ik vind beelden uit de pit altijd juist wel mooiquote:Op zaterdag 15 maart 2014 07:23 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Tussen Q1 en Q2, nou wat een drama. Of je nou naar niks zit te kijken of naar reclame, boeiend
Beter dan die chicks van Marussia. Zijn zeg maar echte GMILFSquote:Op zaterdag 15 maart 2014 07:23 schreef Nober het volgende:
Zijn Nicole, Dasha en de vriendin van Sutil er niet dat ze het nu met de vriendin van Kvyat moeten doen?
Oh dat, ja heb ik ook, sorry zat niet op te letten.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 07:23 schreef Sinister-D- het volgende:
raar ik ook, en ik heb dit:
[ afbeelding ]
De lite versiequote:Op zaterdag 15 maart 2014 07:23 schreef Sinister-D- het volgende:
raar ik ook, en ik heb dit:
[ afbeelding ]
pics?quote:Op zaterdag 15 maart 2014 07:25 schreef JohnB52 het volgende:
[..]
Beter dan die chicks van Marussia. Zijn zeg maar echte GMILFS
Hier regent het nu ook, mijn weerstation was aan het piepen.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 07:25 schreef dl3b het volgende:
[..]
Oh dat, ja heb ik ook, sorry zat niet op te letten.
ja, die strepen hadden eigenlijk een beetje naar onderen door moeten lopen.quote:
Tja.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 07:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik ben echt beroerd moe.
Had Control niet moeten kijken
quote:
Goede film.quote:
Staat je telefoon op Marokkaanse autocorrect?quote:Op zaterdag 15 maart 2014 07:31 schreef Breaker.Faker het volgende:
Super dat Olav er weer bij is. Wat heb ik deze commentaar gemist zeg. Hij geeft weer veel informatie beter dan voirge jaar.
Mooi dat Ricciardo het zo goed doet inderdaad. Benieuwd hoelang hij dit gaat volhouden.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 07:31 schreef JohnB52 het volgende:
Multiple 31 Sebastian, multiple 31, do you copy?
Daniël is faster then you.
Is dat zo ver doorontwikkeld?quote:Op zaterdag 15 maart 2014 07:32 schreef JohnB52 het volgende:
[..]
Staat je telefoon op Marokkaanse autocorrect?
107% regel wil alleen maar zeggen dat als je er binnen zit je mee mag doen. Als je er buiten zit ligt dat aan wat de stewards beslissen. En wordt je alleen niet toegelaten als je aantoonbaar niet mee kan zoals HRT vroeger. Lotus heeft al laten zien mee te kunnen dus die starten gewoon.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 07:22 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Men zou toch niet heel streng omgaan met de 107%?
Tot 10 ronden voor de finish van Maleisiëquote:Op zaterdag 15 maart 2014 07:33 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Mooi dat Ricciardo het zo goed doet inderdaad. Benieuwd hoelang hij dit gaat volhouden.
Lol inderdaadquote:Op zaterdag 15 maart 2014 07:35 schreef JohnB52 het volgende:
Olav moet duidelijk nog net zo hard wennen aan het seizoen als wij moeten :-)
Het ziet er ook gek uit..quote:Op zaterdag 15 maart 2014 07:35 schreef JohnB52 het volgende:
Olav moet duidelijk nog net zo hard wennen aan het seizoen als wij moeten :-)
quote:Op zaterdag 15 maart 2014 07:36 schreef Sinister-D- het volgende:
Heeft Weltschmerz zich al gemeld over Vettels superioriteit tov Ricciardo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |