Apple geeft prima mogelijkheden om het genoemde probleem op te lossen (ook als een album uit meerdere CD's bestaat enzo) maar het zou eigenlijk al automatisch geregeld moeten zijn naar mijn mening.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 13:49 schreef BigSmurf het volgende:
Zie hier trouwens voor wat uitleg: http://support.apple.com/kb/ts1468
Najah, er zijn wel apps die open blijven staan en dan extreem veel stroom trekken omdat er iets mis gaat, als ik alles handmatig sluit doe ie iets langer met de batterij.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 13:22 schreef funrider het volgende:
[..]
Niet toevallig een app die op de achtergrond blijf draaien (en GPS verbruikt ondanks dat dit uitstaat voor die app) zoals ik had?
Staat er bij jou soms ook bij Gebruik dat je gebruikstijd exact gelijk is aan de stand-by tijd?
Grappig, maar hier werkt dat gek genoeg nooit zo. Tenzij ik dus handmatig artiesten en album wis en vervang door Album en Albumartiestquote:Op vrijdag 21 maart 2014 13:46 schreef Dimens het volgende:
Ik heb daar helemaal geen last van. Wanneer er een album is met meerdere artiesten, dan is het album van "Various Artists" en komt het allemaal in hetzelfde album staan.
Heb je de app Scoupy?quote:Op maandag 24 maart 2014 17:57 schreef Max-Westerman het volgende:
Ik merkte vandaag weer eens dat mijn batterij sneller leeg ging dan normaal
Check ik net mijn gebruikstijd zie ik dat gebruik en stand-by tijd hetzelfde is (11 uur) wtf
Ik sluit meerdere keren per dag alle openstaande apps af
Inmiddels is er overigens enkele dagen geleden een update geweest van de Scoupy app in de App store. Ik durf alleen de app niet meer te installeren zodoende weet ik niet of dit probleem er nog steeds is. Ik kan ook prima zonder die app en met een normaal accu gebruik.quote:
Ik weet niet wat er met die Scoupy app is? Ik heb 'm wel geinstalleerd staan, maar kijk er eigenlijk maar zelden in.quote:Op donderdag 27 maart 2014 12:08 schreef funrider het volgende:
[..]
Inmiddels is er overigens enkele dagen geleden een update geweest van de Scoupy app in de App store. Ik durf alleen de app niet meer te installeren zodoende weet ik niet of dit probleem er nog steeds is. Ik kan ook prima zonder die app en met een normaal accu gebruik.
thanksquote:Op vrijdag 21 maart 2014 12:00 schreef Scarlet_Dragonfly het volgende:
[..]
Hier: http://www.gsmpunt.nl/acc(...)-li-polymer-37v.html
Maar let even op dat je de goeie neemt (geen iphone 4 accu voor een 4s of andersom)
Installeer inderdaad iOS 7.1 en zet eventueel animaties uit (instellingen - algemeen - toegankelijkheid - verminder beweging). Wereld van verschil.quote:Op donderdag 27 maart 2014 13:43 schreef Manke het volgende:
[..]
thanks
ot
is de iPhone 4 met iOS 7 bij jullie ook retetraag geworden met scrollen?
Op een iPhone 4 scheelde het enorm qua performance onder 7.0. Onder 7.1 durf ik dat niet te zeggen, daarom ook eventueel.quote:Op donderdag 27 maart 2014 20:14 schreef Merkie het volgende:
Animaties aan of uitzetten maakt niet zoveel uit.
Laat jij het lekker aanstaan.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 09:22 schreef Merkie het volgende:
Dat is maar schijn. Als je gaat meten hoe snel apps openen, dan zul je nauwelijks verschil merken.
Ik had hier ook last van, sterker nog, toen ik zonet een album importeerde ging het ook niet goed. Ging om een compilatie bestaande uit 2 CDs.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 13:51 schreef Operc het volgende:
[..]
Dat zou kunnen en die vink dan gewoon standaard aanzetten. Als je er namelijk vanaf wil kun je ook gewoon het album selecteren en de albumartiest weggooien. Ik zie gewoon echt geen nut van het splitsen van een album in meerdere tegels als het om een gewone artiest gaat die ergens op de cd een duet heeft staan.
Verbruik scheelt idd ook nauwelijks. Maar het lijkt idd vooral sneller omdat iOS schakelt en bij het openen een recente screen laat zien van de app, slechts een enkele is dan ook vrij snel daarna te gebruiken.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 09:22 schreef Merkie het volgende:
Dat is maar schijn. Als je gaat meten hoe snel apps openen, dan zul je nauwelijks verschil merken.
recente screen? Meestal (b.v. bij Chrome) krijg ik een minstens weken oude screenshot te zien, geen idee waarom iOS denkt dat dat nog actueel is.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 12:19 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Verbruik scheelt idd ook nauwelijks. Maar het lijkt idd vooral sneller omdat iOS schakelt en bij het openen een recente screen laat zien van de app, slechts een enkele is dan ook vrij snel daarna te gebruiken.
Kijk even terug in dit topic naar dit bericht en Tweakers bericht van mij dan snap je het probleem. Inmiddels zou er een update van Scoupy zijn uitgekomen die het problemen zou moeten hebben verholpen. Ik had GPS ook uit staan voor Scoupy en ook ververs op achtergrond staat volledig uit voor alle apps. Ondanks dat toch gezeur mee gehad dat ie accu leeg trok.quote:Op donderdag 27 maart 2014 12:58 schreef Scarlet_Dragonfly het volgende:
[..]
Ik weet niet wat er met die Scoupy app is? Ik heb 'm wel geinstalleerd staan, maar kijk er eigenlijk maar zelden in.
Accu-gebruik heb ik nog nooit iets van gemerkt, maar ik heb dan ook alle gps trucjes van die app uit staan. Ik wil geen locatie-gebaseerde aanbiedings-notificaties...
waarom heb je de app danquote:Op donderdag 27 maart 2014 12:58 schreef Scarlet_Dragonfly het volgende:
[..]
Ik weet niet wat er met die Scoupy app is? Ik heb 'm wel geinstalleerd staan, maar kijk er eigenlijk maar zelden in.
Accu-gebruik heb ik nog nooit iets van gemerkt, maar ik heb dan ook alle gps trucjes van die app uit staan. Ik wil geen locatie-gebaseerde aanbiedings-notificaties...
Heb je een link? Paar maanden geleden een lightningkabel besteld bij FP, maar die werkte niet. De originele begint te verteren inmiddels.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 12:53 schreef kikoooooo het volgende:
Die lightning kabeltjes met dat stof er omheen van Focalprice, die hier een week of wat terug genoemd werden, werken tot nu toe perfect. Had er ook 2 besteld voor de oude connector (ipad2 en ipod) en ook die werken perfect
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |