yup.. trap er niet in.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 12:34 schreef Lenoire het volgende:
Oke, dit is toch een oplichter?
"Ik hoef ook niet meer wil liever iemand anders gelukkig maken als u fan bent mag u ze voor 200 ps overnemen"
Ik vraag of hij het kan bewijzen, krijg ik dit antwoord:
"Ik zou niet weten hoe. Kan met u afspreken 100 nu de rest na ontvangst"
3*90=... of 1x 175. Je zult zien dat als de andere dagen nu nauwelijks verkopen dat ze alsnog extra weekendkaarten gaan verkopen.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 12:38 schreef peaceman het volgende:
Waarom ineens die switch naar minder weekendkaarten potver!
ik snap wel dat het meer oplevert, maar zoveel minder weekendkaarten vind ik toch echt bizar en is mede de reden dat velen die al jaren gaan nu geen kaarten hebben.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 12:39 schreef tofastTG het volgende:
[..]
3*90=... of 1x 175. Je zult zien dat als de andere dagen nu nauwelijks verkopen dat ze alsnog extra weekendkaarten gaan verkopen.
Hoeveel kaarten waren er normaal? Nu 30.000 toch?quote:Op zaterdag 15 maart 2014 12:41 schreef peaceman het volgende:
[..]
ik snap wel dat het meer oplevert, maar zoveel minder weekendkaarten vind ik toch echt bizar en is mede de reden dat velen die al jaren gaan nu geen kaarten hebben.
45.000 normaliterquote:Op zaterdag 15 maart 2014 12:42 schreef JaimyLee het volgende:
[..]
Hoeveel kaarten waren er normaal? Nu 30.000 toch?
En waren er dan ook normaal maar 15.000 dagkaarten?quote:
precies en dat is wel erg veel minder dit jaarquote:
quote:Op zaterdag 15 maart 2014 12:44 schreef tofastTG het volgende:
Hoor net dat er bij de voorverkoop in landgraaf zelfs een ambulance en een politieauto is moeten komen. Dat is toch ook helemaal belachelijk.
Dat zal moeilijk gaan, de zaterdag is ook uitverkocht en ze zullen vanuit een veiligheids oogpunt niet zomaar ineens duizenden extra weekend mensen mogen toevoegen.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 12:39 schreef tofastTG het volgende:
[..]
3*90=... of 1x 175. Je zult zien dat als de andere dagen nu nauwelijks verkopen dat ze alsnog extra weekendkaarten gaan verkopen.
ach er passen met gemak nog 10000 mensen bij.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 12:45 schreef 1shot1kill het volgende:
[..]
Dat zal moeilijk gaan, de zaterdag is ook uitverkocht en ze zullen vanuit een veiligheids oogpunt niet zomaar ineens duizenden extra weekend mensen mogen toevoegen.
Serieus? Groot contrast met de voorverkoop in Utrecht. Daar was de sfeer juist heel relax.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 12:44 schreef tofastTG het volgende:
Hoor net dat er bij de voorverkoop in landgraaf zelfs een ambulance en een politieauto is moeten komen. Dat is toch ook helemaal belachelijk.
TURBO TURBO!quote:Op zaterdag 15 maart 2014 12:47 schreef Xummon het volgende:
ik hoop dat iedereen die zijn kaarten voor belachelijke prijzen op marktplaats en co zet, spontaan in de fik vliegt.
kutlui.....
Och, er zijn jaren geweest met 50.000 weekendkaarten en 15.000 dagkaarten (Springsteen 2009 als ik me niet vergis) dus het is prima mogelijk om nog 5.000 weekendkaarten in de verkoop te gooien als ze willen.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 12:45 schreef 1shot1kill het volgende:
[..]
Dat zal moeilijk gaan, de zaterdag is ook uitverkocht en ze zullen vanuit een veiligheids oogpunt niet zomaar ineens duizenden extra weekend mensen mogen toevoegen.
quote:Op zaterdag 15 maart 2014 12:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAA
IK HEB ZATERDAGKAARTEN
FEEST!quote:Op zaterdag 15 maart 2014 12:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAA
IK HEB ZATERDAGKAARTEN
Lucky Basterd. gratzquote:Op zaterdag 15 maart 2014 12:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAA
IK HEB ZATERDAGKAARTEN
ik hoop dat ze dat nog gaan doen!quote:Op zaterdag 15 maart 2014 12:54 schreef Operc het volgende:
[..]
Och, er zijn jaren geweest met 50.000 weekendkaarten en 15.000 dagkaarten (Springsteen 2009 als ik me niet vergis) dus het is prima mogelijk om nog 5.000 weekendkaarten in de verkoop te gooien als ze willen.
Hotels vlakbij gaat niet lukken, dit zitten nu al voor 95% vol. B&B's zou je kunnen mailen, maar ook weinig kans.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 12:59 schreef Lenoire het volgende:
Iemand ervaring met campings/hotels in de buurt van landgraaf en of dat een beetje te doen is? Anders zit er aan te denken om nog zondag en maandag kaartjes te halen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |