Dat hij thuis zo'n geavanceerde flightsim had vind ik idd wel een beetje raar.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 01:39 schreef El_Matador het volgende:
Ik zou die sim es checken, wellicht heeft ie zijn eigen Tibetaanse/Saudische level gemaakt om te oefenen?
Hij had ook modelvliegtuigjes, hij is gewoon heel erg fier met z'n baan, dat vind ik niet vreemd.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 01:46 schreef APK het volgende:
[..]
Dat hij thuis zo'n geavanceerde flightsim had vind ik idd wel een beetje raar.
Een taxichauffeur gaat toch 's avonds na zijn werk ook niet met een taxi-sim door Amsterdam crossen?
Wat kan een expert aanvangen als die niet alle informatie heeft? Want ga er maar vanuit dat de onderzoekers uit het onderzoeksteam meer weten. Niet dat ik op een complot wil doelen, maar in persberichten ga je niet alles tot in detail bespreken terwijl juist die details voor een expert interessant kunnen zijn.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 01:44 schreef DeParo het volgende:
Daarnaast biedt het experts ook weer de kans om te filosoferen, ik vind het zeer interessant om deskundigen aan het woord te zien die ook bij andere vliegrampen betrokken zijn geweest, dus ik zou het niet afdoen als onzin en negeren tot er iets uitkomt.
Niks mis mee, gewoon iemand die echt van zijn werk houdt, en het waarschijnlijk heerlijk vind om te vliegen, ook als hobby.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 01:46 schreef APK het volgende:
[..]
Een taxichauffeur gaat toch 's avonds na zijn werk ook niet met een taxi-sim door Amsterdam crossen?
quote:Op zaterdag 15 maart 2014 01:47 schreef DeParo het volgende:
[..]
Hij had ook modelvliegtuigjes, hij is gewoon heel erg fier met z'n baan, dat vind ik niet vreemd.
Ik wel.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 01:47 schreef DeParo het volgende:
Hij had ook modelvliegtuigjes, hij is gewoon heel erg fier met z'n baan, dat vind ik niet vreemd.
Weet je hoeveel voetballers voetbalspelletjes spelenquote:Op zaterdag 15 maart 2014 01:49 schreef APK het volgende:
[..]
Ik wel.
Geen idee wat jij doet om van te leven, maar ga je dat 's avonds ook nog eens als hobby simuleren op de computer?
Momenteel leef ik van acteren/figureren, dat doe ik de hele dag als het moet.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 01:49 schreef APK het volgende:
[..]
Ik wel.
Geen idee wat jij doet om van te leven, maar ga je dat 's avonds ook nog eens als hobby simuleren op de computer?
Hij of zij heeft een deel van de informatie, dus wat is daar dan zo ontzettend vreemd aan, westerse onderzoeksteams staan er juist om bekend alleen iets naar buiten te brengen als ze zaken met enige zekerheid weten (daarom ook de grote frustratie van vele volgers inmiddels met Maleisië). De informatie die nu naar buiten komt is zeer waardevol en daar kunnen zeer zinnige zaken over worden gezegd.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 01:48 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Wat kan een expert aanvangen als die niet alle informatie heeft? Want ga er maar vanuit dat de onderzoekers uit het onderzoeksteam meer weten. Niet dat ik op een complot wil doelen, maar in persberichten ga je niet alles tot in detail bespreken terwijl juist die details voor een expert interessant kunnen zijn.
Niet echt, maar okay.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 01:51 schreef DaKKiE1984 het volgende:
[..]
Weet je hoeveel voetballers voetbalspelletjes spelen
Nou niet simuleren op een computer maar ik pas het wel degelijk ook toe als hobby.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 01:49 schreef APK het volgende:
[..]
Ik wel.
Ik?? Nee man. Ik weet niks van vliegen (behalve dan ervaringsdeskundige en opvallend weinig problemen gekend), dat leer ik allemaal hier. Maar dank voor de eer.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 01:45 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Daarom schreef ik ook al in het POL-Cafe dat je de nieuwe Benno Baksteen zou worden.
Wat mij betreft vindt deze man dat hij een geweldige baan heeft, en houdt hij ook van gamen thats it. Zijn co-piloot weet ik niet zoveel over...quote:Op zaterdag 15 maart 2014 01:52 schreef gijsman het volgende:
Stel ik was piloot dan ga ik niet na een paar lange vluchten nog eens een keer achter mijn simulator zitten, tenzij je ziekelijk verslaafd bent of andere plannen heb.
Ik vind het absoluut niet raar, maar heel logisch. Ik heb ook stenen en fossielen thuis.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 01:46 schreef APK het volgende:
[..]
Danny en Yvonne zijn vast heel blij met onsquote:Op zaterdag 15 maart 2014 01:53 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik?? Nee man. Ik weet niks van vliegen (behalve dan ervaringsdeskundige en opvallend weinig problemen gekend), dat leer ik allemaal hier. Maar dank voor de eer.
Ik weet wel iets van presentatie en nuttige plaatjes en filmpjes. Zoals ik de OP heb gepimpt met andermans werk, zo doe ik dat ook in mijn presentaties, al is dat dan meer dan 80% eigen werk.
En dat is het ook; ik zie FOK! verzanden in een autistisch puberforum en dat is zonde. Meer inhoud, betere informatie, etc. Als je op Google zoekt, komen we als 2e door. Dat is een gigantisch publiek dat onbewust meegeniet van ons gehakketak
Wat denk ik opmerkelijker zou zijn is als hij ergens in zijn huis de vliegroutes heeft uitgestippeld, op zijn computer bijvoorbeeld of waar dan ook, het lijkt me niet dat hij daar extra oefening voor nodig had (tenzij hij het vliegtuig inderdaad op een zeer lastige locatie wilde doen laten landen).quote:Op zaterdag 15 maart 2014 01:55 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik vind het absoluut niet raar, maar heel logisch. Ik heb ook stenen en fossielen thuis.
Nee, maar het is wel een aanwijzing wat er gebeurd kan zijn. Zou toch frappant zijn als je zijn laatste level laadt en die kist staat gewoon precies op plaats X in de Saudische woestijn?
Haal die debiele kokosnoten en die andere domme plaatjes dan even uit de OP, mister Big Shotquote:Op zaterdag 15 maart 2014 01:53 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik?? Nee man. Ik weet niks van vliegen (behalve dan ervaringsdeskundige en opvallend weinig problemen gekend), dat leer ik allemaal hier. Maar dank voor de eer.
Ik weet wel iets van presentatie en nuttige plaatjes en filmpjes. Zoals ik de OP heb gepimpt met andermans werk, zo doe ik dat ook in mijn presentaties, al is dat dan meer dan 80% eigen werk.
En dat is het ook; ik zie FOK! verzanden in een autistisch puberforum en dat is zonde. Meer inhoud, betere informatie, etc. Als je op Google zoekt, komen we als 2e door. Dat is een gigantisch publiek dat onbewust meegeniet van ons gehakketak
Die zou ik nog niet afschrijven, maar de piloot met simulator zie ik dit niet doen als ik zijn video's zo bekijk.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 01:57 schreef DeParo het volgende:
Die co-piloot daarentegen, vast een aardige en lieve jongen, lijkt me wellicht iemand die chantabel is, jong, prachtige baan, misschien komt hij af en toe op de verkeerde plekken of wat dan ook?!
Het lijkt me niet echt het type wat zelfmoord wil plegen, beide piloten overigens niet, maar ik denk dat dat heel lastig is om van de buitenkant te zeggenquote:Op zaterdag 15 maart 2014 01:58 schreef DaKKiE1984 het volgende:
[..]
Die zou ik nog niet afschrijven, maar de piloot met simulator zie ik dit niet doen als ik zijn video's zo bekijk.
Mijn werk is modellen bouwen en simuleren en mijn werkdagen lopen uiteen van 08:00-02:00 en 11:00-15:00, net waar ik zin in heb en hoeveel ik FOK! tussendoor.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 01:49 schreef APK het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |