Nee.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 18:58 schreef Rezania het volgende:
[..]
Oh, verdomme.![]()
Eh, schopje KLB dan maar?
Jij wil heel graag dat ik je aandacht geef hmmm?quote:Op vrijdag 14 maart 2014 19:03 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
jaja en zodra ik wegloop neuk je me in mijn kont he.
Ja ja, snap wel waarom het belangrijk is. Maar het is gewoon zoooo saai.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 19:03 schreef voederbietel het volgende:
Rezania ga je eens verdiepen in antroposofie, dan begrijp je wel waarom je niet eenzijdig opgeleid mag worden.
7 reacties op dit topic in een kwartier tijd.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 19:03 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
jaja en zodra ik wegloop neuk je me in mijn kont he.
Probeer dan actief mee te doen, heb je er nog sturing in ook!quote:Op vrijdag 14 maart 2014 19:04 schreef Rezania het volgende:
[..]
Jij wil heel graag dat ik je aandacht geef hmmm?
[..]
Ja ja, snap wel waarom het belangrijk is. Maar het is gewoon zoooo saai.
quote:Op vrijdag 14 maart 2014 19:04 schreef Rezania het volgende:
Jij wil heel graag dat ik je aandacht geef hmmm?
JAAAAAAAAAAAAAquote:Op vrijdag 14 maart 2014 19:05 schreef john-hert het volgende:
[..]
7 reacties op dit topic in een kwartier tijd.
Wil je aandacht van TS? Wil je door hem anaal uitgewoond worden?
Oh en reacties tellenquote:Op vrijdag 14 maart 2014 19:05 schreef john-hert het volgende:
7 reacties op dit topic in een kwartier tijd.
Was hetzelfde vak.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 19:05 schreef Etsu het volgende:
Gisteren zat je ook al te zeiken dat je een college over rechten had en dat je in slaap viel. Vind jij je studie wel leuk, TS?
Nee, bijna klaar, daarna nooit meer.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 19:05 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Probeer dan actief mee te doen, heb je er nog sturing in ook!
Hommo to the rescuequote:Op vrijdag 14 maart 2014 19:06 schreef Etsu het volgende:
[..]
En jij moet ophoepelen met je zieligdoenerij met je vet.
LSTquote:Op vrijdag 14 maart 2014 19:06 schreef Kameraadje het volgende:
Om deze klacht terecht of onterecht te verklaren moet ik weten welke studie jij doet.
Gr.
Riet van de klachtencommissie
Ik verwacht wel dat je het haalt met minstens een 9, anders ben je in m'n ogen minderwaardig.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 19:06 schreef Rezania het volgende:
[..]
Was hetzelfde vak.
[..]
Nee, bijna klaar, daarna nooit meer.
Over wat? Hommo's?quote:Op vrijdag 14 maart 2014 19:08 schreef Etsu het volgende:
[..]
Je komt telkens op terug en blijft continu over doorgaan, dus dat zegt wel iets over jou.
Dat komt omdat hij FOK!-nerd is.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 19:08 schreef Etsu het volgende:
[..]
Je komt telkens op terug en blijft continu over doorgaan, dus dat zegt wel iets over jou.
kkr sukkolquote:Op vrijdag 14 maart 2014 19:09 schreef Etsu het volgende:
[..]
Wel meer dan dat.
[..]
Nee, omdat het een debiel is.
Is gewoon teringsaai als je interesses bij technische onderwerpen liggen.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 19:06 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
Haten op maatschappelijke vakken.
En wat doe jij dan? Mbo koeienmelken?quote:Op vrijdag 14 maart 2014 19:10 schreef eend112 het volgende:
Kijk mij uni doen topic
Eigenlijk vind ik je nog steeds fucking dom, dus je hebt het misschien ook wel nodig deze erkenning
Nee, maar als je een dom persoon bent die goed kan leren gaat de universiteit daar geen verandering in brengenquote:
Nee, kijk mij klagen over verplichte kutvakken. Kan je niet begrijpend lezen of zo?quote:Op vrijdag 14 maart 2014 19:10 schreef eend112 het volgende:
Kijk mij uni doen topic
Eigenlijk vind ik je nog steeds fucking dom, dus je hebt het misschien ook wel nodig deze erkenning
Ja man, want met alleen goed leren redt je het wel op de uni.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 19:12 schreef eend112 het volgende:
[..]
Nee, maar als je een dom persoon bent die goed kan leren gaat de universiteit daar geen verandering in brengen
quote:Op vrijdag 14 maart 2014 19:12 schreef eend112 het volgende:
[..]
Nee, maar als je een dom persoon bent die goed kan leren gaat de universiteit daar geen verandering in brengen
Haha. Ok danquote:Op vrijdag 14 maart 2014 19:12 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nee, kijk mij klagen over verplichte kutvakken. Kan je niet begrijpend lezen of zo?
Doe eens niet zo negatief over jezelfquote:Op vrijdag 14 maart 2014 19:07 schreef john-hert het volgende:
[..]
Anaal willen neuken met TS
FOK!-nerd zijn__!
Zegt een FOK!-nerdquote:Op vrijdag 14 maart 2014 19:14 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Doe eens niet zo negatief over jezelf
Hey Guus, schatje, jij ook hier.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 19:14 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Doe eens niet zo negatief over jezelf
Fijn dat je jezelf ziet als een troll.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 19:14 schreef eend112 het volgende:
Echt serieus![]()
ik ben te slim om met 2 nichten in discussie te gaan op een vrijdagavond
Straatwijsheden zeker?quote:Op vrijdag 14 maart 2014 19:14 schreef eend112 het volgende:
Echt serieus![]()
Ja, klopt.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 19:15 schreef Frank_Drebin het volgende:
Dan zijn van die opdrachten, daar haal je de hoogste cijfers voor als je onder invloed bent van een één of andere psychedelische substantie.
Hey Frank, schatje. Zijn je angsten, dat Rez en ik KLB gingen verzieken, al uit?quote:Op vrijdag 14 maart 2014 19:15 schreef Frank_Drebin het volgende:
Dan zijn van die opdrachten, daar haal je de hoogste cijfers voor als je onder invloed bent van een één of andere psychedelische substantie.
Gewoon vechten ja tochquote:Op vrijdag 14 maart 2014 19:14 schreef eend112 het volgende:
Echt serieus![]()
Moest jij ook een wereldbeeldanalyse maken? En forecasting, backcasting, duurzaamheidsanalyse, etc.? Snap wel dat mensen vanuit verschillende oogpunten naar biotechnologie kijken, maar bij de helft van de opdrachten denk ik echt van 'Wat heb ik hier aan? Wat heeft dit met ethiek te maken?'quote:Op vrijdag 14 maart 2014 19:16 schreef IkBenSjoerd het volgende:
Als toekomstig wetenschapper heb ik ook een blok ethiek gevolgd. Ik vond het eigenlijk wel interessant en het zet je zeker aan het denken (hopelijk ook bij jou), aangezien je toch ook Henk en Ingrid zult moeten overtuigen.
Qua recht/wet wil ik je met alle liefde helpenquote:Op vrijdag 14 maart 2014 19:18 schreef Rezania het volgende:
[..]
Moest jij ook een wereldbeeldanalyse maken? En forecasting, backcasting, duurzaamheidsanalyse, etc.? Snap wel dat mensen vanuit verschillende oogpunten naar biotechnologie kijken, maar bij de helft van de opdrachten denk ik echt van 'Wat heb ik hier aan? Wat heeft dit met ethiek te maken?'
Nou, nee hoor. Ik ben niet zo gek snel onder de indruk, of zelfs bang, van een stel baldadige, giechelende jongensmeisjes.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 19:16 schreef Etsu het volgende:
[..]
Hey Frank, schatje. Zijn je angsten, dat Rez en ik KLB gingen verzieken, al uit?
frankquote:Op vrijdag 14 maart 2014 19:19 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Nou, nee hoor. Ik ben niet zo gek snel onder de indruk, of zelfs bang, van een stel baldadige, giechelende jongensmeisjes.
Hoe noem je mij?quote:Op vrijdag 14 maart 2014 19:19 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Nou, nee hoor. Ik ben niet zo gek snel onder de indruk, of zelfs bang, van een stel baldadige, giechelende jongensmeisjes.
Neuh, ik moest voor ethische commissie spelen door biomedische onderzoeken te beoordelen. Zelf een ethisch dilemma bedenken en daar uitvoerig over schrijven/discussiëren, dat soort dingen.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 19:18 schreef Rezania het volgende:
[..]
Moest jij ook een wereldbeeldanalyse maken? En forecasting, backcasting, duurzaamheidsanalyse, etc.? Snap wel dat mensen vanuit verschillende oogpunten naar biotechnologie kijken, maar bij de helft van de opdrachten denk ik echt van 'Wat heb ik hier aan? Wat heeft dit met ethiek te maken?'
Ja, pleur aan me reet met je discussiequote:
Fijn dat je Rez zo beschrijft, maar je vergeet mij te beschrijven.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 19:19 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
'Die relnicht.'quote:Op vrijdag 14 maart 2014 19:21 schreef Etsu het volgende:
[..]
Fijn dat je Rez zo beschrijft, maar vergeet mij te beschrijven.
Ik ben nog even aan het uitdokteren wie van de twee het mannetje is, zoals je weet vergt dat enige tijd en diepgaand (ha, een toepasselijk woordgrapje tussendoor) onderzoek, want dat is niet eenvoudig, tot die tijd dien je je niet beledigd te voelen door bepaalde benamingen.quote:
Ik wil je best helpen hoor, mijn beste. De afgelopen dagen heb ik enkele tests en onderzoeken uitgevoerd en daaruit heb ik geconcludeerd dat Rez het vrouwtje is, en ik het mannetje. Graag gedaan.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 19:25 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik ben nog even aan het uitdokteren wie van de twee het mannetje is, zoals je weet vergt dat enige tijd en diepgaand (ha, een toepasselijk woordgrapje tussendoor) onderzoek, want dat is niet eenvoudig, tot die tijd dien je je niet beledigd te voelen door bepaalde benamingen.
quote:Op vrijdag 14 maart 2014 19:25 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik ben nog even aan het uitdokteren wie van de twee het mannetje is, zoals je weet vergt dat enige tijd en diepgaand (ha, een toepasselijk woordgrapje tussendoor) onderzoek, want dat is niet eenvoudig, tot die tijd dien je je niet beledigd te voelen door bepaalde benamingen.
quote:Op vrijdag 14 maart 2014 19:26 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik wil je best helpen hoor, mijn beste. De afgelopen dagen heb ik enkele tests en onderzoeken uitgevoerd en daaruit heb ik geconcludeerd dat Rez het vrouwtje is, en ik het mannetje. Graag gedaan.
Ik ga gewoon eens kijken of ik op een één of andere manier jullie namen en adressen kan achterhalen, want dan geef ik jullie op voor All You Need is Love.quote:
We gaan al daten joh.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 19:30 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
[..]
Ik ga gewoon eens kijken of ik op een één of andere manier jullie namen en adressen kan achterhalen, want dan geef ik jullie op voor All You Need is Love.
Kan Robert die puinzooi oplossen. Ik heb te veel hooi op mijn vork genomen, ik merk het al.
Jullie zijn zo veranderlijk als het Nederlandse weer.quote:
Dan wordt het hoog tijd dat we een opvolger voor hem gaan zoeken. Zullen we samen KLB modden? Dan toveren we het naar een paradijsje waar alle anti-homo-topics-en-reacties worden genote, ookal is het een troll.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 19:33 schreef Rezania het volgende:
[..]
Hij is een opa hè, dementerende en zo.
Jij? Macht? Op FOK!? Nee.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 19:34 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dan wordt het hoog tijd dat we een opvolger voor hem gaan zoeken. Zullen we samen KLB modden? Dan toveren we het naar een paradijsje waar alle anti-homo-topics-en-reacties worden genote, ookal is het een troll.
Ik wil wel achter je staan hoor.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 19:39 schreef Etsu het volgende:
[..]
Als jij op dat gebeid niet achter me staat, wordt het de 29ste niets.
Hij zal wellicht op een andere manier achter je staan.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 19:39 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ga weg hommo, dit was mijn 'Ik krijg een kutvak en haat het'-topic.quote:
Ah toe Frank, je weet toch dat ik in de moeilijke tijden je steun? Je zou me vast wel willen voorstellen als EXA'14-mod zodat ik kan bewijzen dat Rez ongelijk heeft.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 19:39 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Hij zal wellicht op een andere manier achter je staan.
En ik vind het een onterechte klacht. Slotje dan maar?quote:Op vrijdag 14 maart 2014 19:40 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ga weg hommo, dit was mijn 'Ik krijg een kutvak en haat het'-topic.
Niet achter mij staan.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 19:42 schreef Etsu het volgende:
[..]
En ik vind het een onterechte klacht. Slotje dan maar?
Ja, anders klappen.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 19:51 schreef Etsu het volgende:
[..]
Denken dat relaties altijd gaan zoals jij t wil.
Oh, dat is toch nog wel wat erger dan ik heb.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 19:46 schreef GhpH het volgende:
Terechte klacht & herkenbaar.
Waarom de fuck heb ik godsdienst in een richting genaamd wetenschappen & wiskunde?
Gebied*quote:Op vrijdag 14 maart 2014 19:39 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dan hoop ik dat we snel gaan trouwen, jij snel doodgaat zodat ik met je erfenis vandoor kan gaan.quote:
Welke erfenis? Ben maar een skere student.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 19:58 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dan hoop ik dat we snel gaan trouwen, jij snel doodgaat zodat ik met je erfenis vandoor kan gaan.
quote:Op vrijdag 14 maart 2014 19:56 schreef Mortaxx het volgende:
Dus aan de TUD houdt men zich tegenwoordig bezig met waarzeggerij?
Je boot en je hond.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 20:00 schreef Rezania het volgende:
[..]
Welke erfenis? Ben maar een skere student.
Boot is van mijn ouders, hond krijg je niet, grgr.quote:
Dat zullen we nog wel zien.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 20:06 schreef Rezania het volgende:
[..]
Boot is van mijn ouders, hond krijg je niet, grgr.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |