Dat had ik je toch gezegd...quote:Op zaterdag 15 maart 2014 15:59 schreef Nattekat het volgende:
Ik had beter in Dordrecht kunnen uitstappen zie ik nu
Niet gelezenquote:
Oh..quote:Op zaterdag 15 maart 2014 16:21 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Niet gelezen
Gelukkig na een sprintje wat tijd goedgemaakt. Zit nu in de IC van Dordrecht naar Amsterdam.
De vraag is nu natuurlijk ook of ik het gehaald had; Zwijndrecht ligt dichtbij.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 16:21 schreef Maringo het volgende:
[..]
Oh..
Heb je de Stok al ergens achter gelaten?
Tuurlijk. Je mag hem ophalenquote:Op zaterdag 15 maart 2014 16:21 schreef Maringo het volgende:
Heb je de Stok al ergens achter gelaten?
Voor het eten ging het hem toch al niet worden. Misschien daarna.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 17:12 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Jep.
Ik ben iig terug in Leiden, de lange dag is voorbij.
quote:Op zaterdag 15 maart 2014 17:22 schreef Maringo het volgende:
[..]
Voor het eten ging het hem toch al niet worden. Misschien daarna.
Wel weer een topverplaatsing!
quote:Op zaterdag 15 maart 2014 17:47 schreef Nattekat het volgende:
de enorme hoeveelheid, mij raar aankijkende, fietsers
quote:
Ik heb even een rekensommetje gemaakt;quote:Op zaterdag 15 maart 2014 19:43 schreef gebrokenglas het volgende:
Ja, Dordrecht was inderdaad minder ver lopen geweest, zo te zien op de maps. Al die Drechtsteden is voor mij ook een grote spaghetti, weet ook niet wat waar zit.
Al gehaald?quote:Op zaterdag 15 maart 2014 17:22 schreef Maringo het volgende:
[..]
Voor het eten ging het hem toch al niet worden. Misschien daarna.
Wel weer een topverplaatsing!
Hmm, goed opgemerkt Nattekatquote:Op zondag 16 maart 2014 17:48 schreef Nattekat het volgende:
Plottwist: kwiebuske = zwarte_hand??????
UVT / Geocaching #28 --- Tijd voor een volgende meet? in die OP
Ik voel me vereerd om met z_h vergeleken te worden.quote:Op zondag 16 maart 2014 17:48 schreef Nattekat het volgende:
Plottwist: kwiebuske = zwarte_hand??????
UVT / Geocaching #28 --- Tijd voor een volgende meet? in die OP
Foto's zijn NSFW!quote:Op zaterdag 2 januari 2010 20:45 schreef Broertie het volgende:
Misschien zie ik beren op de weg, maar aan de hoeveelheid sneeuw, takjes en gras te zien is de foto gewoon genomen in Appel.......[ [url=urlevenweggehaald]afbeelding[/url] ]
Aan het bord waar hij aan lag..... Noem me een eikel, maar ik heb het vermoeden dat we hier te maken hebben met een valsspeler....
Vergelijk maar eens met deze foto.... [ afbeelding ]
of ben ik nu paranoïde?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |