quote:
quote:Op vrijdag 14 maart 2014 22:03 schreef RVer het volgende:
[..]
Mss duikt die binnenkort weer op, ander kleurtje en met een bom aan boord
Nog altijd beter dan op een zolderkamer naar Fok kijkenquote:Op vrijdag 14 maart 2014 22:14 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Ik zie net beelden op Nieuwsuur hoe er wordt gezocht naar het vliegtuig.
Gewoon met een vliegtuigje en een beetje uit het raam staren
Ho ho! Je vergeet die meneer met de meloenen. Uiterst effectieve methode.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 22:14 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Beetje kortzichtig ditquote:Op vrijdag 14 maart 2014 22:14 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Zie je wel dat mijn photoshop-plaatje uit de OP niet zo irrelevant isquote:Op vrijdag 14 maart 2014 22:14 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Vanuit een vliegtuig misschien niet nee, maar er zijn niet alleen vliegtuigen aan het zoeken.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 22:17 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Neehoor ze zeiden geen andere apparatuur te gebruiken.
Er zijn momenteel 200 fregatten en 300 vliegtuigen van allerlei naties aan het zoeken.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 22:17 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Neehoor ze zeiden geen andere apparatuur te gebruiken.
daar ben ik me ook van bewust als ik in de auto rij/zitquote:Op vrijdag 14 maart 2014 22:02 schreef TLC het volgende:
[..]
Het is nog steeds onveiliger om met een auto te gaan dan in een vliegtuig te zitten
Volgens mij staat de FOK! server ergens in Zwolle. Geen idee waar Niels woont...quote:Op vrijdag 14 maart 2014 22:19 schreef Marrije het volgende:
[..]
Niels0 in de buurt? Die wilde OP toch graag?
Misschien kaap ik hem welquote:Op vrijdag 14 maart 2014 22:19 schreef Marrije het volgende:
[..]
daar ben ik me ook van bewust als ik in de auto rij/zit
Niels0 in de buurt? Die wilde OP toch graag?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |