Valt wat voor te zeggen.quote:Op maandag 17 maart 2014 21:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Moet je ook maar niet in dat ghetto van een Haarlemmermeer gaan wonen
Helemaal mee eens.quote:Op maandag 17 maart 2014 21:41 schreef DeaDLocK2K het volgende:
[..]
Jij verwacht dat een of andere randdebiel het zo doet dat hij met een gun in een camera verstopt mensen gaat doodschieten? Het is of dat of er worden foto's gemaakt. OHNOES foto's van wereldleiders en andere belangrijke figuren. OMG NOES. Serieus, dit gaat helemaal nergens over, iemand die een gun in een camera kan frotten kan er ook een in een wandelstok proppen.
Ik kijk nergens meer van op hoor, anno 2014.quote:Op maandag 17 maart 2014 21:41 schreef DeaDLocK2K het volgende:
[..]
Jij verwacht dat een of andere randdebiel het zo doet dat hij met een gun in een camera verstopt mensen gaat doodschieten? Het is of dat of er worden foto's gemaakt. OHNOES foto's van wereldleiders en andere belangrijke figuren. OMG NOES. Serieus, dit gaat helemaal nergens over, iemand die een gun in een camera kan frotten kan er ook een in een wandelstok proppen.
Er zijn tegenwoordig altijd meer mensen met meer camera's dan er boa's zijn om ze in beslag te nemenquote:Op maandag 17 maart 2014 21:41 schreef DeaDLocK2K het volgende:
[..]
Ja precies dit. "En het is goed voor Den Haag want dit zet Den Haag op de wereldkaart." Ja nee jongens, Bush deed dat al toen ze hun ondersteuning voor het ICC goedkeurden en tegen alle verdragen in een wet aannamen die ervoor zorgde dat ze een NAVO-land binnen mochten vallen.quote:Op maandag 17 maart 2014 21:43 schreef Dr_Flash het volgende:
Dus we gaan dagenlang een verkeersinfarct van ongekende omvang zelf veroorzaken en burgers (die er ook niet om gevraagd hebben) allerlei absurde regeltjes opleggen, "om te laten zien dat we organisatorisch bij de wereldtop behoren"
Okee
(y) En terecht.quote:Op maandag 17 maart 2014 21:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Er zijn tegenwoordig altijd meer mensen met meer camera's dan er boa's zijn om ze in beslag te nemen
Ik ga maandag eens kijken hoe het er in Den Haag aan toe gaat. Ik moet er toch zijn voor m'n werkquote:Op maandag 17 maart 2014 21:43 schreef Dr_Flash het volgende:
Dus we gaan dagenlang een verkeersinfarct van ongekende omvang zelf veroorzaken en burgers (die er ook niet om gevraagd hebben) allerlei absurde regeltjes opleggen, "om te laten zien dat we organisatorisch bij de wereldtop behoren"
Okee
Hahaha.quote:Op maandag 17 maart 2014 20:51 schreef V2 het volgende:
Ik ben in elk geval blij te horen dat de italiaanse conservenindustrie een goede boost zal krijgen de komende tijd. Er is immers ineens een overschot aan goedkoop blik beschikbaar!
Het jaar heeft er dus geen fuck mee te maken. http://tinyurl.com/pry5sx6quote:Op maandag 17 maart 2014 21:43 schreef b2py het volgende:
[..]
Ik kijk nergens meer van op hoor, anno 2014.
Mosterd na de maaltijd op deze twee stations... bij de RET automaten kan het al, dus nutteloze toevoeging...quote:Op zondag 16 maart 2014 21:21 schreef Facepalm het volgende:
Ik lees net op het NS-forum dat je vanaf aanstaande dinsdag ook op de volgende stations met creditcard kan betalen:
KNIP
- Rotterdam Centraal
- Den Haag Centraal
NOG EEN KNIP
Goede ontwikkeling, maar vind het nog steeds erg raar dat dit niet gewoon bij elke kaartautomaat kan. Ze hebben er geen extra hardware voor nodig, gewoon de software van de betaalautomaat updaten.
Ik heb ergens een kaartje gezien met de 2 (!) afscheidingsringen.... Enorm ....quote:Op maandag 17 maart 2014 21:47 schreef James1988 het volgende:
[..]
Ik ga maandag eens kijken hoe het er in Den Haag aan toe gaat. Ik moet er toch zijn voor m'n werk
Ik hoorde vandaag in de tram een uitgebreid omroepbericht over de NSS: "Bus- en tramlijnen zijn aangepast, daarnaast is het mogelijk dat er plaatselijk stremmingen zijn."
Ofwel: we weten nog niet precies wat en wanneer we gaan doen, maar het kan zo zijn dat de politie for shits en giggles besluit om een groot deel van de binnenstad lam te leggen.
Weet je dat zeker? Je betaalt namelijk enkele procenten over een CC-betaling als verkoper.quote:Op maandag 17 maart 2014 21:52 schreef Salatrel het volgende:
Dat lijstje stations is gewoon het begin. In de loop van het jaar breiden ze het uit zodat op den duur overal met creditcard betaald kan worden
Ja dan kan je je de vraag stellen of dat voor de NS iets uit ga maken... Of ik nou op Rotterdam CS in een keer heel veel opwaardeer voor de periode dat ik in NL ben in 1 transactie.. of zowel op schiedam als Vlaardingen oost steeds kleine beetjes voor 1 of 2 ritten...quote:Op maandag 17 maart 2014 21:54 schreef DeaDLocK2K het volgende:
[..]
Weet je dat zeker? Je betaalt namelijk enkele procenten over een CC-betaling als verkoper.
Het gaat om de gemiddelde prijs per transactie, niet om jouw oplaadgedragquote:Op maandag 17 maart 2014 21:55 schreef Darkwing_Duck het volgende:
[..]
Ja dan kan je je de vraag stellen of dat voor de NS iets uit ga maken... Of ik nou op Rotterdam CS in een keer heel veel opwaardeer voor de periode dat ik in NL ben in 1 transactie.. of zowel op schiedam als Vlaardingen oost steeds kleine beetjes voor 1 of 2 ritten...
Niet als het een opslag is op basis van een percentage.quote:Op maandag 17 maart 2014 22:03 schreef DeaDLocK2K het volgende:
[..]
Het gaat om de gemiddelde prijs per transactie, niet om jouw oplaadgedrag
Ja, de HSL is gewoon het begin, in de loop van het jaar breiden ze het uit zodat op den duur overal 200 km/h gereden wordt.quote:Op maandag 17 maart 2014 21:52 schreef Salatrel het volgende:
Dat lijstje stations is gewoon het begin. In de loop van het jaar breiden ze het uit zodat op den duur overal met creditcard betaald kan worden
Het (rest)saldo op de OV-chipkaart heeft NS niks mee te maken, dat wordt beheerd door TLS.quote:Op maandag 17 maart 2014 22:04 schreef V2 het volgende:
[..]
Niet als het een opslag is op basis van een percentage.
dat was wel het toppunt van droefenis jaquote:Op maandag 17 maart 2014 21:45 schreef DeaDLocK2K het volgende:
[..]
Ja precies dit. "En het is goed voor Den Haag want dit zet Den Haag op de wereldkaart." Ja nee jongens, Bush deed dat al toen ze hun ondersteuning voor het ICC goedkeurden en tegen alle verdragen in een wet aannamen die ervoor zorgde dat ze een NAVO-land binnen mochten vallen.
Nee maar als er (bijvoorbeeld) 1% transactiekosten wordt gerekend maakt het niet uit of je 10x 10 euro bijlaadt of 1x 100 euro, de kosten zijn dan gelijk in totaal.quote:Op maandag 17 maart 2014 22:06 schreef KnightSolaire het volgende:
[..]
Het (rest)saldo op de OV-chipkaart heeft NS niks mee te maken, dat wordt beheerd door TLS.
Hahahaha, ja inderdaadquote:Op maandag 17 maart 2014 22:07 schreef Dr_Flash het volgende:
Die Poetinflikker heeft het niet eens zelf bedacht. Gewoon afgekeken ouwe mafkees.
Misschien kunnen we nog wel wat subsidie krijgen.quote:Op maandag 17 maart 2014 22:12 schreef Mr_Klaasje het volgende:
Zullen we samen een V250 kopen? 2 slagjes Groningen-Amsterdam mee rijden met 200 km/h over de Hanzelijn. De Groninger politiek zal ons dankbaar zijn!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |