Ja ok, zo dus, niet dat er daadwerkelijk twee wachtrijen ontstaan, om 10u krijgt iedereen (random?) een plekje, of je nou om 0959 bent ingelogd of om 0530quote:Op zaterdag 15 maart 2014 09:43 schreef tofastTG het volgende:
[..]
Dat is gewoon een feit.
http://www.ticketmaster.n(...)_ql_2&language=nl-nl voor al uw spannende vragen. (En sorry, mensen die al uren in de wachtrij staan, ik vind het stiekem ook best lullig voor jullie hoor!)
[..]
quote:
Ik denk het niet. Hier is het 2e rondje ook begonnen.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 09:56 schreef runaway het volgende:
[..]
Mijne is dus al eenmaal rond geweest. Nu de 2e ronde![]()
Maar schijnt weinig uit te maken?
ORLY?quote:Op zaterdag 15 maart 2014 09:59 schreef Dagoduck het volgende:
WOW!
Heel veel mensen proberen vandaag Ticketmaster te bereiken.
Dat zijn waarschijnlijk mensen die ergens vooraan de rij staan bij een verkooppunt en weten dat ze sowieso kaartjes hebben. Heel jammer dat mensen dit doen, maar ook weer begrijpelijk. De kaartjes zullen straks wel als zoete broodjes bij Marktplaats over de toonbank gaan. Heel lucratief.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 09:55 schreef Citizen.Erased het volgende:
http://www.marktplaats.nl(...)0c1b&previousPage=lr
Hier is de voorverkoop al begonnen
Probeer hetquote:Op zaterdag 15 maart 2014 10:01 schreef Dagoduck het volgende:
Als ik nou m'n cookies verwijder sta ik dan weer achteraan of kan ik bestellen?
Ik heb net een ander browser voor het eerst geopend maar dan zie ik een compleet grijze cirkelquote:Op zaterdag 15 maart 2014 10:01 schreef Dagoduck het volgende:
Als ik nou m'n cookies verwijder sta ik dan weer achteraan of kan ik bestellen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik bel nu.nlquote:Op zaterdag 15 maart 2014 10:04 schreef 1shot1kill het volgende:
1 van mijn 2 browsers is net van 60 minuten naar 30 tot 60 minuten gegaan.
quote:Op zaterdag 15 maart 2014 10:02 schreef mr-green het volgende:
toch maar proberen zaterdag kaarten te scoren
quote:Op zaterdag 15 maart 2014 10:04 schreef Artillerieschaap het volgende:
Ik moet keihard schijten, maar durf niet te gaan :|
chromo op 60% IE op 85% schat ikquote:Op zaterdag 15 maart 2014 10:03 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
Firefox zit op driekwart, Chrome op de helft en Internet Explorer op 1%
Daarom laptop/tabletquote:Op zaterdag 15 maart 2014 10:04 schreef Artillerieschaap het volgende:
Laptop mee naar de wcquote:Op zaterdag 15 maart 2014 10:04 schreef Artillerieschaap het volgende:
Vast niet, maar ik moet ergens hoop uit halenquote:Op zaterdag 15 maart 2014 10:05 schreef gianni61 het volgende:
[..]
chromo op 60% IE op 85% schat ik
als dat al iets wil zeggen
Ja, maar het zijn de Rolling Stones, dan boeit dat me niet, die moet ik zien.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 10:03 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Brett, jij hebt toch altijd chronisch geldtekort?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |