Zo goed is ie ook weer niet, maar zeker nuttige kracht. Wel zonde inderdaad. En dan zie je figuren als Manu en Ritzmaier die wel lekker bezig zijn....quote:Op zaterdag 15 maart 2014 00:39 schreef Tchock het volgende:
Fernandez is overigens geschorst door de clubleiding omdat hij zich weer heeft misdragen. Jammer dat zo'n leuke voetballer zo'n naar karakter heeft, anders was hij zonder twijfel geslaagd bij een (hele) grote club.
Topspits bij Excelsior toenquote:
Schaken, mondjes snoeren.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 00:38 schreef Moody het volgende:
[..]
Wie had zonder Pelle die 20 doelpunten moeten maken dan
Pff noem je er ook een, moet gelijk aan VVV-uit denken, waar hij er gewoon geen zin in had, na 30 min werd ie gewisseld en heb hem nooit meer teruggezien, was zo kwaad toen he.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 00:39 schreef Tchock het volgende:
Fernandez is overigens geschorst door de clubleiding omdat hij zich weer heeft misdragen. Jammer dat zo'n leuke voetballer zo'n naar karakter heeft, anders was hij zonder twijfel geslaagd bij een (hele) grote club.
Alsof Kluivert bij Zwolle speeltquote:Op zaterdag 15 maart 2014 00:39 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Heeft ie nog mensen aangereden in Zwolle?
Hij is niet goed omdat er constant gezeik is. Qua niveau kan hij het echt wel, maar qua instelling totaal niet. En je hebt toch beide nodig.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 00:40 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Zo goed is ie ook weer niet, maar zeker nuttige kracht. Wel zonde inderdaad. En dan zie je figuren als Manu en Ritzmaier die wel lekker bezig zijn....
Twee doelpunten, dan ben je een hele grote hoor.quote:
Speelt nu bij 'mijn' club hè, dus die zie ik elke week voetballen.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 00:41 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Pff noem je er ook een, moet gelijk aan VVV-uit denken, waar hij er gewoon geen zin in had, na 30 min werd ie gewisseld en heb hem nooit meer teruggezien, was zo kwaad toen he.
Iemand reageert op muziek.quote:
Belangrijkste speler vind ik Boëtius, daar is geen vervanger voor. Goede aanvoerder? Nee duidelijk niet, spelers af lopen zeiken en jezelf constant voor schut zetten, team leiden? Door telkens te verzaken wanneer er druk gezet moet worden, met handjes gaan zwaaien als het niet loopt? Topper hoor.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 00:40 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik lees dit ook met verbazing, ja. Pelle is simpelweg de belangrijkste speler van het hele team, scoort het meest, haalt het meeste punten, is een goede aanvoerder en leidt het team nog meer dan Koeman doet. En omdat hij een keer vervelend doet zou het ineens een 'last' zijn? Gaat Lex Immers ze dan maken of zo? Of Sint De Vrede?
Ze konden hem moeilijk na 2 wedstrijden achter elkaar met wangedrag het hand boven zijn hoofd houden hequote:Op zaterdag 15 maart 2014 00:40 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik lees dit ook met verbazing, ja. Pelle is simpelweg de belangrijkste speler van het hele team, scoort het meest, haalt het meeste punten, is een goede aanvoerder en leidt het team nog meer dan Koeman doet. En omdat hij een keer vervelend doet zou het ineens een 'last' zijn? Gaat Lex Immers ze dan maken of zo? Of Sint De Vrede?
Meh, scorebordjournalistiek dit, heeft zich echt prima ontwikkeld afgelopen jaar.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 00:41 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Twee doelpunten, dan ben je een hele grote hoor.
Jos Verstappen.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 00:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zullen we het ook even over het F1-seizoen hebben? Wie gaat er morgen pole pakken?
Schumacherquote:Op zaterdag 15 maart 2014 00:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zullen we het ook even over het F1-seizoen hebben? Wie gaat er morgen pole pakken?
Hamilton. Period.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 00:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
Guyon Fernandez alleen als er mensen over de weg gaan lopen.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 00:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hij kan er echt helemaal geen kut van.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 00:43 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Meh, scorebordjournalistiek dit, heeft zich echt prima ontwikkeld afgelopen jaar.
Feyenoord moest 'iets' doen, maar die willen hem ook absoluut niet kwijt. Anders hadden ze hem wel langer opgelegd dan die miezerige twee wedstrijden (terwijl ze wisten dat er toch meer zou komen vanuit de KNVB). Feyenoord is in mijn bescheiden mening gigantisch veel slechter zonder hem. Het plan b-gezeur.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 00:42 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ze konden hem moeilijk na 2 wedstrijden achter elkaar met wangedrag het hand boven zijn hoofd houden he
Niet mee eens, dan heb je hem tegen AZ en in de beker niet in actie gezien. En die Janga is echt niet beter hoor.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 00:44 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Hij kan er echt helemaal geen kut van.
Op dit moment speelt zelfs bij Excelsior nog een betere spits.
Ja, misschien hebben we een indie-topic nodig en een indie-VBL topic.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 00:42 schreef Felagund het volgende:
[..]
Iemand reageert op muziek.Ik dacht even dat we in VBL zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |