Zoveel grappige momenten in 1 aflevering.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 23:16 schreef luftersel het volgende:
Trouwens ook een compliment voor Jeremy Sheffield voor hoe hij Patrick neerzet. Overtuigend en zó pakkend. Dat dingetje dat hij ook altijd doet, dat hij met zijn hand het haar achter het oor van Maxine doet, en dat hij haar daarna een kusje op haar voorhoofd geeft. Die kleine manipulatieve dingetjes, echt heel goed.![]()
En ook mijn complimenten voor de humor in deze aflevering, die echt compleet misplaatst was.![]()
Terwijl Freddie Finn aan het chanteren was om Sinead Katy te laten zien, kwam Dennis bijvoorbeeld langs met Dexter (de hond van Maxine die hij uit moest laten) en zegt heel droog: 'I hate dogs', waarna Finn en Freddie gewoon weer doorgaan met hun gesprek.![]()
Tegan was weer even haar oude, geliefde zelf toen ze tegen Peri, die bewusteloos in het ziekenhuisbed lag, zei:
'Open your eyes and I will buy you some icecream'.![]()
En ook zoiets: Tony heeft de bruiloft van hem en Diane nooit afgelast, dus Diane vond ineens een pakketje met ballonnen voor de deur voor de bruiloft. Zegt Tony: 'Maybe they just sent them to the wrong address...', waarop Diane de ballonnen heel sarcastisch omdraait en zegt:
[ afbeelding ]
'Oh, well do you think they'd remember the other Diane and Tony who live next door?'
quote:Op dinsdag 25 maart 2014 23:25 schreef luftersel het volgende:
En ik denk dat dít jou ook wel op zal vrolijken, Koosnaam:
[ afbeelding ]
Sinead was prachtig in de aflevering van vanavond.
Dat is het inderdaad wel zo'n beetjequote:Op dinsdag 25 maart 2014 22:52 schreef Koosnaam het volgende:
[..]
Tja vriendschappen zijn er ook niet zoveel in de serie of wel.
Dennis en Dodger.
Ste en Tony vind ik toch vooral zakelijk.
Ziggy nu wel wat met George natuurlijk.
George en Dennis? Blessing.. met Dennis
Voor de rest is het toch meer familie en relatie omgang he.
Maar ik zal nog wel wat vergeten zijn.![]()
Finn en Robbie kun je natuurlijk niet vriendschap noemen.
Oowja, Freddie leek inderdaad zo te kijken ja.![]()
Media Hint werkt toch alleen voor Chrome en Firefox? Daar heb ik dan weinig aan met Internet Explorerquote:Op dinsdag 25 maart 2014 22:57 schreef luftersel het volgende:
Wat een geweldige aflevering vanavond!
Lizzie Roper (Sam) verdient echt een award. Zo gevoelig, verdrietig, geweldig als ze vanavond speelde heb ik nog nooit gezien! De hele Lomax familie trouwens, inclusief Leela en Danny, ik genoot echt van hun chemie! Verder was er ook een goed portie luchtigheid in de vorm van Nancy en Darren, Blessing en Dennis en toch ook nog wat mooie, kleinere scènes met Sinead en tussen Tony en Diane. Geen gangsters, geen irriterende mensen (op Finn na dan); zelfs Freddie viel mee.
Echt een compliment voor de perfecte timing en de afwisseling. Maak je niet vaak mee!
Ik zou echt zo jullie aanraden de extensie Media Hint te downloaden en de aflevering te kijken.
Volgens mij niet nee, helaas.quote:Op woensdag 26 maart 2014 08:19 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Media Hint werkt toch alleen voor Chrome en Firefox? Daar heb ik dan weinig aan met Internet Explorer
Ach, bij de updates van Adobe is er nu ook een optie om Chrome "mee" te downloaden, dus misschien doe ik dat wel binnenkort. En dan zie ik het wel verder.quote:Op woensdag 26 maart 2014 17:27 schreef luftersel het volgende:
[..]
Volgens mij niet nee, helaas.Nou ja, Chrome/Firefox is zo gedownload; het is zo gebeurd en je merkt er niks van, maar dat is natuurlijk wel een omweg. Ik heb zowel IE als Chrome op mijn laptop, want IE zit er standaard op maar Chrome is een stuk fijner naar mijn mening.
Je kunt ook wachten op de uploads van PriceSlice natuurlijk, ik zie dat die weer wat actiever wordt - al dan niet in wat slechtere kwaliteit..
Oh en trouwens, het was toevallig alleen deze aflevering en een of twee afleveringen van vorige week die het kijken waard waren, dus zo veel haast heeft het nou ook weer niet.Maar het is zeker wel handig om het zo in goede kwaliteit te kunnen kijken.
De eerste (vanwege Bartquote:Op woensdag 26 maart 2014 18:27 schreef luftersel het volgende:
Vraagje: wie zien jullie graag in de volgende titlecard?Keuze uit: Bart, Jack en Theresa, Ste/Trevor, Jack en Lindsey of Esther, Sam en Jacqui/Rhys.
(makkelijke keuze denk ik, maar voor de zekerheid vraag ik het toch maar).
Ik wist niet dat jij Bart zó geweldig vond?quote:Op woensdag 26 maart 2014 18:31 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
De eerste (vanwege Bart) én de laatste (vanwege Jacqui
).
Twijfelgevalletje dus
Ik vond hem echt geweldig toen hij Texas probeerde te versierenquote:Op woensdag 26 maart 2014 18:34 schreef luftersel het volgende:
[..]
Ik wist niet dat jij Bart zó geweldig vond?Ik vond hem altijd wel oké, maar niet geweldig of zo (maar dat kwam vooral door zijn langdradige, saaie verhaallijn over zijn relatie met Jasmine/Jason/Sinead in 2011). En de rest was ook niet zo heel boeiend, maar Bart was wel een leuk personage ja.
Dat was een grappige korte verhaallijn.quote:Op woensdag 26 maart 2014 19:42 schreef PeterKelder het volgende:
Ik kom net deze geweldige foto tegen:
[ afbeelding ]
Die gezichten![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hehequote:Op woensdag 26 maart 2014 20:01 schreef luftersel het volgende:
[..]
Dat was een grappige korte verhaallijn.Maxine en Mitzeee hadden beiden seks gehad met dezelfde stripper, terwijl hij dat niet tegen hen had gezegd.
Toen dachten ze dat ze beiden zwanger waren.
En later...
[ afbeelding ]
... zetten ze hem dat betaald.
Volgens mij bevallen de oude afleveringen jou nog beter dan mij.quote:Op woensdag 26 maart 2014 20:13 schreef PeterKelder het volgende:
Deze aflevering is echt ge-wel-dig!!!![]()
![]()
Duncan en Eva![]()
![]()
Jacqui![]()
![]()
Bart
Jasmine
Alleen jammer van Fern () en Kathleen (
![]()
![]()
). Maar hé, geen Mercedes of Carl in de aflevering, dus is het sowieso al top
Oh, ik geloof je graag dat het minder zal worden hoorquote:Op woensdag 26 maart 2014 20:49 schreef luftersel het volgende:
[..]
Volgens mij bevallen de oude afleveringen jou nog beter dan mij.Ik denk dat het trouwens al snel minder wordt in 2011 hoor.
Maar ik zal je niet ontmoedigen.
Ik vind het allemaal prima.quote:Op woensdag 26 maart 2014 18:31 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
De eerste (vanwege Bart) én de laatste (vanwege Jacqui
).
Twijfelgevalletje dus
Misschien wel; hierna nog 6 postsquote:Op woensdag 26 maart 2014 22:10 schreef Koosnaam het volgende:
[..]
Ik vind het allemaal prima.![]()
Krijgen we hem nog vol vanavond?
Ja ik zag het. Nu weer 1 minder.quote:Op woensdag 26 maart 2014 22:11 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Misschien wel; hierna nog 6 posts
Als we zo gaan reageren dan wordt dat appeltje eitje natuurlijk.quote:Op woensdag 26 maart 2014 22:11 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Misschien wel; hierna nog 6 posts
Hm, goeie... Ik heb wel een idee; hij staat in post #289quote:Op woensdag 26 maart 2014 22:15 schreef Koosnaam het volgende:
[..]
Ja ik zag het. Nu weer 1 minder.![]()
Weet 1 van jullie al een nieuwe TT?
Het is dan natuurlijk niet niks om meer dan 3 vrouwen te verkrachten.quote:Op woensdag 26 maart 2014 22:17 schreef luftersel het volgende:
[..]
Als we zo gaan reageren dan wordt dat appeltje eitje natuurlijk.![]()
Ik lees trouwens net het verhaal van Toby Mills in Hollyoaks uit 2005. Hij blijkt een serieverkrachter te zijn geweest.Hij heeft meer dan 3 vrouwen verkracht, en er is daar nooit zo'n stomme heisa om gemaakt als nu met Finn en John-Paul.
Slecht eigenlijk dat vroeger alles nog zo lekker rauw was, terwijl het nu allemaal 'taboeverhaallijnen' moeten zijn die mensen wat leren.
Oh, en in dat 'beleren van de kijkers' zijn ze ook nog eens verdomd slecht. John-Paul zit in de gevangenis na te zijn verkracht en Maxine wordt al maanden mishandeld. Noem ik niet echt een goed voorbeeld voor de kijkers...
Nou ik zeg doen.quote:Op woensdag 26 maart 2014 22:18 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Hm, goeie... Ik heb wel een idee; hij staat in post #289
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |