Het "bots systeem" (tcas) werkt niet als de transponder uitstaat.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 21:33 schreef Nieuwschierig het volgende:
Toen het vliegtuig terug over land kwam, is het toen niet door een primaire radar van een vliegveld of door het anti botssysteem van een ander vliegtuig gezien kunnen worden?
Dat kost en daar doet Ryanair dan niet aan meequote:Op vrijdag 14 maart 2014 21:42 schreef TLC het volgende:
Toch n beetje raar dat men anno 2014 nog zo afhankelijk is van die zwarte dozen op het vliegtuig, kunnen ze niet iets bedenken dat er ergens op aarde gelijktijdig dezelfde opnames worden doorgegeven en bewaard ? Zo ben je tenminste niet meer afhankelijk van die zwarte dozen als je ze niet kunt vinden.
Je bedoelt die zaak waarin moeder Iris haar ex-man Jeroen zo tot waanzin dreef dat hij uiteindelijk zichzelf en zijn beide zoons doodde?quote:Op vrijdag 14 maart 2014 21:30 schreef Nieuwschierig het volgende:
Deze zaak is nog ingewikkelder dan die vader met die 2 vermoorde jongens, vorig jaar
http://www.reuters.com/ar(...)dUSBREA2D0DG20140314quote:Military radar data suggests a Malaysia Airlines jetliner missing for nearly a week was deliberately flown hundreds of miles off course, heightening suspicions of foul play among investigators, sources told Reuters on Friday.
Analysis of the Malaysia data suggests the plane, with 239 people on board, diverted from its intended northeast route from Kuala Lumpur to Beijing and flew west instead, using airline flight corridors normally employed for routes to the Middle East and Europe, said sources familiar with investigations into the Boeing 777′s disappearance.
Two sources said an unidentified aircraft that investigators believe was Flight MH370 was following a route between navigational waypoints when it was last plotted on military radar off the country’s northwest coast.
This indicates that it was either being flown by the pilots or someone with knowledge of those waypoints, the sources said.
The last plot on the military radar’s tracking suggested the plane was flying toward India’s Andaman Islands, a chain of isles between the Andaman Sea and the Bay of Bengal, they said.
Waypoints are geographic locations, worked out by calculating longitude and latitude, that help pilots navigate along established air corridors.
Logisch, voor Ryanair is dat ook volkomen onnodig.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 21:44 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Dat kost en daar doet Ryanair dan niet aan mee
Je legt een conclusie in je vraag die doet vermoeden dat je slechts een opinie wilt uitdragen.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 21:44 schreef eight het volgende:
[..]
Je bedoelt die zaak waarin moeder Iris haar ex-man Jeroen zo tot waanzin dreef dat hij uiteindelijk zichzelf en zijn beide zoons doodde?
Je vermoeden is juistquote:Op vrijdag 14 maart 2014 21:47 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Je legt een conclusie in je vraag die doet vermoeden dat je slechts een opinie wilt uitdragen.
Daarnaast hebben die maar halfvolle tanks dus ver vliegen doen ze ook niet. En het is boven Europa ipv boven bananenlanden.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 21:47 schreef eight het volgende:
[..]
Logisch, voor Ryanair is dat ook volkomen onnodig.
een 777, maar waarom deze postquote:
Maar kapen kan wel. Met één handgranaat kaap je een vliegtuig en dan vliegt de piloot keurig naar Iran of Yemen.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 21:49 schreef HiZ het volgende:
Ik geloof totaal niks van terroristische scenario's; een kenmerk van terrorisme is dat de daad publiek gebeurt zodat 'de gewone burger' bang wordt van iets gewoons. Een vliegtuig in het niets laten verdwijnen heeft gewoon te weinig schokkend effect om effectief terrorisme te zijn.
Precies, daar doelde ik op. Een kist van ryanair zal nooit ver buiten koers gevonden worden.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 21:50 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Daarnaast hebben die maar halfvolle tanks dus ver vliegen doen ze ook niet. En het is boven Europa ipv boven bananenlanden.
Ja, maar ook dan wil een terrorist dat hij maximale exposure krijgt. Een vliegtuig dat verdwijnt is een ander truukje.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 21:54 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Maar kapen kan wel. Met één handgranaat kaap je een vliegtuig en dan vliegt de piloot keurig naar Iran of Yemen.
Het ging over zwarte dozen, niet over trackingquote:Op vrijdag 14 maart 2014 21:55 schreef eight het volgende:
[..]
Precies, daar doelde ik op. Een kist van ryanair zal nooit ver buiten koers gevonden worden.
nou, it's working for mequote:Op vrijdag 14 maart 2014 21:49 schreef HiZ het volgende:
Ik geloof totaal niks van terroristische scenario's; een kenmerk van terrorisme is dat de daad publiek gebeurt zodat 'de gewone burger' bang wordt van iets gewoons. Een vliegtuig in het niets laten verdwijnen heeft gewoon te weinig schokkend effect om effectief terrorisme te zijn.
Voorbeeld van terreur : iemand midden op de dag midden in een stad de keel doorsnijden en een briefje op zijn borst pinnen met je mes.
Voorbeeld van het tegendeel ; iemand in absolute afzondering vermoorden en het lichaam in kleine stukjes wegwerken zodat niemand het ooit meer ziet.
Hoe langer een vliegtuig onvindbaar is, hoe meer exposure het krijgt.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 21:55 schreef HiZ het volgende:
[..]
Ja, maar ook dan wil een terrorist dat hij maximale exposure krijgt. Een vliegtuig dat verdwijnt is een ander truukje.
Misschien is de handgranaat op een gegeven moment afgegaan.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 21:55 schreef HiZ het volgende:
[..]
Ja, maar ook dan wil een terrorist dat hij maximale exposure krijgt. Een vliegtuig dat verdwijnt is een ander truukje.
En hoe maakt dit je dan banger dan de ongelukken met de THY, AF of Helios Airways ?quote:Op vrijdag 14 maart 2014 21:56 schreef Marrije het volgende:
[..]
nou, it's working for me![]()
Ben sowieso al bang om te vliegen maar met zoiets wordt dat nog eens versterkt
I knowquote:Op vrijdag 14 maart 2014 21:56 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Het ging over zwarte dozen, niet over tracking
Het is nog steeds onveiliger om met een auto te gaan dan in een vliegtuig te zittenquote:Op vrijdag 14 maart 2014 21:56 schreef Marrije het volgende:
[..]
nou, it's working for me![]()
Ben sowieso al bang om te vliegen maar met zoiets wordt dat nog eens versterkt
Mss duikt die binnenkort weer op, ander kleurtje en met een bom aan boordquote:Op vrijdag 14 maart 2014 21:55 schreef HiZ het volgende:
[..]
Misschien hebben ze een nieuwe visie ...we gaan het zien.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 21:55 schreef HiZ het volgende:
[..]
Waarom een ander kleurtje? Het is kennelijk niet echt zo dat we al die vliegtuigen zo nauwkeurig kunnen volgen. Heel kennelijk....quote:Op vrijdag 14 maart 2014 22:03 schreef RVer het volgende:
[..]
Mss duikt die binnenkort weer op, ander kleurtje en met een bom aan boord
quote:
quote:Op vrijdag 14 maart 2014 22:03 schreef RVer het volgende:
[..]
Mss duikt die binnenkort weer op, ander kleurtje en met een bom aan boord
Nog altijd beter dan op een zolderkamer naar Fok kijkenquote:Op vrijdag 14 maart 2014 22:14 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Ik zie net beelden op Nieuwsuur hoe er wordt gezocht naar het vliegtuig.
Gewoon met een vliegtuigje en een beetje uit het raam staren
Ho ho! Je vergeet die meneer met de meloenen. Uiterst effectieve methode.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 22:14 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Beetje kortzichtig ditquote:Op vrijdag 14 maart 2014 22:14 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Zie je wel dat mijn photoshop-plaatje uit de OP niet zo irrelevant isquote:Op vrijdag 14 maart 2014 22:14 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Vanuit een vliegtuig misschien niet nee, maar er zijn niet alleen vliegtuigen aan het zoeken.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 22:17 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Neehoor ze zeiden geen andere apparatuur te gebruiken.
Er zijn momenteel 200 fregatten en 300 vliegtuigen van allerlei naties aan het zoeken.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 22:17 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Neehoor ze zeiden geen andere apparatuur te gebruiken.
daar ben ik me ook van bewust als ik in de auto rij/zitquote:Op vrijdag 14 maart 2014 22:02 schreef TLC het volgende:
[..]
Het is nog steeds onveiliger om met een auto te gaan dan in een vliegtuig te zitten
Volgens mij staat de FOK! server ergens in Zwolle. Geen idee waar Niels woont...quote:Op vrijdag 14 maart 2014 22:19 schreef Marrije het volgende:
[..]
Niels0 in de buurt? Die wilde OP toch graag?
Misschien kaap ik hem welquote:Op vrijdag 14 maart 2014 22:19 schreef Marrije het volgende:
[..]
daar ben ik me ook van bewust als ik in de auto rij/zit
Niels0 in de buurt? Die wilde OP toch graag?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |