Fijn idd, over de breedte misschien niet sterk/gevarieerd genoeg, maar begin is erg goed.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 00:43 schreef Moody het volgende:
[..]
Lekker he?
Zo ook Holy City en Shame.....
Hier ben ik het niet mee eens, zelfs Willem van Hanegem deelt mijn mening, maar dat zal de komende 3 potten wel blijken, ben iig blij dat hij er niet bij is.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 00:44 schreef Tchock het volgende:
[..]
Feyenoord moest 'iets' doen, maar die willen hem ook absoluut niet kwijt. Anders hadden ze hem wel langer opgelegd dan die miezerige twee wedstrijden (terwijl ze wisten dat er toch meer zou komen vanuit de KNVB). Feyenoord is in mijn bescheiden mening gigantisch veel slechter zonder hem. Het plan b-gezeur.
Wat is dat voor kolder. 'Scorebordjournalistiek' omdat de speler die Pellè moet vervangen letterlijk tien keer zo weinig scoort?quote:Op zaterdag 15 maart 2014 00:43 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Meh, scorebordjournalistiek dit, heeft zich echt prima ontwikkeld afgelopen jaar.
In een seizoen bij Excelsior 2 jaar geleden. Heeft dit jaar amper de kans gehad, want loopt wel gewoon 1 goal op 120 minuten ofzo, met een beetje geluk had hij er tegen AZ nog een ingschoten maar die ging vol op de lat.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 00:46 schreef Tchock het volgende:
[..]
Wat is dat voor kolder. 'Scorebordjournalistiek' omdat de speler die Pellè moet vervangen letterlijk tien keer zo weinig scoort?
Ik ben het met allebei niet eens. Mensen ontwikkelen een persoonlijke haat tegen een speler (wat in beide gevallen dan wel weer terecht is) en dat vertroebelt de cijfers een beetje.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 00:46 schreef Moody het volgende:
Toch grappig. Feyenoord is beter af zonder Pelle, Twente is beter af zonder Castaignos. Beide spitsen zijn wel topscorer van hun team
Eagles-thuis en Heracles-uit moet natuurlijk een eitje zijn, al zet je Jong Feyenoord op het veld.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 00:46 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Hier ben ik het niet mee eens, zelfs Willem van Hanegem deelt mijn mening, maar dat zal de komende 3 potten wel blijken, ben iig blij dat hij er niet bij is.
PSV is ook beter af zonder Locadia.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 00:46 schreef Moody het volgende:
Toch grappig. Feyenoord is beter af zonder Pelle, Twente is beter af zonder Castaignos. Beide spitsen zijn wel topscorer van hun team
Heracles thuis was met Pellè anders gewoon een verliespartij.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 00:47 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik ben het met allebei niet eens. Mensen ontwikkelen een persoonlijke haat tegen een speler (wat in beide gevallen dan wel weer terecht is) en dat vertroebelt de cijfers een beetje.
[..]
Eagles-thuis en Heracles-uit moet natuurlijk een eitje zijn, al zet je Jong Feyenoord op het veld.
Ik heb hem wel in actie gezien, maar hij is echt niet goed genoeg hoor. Gaat het nooit redden.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 00:45 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Niet mee eens, dan heb je hem tegen AZ en in de beker niet in actie gezien. En die Janga is echt niet beter hoor.
Kerft, dit is toch totaal niet realistisch? De beste kerel scoort 2 keer in elf wedstrijden en dan heb jij het over een bal die op de lat ging? De gemiddelde spits schiet elke wedstrijd wel een keer op de latquote:Op zaterdag 15 maart 2014 00:47 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
In een seizoen bij Excelsior 2 jaar geleden. Heeft dit jaar amper de kans gehad, want loopt wel gewoon 1 goal op 120 minuten ofzo, met een beetje geluk had hij er tegen AZ nog een ingschoten maar die ging vol op de lat.
Daarom zeg ik ook Heracles-uit. Die zijn thuis namelijk altijd slechter dan uit.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 00:48 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Heracles thuis was met Pellè anders gewoon een verliespartij.
Pelle gaat na dit seizoen trouwens gewoon weg.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 00:44 schreef Tchock het volgende:
[..]
Feyenoord moest 'iets' doen, maar die willen hem ook absoluut niet kwijt. Anders hadden ze hem wel langer opgelegd dan die miezerige twee wedstrijden (terwijl ze wisten dat er toch meer zou komen vanuit de KNVB). Feyenoord is in mijn bescheiden mening gigantisch veel slechter zonder hem. Het plan b-gezeur.
Twente supporters staan in het stadion vierkant achter Castaignos. Zo erg dat het bijna gênant isquote:Op zaterdag 15 maart 2014 00:47 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik ben het met allebei niet eens. Mensen ontwikkelen een persoonlijke haat tegen een speler (wat in beide gevallen dan wel weer terecht is) en dat vertroebelt de cijfers een beetje.
Die kans zit er dik in, ja. En ik voorspel dan ook dat Feyenoord dan de grootst mogelijke moeite heeft om te scoren volgend jaar.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 00:48 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Pelle gaat na dit seizoen trouwens gewoon weg.
8 van die 11 wedstrijden zijn 10 tot 5 minuten speeltijd bij een achterstand of een gelijke stand waar er alleen ballen in de 16 gepompt worden op vreselijke wijze., eerlijke vergelijking met Pellè zo.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 00:48 schreef Tchock het volgende:
[..]
Kerft, dit is toch totaal niet realistisch? De beste kerel scoort 2 keer in elf wedstrijden en dan heb jij het over een bal die op de lat ging? De gemiddelde spits schiet elke wedstrijd wel een keer op de lat
Black Elvis Manutelli komt terug.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 00:49 schreef Tchock het volgende:
[..]
Die kans zit er dik in, ja. En ik voorspel dan ook dat Feyenoord dan de grootst mogelijke moeite heeft om te scoren volgend jaar.
Voor mij is het:quote:Op zaterdag 15 maart 2014 00:48 schreef Felagund het volgende:
Conclusie na een avondje Nick Drake:
1. Pink Moon
2. Bryter Lyter
3. Five Leaves Left.
Maar eigenlijk zijn ze alle drie erg goed.
Waar baseer je dan op dat hij de nieuwe ster zou moeten worden?quote:Op zaterdag 15 maart 2014 00:49 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
8 van die 11 wedstrijden zijn 10 tot 5 minuten speeltijd bij een achterstand of een gelijke stand waar er alleen ballen in de 16 gepompt worden op vreselijke wijze., eerlijke vergelijking met Pellè zo.
Immers gaat scorenquote:Op zaterdag 15 maart 2014 00:49 schreef Tchock het volgende:
[..]
Die kans zit er dik in, ja. En ik voorspel dan ook dat Feyenoord dan de grootst mogelijke moeite heeft om te scoren volgend jaar.
Grapje zeker? Al 6x beluisterd. Sterke plaat, in lijn met zijn vorige solo-albums. 2 sterke uitschieters en enkele goede nummers. Linkjes al 2x eerder gepost......maar ik kan me niet inhouden om het nog eens te doen.....quote:Op zaterdag 15 maart 2014 00:49 schreef Felagund het volgende:
Hoe is de nieuwe Sivert trouwens? Of had je nog niet geluisterd Moody?
Dat zeg ik niet, maar men doet hier alsof hij van het niveau FC Bal op het Dak 2 is en dat is hij niet, gewoon een degelijke Eredivisie spits, prima backup.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 00:50 schreef Tchock het volgende:
[..]
Waar baseer je dan op dat hij de nieuwe ster zou moeten worden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |