Het zit er anders altijd in. En dit keer dus teveel. Twi merkte er niets van overigens.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 15:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
Te zout?
Wat? Nog nooit meegemaakt dat ik zout proefde in een boterkoek.
Wheheh, twi.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 15:42 schreef Myraela het volgende:
[..]
Het zit er anders altijd in. En dit keer dus teveel. Twi merkte er niets van overigens.
quote:Op zaterdag 15 maart 2014 15:45 schreef AldoTheApache het volgende:
ik heb ook nog wel iets zouts, voor diegenen die daar trek in hebben
quote:Op zaterdag 15 maart 2014 15:45 schreef AldoTheApache het volgende:
Dan kauw ik nog liever op zo'n gedroogde kippenpoot die ik net aan de honden heb gegeven.quote:
Je vangt je tranen op in een beker en bewaart ze dan?quote:Op zaterdag 15 maart 2014 15:45 schreef AldoTheApache het volgende:
Je moet er op sabbelen, niet kauwenquote:Op zaterdag 15 maart 2014 15:49 schreef Fera het volgende:
[..]
Dan kauw ik nog liever op zo'n gedroogde kippenpoot die ik net aan de honden heb gegeven.
quote:Op zaterdag 15 maart 2014 15:49 schreef Fascination het volgende:
[..]
Je vangt je tranen op in een beker en bewaart ze dan?
quote:
Waarom zou Aldo huilen?quote:Op zaterdag 15 maart 2014 15:49 schreef Fascination het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 15 maart 2014 15:49 schreef Fascination het volgende:
[..]
Blegh. Als 'ie zout smaakt moet je 'm wassen.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 15:50 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Je moet er op sabbelen, niet kauwen
[..]
[..]
waarom zou ik deze wassen?quote:Op zaterdag 15 maart 2014 15:51 schreef Fera het volgende:
[..]
Blegh. Als 'ie zout smaakt moet je 'm wassen.
Daar sabbel je toch niet op?quote:Op zaterdag 15 maart 2014 15:52 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
waarom zou ik deze wassen?
[ afbeelding ]
Ik vreet die dingen gewoon op ja.quote:
Ik vind het juist lekker om erop te bijten. Crunchy.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 15:58 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Kan wel, dan week je het zout los.
quote:Op zaterdag 15 maart 2014 16:04 schreef Faxie het volgende:
Ik kom net van de zee.... ik ben ook zout nu
ik kom net van de wc ... ik ben ook bruin nuquote:Op zaterdag 15 maart 2014 16:04 schreef Faxie het volgende:
Ik kom net van de zee.... ik ben ook zout nu
Kun je tegen kietelen?quote:
Onee daar kan ik niet tegen hoorquote:Op zaterdag 15 maart 2014 16:09 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Kun je tegen kietelen?
* buurpoes kietelt faxie tot hij huilt van het lachen
Over nu?
Was t niet koud?quote:Op zaterdag 15 maart 2014 16:10 schreef Faxie het volgende:
[..]
Onee daar kan ik niet tegen hoor![]()
Ik spoel het er straks zo af onder de douche
Jammer vanwege die ellendige beesten die nu allemaal nog leven.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 16:16 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nee waarom? Ik vind het zelfs jammer dat we geen echte vriesdagen hebben gehad
Ik vond gister nog wat heets.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 16:16 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nee waarom? Ik vind het zelfs jammer dat we geen echte vriesdagen hebben gehad
Geen last van gehad tot nu toequote:Op zaterdag 15 maart 2014 16:18 schreef Fera het volgende:
[..]
Jammer vanwege die ellendige beesten die nu allemaal nog leven.
Nu nog niet, maar in de zomer een plaag.quote:
Gif.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 16:22 schreef Fera het volgende:
[..]
Nu nog niet, maar in de zomer een plaag.
We zien welquote:Op zaterdag 15 maart 2014 16:22 schreef Fera het volgende:
[..]
Nu nog niet, maar in de zomer een plaag.
Als ik in de zomer niet op meets kom, weet je waarom. Dan heb ik me in huis verstopt.quote:
Filmpje.quote:
quote:Op zaterdag 15 maart 2014 16:24 schreef Fera het volgende:
[..]
Als ik in de zomer niet op meets kom, weet je waarom. Dan heb ik me in huis verstopt.
Boodschappen doen is leuk.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 16:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik moet boodschappen doen maar heb geen zin
Jij koopt zeker alleen maar lekkere knabbeltjes.quote:
Nee want dan moet ik bewegen en me tussen allemaal vervelende mensen begevenquote:
Knabbeltjesquote:Op zaterdag 15 maart 2014 16:32 schreef Fascination het volgende:
[..]
Jij koopt zeker alleen maar lekkere knabbeltjes.
Waar zie je mij voor aan?quote:Op zaterdag 15 maart 2014 16:32 schreef Fascination het volgende:
[..]
Jij koopt zeker alleen maar lekkere knabbeltjes.
Ja, dat is het nadeel van zaterdagen. Fucking druk altijd.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 16:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee want dan moet ik bewegen en me tussen allemaal vervelende mensen begeven
[..]
Knabbeltjesdat woord.
Als een krabbelaar.quote:
Wat is het nou, krabbels of knabbels?quote:
Boeiend. Is één iemand. Dat is toch niet zo erg?quote:Op zaterdag 15 maart 2014 16:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
Hmm, komen vanavond 3 extra mensen ineens.
Ken er 1 niet. Paniek
Misschien is het een leuke dame?quote:Op zaterdag 15 maart 2014 16:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
Hmm, komen vanavond 3 extra mensen ineens.
Ken er 1 niet. Paniek
Autocorrect.quote:
Maar goed, ik knabbel niet. Ik vreet.quote:
quote:
Nee. Hap, slik, weg.quote:
quote:
Vind het vaak wel moeilijk.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 16:41 schreef Fera het volgende:
[..]
Boeiend. Is één iemand. Dat is toch niet zo erg?
Het is wel een vrouw. Vrouwennaam iig.quote:
Waar ga je naartoe dan eigenlijk?quote:Op zaterdag 15 maart 2014 16:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Vind het vaak wel moeilijk.
[..]
Het is wel een vrouw. Vrouwennaam iig.
De laatste keer dat ik het vierde (vorige jaar) was het altijd op de 17e, vandaag was het de 15e toch?quote:
Ik vind het alleen moeilijk als ik maar één iemand of zo ken, en de rest niet.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 16:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Vind het vaak wel moeilijk.
[..]
Het is wel een vrouw. Vrouwennaam iig.
Maandag de pub in kan natuurlijk niet he?quote:Op zaterdag 15 maart 2014 16:58 schreef PeuRac het volgende:
[..]
De laatste keer dat ik het vierde (vorige jaar) was het altijd op de 17e, vandaag was het de 15e toch?
Altijd daar.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 16:57 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ierse feestdag toch?![]()
Klinkt als een potentieel gezellige avond
Zeker wel! Helaas pas vanaf 12u alcohol te krijgenquote:Op zaterdag 15 maart 2014 17:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Maandag de pub in kan natuurlijk niet he?
[..]
Altijd daar.
Lekkere cider voor mij, Guiness en Kilkenny voor de anderen. Lekkere muziek op.
Klinkt leukquote:Op zaterdag 15 maart 2014 17:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]
Altijd daar.
Klinkt gezellig! Ik heb het nog nooit gevierd.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 17:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]
Altijd daar.
Wat voor muziek? van die Ierse jodelmuziek?quote:Op zaterdag 15 maart 2014 17:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]
Altijd daar.
Ja, dat is ook altijd raar.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 17:00 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik vind het alleen moeilijk als ik maar één iemand of zo ken, en de rest niet.
Misschien wel de chick die je zoekt.
Al 10 jaarquote:Op zaterdag 15 maart 2014 17:03 schreef Fera het volgende:
[..]
Klinkt gezellig! Ik heb het nog nooit gevierd.
Ik hoop hetquote:Op zaterdag 15 maart 2014 17:06 schreef Fascination het volgende:
[..]
Wat voor muziek? van die Ierse jodelmuziek?
Cool! Dat is dus echt een traditie geworden.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 17:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, dat is ook altijd raar.
Misschien wel.
[..]
Al 10 jaar
Vind het gewoon altijd wel leuk daar. Vaak met ST Paddy ook een bandje die Ierse folk speelt, helemaal leuk.
[..]
Ik hoop het
Zelfde kern, komen eigenlijk ieder jaar wel paar vrienden van vrienden mee, maar altijd zelfde kern.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 17:08 schreef Fera het volgende:
[..]
Cool! Dat is dus echt een traditie geworden.Ook altijd met dezelfde groep? Die nieuwe uitgezonderd dan.
Tof!quote:Op zaterdag 15 maart 2014 17:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zelfde kern, komen eigenlijk ieder jaar wel paar vrienden van vrienden mee, maar altijd zelfde kern.
Denk iedere keer dat er Dqod staat.quote:
Sorryquote:Op zaterdag 15 maart 2014 18:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Denk iedere keer dat er Dqod staat.
Wat zou Freud wel niet denken van me
Dat is beterquote:
Niet knus samen in bed?quote:Op zaterdag 15 maart 2014 18:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat is beter
Hmm, blijft er vanavond een slapen hier.
Maar weer het matras van zolder halen. #Dezwareleef
Het is niet het type persoon dat een prachtig ontbijtje van me krijgt nee.quote:
Twee-persoons bedden zijn niet om te delen.quote:
Fera weet.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 18:29 schreef Fera het volgende:
[..]
Twee-persoons bedden zijn niet om te delen.
Dude, bedoel je nou wat ik denk dat je bedoelt.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 18:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Het is niet het type persoon dat een prachtig ontbijtje van me krijgt nee.
Hm goed punt welquote:Op zaterdag 15 maart 2014 18:29 schreef Fera het volgende:
[..]
Twee-persoons bedden zijn niet om te delen.
Wat?quote:Op zaterdag 15 maart 2014 18:30 schreef Fascination het volgende:
[..]
Dude, bedoel je nou wat ik denk dat je bedoelt.
Nee, ik dacht wat anders. Nvm.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 18:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wat?
Voor sommige mensen die blijven slapen maak ik een mooi ontbijt met versgeperste sinaasappelsap, afgebakken croissants met ham, cheddar en pesto.
Als vrouw zijnde kan ik me hierin vinden.quote:
Wat?quote:Op zaterdag 15 maart 2014 18:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wat?
Voor sommige mensen die blijven slapen maak ik een mooi ontbijt met versgeperste sinaasappelsap, afgebakken croissants met ham, cheddar en pesto.
Niet de mooiste lesbische zoen die ik gezien heb.quote:
Jullie zijn allemaal dekendieven jaquote:Op zaterdag 15 maart 2014 18:33 schreef Fera het volgende:
[..]
Als vrouw zijnde kan ik me hierin vinden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |