Was er deze week voetbal dan?quote:
Een bastaard.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 20:41 schreef Pascalus het volgende:
De toekomstige koningin is een kind van Emile.
Hij bemint Sierd de Vos.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 20:41 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Ik heb altijd de indruk van Emile van de mannen is.
quote:Op vrijdag 14 maart 2014 20:42 schreef DrDentz het volgende:
Waarom zit het duo Knipping & Van Duren niet op deze zaak? Deksel moet van de beerput.
Dat vroeg ik me ook al af.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 20:42 schreef DrDentz het volgende:
Waarom zit het duo Knipping & Van Duren niet op deze zaak? Deksel moet van de beerput.
Die zijn haast nooit meer in beeld.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 20:42 schreef DrDentz het volgende:
Klassieker.quote:
En daarna weglopen van de tafel met 2 middelvingers vol in beeld.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 20:51 schreef johannes_vermeer het volgende:
Emile moet ook even ingaan op die sneer van Genee in de Vara gids.
Nou nou nou nou nouquote:Op vrijdag 14 maart 2014 20:51 schreef DrDentz het volgende:
Michael Jackson had niets met Fulham, die was fan van Young Boys Bern.
quote:Op vrijdag 14 maart 2014 20:51 schreef DrDentz het volgende:
Die Nienhuis maakte een mooie blunder. Daarvan zouden de beelden echt vertoond moeten worden op RTL7quote:
Godverquote:Op vrijdag 14 maart 2014 20:51 schreef DrDentz het volgende:
Ohja Cambuur speelt vanaaf. Hoe doen ze het?quote:
quote:Op vrijdag 14 maart 2014 20:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ohja Cambuur speelt vanaaf. Hoe doen ze het?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 14 maart 2014 20:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ohja Cambuur speelt vanaaf. Hoe doen ze het?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh, ik loop achter.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 20:56 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Nee, joh. Die is volgens mij trainer bij Sivasspor.
Rivaldo speelt wel nog steeds!quote:Op vrijdag 14 maart 2014 20:56 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Nee, joh. Die is volgens mij trainer bij Sivasspor.
PSV.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 20:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
Gudelj kan nog wel een stapje hoger, maar geen 2
okquote:
quote:
Ga dan maar lekker stemmen op Geertje SV Hoolie.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 21:01 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Wat een niveau zeg. Bij de PVV hebben ze meer stijl
Jij eerst!quote:Op vrijdag 14 maart 2014 21:02 schreef Intellectueel het volgende:
Kan iedereen die hier om gifjes schreeuwt niet even neervallen? Dank.
Doe eens normaal zeg.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 21:02 schreef Intellectueel het volgende:
quote:Op vrijdag 14 maart 2014 21:02 schreef Intellectueel het volgende:
Lik toch m'n reet!quote:Op vrijdag 14 maart 2014 21:02 schreef Intellectueel het volgende:
Donderstraal op man.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 21:02 schreef Intellectueel het volgende:
Jouw mening is niet rullevant, opgenaaide zandhaas.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 21:03 schreef Intellectueel het volgende:
Jullie gaan als een stel hitsige pubers massaal en publique om gifjes zeuren. Stelletje lamlendige schapen.
Jankbalquote:Op vrijdag 14 maart 2014 21:03 schreef Intellectueel het volgende:
Jullie gaan als een stel hitsige pubers massaal en publique om gifjes zeuren. Stelletje lamlendige schapen.
Waar heeft dat mannetje verdedigende middenvelder gespeeld?quote:Op vrijdag 14 maart 2014 21:03 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jouw mening is niet rullevant, opgenaaide zandhaas.
quote:Op vrijdag 14 maart 2014 21:04 schreef AFCNiels het volgende:
Jammer dat Genee deze niet even liet zien toen het over slecht voetbal ging.
Dat mannetje is stiekem gewoon de vierde man. Die wordt he-le-maal niet serieus genomen buiten FOK!quote:Op vrijdag 14 maart 2014 21:05 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Waar heeft dat mannetje verdedigende middenvelder gespeeld?
quote:Op vrijdag 14 maart 2014 21:04 schreef AFCNiels het volgende:
Jammer dat Genee deze niet even liet zien toen het over slecht voetbal ging.
quote:Op vrijdag 14 maart 2014 21:06 schreef Intellectueel het volgende:
Ok, gifje is gepost. Nu even lachen allemaal! Vergeet ook niet om even deze gifjes te posten:en
Ok, gifje is gepost. Nu even lachen allemaal! Vergeet ook niet om even deze gifjes te posten:en
Hebben jullie pubertjes weer een leuk avondtje gehad.
KZ3quote:
Vroeger deed Johan dat ook bij Sport aan Tafel, een heerlijke Olifant sigaar.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 21:06 schreef arjan1112 het volgende:
Wat een feest is het daar, eigenlijk zouden ze ook nog moeten roken, gewoon allemaal gratis sigaren van johan, die heb toch geld zat
quote:Op vrijdag 14 maart 2014 21:10 schreef Van_Poppel het volgende:
Blondje rechts achter Genee heeft een leuke uitstraling.
Leuke imitatie. Jij bent fan, zie ik? Wellicht zelfs bereid mee te doen aan aflevering over VI-fans? Lijkt me fantastisch, dat ze even een dagje met je meelopen om die leuke imitaties van je te volgen.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 21:09 schreef johannes_vermeer het volgende:
Vroeger deed Johan dat ook bij Sport aan Tafel, een heerlijke Olifant sigaar.
Maar tegenwoordig word je door een brandweerman besprongen alsof je een crimineel bent als je een sigaartje op wil steken.
Als je het moet vragen ben je geen fan.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 21:11 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Leuke imitatie. Jij bent fan, zie ik? Wellicht zelfs bereid mee te doen aan aflevering over VI-fans? Lijkt me fantastisch, dat ze even een dagje met je meelopen om die leuke imitaties van je te volgen.
Die snuiter is het niet waard, J_V.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 21:11 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Als je het moet vragen ben je geen fan.
Is dat een verspreking of een grap?quote:Op vrijdag 14 maart 2014 21:12 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Lesbische zoon van Frits Barend.
Dat is het oude gifje....quote:Op vrijdag 14 maart 2014 21:06 schreef Intellectueel het volgende:
Waarheid ligt in het midden.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 21:12 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Is dat een verspreking of een grap?
Hij was hij nog een Mr Nobuddy, moest er nog een naam onder.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 21:14 schreef johannes_vermeer het volgende:
deze is speciaal voor arjan112
[ afbeelding ]
Dit dus. Echt een smeerlap. Ik hoop dat ie zijn enkel breekt en dat ie niet mee gaat naar het WK.quote:
vanbommel.mp4quote:Op vrijdag 14 maart 2014 21:19 schreef Pascalus het volgende:
Emile haalt de WK-finale erbij.
Ik krijg opeens een raar gevoel in mijn maag.
Ik snapte zijn grap welquote:Op vrijdag 14 maart 2014 21:20 schreef DrDentz het volgende:
Niemand snapt de grap van Emile. Dit was weer een geniale verwijzing naar Jan die het woord 'rolmodel' niet kende.
Ik schaam mij, omdat ik vergeleken met Emile ontzettend dom ben.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 21:20 schreef DrDentz het volgende:
Niemand snapt de grap van Emile. Dit was weer een geniale verwijzing naar Jan die het woord 'rolmodel' niet kende.
Precies...klote dat niemand lachtquote:Op vrijdag 14 maart 2014 21:20 schreef DrDentz het volgende:
Dit is niet Emile's publiek.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 21:20 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Precies...klote dat niemand lacht
Klasse kanaaltje, Bossie Channel.quote:
Jan neemt alles letterlijk... Zou hij hier een account hebben?quote:
Papi heeft/wil volgens mij niet onbeperkt geld uitgeven. Hij kan/wil geen Messi of Ronaldo halen.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 21:22 schreef PowerLoungen het volgende:
Clarence moest toch die Rami en Essien hebben ?![]()
![]()
![]()
Maar waarom dan 2 spelers die over de heel zijn ? Koop/huur dan niemandquote:Op vrijdag 14 maart 2014 21:24 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Papi heeft/wil volgens mij niet onbeperkt geld uitgeven. Hij kan/wil geen Messi of Ronaldo halen.
Heb je wel een punt.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 21:24 schreef PowerLoungen het volgende:
Maar waarom dan 2 spelers die over de heel zijn ? Koop dan niemand
Is hem opgedrongen door die dochter van Berlusconi. Terwijl vrouwen natuurlijk in de keuken horen.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 21:24 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Maar waarom dan 2 spelers die over de heel zijn ? Koop/huur dan niemand
Jongen, eet je pizza.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 21:25 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Is hem opgedrongen door die dochter van Berlusconi. Terwijl vrouwen natuurlijk in de keuken horen.
Je mot ze schuppequote:Op vrijdag 14 maart 2014 21:25 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Is hem opgedrongen door die dochter van Berlusconi. Terwijl vrouwen natuurlijk in de keuken horen.
quote:
Zijn beide kutclubsquote:Op vrijdag 14 maart 2014 21:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
RKC voor de eredivisie willen behouden
Jij hebt vanavond louter verstandige teksten.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |