Dan heb je de verkeerde versie. Zou weer naar de winkel gaan en de 6+ versie halen.quote:Op woensdag 26 maart 2014 16:31 schreef Aiciu het volgende:
Ik ben net gewoon 26x gedood en heb zelf maar 1x iemand gedood met Ghosts
Ik ben gewoon slechtquote:Op woensdag 26 maart 2014 16:39 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Dan heb je de verkeerde versie. Zou weer naar de winkel gaan en de 6+ versie halen.
maurice kloon dus?quote:
Bloemkolen steek je nietquote:Op woensdag 26 maart 2014 16:56 schreef Kutmanager het volgende:
[..]
Oke nick. ga anders lekker bloemkolen steken.
Prei lekker met wat boterquote:Op woensdag 26 maart 2014 17:05 schreef Kutmanager het volgende:
[..]
Prei dan.
En Gert zou bloemkolen wel steken.
@house maumau right nowquote:Op woensdag 26 maart 2014 23:06 schreef Dr.Pringles het volgende:
Gratis DLC voor Total War: Rome II
Fap fap voor Maurice.
Legende van Rossdale is te vinden in de OPquote:
Not really, alle mods zijn kapot dus ik kan niet spelen.quote:Op woensdag 26 maart 2014 23:06 schreef Dr.Pringles het volgende:
Gratis DLC voor Total War: Rome II
Fap fap voor Maurice.
Bij je ouders wonen.quote:Op woensdag 26 maart 2014 23:26 schreef badboynova het volgende:
[..]
@house maumau right now
[ afbeelding ]
Iets met kapper.quote:Op donderdag 27 maart 2014 01:58 schreef Kutmanager het volgende:
[..]
Not really, alle mods zijn kapot dus ik kan niet spelen.
[..]
Bij je ouders wonen.
lijkt wel op dit :quote:Op donderdag 27 maart 2014 12:42 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[ afbeelding ]
Lijkt me best lekker
Dat heb ik echt nog nooit gezienquote:Op donderdag 27 maart 2014 12:44 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
lijkt wel op dit :
[ afbeelding ]
is er toch al een tijdje, moet hem nog een keer proberenquote:Op donderdag 27 maart 2014 12:45 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dat heb ik echt nog nooit gezien
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |