quote:Lap record* - 124.125 (226.934 kph) by Michael Schumacher, 2004
Qua snelheid? Neuh, die twee maken elkaar niet veel, al zijn de statistieken licht in het voordeel van Massa.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 13:04 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Alhoewel ik hem het beter zie doen dan Massa hoor.
Nee qua hoe goed ze als coureur zijn.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 13:49 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Qua snelheid? Neuh, die twee maken elkaar niet veel, al zijn de statistieken licht in het voordeel van Massa.
De race start om 07:00u.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 13:42 schreef MrBanaan1 het volgende:
Dus morgen beginnen de voorbeschouwingen om half 7, of start de race dan?
Hij had een probleem met de software van de auto. Ik verwacht dat het hele wintertest debacle van Red Bull erg snel verleden tijd gaat zijn als je ziet van een ricardo met diezelfde auto kan.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 14:06 schreef Twieki het volgende:
Vettel 12.
Zelfs STR, het zusterteam van Red Bull, staat boven Vettel met een debutant.
Het is allang een reeks..quote:Op zaterdag 15 maart 2014 14:11 schreef Geralt het volgende:
TR gemacht; aub reeksen; dit werkt zo lastig
Dat is wel erg snel geconcludeerd. In de regen maakt een gebrek aan pk's minder uit, en dat is voorlopig naast de betrouwbaarheid het grootste gevaar.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 14:13 schreef Geralt het volgende:
[..]
Hij had een probleem met de software van de auto. Ik verwacht dat het hele wintertest debacle van Red Bull erg snel verleden tijd gaat zijn als je ziet van een ricardo met diezelfde auto kan.
Dus de rest kan zn borst nog nat maken komend jaar. Zeker Ferrari. Als ze dit jaar weer geen titel pakken dan gaan daar (misschien wel letterlijk) koppen rollen.
De achterstand van Red Bull is er nagenoeg niet imo. Althans dat is mijn voorzichtige conclusie. De snelheid zit goed; nu alleen de betrouwbaarheid nog.
Ja nu net gemaakt zeker en dan net doen of het al was zodat ik dom overkom zeker. Jij bent me er eentjequote:
Ook toen het niet regende zat ricardo er goed bijquote:Op zaterdag 15 maart 2014 14:16 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[..]
Dat is wel erg snel geconcludeerd. In de regen maakt een gebrek aan pk's minder uit, en dat is voorlopig naast de betrouwbaarheid het grootste gevaar.
Snelheid is 1 ding, nu nog betrouwbaarheid, dat gaan we morgen zienquote:Op zaterdag 15 maart 2014 14:20 schreef Geralt het volgende:
[..]
Ook toen het niet regende zat ricardo er goed bij
Ik denk dat de problemen bij Red Bull veel te veel opgeblazen zijn en ja dat denk ik nu al ja. De rest zal nog aan de bak moeten.
Vanochtend tijdens de kwalificatie al.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 14:19 schreef Geralt het volgende:
[..]
Ja nu net gemaakt zeker en dan net doen of het al was zodat ik dom overkom zeker. Jij bent me er eentjeDaar trap ik niet in hoor
!!!!
quote:Op zaterdag 15 maart 2014 14:26 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Vanochtend tijdens de kwalificatie al.
Volgens mij zou in theorie iemand de race kunnen winnen die uitgevallen is als het hele veld op de duur stil ligt.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 14:24 schreef Tarado het volgende:
[..]
Snelheid is 1 ding, nu nog betrouwbaarheid, dat gaan we morgen zien
Het kan me weinig boeien wat jullie ervan denken, maar ergens tijdens deel 2. Ja, er waren toen al meerdere delen 2 geopend, klopt.quote:
Doe eens een beetje aardig manquote:Op zaterdag 15 maart 2014 14:28 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Het kan me weinig boeien wat jullie ervan denken, maar ergens tijdens deel 2. Ja, er waren toen al meerdere delen 2 geopend, klopt.
Godverquote:Raikkonen: “Ik speelde wat met de knopjes en plots crashte ik”
Kimi Raikkonen heeft te kennen gegeven dat hij tijdens zijn inlap gecrasht is.
De Fin crashte tijdens Q2 en dat op een moment waarbij hij zich nog net in de top tien bevond. De baan lag nat en daarom is het aannemelijk dat Raikkonen crashte omdat hij aan het pushen was om een snellere tijd neer te zetten maar de Fin zelf ontkent dit.
Raikkonen liet immers na afloop weten dat hij crashte tijdens zijn inlap, het rondje waarbij hij de pits opzocht en dat omdat hij naar eigen zeggen toch geen betere tijd kon neerzetten omwille van het verkeer.
“Ik had niet voldoende tijd meer om nog een extra ronde te doen , ik zou sowieso aan het einde van de ronde zijn binnen gekomen,” aldus Raikkonen. “Ik was met de knopjes of zoiets aan het spelen en ik kreeg een beetje wielspin, waarna ik de muur raakte. De wagen is echter min of meer ok.”
“Het was simpelweg mijn fout. Ik kreeg een beetje wielspin, ik was niet meer aan het pushen, maar ik kon de wagen niet meer opvangen,” besluit de Fin.
Räikkönen gecrasht, twee rookies in Q3 al had Kvyat ook een crash, Kobayashi haalt Q2 in de Caterham, Lotus achteraan. Van droog naar regen... Juichend publiek komt boven de motoren uit toen Ricciardo even pole had.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 12:52 schreef MrBanaan1 het volgende:
Heb even uitgeslapen vandaag, want moe en morgen vroe op hehe.
Maar damn, vettel 13e?! Toch wel een beetje onverwachts. Verder: zijn er nog schokkende dingen gebeurd? Vind het hele veld wel apart tov. vorige jaren. Maakt het weer spannend.
Deze.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 14:28 schreef Geralt het volgende:
Zou overigens wel een bak zijn als alle auto's uitvallen
Volgens mij zou dat een unicum zijn niet? Dat er geen auto aan de finish komt?
Het record is 3 auto's over de finish, in Monaco 1996.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 14:28 schreef Geralt het volgende:
Zou overigens wel een bak zijn als alle auto's uitvallen
Volgens mij zou dat een unicum zijn niet? Dat er geen auto aan de finish komt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |