 17:28 schreef James1988 het volgende:
[..]
Je hebt meerspanningsmaterieel nodig
quote:Op maandag 17 maart 2014 17:18 schreef Hr-Flip het volgende:
Weer een stuk Historie verdwenen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zonde van het oude lijntjequote:Op maandag 17 maart 2014 17:18 schreef Hr-Flip het volgende:
Weer een stuk Historie verdwenen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En toch is het niet gratis.quote:Op maandag 17 maart 2014 17:32 schreef Mr_Klaasje het volgende:
[..]
Dat is tegenwoordig ook niet meer zo'n probleem. Wisselstroomtreinen zijn tegenwoordig verkapte gelijkstroomtreinen met een omvormer erin.
Alsnog via TLS besteld na een belletje met NS. Kan hem gewoon annuleren en opnieuw bestellen.quote:Op maandag 17 maart 2014 17:18 schreef Mr_Klaasje het volgende:
[..]
Besteld.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |