Nee.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 18:58 schreef Rezania het volgende:
[..]
Oh, verdomme.![]()
Eh, schopje KLB dan maar?
Jij wil heel graag dat ik je aandacht geef hmmm?quote:Op vrijdag 14 maart 2014 19:03 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
jaja en zodra ik wegloop neuk je me in mijn kont he.
Ja ja, snap wel waarom het belangrijk is. Maar het is gewoon zoooo saai.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 19:03 schreef voederbietel het volgende:
Rezania ga je eens verdiepen in antroposofie, dan begrijp je wel waarom je niet eenzijdig opgeleid mag worden.
7 reacties op dit topic in een kwartier tijd.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 19:03 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
jaja en zodra ik wegloop neuk je me in mijn kont he.
Probeer dan actief mee te doen, heb je er nog sturing in ook!quote:Op vrijdag 14 maart 2014 19:04 schreef Rezania het volgende:
[..]
Jij wil heel graag dat ik je aandacht geef hmmm?
[..]
Ja ja, snap wel waarom het belangrijk is. Maar het is gewoon zoooo saai.
quote:Op vrijdag 14 maart 2014 19:04 schreef Rezania het volgende:
Jij wil heel graag dat ik je aandacht geef hmmm?
JAAAAAAAAAAAAAquote:Op vrijdag 14 maart 2014 19:05 schreef john-hert het volgende:
[..]
7 reacties op dit topic in een kwartier tijd.
Wil je aandacht van TS? Wil je door hem anaal uitgewoond worden?
Oh en reacties tellenquote:Op vrijdag 14 maart 2014 19:05 schreef john-hert het volgende:
7 reacties op dit topic in een kwartier tijd.
Was hetzelfde vak.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 19:05 schreef Etsu het volgende:
Gisteren zat je ook al te zeiken dat je een college over rechten had en dat je in slaap viel. Vind jij je studie wel leuk, TS?
Nee, bijna klaar, daarna nooit meer.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 19:05 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Probeer dan actief mee te doen, heb je er nog sturing in ook!
Hommo to the rescuequote:Op vrijdag 14 maart 2014 19:06 schreef Etsu het volgende:
[..]
En jij moet ophoepelen met je zieligdoenerij met je vet.
LSTquote:Op vrijdag 14 maart 2014 19:06 schreef Kameraadje het volgende:
Om deze klacht terecht of onterecht te verklaren moet ik weten welke studie jij doet.
Gr.
Riet van de klachtencommissie
Ik verwacht wel dat je het haalt met minstens een 9, anders ben je in m'n ogen minderwaardig.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 19:06 schreef Rezania het volgende:
[..]
Was hetzelfde vak.
[..]
Nee, bijna klaar, daarna nooit meer.
Over wat? Hommo's?quote:Op vrijdag 14 maart 2014 19:08 schreef Etsu het volgende:
[..]
Je komt telkens op terug en blijft continu over doorgaan, dus dat zegt wel iets over jou.
Dat komt omdat hij FOK!-nerd is.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 19:08 schreef Etsu het volgende:
[..]
Je komt telkens op terug en blijft continu over doorgaan, dus dat zegt wel iets over jou.
kkr sukkolquote:Op vrijdag 14 maart 2014 19:09 schreef Etsu het volgende:
[..]
Wel meer dan dat.
[..]
Nee, omdat het een debiel is.
Is gewoon teringsaai als je interesses bij technische onderwerpen liggen.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 19:06 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
Haten op maatschappelijke vakken.
En wat doe jij dan? Mbo koeienmelken?quote:Op vrijdag 14 maart 2014 19:10 schreef eend112 het volgende:
Kijk mij uni doen topic
Eigenlijk vind ik je nog steeds fucking dom, dus je hebt het misschien ook wel nodig deze erkenning
Nee, maar als je een dom persoon bent die goed kan leren gaat de universiteit daar geen verandering in brengenquote:
Nee, kijk mij klagen over verplichte kutvakken. Kan je niet begrijpend lezen of zo?quote:Op vrijdag 14 maart 2014 19:10 schreef eend112 het volgende:
Kijk mij uni doen topic
Eigenlijk vind ik je nog steeds fucking dom, dus je hebt het misschien ook wel nodig deze erkenning
Ja man, want met alleen goed leren redt je het wel op de uni.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 19:12 schreef eend112 het volgende:
[..]
Nee, maar als je een dom persoon bent die goed kan leren gaat de universiteit daar geen verandering in brengen
quote:Op vrijdag 14 maart 2014 19:12 schreef eend112 het volgende:
[..]
Nee, maar als je een dom persoon bent die goed kan leren gaat de universiteit daar geen verandering in brengen
Haha. Ok danquote:Op vrijdag 14 maart 2014 19:12 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nee, kijk mij klagen over verplichte kutvakken. Kan je niet begrijpend lezen of zo?
Doe eens niet zo negatief over jezelfquote:Op vrijdag 14 maart 2014 19:07 schreef john-hert het volgende:
[..]
Anaal willen neuken met TS
FOK!-nerd zijn__!
Zegt een FOK!-nerdquote:Op vrijdag 14 maart 2014 19:14 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Doe eens niet zo negatief over jezelf
Hey Guus, schatje, jij ook hier.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 19:14 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Doe eens niet zo negatief over jezelf
Fijn dat je jezelf ziet als een troll.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 19:14 schreef eend112 het volgende:
Echt serieus![]()
ik ben te slim om met 2 nichten in discussie te gaan op een vrijdagavond
Straatwijsheden zeker?quote:Op vrijdag 14 maart 2014 19:14 schreef eend112 het volgende:
Echt serieus![]()
ik ben te slim om met 2 nichten in discussie te gaan op een vrijdagavond
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |