Het zit er anders altijd in. En dit keer dus teveel. Twi merkte er niets van overigens.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 15:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
Te zout?
Wat? Nog nooit meegemaakt dat ik zout proefde in een boterkoek.
Wheheh, twi.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 15:42 schreef Myraela het volgende:
[..]
Het zit er anders altijd in. En dit keer dus teveel. Twi merkte er niets van overigens.
quote:Op zaterdag 15 maart 2014 15:45 schreef AldoTheApache het volgende:
ik heb ook nog wel iets zouts, voor diegenen die daar trek in hebben
quote:Op zaterdag 15 maart 2014 15:45 schreef AldoTheApache het volgende:
Dan kauw ik nog liever op zo'n gedroogde kippenpoot die ik net aan de honden heb gegeven.quote:
Je vangt je tranen op in een beker en bewaart ze dan?quote:Op zaterdag 15 maart 2014 15:45 schreef AldoTheApache het volgende:
Je moet er op sabbelen, niet kauwenquote:Op zaterdag 15 maart 2014 15:49 schreef Fera het volgende:
[..]
Dan kauw ik nog liever op zo'n gedroogde kippenpoot die ik net aan de honden heb gegeven.
quote:Op zaterdag 15 maart 2014 15:49 schreef Fascination het volgende:
[..]
Je vangt je tranen op in een beker en bewaart ze dan?
quote:
Waarom zou Aldo huilen?quote:Op zaterdag 15 maart 2014 15:49 schreef Fascination het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 15 maart 2014 15:49 schreef Fascination het volgende:
[..]
Blegh. Als 'ie zout smaakt moet je 'm wassen.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 15:50 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Je moet er op sabbelen, niet kauwen
[..]
[..]
waarom zou ik deze wassen?quote:Op zaterdag 15 maart 2014 15:51 schreef Fera het volgende:
[..]
Blegh. Als 'ie zout smaakt moet je 'm wassen.
Daar sabbel je toch niet op?quote:Op zaterdag 15 maart 2014 15:52 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
waarom zou ik deze wassen?
[ afbeelding ]
Ik vreet die dingen gewoon op ja.quote:
Ik vind het juist lekker om erop te bijten. Crunchy.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 15:58 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Kan wel, dan week je het zout los.
quote:Op zaterdag 15 maart 2014 16:04 schreef Faxie het volgende:
Ik kom net van de zee.... ik ben ook zout nu
ik kom net van de wc ... ik ben ook bruin nuquote:Op zaterdag 15 maart 2014 16:04 schreef Faxie het volgende:
Ik kom net van de zee.... ik ben ook zout nu
Kun je tegen kietelen?quote:
Onee daar kan ik niet tegen hoorquote:Op zaterdag 15 maart 2014 16:09 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Kun je tegen kietelen?
* buurpoes kietelt faxie tot hij huilt van het lachen
Over nu?
Was t niet koud?quote:Op zaterdag 15 maart 2014 16:10 schreef Faxie het volgende:
[..]
Onee daar kan ik niet tegen hoor![]()
Ik spoel het er straks zo af onder de douche
Jammer vanwege die ellendige beesten die nu allemaal nog leven.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 16:16 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nee waarom? Ik vind het zelfs jammer dat we geen echte vriesdagen hebben gehad
Ik vond gister nog wat heets.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 16:16 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nee waarom? Ik vind het zelfs jammer dat we geen echte vriesdagen hebben gehad
Geen last van gehad tot nu toequote:Op zaterdag 15 maart 2014 16:18 schreef Fera het volgende:
[..]
Jammer vanwege die ellendige beesten die nu allemaal nog leven.
Nu nog niet, maar in de zomer een plaag.quote:
Gif.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 16:22 schreef Fera het volgende:
[..]
Nu nog niet, maar in de zomer een plaag.
We zien welquote:Op zaterdag 15 maart 2014 16:22 schreef Fera het volgende:
[..]
Nu nog niet, maar in de zomer een plaag.
Als ik in de zomer niet op meets kom, weet je waarom. Dan heb ik me in huis verstopt.quote:
Filmpje.quote:
quote:Op zaterdag 15 maart 2014 16:24 schreef Fera het volgende:
[..]
Als ik in de zomer niet op meets kom, weet je waarom. Dan heb ik me in huis verstopt.
Boodschappen doen is leuk.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 16:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik moet boodschappen doen maar heb geen zin
Jij koopt zeker alleen maar lekkere knabbeltjes.quote:
Nee want dan moet ik bewegen en me tussen allemaal vervelende mensen begevenquote:
Knabbeltjesquote:Op zaterdag 15 maart 2014 16:32 schreef Fascination het volgende:
[..]
Jij koopt zeker alleen maar lekkere knabbeltjes.
Waar zie je mij voor aan?quote:Op zaterdag 15 maart 2014 16:32 schreef Fascination het volgende:
[..]
Jij koopt zeker alleen maar lekkere knabbeltjes.
Ja, dat is het nadeel van zaterdagen. Fucking druk altijd.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 16:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee want dan moet ik bewegen en me tussen allemaal vervelende mensen begeven
[..]
Knabbeltjesdat woord.
Als een krabbelaar.quote:
Wat is het nou, krabbels of knabbels?quote:
Boeiend. Is één iemand. Dat is toch niet zo erg?quote:Op zaterdag 15 maart 2014 16:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
Hmm, komen vanavond 3 extra mensen ineens.
Ken er 1 niet. Paniek
Misschien is het een leuke dame?quote:Op zaterdag 15 maart 2014 16:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
Hmm, komen vanavond 3 extra mensen ineens.
Ken er 1 niet. Paniek
Autocorrect.quote:
Maar goed, ik knabbel niet. Ik vreet.quote:
quote:
Nee. Hap, slik, weg.quote:
quote:
Vind het vaak wel moeilijk.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 16:41 schreef Fera het volgende:
[..]
Boeiend. Is één iemand. Dat is toch niet zo erg?
Het is wel een vrouw. Vrouwennaam iig.quote:
Waar ga je naartoe dan eigenlijk?quote:Op zaterdag 15 maart 2014 16:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Vind het vaak wel moeilijk.
[..]
Het is wel een vrouw. Vrouwennaam iig.
De laatste keer dat ik het vierde (vorige jaar) was het altijd op de 17e, vandaag was het de 15e toch?quote:
Ik vind het alleen moeilijk als ik maar één iemand of zo ken, en de rest niet.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 16:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Vind het vaak wel moeilijk.
[..]
Het is wel een vrouw. Vrouwennaam iig.
Maandag de pub in kan natuurlijk niet he?quote:Op zaterdag 15 maart 2014 16:58 schreef PeuRac het volgende:
[..]
De laatste keer dat ik het vierde (vorige jaar) was het altijd op de 17e, vandaag was het de 15e toch?
Altijd daar.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 16:57 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ierse feestdag toch?![]()
Klinkt als een potentieel gezellige avond
Zeker wel! Helaas pas vanaf 12u alcohol te krijgenquote:Op zaterdag 15 maart 2014 17:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Maandag de pub in kan natuurlijk niet he?
[..]
Altijd daar.
Lekkere cider voor mij, Guiness en Kilkenny voor de anderen. Lekkere muziek op.
Klinkt leukquote:Op zaterdag 15 maart 2014 17:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]
Altijd daar.
Klinkt gezellig! Ik heb het nog nooit gevierd.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 17:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]
Altijd daar.
Wat voor muziek? van die Ierse jodelmuziek?quote:Op zaterdag 15 maart 2014 17:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]
Altijd daar.
Ja, dat is ook altijd raar.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 17:00 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik vind het alleen moeilijk als ik maar één iemand of zo ken, en de rest niet.
Misschien wel de chick die je zoekt.
Al 10 jaarquote:Op zaterdag 15 maart 2014 17:03 schreef Fera het volgende:
[..]
Klinkt gezellig! Ik heb het nog nooit gevierd.
Ik hoop hetquote:Op zaterdag 15 maart 2014 17:06 schreef Fascination het volgende:
[..]
Wat voor muziek? van die Ierse jodelmuziek?
Cool! Dat is dus echt een traditie geworden.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 17:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, dat is ook altijd raar.
Misschien wel.
[..]
Al 10 jaar
Vind het gewoon altijd wel leuk daar. Vaak met ST Paddy ook een bandje die Ierse folk speelt, helemaal leuk.
[..]
Ik hoop het
Zelfde kern, komen eigenlijk ieder jaar wel paar vrienden van vrienden mee, maar altijd zelfde kern.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 17:08 schreef Fera het volgende:
[..]
Cool! Dat is dus echt een traditie geworden.Ook altijd met dezelfde groep? Die nieuwe uitgezonderd dan.
Tof!quote:Op zaterdag 15 maart 2014 17:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zelfde kern, komen eigenlijk ieder jaar wel paar vrienden van vrienden mee, maar altijd zelfde kern.
Denk iedere keer dat er Dqod staat.quote:
Sorryquote:Op zaterdag 15 maart 2014 18:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Denk iedere keer dat er Dqod staat.
Wat zou Freud wel niet denken van me
Dat is beterquote:
Niet knus samen in bed?quote:Op zaterdag 15 maart 2014 18:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat is beter
Hmm, blijft er vanavond een slapen hier.
Maar weer het matras van zolder halen. #Dezwareleef
Het is niet het type persoon dat een prachtig ontbijtje van me krijgt nee.quote:
Twee-persoons bedden zijn niet om te delen.quote:
Fera weet.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 18:29 schreef Fera het volgende:
[..]
Twee-persoons bedden zijn niet om te delen.
Dude, bedoel je nou wat ik denk dat je bedoelt.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 18:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Het is niet het type persoon dat een prachtig ontbijtje van me krijgt nee.
Hm goed punt welquote:Op zaterdag 15 maart 2014 18:29 schreef Fera het volgende:
[..]
Twee-persoons bedden zijn niet om te delen.
Wat?quote:Op zaterdag 15 maart 2014 18:30 schreef Fascination het volgende:
[..]
Dude, bedoel je nou wat ik denk dat je bedoelt.
Nee, ik dacht wat anders. Nvm.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 18:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wat?
Voor sommige mensen die blijven slapen maak ik een mooi ontbijt met versgeperste sinaasappelsap, afgebakken croissants met ham, cheddar en pesto.
Als vrouw zijnde kan ik me hierin vinden.quote:
Wat?quote:Op zaterdag 15 maart 2014 18:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wat?
Voor sommige mensen die blijven slapen maak ik een mooi ontbijt met versgeperste sinaasappelsap, afgebakken croissants met ham, cheddar en pesto.
Niet de mooiste lesbische zoen die ik gezien heb.quote:
Jullie zijn allemaal dekendieven jaquote:Op zaterdag 15 maart 2014 18:33 schreef Fera het volgende:
[..]
Als vrouw zijnde kan ik me hierin vinden.
Guilty as charged. Ik rol me er dan ook stevig in op zodat het niet terug te jatten valt.quote:
Fera de burritoquote:Op zaterdag 15 maart 2014 18:35 schreef Fera het volgende:
[..]
Guilty as charged. Ik rol me er dan ook stevig in op zodat het niet terug te jatten valt.
Slimquote:Op zaterdag 15 maart 2014 18:35 schreef Fera het volgende:
[..]
Guilty as charged. Ik rol me er dan ook stevig in op zodat het niet terug te jatten valt.
Ik heb zo'n ontbijt nooit gehad.quote:
quote:
Ik wist toen ook niet dat je zou blijven slapen. Ik wist niet eens dat we samen zouden avondeten.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 18:38 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik heb zo'n ontbijt nooit gehad.
[..]Dat slaapt zo chill. En ik doe het niet eens expres.
Nee, hier praat je je niet meer uit, foute man.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 18:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik wist toen ook niet dat je zou blijven slapen. Ik wist niet eens dat we samen zouden avondeten.
En ik moest de volgende ochtend werken toch?
En de tweede keer dan?quote:Op zaterdag 15 maart 2014 18:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik wist toen ook niet dat je zou blijven slapen. Ik wist niet eens dat we samen zouden avondeten.
En ik moest de volgende ochtend werken toch?
quote:Op zaterdag 15 maart 2014 18:43 schreef Fascination het volgende:
[..]
Nee, hier praat je je niet meer uit, foute man.
Daar heb ik geen excuus voorquote:
Kloptquote:Op zaterdag 15 maart 2014 18:42 schreef Myraela het volgende:
Ik heb een dutje gedaan, dutjes zijn fijn.
Worstenbroodjes, ja.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 18:53 schreef Faxie het volgende:
Ik zou met alle liefde een ontbijtje maken hoor
Maar ik bedoel, als er slechts een dame bleef slapen, dan zou ik haar wel verwennen in de ochtend hoorquote:
Kwam dit tegen:quote:Op zaterdag 15 maart 2014 18:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
Hmm, weet een van jullie hoe je een .ibd file opent?
Mwah. Ben niet zo gek op worstenbroodjes.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 18:54 schreef Faxie het volgende:
[..]
Mijn worstenbroodjes zijn anders wel lekker ende overheerlijk ja
Jep, maar dat staat op de computer.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 18:55 schreef Faxie het volgende:
[..]
Aangifteprogramma van de belastingdienst?
Dan moet die dame zeker eerst jou verwennen.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 18:56 schreef Faxie het volgende:
[..]
Maar ik bedoel, als er slechts een dame bleef slapen, dan zou ik haar wel verwennen in de ochtend hoor
Hmm, bedankt.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 18:56 schreef Fera het volgende:
[..]
Kwam dit tegen:
http://forum.computeridee.nl/showthread.php?t=69217
[..]
Mwah. Ben niet zo gek op worstenbroodjes.
quote:Op zaterdag 15 maart 2014 18:56 schreef Faxie het volgende:
[..]
Maar ik bedoel, als er slechts een dame bleef slapen, dan zou ik haar wel verwennen in de ochtend hoor
Wat heb je dan liever?quote:Op zaterdag 15 maart 2014 18:56 schreef Fera het volgende:
[..]
Kwam dit tegen:
http://forum.computeridee.nl/showthread.php?t=69217
[..]
Mwah. Ben niet zo gek op worstenbroodjes.
Nee hoorquote:Op zaterdag 15 maart 2014 18:57 schreef Fera het volgende:
[..]
Dan moet die dame zeker eerst jou verwennen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het mag op meerdere manieren geinterpreteerd wordenquote:Op zaterdag 15 maart 2014 18:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wij lezen verwennen heel anders denk ik.
Ik las die eerdere reactie over ontbijtje als: dan kom ik klaar in haar mond en is dat haar ontbijtje.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 18:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wij lezen verwennen heel anders denk ik.
Eiwitshake.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 18:59 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik las die eerdere reactie over ontbijtje als: dan kom ik klaar in haar mond en is dat haar ontbijtje.
quote:Op zaterdag 15 maart 2014 18:59 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik las die eerdere reactie over ontbijtje als: dan kom ik klaar in haar mond en is dat haar ontbijtje.
quote:Op zaterdag 15 maart 2014 18:59 schreef Faxie het volgende:
[..]
Het mag op meerdere manieren geinterpreteerd worden
Whehehe. Alsof daar voedingstoffen inzittenquote:Op zaterdag 15 maart 2014 18:59 schreef Fascination het volgende:
[..]
Preciesquote:Op zaterdag 15 maart 2014 19:01 schreef Fascination het volgende:
Maar goed, de mensen die een vrouw zouden verwennen met een ontbijtje komen toch nooit in die positie.
quote:Op zaterdag 15 maart 2014 19:01 schreef Fascination het volgende:
Maar goed, de mensen die een vrouw zouden verwennen met een ontbijtje komen toch nooit in die positie.
Je bent toch niet echt zo wanhopig hè?quote:
Ik denk dat je 450 punten scoort bij een vreetzak als ikzelf.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 19:01 schreef Fascination het volgende:
Wil je nou een lekker ontbijt of niet?quote:Op zaterdag 15 maart 2014 19:02 schreef Fera het volgende:
[..]
Je bent toch niet echt zo wanhopig hè?
Ik denk dat het er bij mannen niet erg schattig uit ziet. Ik zie ze alleen dingen naar binnen schuiven.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 19:03 schreef Fascination het volgende:
Hebben jullie dat ook dat je zo'n warm gevoel van binnen krijgt als je degene die je leuk vindt lekker ziet knabbelen?
Sletquote:Op zaterdag 15 maart 2014 19:02 schreef Fascination het volgende:
Oh nee, heb ik wel een keer gedaan.
Fantastisch.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 19:02 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik denk dat je 450 punten scoort bij een vreetzak als ikzelf.
Hahaha, hou nou godverdomme op met dat woord.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 19:03 schreef Fascination het volgende:
Hebben jullie dat ook dat je zo'n warm gevoel van binnen krijgt als je degene die je leuk vindt lekker ziet knabbelen?
Fixedquote:Op zaterdag 15 maart 2014 19:03 schreef Fascination het volgende:
Hebben jullie dat ook dat je zo'n warm gevoel van binnen krijgt als je degene die je leuk vindt lekker ziet sabbelen?
Was maar een geintje Fax. Net als wat ik tegen Kaneel zei ook een geintje was.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 19:04 schreef Faxie het volgende:
[..]
Wil je nou een lekker ontbijt of niet?
Owquote:Op zaterdag 15 maart 2014 19:05 schreef Fera het volgende:
[..]
Was maar een geintje Fax. Net als wat ik tegen Kaneel zei ook een geintje was.
Ik vraag me ook af of vrouwen muziek extra sexy vinden klinken als ze aan diegene die ze leuk vinden denken. Kan ik me echt niet voorstellen.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 19:04 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik denk dat het er bij mannen niet erg schattig uit ziet. Ik zie ze alleen dingen naar binnen schuiven.
Ik bedoel ... Ik hoef niet per se een vier sterren ontbijt.quote:
Als ik verliefd ben vind ik bepaalde liedjes wel ineens leuker.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 19:06 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik vraag me ook af of vrouwen muziek extra sexy vinden klinken als ze aan diegene die ze leuk vinden denken. Kan ik me echt niet voorstellen.
Denk eens aan mijquote:Op zaterdag 15 maart 2014 19:06 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik vraag me ook af of vrouwen muziek extra sexy vinden klinken als ze aan diegene die ze leuk vinden denken. Kan ik me echt niet voorstellen.
Owquote:Op zaterdag 15 maart 2014 19:07 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik bedoel ... Ik hoef niet per se een vier sterren ontbijt.
The Walrus of Lovequote:
Maak me geeeekquote:
Veelquote:Op zaterdag 15 maart 2014 19:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
Feer, bedankt voor de link, hij doet het nu weer.
Scheelt me een hoop werk, want 13 aangiftes
Fas, als je een nummer moet kiezen waarvan je vindt dat het bij mij past, welke zou het dan zijn?quote:
No problem.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 19:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
Feer, bedankt voor de link, hij doet het nu weer.
Scheelt me een hoop werk, want 13 aangiftes
quote:Op zaterdag 15 maart 2014 19:12 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Hij is weer terecht. Kostte flink wat moeite, maar hij is weer thuis
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Halloquote:
Wat allemaal?quote:Op zaterdag 15 maart 2014 19:10 schreef Faxie het volgende:
Ik heb teveel geknabbeld en m'n buik doet nu zeer
Goed om te horen.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 19:12 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
quote:Op zaterdag 15 maart 2014 19:13 schreef Faxie het volgende:
[..]
Waar zat ie nu?Nee, ik heb mijn kater weer gevondenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hij zat in de dakgoot. Daar waar ik 'm dus al die tijd al hoorde. Hij zat klem. Heb 'm er ook met 'grof geweld' weg moeten trekken.What you forget, you are gonna repeat.
|| justdiggit.org ||
Ik bof maar met een pa die belastingsadviseur is in z'n vrije tijdquote:Op zaterdag 15 maart 2014 19:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, veel mensen kunnen het zelf niet, op een manier.
Even zoeken, heur.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 19:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Fas, als je een nummer moet kiezen waarvan je vindt dat het bij mij past, welke zou het dan zijn?
Die vindt altijd wel een extra aftrekpost?quote:Op zaterdag 15 maart 2014 19:14 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik bof maar met een pa die belastingsadviseur is in z'n vrije tijd
Ow een katerquote:Op zaterdag 15 maart 2014 19:13 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nee, ik heb mijn kater weer gevonden![]()
Hij zat in de dakgoot. Daar waar ik 'm dus al die tijd al hoorde. Hij zat klem. Heb 'm er ook met 'grof geweld' weg moeten trekken.
Hij heeft ook een Hond.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 19:14 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Die vindt altijd wel een extra aftrekpost?
Zielig beestjequote:Op zaterdag 15 maart 2014 19:13 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Hij zat in de dakgoot. Daar waar ik 'm dus al die tijd al hoorde. Hij zat klem. Heb 'm er ook met 'grof geweld' weg moeten trekken.
achgossie.... verder nog gewond of niet?quote:Op zaterdag 15 maart 2014 19:13 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Het zit in de familiequote:Op zaterdag 15 maart 2014 19:14 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Die vindt altijd wel een extra aftrekpost?
Met de schrik en heel wat stank. Nala is kwaad op 'm. Blaast continue naar 'm. Heb 'm in water gedompeld en nu is 'ie zich aan het wassenquote:Op zaterdag 15 maart 2014 19:14 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ow een kater
Met de schrik vrijgekomen?
Die kosten alleen geldquote:
Ik wil ook wat te knabbelen naar dan moet ik opstaan.quote:
quote:Op zaterdag 15 maart 2014 19:16 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Met de schrik en heel wat stank. Nala is kwaad op 'm. Blaast continue naar 'm. Heb 'm in water gedompeld en nu is 'ie zich aan het wassen
quote:
quote:Op zaterdag 15 maart 2014 19:16 schreef zeefje het volgende:
[..]
Ik wil ook wat te knabbelen naar dan moet ik opstaan.
Ik heb lange vingers![]()
Zo op het eerste oog niet. Hou 'm vanavond en morgenochtend wel even in de gatenquote:Op zaterdag 15 maart 2014 19:15 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
achgossie.... verder nog gewond of niet?
Hoe kwam hij daar nou terecht denk je?quote:Op zaterdag 15 maart 2014 19:19 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Voelde me net een brandweerman toen ik bovenop die ladder stond, overigens
Stoere vrouw ben jijquote:Op zaterdag 15 maart 2014 19:19 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Zo eet ik ook altijd mijn ijsjesquote:
Heb je er ook een die aan mij doet denken?quote:
Via het raam op zolder waar de afzuigslang van de droger uit hangt. Is de enige mogelijkheid dat hij naar buiten kon zijn gegaan..quote:Op zaterdag 15 maart 2014 19:21 schreef Faxie het volgende:
[..]
Hoe kwam hij daar nou terecht denk je?
Dit nummerquote:
Hij was nogal op ontdekkingsreis gegaan danquote:Op zaterdag 15 maart 2014 19:22 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Via het raam op zolder waar de afzuigslang van de droger uit hangt. Is de enige mogelijkheid dat hij naar buiten kon zijn gegaan..
Wist helemaal niet dat jij zo tegen transseksueel aanleunde.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 19:19 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Als ik niet beter zou weten, zou ik denken dat je met me aan het flirten was.quote:
Mja, zover is 'ie dus niet gekomenquote:Op zaterdag 15 maart 2014 19:23 schreef Faxie het volgende:
[..]
Hij was nogal op ontdekkingsreis gegaan dan
Brandweervrouw dan..quote:Op zaterdag 15 maart 2014 19:23 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Wist helemaal niet dat jij zo tegen transseksueel aanleunde.
quote:Op zaterdag 15 maart 2014 19:23 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Mja, zover is 'ie dus niet gekomenHij heeft waarschijnlijk alleen het dak gezien
quote:Op zaterdag 15 maart 2014 19:22 schreef Fera het volgende:
[..]
Heb je er ook een die aan mij doet denken?
quote:
Godver.quote:
Gelukkig maar. Wat een avontuur voor het beestje en voor jouquote:Op zaterdag 15 maart 2014 19:17 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Zo op het eerste oog niet. Hou 'm vanavond en morgenochtend wel even in de gaten
Dat is toch de evolutie van onyx?quote:
Ja, nouquote:Op zaterdag 15 maart 2014 19:28 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Gelukkig maar. Wat een avontuur voor het beestje en voor jou
Jep.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 19:28 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat is toch de evolutie van onyx?
Echt wel.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 19:28 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat is toch de evolutie van onyx?
Coolquote:
quote:
Dat is zo'n bazig nummer.quote:
Wil ik weten waar bij mij aan gedacht wordt?quote:
Pijnlijk treffend.quote:
Dit was wel ff belangrijker tochquote:Op zaterdag 15 maart 2014 19:28 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, nouHoeft van mij echt niet nog een keer. Had zoveel in de planning vandaag. Helemaal niks daarvan gedaan
quote:
quote:
Supertof nummerquote:
Check deze hosselingsquote:
Ja, sowieso. Maar woensdag herkansing, en niet in de mogelijkheid om te leren verder. daar wilde ik onder andere even voor gaan zitten. En ik ben nu dus niet aan het werk, wat ik wel had gemoeten. Maar op werk waren ze heel meegaand gelukkig, en dat leren, ga ik nu ook echt niet meer doen. Nu ga ik bijkomen en knuffelen met die 2.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 19:30 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dit was wel ff belangrijker toch
Hahaquote:
quote:Op zaterdag 15 maart 2014 19:31 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, sowieso. Maar woensdag herkansing, en niet in de mogelijkheid om te leren verder. daar wilde ik onder andere even voor gaan zitten. En ik ben nu dus niet aan het werk, wat ik wel had gemoeten. Maar op werk waren ze heel meegaand gelukkig, en dat leren, ga ik nu ook echt niet meer doen. Nu ga ik bijkomen en knuffelen met die 2.
Pfoe, moeilijk tijn.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 19:29 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Wil ik weten waar bij mij aan gedacht wordt?
Stort ik m'n hart uit, word ik hier keihard gefriendzoned.quote:
Wie zegt dat ik je friendzone?quote:Op zaterdag 15 maart 2014 19:33 schreef Fascination het volgende:
[..]
Stort ik m'n hart uit, word ik hier keihard gefriendzoned.
Hihi.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 19:33 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik je friendzone?![]()
Kloptquote:
quote:
En bij mij?quote:
WT tjequote:
Bij mij dan?quote:
Wauw. Komt er ook eentje onder zijn steen vandaan.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 19:51 schreef Grietje-tit het volgende:
Leuk, weer een woord geleerd. Friendzonen. Kende ik nog niet. Even opgezocht.
quote:Op zaterdag 15 maart 2014 19:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Slinger er nog eens een tophitje in.
quote:
Bij mij vast wel.quote:
Beatles - Let it twi?quote:Op zaterdag 15 maart 2014 19:59 schreef Faxie het volgende:
Die van Twi viel me gewoon even te binnen hoor![]()
Ik ben zo slecht met spontaan nummers bedenken
Ik ook hoor. Denk ook niet dat ik bij iemand iets zou kunnen bedenken.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 19:59 schreef Faxie het volgende:
Die van Twi viel me gewoon even te binnen hoor![]()
Ik ben zo slecht met spontaan nummers bedenken
Bij jou moet ik altijd denken aan Dirty Paws.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 20:00 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik ook hoor. Denk ook niet dat ik bij iemand iets zou kunnen bedenken.
Vind ik niet erg.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 20:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Bij jou moet ik altijd denken aan Dirty Paws.
Jammer dat ze geen 20 isquote:Op zaterdag 15 maart 2014 20:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
Maar dit moet even van me af.
Ik sta te douchen, moet weer fresh zijn voor straks, haartjes mooi en alles.
Gaat ineens de bel. Ik denk: hmm, vriend is half uur te vroeg.
Ik doe open, net onder de douche vandaan, slechts een handdoekje om.
Is het mijn buurvrouw van 60
Vraagt: Is Kaneel thuis?
Ik:
Zij: Ow, sorry, ik herkende je niet zo
quote:Op zaterdag 15 maart 2014 20:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik:
ai![]()
Ik:
Ik:
Mooi liedje welquote:Op zaterdag 15 maart 2014 20:04 schreef Fera het volgende:
[..]
Vind ik niet erg.
Bij jou aan Ever Dream. Want Nightwish.
Helaas, je kunt niet alles hebben.quote:
Ach, ze kwam nasi brengen en eieren. Was wel liefquote:
Ik:
Hee, weet jij of het normaal is dat Nala nu loopt te blazen en boos loopt te doen tegen Zazu?quote:
Toffe buuroma.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 20:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ach, ze kwam nasi brengen en eieren. Was wel lief
Jazeker. Hoewel het ook elk ander nummer kan zijn, de inhoud van het liedje zegt niet echt wat.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 20:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mooi liedje wel
[..]
Helaas, je kunt niet alles hebben.
[..]
Ik denk dat het vanzelf over gaat. Maar ik weet niet zo heel erg veel van kattengedrag. Ik gok dat het te maken heeft met dat hij een tijdje weg is geweest. Ik zou ze gewoon even laten.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 20:09 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Hee, weet jij of het normaal is dat Nala nu loopt te blazen en boos loopt te doen tegen Zazu?
Relaxedquote:Op zaterdag 15 maart 2014 20:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mooi liedje wel
[..]
Helaas, je kunt niet alles hebben.
[..]
Ja, dat doe ik ook. Vroeg me alleen af of het normaal was, of of ik me toch stiekem zorgen moest makenquote:Op zaterdag 15 maart 2014 20:12 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik denk dat het vanzelf over gaat. Maar ik weet niet zo heel erg veel van kattengedrag. Ik gok dat het te maken heeft met dat hij een tijdje weg is geweest. Ik zou ze gewoon even laten.
Jaloers?quote:
quote:Op zaterdag 15 maart 2014 20:09 schreef Faxie het volgende:
Ik ga... merk dat ik fucked up in m'n hoofd begin te raken![]()
Zeker. Was een keer een pakketje voor me bezorgd toen ik boodschappen aan het doen was, komt ze gelijk naar me toe terwijl ik langsloop en zegt: Er is een pakje voor je! Kom binnen!quote:
Ik dacht dat ik ze zonder Tarja niet leuk zou vinden, maar Amaranth en Bye Bye Beautifull zijn toch wel tofquote:Op zaterdag 15 maart 2014 20:09 schreef Fera het volgende:
[..]
Jazeker. Hoewel het ook elk ander nummer kan zijn, de inhoud van het liedje zegt niet echt wat.
Dat soort buren.
Ik gok dat het morgen over is.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 20:12 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, dat doe ik ook. Vroeg me alleen af of het normaal was, of of ik me toch stiekem zorgen moest maken![]()
Ik vond Dark Passion Play nog best oké, maar dat album er na ... Nee, helemaal niks. En nu is Annette ook weer weg. Floor van After Forever is de nieuwe zangeres.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 20:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jaloers?
Weet jij een liedje dat bij me past?
[..]
[..]
Zeker. Was een keer een pakketje voor me bezorgd toen ik boodschappen aan het doen was, komt ze gelijk naar me toe terwijl ik langsloop en zegt: Er is een pakje voor je! Kom binnen!
Dus ik kreeg allemaal bier en alles voorgezet en een doosje eieren mee3 kwartier daar gezeten.
Hele aardige mensen.
[..]
Ik dacht dat ik ze zonder Tarja niet leuk zou vinden, maar Amaranth en Bye Bye Beautifull zijn toch wel tof
Floor die heb ik nog niet gezien met Nightwish, ze is iig beter dan Anettequote:Op zaterdag 15 maart 2014 20:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jaloers?
Weet jij een liedje dat bij me past?
[..]
[..]
Zeker. Was een keer een pakketje voor me bezorgd toen ik boodschappen aan het doen was, komt ze gelijk naar me toe terwijl ik langsloop en zegt: Er is een pakje voor je! Kom binnen!
Dus ik kreeg allemaal bier en alles voorgezet en een doosje eieren mee3 kwartier daar gezeten.
Hele aardige mensen.
[..]
Ik dacht dat ik ze zonder Tarja niet leuk zou vinden, maar Amaranth en Bye Bye Beautifull zijn toch wel tof
Jeetjequote:Op zaterdag 15 maart 2014 20:15 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik vond Dark Passion Play nog best oké, maar dat album er na ... Nee, helemaal niks. En nu is Annette ook weer weg. Floor van After Forever is de nieuwe zangeres.
Beetje oplettenquote:Op zaterdag 15 maart 2014 20:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jeetje
Het gaat allemaal langs me heen tegenwoordig.
Ik hoop niet dat ze er een gewoonte van maken om ruzie te zoeken met de zangeres. Anders gewoon verder gaan met Marco.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 20:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jeetje
Het gaat allemaal langs me heen tegenwoordig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |