Nee.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 18:58 schreef Rezania het volgende:
[..]
Oh, verdomme.![]()
Eh, schopje KLB dan maar?
Jij wil heel graag dat ik je aandacht geef hmmm?quote:Op vrijdag 14 maart 2014 19:03 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
jaja en zodra ik wegloop neuk je me in mijn kont he.
Ja ja, snap wel waarom het belangrijk is. Maar het is gewoon zoooo saai.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 19:03 schreef voederbietel het volgende:
Rezania ga je eens verdiepen in antroposofie, dan begrijp je wel waarom je niet eenzijdig opgeleid mag worden.
7 reacties op dit topic in een kwartier tijd.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 19:03 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
jaja en zodra ik wegloop neuk je me in mijn kont he.
Probeer dan actief mee te doen, heb je er nog sturing in ook!quote:Op vrijdag 14 maart 2014 19:04 schreef Rezania het volgende:
[..]
Jij wil heel graag dat ik je aandacht geef hmmm?
[..]
Ja ja, snap wel waarom het belangrijk is. Maar het is gewoon zoooo saai.
quote:Op vrijdag 14 maart 2014 19:04 schreef Rezania het volgende:
Jij wil heel graag dat ik je aandacht geef hmmm?
JAAAAAAAAAAAAAquote:Op vrijdag 14 maart 2014 19:05 schreef john-hert het volgende:
[..]
7 reacties op dit topic in een kwartier tijd.
Wil je aandacht van TS? Wil je door hem anaal uitgewoond worden?
Oh en reacties tellenquote:Op vrijdag 14 maart 2014 19:05 schreef john-hert het volgende:
7 reacties op dit topic in een kwartier tijd.
Was hetzelfde vak.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 19:05 schreef Etsu het volgende:
Gisteren zat je ook al te zeiken dat je een college over rechten had en dat je in slaap viel. Vind jij je studie wel leuk, TS?
Nee, bijna klaar, daarna nooit meer.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 19:05 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Probeer dan actief mee te doen, heb je er nog sturing in ook!
Hommo to the rescuequote:Op vrijdag 14 maart 2014 19:06 schreef Etsu het volgende:
[..]
En jij moet ophoepelen met je zieligdoenerij met je vet.
LSTquote:Op vrijdag 14 maart 2014 19:06 schreef Kameraadje het volgende:
Om deze klacht terecht of onterecht te verklaren moet ik weten welke studie jij doet.
Gr.
Riet van de klachtencommissie
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |