SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
mwah valt wel mee, ik heb maar een paar grijze haartjesquote:
Jij doet stoer met nummertjes te benoemen hoor, oneluvquote:Op vrijdag 14 maart 2014 21:40 schreef Stimorol- het volgende:
Hoor deze mensen dan stoer doen.
Het waren mini koekjes ja.
Hoe oud was jij ook alweer?quote:Op vrijdag 14 maart 2014 21:41 schreef Slayage het volgende:
[..]
mwah valt wel mee, ik heb maar een paar grijze haartjes
Hahahaaquote:Op vrijdag 14 maart 2014 21:42 schreef TheMagnificent het volgende:
Dus er komt geen meet meer?
Als mensen nu eens met voorstellen komen, dan komen we misschien een stapje verder...
- Eten en loungen? Waar?
- Concert Candan Erçetin.
- ...
- ...
Ben je al getrouwd?quote:Op vrijdag 14 maart 2014 21:41 schreef Slayage het volgende:
[..]
mwah valt wel mee, ik heb maar een paar grijze haartjes
quote:
Snap je.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 21:48 schreef sylvesterrr het volgende:
Ik begrijp nu overigens wel waarom xaban06 dacht dat die ene meet niet zou doorgaan. Weet je hoe lastig het is om in deze topicreeks een datum te prikken?
Als besloten is waar wat te doen, is datumprikker opstellen en rondsturen niet echt moeilijk meer.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 21:48 schreef sylvesterrr het volgende:
Ik begrijp nu overigens wel waarom xaban06 dacht dat die ene meet niet zou doorgaan. Weet je hoe lastig het is om in deze topicreeks een datum te prikken?
Omnomnom.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 21:54 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Hem mn neefje opgegeten. Zit nu vol met liefde.
Ik denk dat jullie eerst een stad moeten afspreken.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 21:55 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Als besloten is waar wat te doen, is datumprikker opstellen en rondsturen niet echt moeilijk meer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |