Nope, maar dat is de Duitser ook niet; BBC weet ik niet. RTL 7 heeft dat ook.quote:Op zondag 16 maart 2014 06:44 schreef Kanjer het volgende:
Ik dacht dat Sport 1 zonder reclame was....
Vorig jaar was dat ook. Tijdens de race in elk geval. We zien wel.quote:Op zondag 16 maart 2014 06:44 schreef Kanjer het volgende:
Ik dacht dat Sport 1 zonder reclame was....
Live timing.. ipv dat je alleen op tv in beeld ziet welke tijden de coureurs rijden en op welke plek ze staan kan je het nu in de app zien.quote:Op zondag 16 maart 2014 06:31 schreef MrBanaan1 het volgende:
* MrBanaan1 zapt nu ook maar eens naar Sport 1.
Wat voegt die app eigenlijk toe tijdens de live race?
Wedden van nietquote:Op zondag 16 maart 2014 06:22 schreef JohnB52 het volgende:
[..]
Jij gaat je verslapen.
Mogge trouwens! Have fun
Dus via jailbreak/root, of via torrents en dan gewoon via pc erop zetten? App kreeg veel slechte recensie; de gratis dan.quote:Op zondag 16 maart 2014 06:47 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Live timing.. ipv dat je alleen op tv in beeld ziet welke tijden de coureurs rijden en op welke plek ze staan kan je het nu in de app zien.
Je kan dan ook de intervaltijden tussen coureurs zien, zien op welke banden ze rijden en welke ze al gehad hebben, etc.
Ik heb het er vorig jaar ook elke race bij gehad en 't is best een aanvulling.
Vorig jaar had ik overigens de volledige versie illegaal gedownload, kostte toen ¤26,95 voor de pro versie.
Dit jaar is die versie ¤10,- wat mij betreft mag er wel een crack komen
Wilde net hetzelfde posten. Man, praat gewoon Nederlands....quote:Op zondag 16 maart 2014 06:50 schreef Schunckelstar het volgende:
"so far is het een excited weekend"
Crack heb ik nog niet gevonden en vorig jaar was het alleen een .apk met het programma installeren.quote:Op zondag 16 maart 2014 06:48 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Dus via jailbreak/root, of via torrents en dan gewoon via pc erop zetten? App kreeg veel slechte recensie; de gratis dan.
Verder wel handig, maar als je doet zoals ik zei via de pc, dan loop je natuurlijk wel de updates mis...
.apk zegt mij even niks... Nouja, ik lees het wel in de GP topics als je een crack hebt gevonden en hoe.quote:Op zondag 16 maart 2014 06:53 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Crack heb ik nog niet gevonden en vorig jaar was het alleen een .apk met het programma installeren.
Dit jaar werken ze met in-app aankoop dus ik gok dat het wel even kan duren voor er een gekraakte versie komt.
Het is in elk geval de officiele app van de F1 geworden, ook voor Apple te krijgen en ik dacht ook een versie voor op de PC
http://www.formula1.com/app/
¤10 vindt ik nog wel mee vallen.quote:Op zondag 16 maart 2014 06:53 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Crack heb ik nog niet gevonden en vorig jaar was het alleen een .apk met het programma installeren.
Dit jaar werken ze met in-app aankoop dus ik gok dat het wel even kan duren voor er een gekraakte versie komt.
Het is in elk geval de officiele app van de F1 geworden, ook voor Apple te krijgen en ik dacht ook een versie voor op de PC
http://www.formula1.com/app/
quote:Op zondag 16 maart 2014 06:54 schreef Geralt het volgende:
Ik zie een hoop nieuwe namen t.o.v. afgelopen jaren.
Updates loop je sowieso vaak mis bij gekraakte apps, ze zijn dan niet via de play store geīnstalleerd dus die laat alleen een "open" knop zien een geen "install"quote:Op zondag 16 maart 2014 06:48 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Dus via jailbreak/root, of via torrents en dan gewoon via pc erop zetten? App kreeg veel slechte recensie; de gratis dan.
Verder wel handig, maar als je doet zoals ik zei via de pc, dan loop je natuurlijk wel de updates mis...
Nee, in de pitsquote:Op zondag 16 maart 2014 06:56 schreef MrBanaan1 het volgende:
Halen ze op het rechte stuk de top speed?
Wat ik bedoelde; is het rechte stuk lang genoeg om te top te halen?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |