Ingelogd op computer, tablet en telefoon. Met verschillende accountsquote:
quote:Op zaterdag 15 maart 2014 10:07 schreef Artillerieschaap het volgende:
[..]
Ingelogd op computer, tablet en telefoon. Met verschillende accounts
Snel gescheten btw. Voelde goed.
Hondquote:Op zaterdag 15 maart 2014 10:07 schreef indiaantje89 het volgende:
Mijn weekend ticket is al binnenging makkelijk
Iedereen hier haat jou nu.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 10:07 schreef indiaantje89 het volgende:
Lul....quote:Op zaterdag 15 maart 2014 10:07 schreef indiaantje89 het volgende:
Makkelijk, zijn er ook flink minder dan voorgaande jarenquote:Op zaterdag 15 maart 2014 10:08 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
Weekend ticket raakt toch nooit uitverkocht?
Hoe laat kunnen we die op Marktplaats verwachten?quote:Op zaterdag 15 maart 2014 10:07 schreef indiaantje89 het volgende:
dat is gelukkig maar tijdelijk.. als we allemaal tickets hebben, feliciteren we hemquote:Op zaterdag 15 maart 2014 10:08 schreef Artillerieschaap het volgende:
[..]
Iedereen hier haat jou nu.
Zijn er minder dan normaal dit jaar.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 10:08 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
Ze hebben dit jaar 15000 tickets minder en andere jaren misten ze maar enkele duidenden mensen. En dat dus met een mindere line-up. Verwachting: Uitverkocht vandaag.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 10:08 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
Nee, dan ga ik eerst mijn kont even afvegen.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 10:09 schreef peaceman het volgende:
[..]
dat is gelukkig maar tijdelijk.. als we allemaal tickets hebben, feliciteren we hem
Gewoon gewacht en niks gedaan verder?quote:Op zaterdag 15 maart 2014 10:07 schreef indiaantje89 het volgende:
Check die tijd ook.twitter:straol twitterde op zaterdag 15-03-2014 om 07:26:03Nummer 160 is gearriveerd! #inderijstones http://t.co/pn8zFHeWB1 reageer retweet
Yes IE open, beetje gaan chatten, vrouwtjes checken je weet wel. En bam ik zat er inquote:Op zaterdag 15 maart 2014 10:09 schreef Grazzle het volgende:
[..]
Gewoon gewacht en niks gedaan verder?
Ekte Pinkpop hippies slapen toch voor de deur? Stelletje nepperts.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 10:10 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Check die tijd ook.twitter:straol twitterde op zaterdag 15-03-2014 om 07:26:03Nummer 160 is gearriveerd! #inderijstones http://t.co/pn8zFHeWB1 reageer retweet
Zitten wij lekker warm thuis.
quote:Op zaterdag 15 maart 2014 10:10 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Yes IE open, beetje gaan chatten, vrouwtjes checken je weet wel. En bam ik zat er in.
gelul!quote:Op zaterdag 15 maart 2014 10:10 schreef Spaulding het volgende:
Voor de mensen die puur voor de Stones gaan, bij Werchter classic ben ik al aan het afrekenen. Gaat veel sneller.
Ik slaap graag uit.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 10:11 schreef satecl het volgende:
[..]
Ekte Pinkpop hippies slapen toch voor de deur? Stelletje nepperts.
Was ook het plan om ze aan de deur te halen, tot ik vanochtend de foto's van de rijen op Internet zag verschijnen.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 10:11 schreef satecl het volgende:
[..]
Ekte Pinkpop hippies slapen toch voor de deur? Stelletje nepperts.
Nee, dan start het opnieuw. Het is gewoon een gif.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 10:12 schreef JochemP het volgende:
Ga je aan het eind van het rondje dan naar de verkooppagina?
quote:Op zaterdag 15 maart 2014 10:12 schreef Grazzle het volgende:
Ik luister nu naar Spotify. Niet erg toch?
Sommige festivals doen dat jaquote:Op zaterdag 15 maart 2014 10:13 schreef peaceman het volgende:
ik vind eigenlijk dat je voorrang hoort te hebben als je al veel vaker geweest bent
Ik ook! (wordt mijn 15de keerquote:Op zaterdag 15 maart 2014 10:13 schreef peaceman het volgende:
ik vind eigenlijk dat je voorrang hoort te hebben als je al veel vaker geweest bent
Meer tickets, maar één dag, en verder weinig 'erg grote' namen. Lijkt me logisch dat daar de druk minder isquote:
dan was ik al klaar geweest denk ikquote:Op zaterdag 15 maart 2014 10:13 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
[..]
Sommige festivals doen dat ja
Hoe wil je dan nieuwe aanwas creëren?quote:Op zaterdag 15 maart 2014 10:13 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
[..]
Sommige festivals doen dat ja
hoe kom je aan die info?quote:
De wachtrij die ik om 10 uur opende is al even ver als die van 9.15. Maakt dus weinig uit.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 10:15 schreef Plasterk het volgende:
Je kon dus voor 10 uur al in de wachtrij
http://www.ticketmaster.n(...)_ql_2&language=nl-nl voor al uw spannende vragen. (En sorry, mensen die al uren in de wachtrij staan, ik vind het stiekem ook best lullig voor jullie hoor!)quote:Op zaterdag 15 maart 2014 10:15 schreef Plasterk het volgende:
Je kon dus voor 10 uur al in de wachtrij
quote:Zodra de verkoop van een event start, wordt een wachtrij ververst.
Pas op het moment dat de verkoop start, begint dus de echte wachtrij.
Iedereen die op dat moment in de wachtrij staat, krijgt een plaats toegewezen.
Als je voor start verkoop inlogt en plaatsneemt in de wachtrij, betekent dat dus niet dat je zeker bent van een plek vooraan in de wachtrij.
Ik begon om 9:40 met 60 min. toen rond 10 uur 30-60 min. en nu 0-30 min.quote:
Wilde dit net typen, godverdomme jongensquote:
Kans is groot dat zodra de dag kaarten op zijn, mensen overgaan op weekend kaarten daar de zaterdag die populair door de stones eigenlijk de slechtste dat is.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 10:17 schreef peaceman het volgende:
ik het allemaal prima. laat de dagkaarten maar snel gaan. Als de weekend tickets maar langzaam gaan!
nobody cares about mondayquote:
Waarom?quote:Op zaterdag 15 maart 2014 10:19 schreef Dennism het volgende:
[..]
Kans is groot dat zodra de dag kaarten op zijn, mensen overgaan op weekend kaarten daar de zaterdag die populair door de stones eigenlijk de slechtste dat is.
ik ben wel bereid om 1 van mijn zaterdagkaartjes met zo'n mens te ruilen voor een weekendkaartquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |