Sukkel.quote:Op maandag 17 maart 2014 19:37 schreef spectrumanalyser het volgende:
in Krommenie-Assendelft is het vanmiddag meegevallen.
een jongen fietste tegen de trein
[..]
http://www.rtvnh.nl/nieuw(...)Krommenie-Assendelft
Ik heb jou bericht 3x gelezen, heb er zelfs op gereageerd. Maar die link heb ik nooit gezienquote:Op maandag 17 maart 2014 18:56 schreef dennistd het volgende:
[..]
Ruim een uur geleden plaatste ik hier al een bericht met dezelfde link, lees ook even terug in het vervolg...
[..]
Lijkt mee te vallen.quote:Op maandag 17 maart 2014 20:55 schreef b2py het volgende:
Voor de treinnummertjesfans, op Somda is een post verschenen met wijzigingen voor NSS via de reisplanner. http://somda.nl/forum/14701/Nuclear+Security+Summit/
Wat is hier precies de relevantie van?quote:
symboolpolitiekquote:Op maandag 17 maart 2014 21:13 schreef Dr_Flash het volgende:
Het meest zorgwekkend is nog wel dat de uitvaardigers van dat soort regels serieus menen dat het iets uitmaakt, laat staan in de gewenste richting
Omdat ze net doen alsof het ineens vanwege de rondrijdende extra lange treinen komt.quote:Op maandag 17 maart 2014 21:13 schreef DeaDLocK2K het volgende:
[..]
Wat is hier precies de relevantie van?
Oh ik kreeg even de indruk dat je het een terechte maatregel vindt.quote:Op maandag 17 maart 2014 21:14 schreef b2py het volgende:
[..]
Omdat ze net doen alsof het ineens vanwege de rondrijdende extra lange treinen komt.
De onderbouwing is blinde paranoia.quote:Op maandag 17 maart 2014 21:18 schreef b2py het volgende:
Geen idee, ben wel benieuwd naar de onderbouwing daarvan. Ik heb niet zoveel verstand daarvan
quote:Op maandag 17 maart 2014 21:19 schreef DeaDLocK2K het volgende:
[..]
De onderbouwing is blinde paranoia.
Tsja, regels zijn regels. Geen camera's betekent ook dat het niet is toegestaan om opa en kleindochter op een bankje in het park op de foto te zetten.quote:Op maandag 17 maart 2014 21:07 schreef b2py het volgende:
Dat was al maanden bekend. Dat ze het nou weer zo autistisch mogelijk op zichzelf proberen te trekken. Het zal voornamelijk zijn voor vliegtuigspotters, die kunnen nog wel eens enorme telelenzen hebben. Dat het egoīstische boeltje dat niet snapt is een tweede. Wel leuk om te lezen overigens
Moet je ook maar niet in dat ghetto van een Haarlemmermeer gaan wonenquote:Op maandag 17 maart 2014 21:22 schreef James1988 het volgende:
[..]
Tsja, regels zijn regels. Geen camera's betekent ook dat het niet is toegestaan om opa en kleindochter op een bankje in het park op de foto te zetten.
Jij verwacht dat een of andere randdebiel het zo doet dat hij met een gun in een camera verstopt mensen gaat doodschieten? Het is of dat of er worden foto's gemaakt. OHNOES foto's van wereldleiders en andere belangrijke figuren. OMG NOES. Serieus, dit gaat helemaal nergens over, iemand die een gun in een camera kan frotten kan er ook een in een wandelstok proppen.quote:
Naast dat je met een gun in een camera toch niet fatsoenlijk kunt mikken.quote:Op maandag 17 maart 2014 21:41 schreef DeaDLocK2K het volgende:
[..]
Jij verwacht dat een of andere randdebiel het zo doet dat hij met een gun in een camera verstopt mensen gaat doodschieten? Het is of dat of er worden foto's gemaakt. OHNOES foto's van wereldleiders en andere belangrijke figuren. OMG NOES. Serieus, dit gaat helemaal nergens over, iemand die een gun in een camera kan frotten kan er ook een in een wandelstok proppen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |