SPOILER: Klik hier om de kickass jingle te luisteren.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Agenda:
- 25 februari 2014: Studeur uitgeroepen tot baas van de dag. Elk jaar vieren we dat opnieuw.
- 20 juni 2014: Snowbells & Flippiee 3 jaar getrouwd, derde huwelijksnacht met FOK!er (loting)
- 29 februari 2016: Moira. & Rez gaan trouwen.
Your beauty never ever scared me.
Oh, die opdracht. Ja, die heb ik af.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 22:56 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Daar had je het gister toch over? Dat je geen zin had
of was dat al eerder
topquote:Op vrijdag 14 maart 2014 22:56 schreef Rezania het volgende:
[..]
Oh, die opdracht. Ja, die heb ik af.
Weet niet, heb er niet op gelet. Wel een KLB topic over geopend.quote:
Vooral in jezelf blijven geloven, je blijft speciaal.quote:
Het was een subtiele verwijzing naar jouw ''dat was echt fantastisch'', 450 euro en postalgold.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 22:58 schreef Rezania het volgende:
[..]
Weet niet, heb er niet op gelet. Wel een KLB topic over geopend.
KLB / Maatschappelijke vakken hebben op een bètastudie
Maar ja, toen kwam Etsu en ging het nergens meer over.
Ik ben meer dan 9000, fuck dat shit.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 22:59 schreef Rezania het volgende:
[..]
Vooral in jezelf blijven geloven, je blijft speciaal.
coke snuivenquote:Op vrijdag 14 maart 2014 23:01 schreef Rezania het volgende:
Gvd, ik gewoon zin in niks, zelfs niet in bier.
Beter toch?quote:Op vrijdag 14 maart 2014 23:01 schreef Rezania het volgende:
Gvd, ik gewoon zin in niks, zelfs niet in bier.
quote:Op vrijdag 14 maart 2014 23:01 schreef Paxcon het volgende:
Ohja, ik open ook geen topics meer want Etsu komt dan altijd onzin posten
Wordt je een tomaat van, dus is geen optie.quote:
Zin in niks hebben? Nee, is een kutgevoel.quote:
Oh echtquote:Op vrijdag 14 maart 2014 23:02 schreef Rezania het volgende:
[..]
[..]
Wordt je een tomaat van, dus is geen optie.
Maak zin danquote:Op vrijdag 14 maart 2014 23:03 schreef Rezania het volgende:
[..]
Zin in niks hebben? Nee, is een kutgevoel.
Wijn.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 23:03 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Maak zin dan
* LompeHork schenkt één wijntje in.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 23:03 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Oh echt
je hebt ook van die shit en dan krijg je wondjes enzo
meth
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
quote:Op vrijdag 14 maart 2014 23:05 schreef Rezania het volgende:
[..]
Wijn.Dat is voor wijven man.
The gay species, such an enigmaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik draai nog een jointjequote:Op vrijdag 14 maart 2014 23:03 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Maak zin dan
* LompeHork schenkt één wijntje in.
quote:Op vrijdag 14 maart 2014 23:05 schreef Rezania het volgende:
[..]
Wijn.Dat is voor wijven man.
Oh, die schijtlolligheid kijk ik nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
[ afbeelding ]
Hoeveel van die dingen rook jij per week wel niet?quote:
Per weekquote:Op vrijdag 14 maart 2014 23:07 schreef Rezania het volgende:
[..]
Hoeveel van die dingen rook jij per week wel niet?
Ik drink ook niet vaak. Laatst weer gedronken, 6 shotjes tequila in 3 kwartier. Meteen gaan slapen hahaha!quote:Op vrijdag 14 maart 2014 23:16 schreef LompeHork het volgende:
*hips* hihi, ik kan niet meer tegen drank
Ik drink te weinig
Laat je broertje z'n utorrent uitzettenquote:Op vrijdag 14 maart 2014 23:10 schreef Rezania het volgende:
Internet is weer eens trager dan stront door een trechter voor geen enkele reden._!
Ik een fles wijn en ik was weg, geen idee meer hoe ik in bed was gekomenquote:Op vrijdag 14 maart 2014 23:17 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik drink ook niet vaak. Laatst weer gedronken, 6 shotjes tequila in 3 kwartier. Meteen gaan slapen hahaha!
Die ligt te pitten.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 23:17 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Laat je broertje z'n utorrent uitzetten
Vroegâhquote:Op vrijdag 14 maart 2014 23:18 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik een fles wijn en ik was weg, geen idee meer hoe ik in bed was gekomenvroeger was dat peanuts.
Vroeger
Vroeger![]()
Wel vaak ja. Veranderd wel weer als ik naar school ga na de vakantiequote:
Lijkt me wel chill, geen zorgen en zo.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 23:20 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Wel vaak ja. Veranderd wel weer als ik naar school ga na de vakantie*gelukkig*
Zijn PC staat dus uit.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 23:22 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Dat is juist het moment om te downloaden zonder zelf nadeel te hebben
Wat een slimme jongen
Is het ook wel maar het wordt nu wel weer tijd om iets te gaan doenquote:Op vrijdag 14 maart 2014 23:21 schreef Rezania het volgende:
[..]
Lijkt me wel chill, geen zorgen en zo.
Ruilen dan maar?quote:Op vrijdag 14 maart 2014 23:22 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Is het ook wel maar het wordt nu wel weer tijd om iets te gaan doen
LST aan de TUD en de UL.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 23:24 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ligt eraan, wat voor studie doe je?
Is toch leuk, lekker bacteriën kweken die doen wat jij wil (als het goed is)?quote:Op vrijdag 14 maart 2014 23:30 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Mweh daar heb ik dan weer weinig zin in eigenlijk
Dat klinkt dan wel weer leukquote:Op vrijdag 14 maart 2014 23:34 schreef Rezania het volgende:
[..]
Is toch leuk, lekker bacteriën kweken die doen wat jij wil (als het goed is)?
Uiteraardquote:Op zaterdag 15 maart 2014 00:03 schreef Littlerabbit het volgende:
volledig gefocust op haar oksel queeste.
Ama![]()
Wat is er met ama de oksel of wil ik dit niet weten???quote:Op zaterdag 15 maart 2014 00:03 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
volledig gefocust op haar oksel queeste.
Ama
[..]
Een Gunther voor jou
[ afbeelding ]
Dit zegt alweer genoeg.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 00:06 schreef klawie het volgende:
[..]
Wat is er met ama de oksel of wil ik dit niet weten???
nee. ik ga mijn alcoholisme verder trainen in de stad oksels moet jezelf maar uitvinden.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 00:09 schreef klawie het volgende:
[..]
Hoezo dit nou weer lol leg het eens effe uit want ik volg jou effe niet lol
Lol fijne avondquote:Op zaterdag 15 maart 2014 00:13 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
nee. ik ga mijn alcoholisme verder trainen in de stad oksels moet jezelf maar uitvinden.
Tetten!quote:
2011 belde, ze willen hun nieuws/klacht terug.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 00:40 schreef Cousin_Eddy het volgende:
Mogen geen tetten op FOK![]()
[ afbeelding ]
De reclame wil het niet.![]()
En sinterklaas bestaat gewoon.
Hou eens op met dat regelneef boelshit gedoe!
We willen TETTEN!!!
ga slapenquote:Op zaterdag 15 maart 2014 01:45 schreef Moira. het volgende:
[..]
2011 belde, ze willen hun nieuws/klacht terug.
En je sims opnieuw te spelenquote:Op zaterdag 15 maart 2014 01:46 schreef Moira. het volgende:
Maar ik heb nog zo veel FOK! om te lezen
addictquote:Op zaterdag 15 maart 2014 01:46 schreef Moira. het volgende:
Maar ik heb nog zo veel FOK! om te lezen
PM me je tetten anders effequote:
Ik ben eigenlijk beetje geragequitquote:Op vrijdag 14 maart 2014 03:31 schreef Moira. het volgende:
Werkelijk waar.. Wát een hoerenlaptop.
Godverdomme 4 uur werk besteed aan chickie hosselen, gelijk mee trouwen, promoveren op werk, beroemd as shit, hele fucking huis inrichten en vervolgens nog een dikke poolparty-tuin creëren omdat ik een bazenfeest ging geven, alles was fucking goed gelukt.
Ik denk gauw nog even dat bazenfeest geven, dan sla ik die shit op en sluit ik de boel af.
Wat denk je?
Sluitde
motherfucking
laptop
af
omdat
updates
![]()
![]()
![]()
BAD FUCKING TIMING GVD.
Waarom heeft Sims geen autosave![]()
Ik had het gelezen jaquote:Op zaterdag 15 maart 2014 01:48 schreef Moira. het volgende:
Je had dit gelezen, ja?
[..]
Ik ben eigenlijk beetje geragequitHad er echt geen zin meer in als 'ie al die teringzooi niet op slaat
Mja nu is het sowieso al te laat. Morgen werken
Ja fuckquote:Op zaterdag 15 maart 2014 01:49 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik had het gelezen ja![]()
En begrijpelijk wel. Dat is zo kut met de sims.
Ja maar die zijn niet van jouw.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 01:48 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Effe zegt ie.
Nou wordt ie mooi.
Google gewoon tetten.
Ik herken je frustratie. Ook met beroemd maken. Zijn die teringlijers eindelijk beroemd en dan stopt het spel. Of dan gaat eindelijk dat irritante familielid dood, en dan kapt ie ook. Kan ie nog geen andere chicks hosselemquote:Op zaterdag 15 maart 2014 01:49 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja fuck4 uur werk, een heel huis, een bruid, een promotie, een feest, een hele motherfucking inrichting van een konkogroot huis, man
Beter heeft Sims 4 autosave opties. Dat móét gewoon
Kutspel eigenlijk ookquote:Op zaterdag 15 maart 2014 01:52 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik herken je frustratie. Ook met beroemd maken. Zijn die teringlijers eindelijk beroemd en dan stopt het spel. Of dan gaat eindelijk dat irritante familielid dood, en dan kapt ie ook. Kan ie nog geen andere chicks hosselem))
True. Het kan alleen maar toffer worden. En ze hebben ook weer van de sims 3 geleerd. Dus dat gaat echt goed komen. Dat kan gewoon nietanders.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 01:52 schreef Moira. het volgende:
[..]
Kutspel eigenlijk ook
Ben wel heel benieuwd naar Sims 4 though, er zijn weer veel nieuwe ontwikkelingen geweest in game-land in de tussentijd, dus denk dat ze er wel iets bazigs van maken
Alleen moet je het telkens helemaal opnieuw leren spelen vanwege al die nieuwe/veranderde functies
Kan niet wachtenquote:Op zaterdag 15 maart 2014 01:54 schreef Flippiee het volgende:
[..]
True. Het kan alleen maar toffer worden. En ze hebben ook weer van de sims 3 geleerd. Dus dat gaat echt goed komen. Dat kan gewoon nietanders.
True. Ik was al een beetje autistisch af en toe met sims 3
Truequote:Op zaterdag 15 maart 2014 02:02 schreef Moira. het volgende:
[..]
Kan niet wachtenHij komt dit jaar uit toch?
Een paar maanden na de release hebben ze vaak wel ergens van die acties dattie voor 30/40 euro te koop is ofzo, ipv 60
Ik was er vroeger helemaal into, maar in S2 al ergens afgehaakt en S3 heeft het niet meer kunnen reddenquote:Op zaterdag 15 maart 2014 02:08 schreef Moira. het volgende:
Sims 1 was zeker wel baas jaMaar voor díé tijd; tóén was het briljant
Als je dat nu speelt is dat slechts leuk voor het nostalgische gevoel maar verder is het echt een kutspel waar je niks mee kan
Omdat Sims telkens juist beter wordtSims 2 was voor die tijd leuk omdattie beter was dan 1, en Sims 3 is tot nu toe nog leuk (op z'n tijd) omdat 'ie beter was dan Sims 1 en de Sims 4 nog niet uit is
Je moet gewoon eenmaal doorhebben hoe je moet spelen, anders duurt het veel te lang, maar als je eenmaal de knopjes beheerst is het echt baas
Heb jij uitbreidingspakketten?quote:Op zaterdag 15 maart 2014 02:08 schreef Flippiee het volgende:
[..]
TrueAfgelopen februari ook weer dikke acties met sims. Dus komt vast nog wel met die nieuwe ook
Dan heb je het niet lang genoeg geprobeerdquote:Op zaterdag 15 maart 2014 02:09 schreef Cosmo. het volgende:
[..]
Ik was er vroeger helemaal into, maar in S2 al ergens afgehaakt en S3 heeft het niet meer kunnen redden
Oh je moest eens wetenquote:Op zaterdag 15 maart 2014 02:10 schreef Moira. het volgende:
[..]
Dan heb je het niet lang genoeg geprobeerd
Leeg diosje. Zo naar altijd. Of als die codes weg zijnquote:Op zaterdag 15 maart 2014 02:10 schreef Moira. het volgende:
[..]
Heb jij uitbreidingspakketten?Ik heb alleen luxe accesoires en nachtleven (of hoe het ook heet in sims 3), kreeg ik via Origin van DrNick
Omdat ik vroeger voor 60 euro de Sims 3 had gekocht toen hij nog niet zo lang uit was, en ik hem na het verhuizen van mijn moeder kwijt was geraaktHad ik eindelijk iets gevonden, was het een leeg doosje
OMG wil je mij er de volgende keer dat we meeten eentje tijdelijk uitlenen?quote:Op zaterdag 15 maart 2014 02:11 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Leeg diosje. Zo naar altijd. Of als die codes weg zijn
Ik heb wel veel uitbreidingen. Tot en met dieren gekocht.
Prima. Kijk maar welke je wil, en ik regel het.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 02:13 schreef Moira. het volgende:
[..]
OMG wil je mij er de volgende keer dat we meeten eentje tijdelijk uitlenen?
Kan je dat spelen zonder CD?Heb Sims er wel opstaan maar is via Origin
Dag henkquote:Op zaterdag 15 maart 2014 02:15 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Prima. Kijk maar welke je wil, en ik regel het.
Nu slapen, dag lui
Nicequote:Op zaterdag 15 maart 2014 02:15 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Prima. Kijk maar welke je wil, en ik regel het.
Nu slapen, dag lui
ik vind hem niet z goedquote:
gisteren is de lentebock uitgekomen. dus vandaag hoofdpijnquote:
Zwaar levenquote:Op zaterdag 15 maart 2014 09:40 schreef gianni61 het volgende:
[..]
gisteren is de lentebock uitgekomen. dus vandaag hoofdpijn
nu lekker in de (online) pinkpop wachtrij
zelfs in mijn kleine schijt dorp staat een enorme rij voor het vvv
Deze man weetquote:
Jij bent een meisjequote:Op zaterdag 15 maart 2014 10:21 schreef Amarantha het volgende:
Heerlijk gevoel wel als je 's ochtends moet schijten, alles eruit
quote:Op zaterdag 15 maart 2014 10:21 schreef Amarantha het volgende:
Heerlijk gevoel wel als je 's ochtends moet schijten, alles eruit
Normaal doen vrouwen dat niet neequote:Op zaterdag 15 maart 2014 10:41 schreef klawie het volgende:
[..]
Schijt jou vrouw/vriendin dan nooit???
De mijne niet. Die ruikt zelfs naar roosjes.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 10:41 schreef klawie het volgende:
[..]
Mijn poep ook hoorquote:Op zaterdag 15 maart 2014 10:43 schreef Maringo het volgende:
[..]
De mijne niet. Die ruikt zelfs naar roosjes.
Jawel. Maar daar mag ze ook niet over praten.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 10:41 schreef klawie het volgende:
[..]
Dat ik hier over praat weet mijn vriend ook niet hoor..quote:Op zaterdag 15 maart 2014 10:44 schreef Fopje het volgende:
[..]
Jawel. Maar daar mag ze ook niet over praten.
quote:Op zaterdag 15 maart 2014 10:45 schreef Maringo het volgende:
[..]
Deze tegenstrijdigheden kan ik niet aan op de vroege ochtend.
Als ama poept ruikt het lekker naar wietquote:Op zaterdag 15 maart 2014 10:45 schreef Maringo het volgende:
[..]
Deze tegenstrijdigheden kan ik niet aan op de vroege ochtend.
quote:Op zaterdag 15 maart 2014 10:55 schreef klawie het volgende:
[..]
Als ama poept ruikt het lekker naar wiet
Wietroosjes?quote:Op zaterdag 15 maart 2014 10:55 schreef klawie het volgende:
[..]
Als ama poept ruikt het lekker naar wiet
Waar ga je duiken?quote:
Nu de eerste duiklessen in beschut water, over een anderhalve maand het vliegtuig in naar Egypte en dan m'n duikbrevet in de Rode Zee halen.quote:
ja binnen uur was veel uitverkochtquote:Op zaterdag 15 maart 2014 12:18 schreef Amarantha het volgende:
[..]
GaafKaartverkoop ging snel las ik net
Ik las een half uurquote:Op zaterdag 15 maart 2014 12:27 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
ja binnen uur was veel uitverkocht
Eh ja, sorry, grgr.quote:
Ha, kastnicht!quote:Op zaterdag 15 maart 2014 12:07 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
[..]
Flikker op, dat doen niet alleen gays.
de kaartjes voor zaterdag misschienquote:
quote:
quote:Op zaterdag 15 maart 2014 12:51 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Komen toch alleen maar kutartiesten
ik ga naar een 1 daags festival met mijn vaderquote:Op zaterdag 15 maart 2014 12:53 schreef Amarantha het volgende:
Maar ik heb niks met festivals. Een dag lang feesten vind ik wel mooi maar ik heb zo'n hekel aan kamperen![]()
ik ook dus dat word leukquote:Op zaterdag 15 maart 2014 12:53 schreef Amarantha het volgende:
Maar ik heb niks met festivals. Een dag lang feesten vind ik wel mooi maar ik heb zo'n hekel aan kamperen![]()
ga je het hele weekend?quote:Op zaterdag 15 maart 2014 12:57 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
de kaartjes voor zaterdag misschien
[..]
[..]
quote:
Is gewoon zoquote:Op zaterdag 15 maart 2014 12:57 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
de kaartjes voor zaterdag misschien
[..]
[..]
smaken verschillenquote:Op zaterdag 15 maart 2014 13:00 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Is gewoon zo
anders was ik ook wel gegaan
Vind rob zombie wel leuk en mijn vader jake bugg maar op forta komen slayer en maiden dus hebben we besloten daar naartoe te gaanquote:Op zaterdag 15 maart 2014 13:02 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
Volgens mij kan je niet alles op Pinkpop haten, is best veelzijdig.
Met de camper naar festivals is anders best te doen.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 12:53 schreef Amarantha het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |