abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 14 maart 2014 @ 19:47:25 #101
270971 Starm
Altijd hard aan het werk
pi_137742319
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 maart 2014 19:45 schreef DaKKiE1984 het volgende:
Lithium batterijen in het laadruim kunnen er mogelijk iets mee te maken hebben aldus een informant aan CNN...Heb zelf geen idee waarom overigens.
http://en.wikipedia.org/wiki/UPS_Airlines_Flight_6
Ik ben de stem uit het kussen, vertel je dromen terwijl je slaapt.
pi_137742365
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 maart 2014 19:41 schreef DeParo het volgende:

[..]

Tweede plaatje was dubbel met de derde, aangepast, volgens mij is dit zelfs bevestigd door het Maleisische ministerie van transport inmiddels ;) ;).
Mooi, ik heb een composite gemaakt:

Klopt ie zo?
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
  vrijdag 14 maart 2014 @ 19:49:07 #103
168739 Red_85
'echt wel'
pi_137742417
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 maart 2014 19:31 schreef DeParo het volgende:

[..]

En Nederland heeft Israel geholpen met het in de doofpot te stoppen, maar hoe dan ook, het zal weinig met de ramp zelf te maken hoogstens voor wat extra ongemak gezorgd, die ramp werd volgens mij veroorzaakt door een verkeerd aangedraaide schroef, of iets in die richting.
Metaalmoeheid in de bevestigingspinnen van de motor aan de vleugel.
Motor brak af, nam de ander aan dezelfde vleugel mee.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_137742440
quote:
14s.gif Op vrijdag 14 maart 2014 19:48 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Mooi, ik heb een composite gemaakt:

[ afbeelding ]

Klopt ie zo?
Volgens mij wel alhoewel ik niet zie staan dat hij daadwerkelijk over VAMPI heen is gevlogen, hoogstens in de richting, en daarna afgeweken maar dat plaatje van Drebbelman laat ook de normale vervolgroutes zien.
pi_137742458
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 maart 2014 19:49 schreef Red_85 het volgende:

[..]

Metaalmoeheid in de bevestigingspinnen van de motor aan de vleugel.
Motor brak af, nam de ander aan dezelfde vleugel mee.
Tsja.
pi_137742472
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 maart 2014 19:44 schreef Draailamp het volgende:

[..]

STaan er op die eilanden bergen?
Welke eilanden?
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

pi_137742505
quote:
6s.gif Op vrijdag 14 maart 2014 19:50 schreef El_Matador het volgende:
Welke eilanden?
Waar hij heen op weg weg was. Ando .....
pi_137742523
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 maart 2014 19:49 schreef DeParo het volgende:

[..]

Volgens mij wel alhoewel ik niet zie staan dat hij daadwerkelijk over VAMPI heen is gevlogen, hoogstens in de richting, en daarna afgeweken maar dat plaatje van Drebbelman laat ook de normale vervolgroutes zien.
Ja, daarom had ik die ook in de grotere kaart geplakt. ;)

De waypoints zijn wat meer ingezoomd en minder "ruis" die je op die skyvector hebt.

vrijdag 14 maart 2014 @ 19:52:15 #109
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_137742583
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 maart 2014 19:46 schreef DeParo het volgende:

[..]

Dat vind ik onwaarschijnlijk, bijna alles uitzetten maar dat net aan laten, zoveel moeite doen om niet gevonden te worden en dan toch net dat ene piepertje aan laten staan, vergeten misschien, maar we hebben het wel over een doorgewinterde piloot en als hij zelfmoord wilde plegen, en kennelijk nog uren in die cockpit heeft gezeten, dan heeft hij zich tijdenlang voorbereid en nog uren gehad om alle stappen door te nemen (overigens geldt dit ook als hij de kaper is bijvoorbeeld).
als het gaat om zelfmoord van de piloot dan vind ik het niet eens zo heel gek. Hij zal alles uitvoerig hebben voorbereid en ik twijfel er niet aan dat het dan een bewuste keuze zou zijn. En waarom, dat kan van alles zijn. Die man heeft zijn eigen aflevering van air crash investigations gemaakt.
pi_137742596
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 maart 2014 19:50 schreef Draailamp het volgende:

[..]

Waar hij heen op weg weg was. Ando .....
De Andamanen en Nicobaren zijn vulkanische eilanden die niet zo hoog zijn volgens mij:

http://en.wikipedia.org/w(...)ar_Islands#Geography

732 m (2400 ft) is de hoogste "berg".

pi_137742641
Nu iedereen toch met de wildste verhalen komt: Is het gek om te denken dat ze ergens zijn geland om een nieuw leven te beginnen? een soort van Utopia te bouwen. Klinkt natuurlijk verschrikkelijk raar, maar dit zou kunnen :p

Wat er ook is gebeurd, het is zo gedaan dat het eens best goed voorbereid zou kunnen zijn. Allemaal verdacht. Piloten helemaal waus, 2 gekke passagiers met een gestolen paspoort, een Nederlander op date met een internetliefde..

Leuk, als je fantasie de macht overneemt
pi_137742650
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 maart 2014 19:52 schreef Marrije het volgende:

[..]

als het gaat om zelfmoord van de piloot dan vind ik het niet eens zo heel gek. Hij zal alles uitvoerig hebben voorbereid en ik twijfel er niet aan dat het dan een bewuste keuze zou zijn. En waarom, dat kan van alles zijn. Die man heeft zijn eigen aflevering van air crash investigations gemaakt.
Het blijft een interessante optie, die zelfmoord, maar dat doe je niet bepaald zomaar.

Waren er aanwijzingen voor:
• financiële problemen/hoge schulden
• frustratie op het werk/geen promotie
• vrouwen in het spel
• afpersing
• psychose/andere mentale aandoening
• anders...?

pi_137742725
quote:
6s.gif Op vrijdag 14 maart 2014 19:50 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Ja, daarom had ik die ook in de grotere kaart geplakt. ;)

De waypoints zijn wat meer ingezoomd en minder "ruis" die je op die skyvector hebt.
Haha, ok, tsja interessant maar als India ook niets op de radar heeft gezien dan vraag ik me af of het vliegtuig Smith Island uberhaupt heeft gehaald.
pi_137742767
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 maart 2014 19:52 schreef Marrije het volgende:

[..]

Maar dat verklaart nog steeds niet waarom hij die pieper niet heeft uitgezet.
pi_137742796
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 maart 2014 19:55 schreef DeParo het volgende:

[..]

Haha, ok, tsja interessant maar als India ook niets op de radar heeft gezien dan vraag ik me af of het vliegtuig Smith Island uberhaupt heeft gehaald.
http://en.wikipedia.org/wiki/Smith_Island ?

Of heeft het een andere naam, dat eiland? Waar hoort het bij?

pi_137742806
quote:
6s.gif Op vrijdag 14 maart 2014 19:53 schreef El_Matador het volgende:
Het blijft een interessante optie, die zelfmoord, maar dat doe je niet bepaald zomaar.

• vrouwen in het spel
• afpersing
• anders...?
Hoe weet jij dat hij geen schulden heeft, er geen problemen zijn in de liefde, hij niet afgeperst wordt en hij helemaal goed in zijn hoofd was?
Het feit dat je in je vrije tijd bijna continue achter de pc zit te vliegen is ook niet helemaal gezond vind ik
pi_137742839
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 maart 2014 19:55 schreef DeParo het volgende:
Maar dat verklaart nog steeds niet waarom hij die pieper niet heeft uitgezet.
Omdat hij op den duur gevonden wilt worden, om het geschiedenis verhaal af te schrijven bv
pi_137742871
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 maart 2014 19:56 schreef Draailamp het volgende:

[..]

Hoe weet jij dat hij geen schulden heeft, er geen problemen zijn in de liefde, hij niet afgeperst wordt en hij helemaal goed in zijn hoofd was?
WAAR STEL IK DAT HIJ DAT NIET HEEFT???

Ik opper een aantal mogelijkheden en de oproep daar informatie bij te zoeken, ik VRAAG er juist om. *zucht*

quote:
Het feit dat je in je vrije tijd bijna continue achter de pc zit te vliegen is ook niet helemaal gezond vind ik
Nee? Voor een piloot niet? Hij kookte ook aardig, zo bleek. Lijkt me niks vreemds of ongezonds aan.

pi_137742872
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 maart 2014 19:57 schreef Draailamp het volgende:

[..]

Omdat hij op den duur gevonden wilt worden, om het geschiedenis verhaal af te schrijven bv
Het zou kunnen maar het lijkt me zeer vreemd.
pi_137742908
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 maart 2014 19:56 schreef Draailamp het volgende:

[..]

Het was z'n hobby, z'n grote liefde, wat is daar nou zo ontzettend vreemd aan, hij ging ook naar buiten met z'n modelvliegtuigjes, dus wat dat betreft ;) ;).
pi_137742955
quote:
18s.gif Op vrijdag 14 maart 2014 19:58 schreef El_Matador het volgende:
WAAR STEL IK DAT HIJ DAT NIET HEEFT???

Ik opper een aantal mogelijkheden en de oproep daar informatie bij te zoeken, ik VRAAG er juist om. *zucht*
Ik miste het vraagteken, sorry.
Ik dacht dat je er vanuit gaat dat de piloot heilig was en dit niet op zijn geweten kan hebben.
Iemand wat zelfmoord wilt plegen zie je vaak niet aan de buitenkant, wij al helemaal niet vanuit FOK
pi_137742966
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 maart 2014 19:45 schreef Marrije het volgende:

[..]

[ link | afbeelding ]
Zijn er aanwijzingen dan dat hij eerst na naar het noordwesten (308) gevlogen te hebben, ineens naar het zuidwesten (~160) zou afbuigen?

Volgens mij is alle data verzameld die duidt op een noordelijke/noordwestelijke richting.

pi_137742988
Grappig, je kunt op flightradar24 alles na laten spelen.
De Singapore airlines vlucht naar Barcelona ( SIA68 )was op dat moment min of meer in de buurt van IGREX
Ik ben een beetje gaan spelen met de URL aan te passen.

http://www.flightradar24.com/2014-03-07/18:21/12x/SIA68/2d8217c

Misschien hebben die wat gezien.
pi_137743032
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 maart 2014 19:59 schreef DeParo het volgende:
Het was z'n hobby, z'n grote liefde
Had hij wel een andere liefde?
Miste hij niet een vrouw, kinderen, huisje boompje beestje?
Ik heb de indruk dat hij een obsessie heeft met vliegen.
Niet een gezonde nerd maar tegen het zieke aan, en dan kun je gekke plannetjes bedenken vrees ik
pi_137743061
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 maart 2014 20:00 schreef Draailamp het volgende:

[..]

Ik miste het vraagteken, sorry.[/quot]
Ok, maar je ziet dat ik dus nergens vanuit ga, maar een neutrale vraag probeerde te stellen?

[quote]Ik dacht dat je er vanuit gaat dat de piloot heilig was en dit niet op zijn geweten kan hebben.
Iemand wat zelfmoord wilt plegen zie je vaak niet aan de buitenkant, wij al helemaal niet vanuit FOK
Nee, dat doe ik niet. Ik vind zelf een zelfmoord niet realistisch, maar daarom juist iets om te onderzoeken; open blikveld. ;)

"zie je niet aan de buitenkant" lijkt me wat te kort door de bocht. Meestal zijn er wel aanwijzingen, zoals ook bij die EgyptAir-vlucht (die SilkAir-video moet ik nog zien).

pi_137743120
quote:
6s.gif Op vrijdag 14 maart 2014 19:41 schreef El_Matador het volgende:

[..]

En dan vlieg je zo dat je geen primaire radars passeert, om niet opgemerkt te worden. Eerder naar het zuidwesten dan het noordwesten dus.

Deze 308-lijn gaat naar Iran, over India...
De lijn naar Tibet gaat over Bangladesh en de Himalaya.
De lijn naar Myanmar is kort maar wijkt sterk af van de gekozen 308.
Afrika is ook een optie en het voordeel is; geen radars onderweg...
Wat dus heel interessant is, als je via die eilandjes vliegt ( van waypoint naar waypoint niet per se volgens de lijntjes en dan vooral de kleine eilandjes bijvoorbeeld met veel natuur), dan is de kans klein dat je radars ziet, ik lees net bijvoorbeeld dat bij het eilandje Narcondam er geen radar is om de natuur te beschermen en ik denk dat hetzelfde geldt voor meer eilandjes in die omgeving.
pi_137743135
quote:
12s.gif Op vrijdag 14 maart 2014 20:02 schreef El_Matador het volgende:
Nee, dat doe ik niet. Ik vind zelf een zelfmoord niet realistisch, maar daarom juist iets om te onderzoeken; open blikveld
Inderdaad. Na een week weten we nog niks, er is heel veel de revue gepasseerd maar ik denk dat we dit ook zeker moeten niet weg moeten stoppen.

Qua zelfmoord:
Ik heb gewerkt met mensen die zelfmoord pogingen hebben gedaan.
50 procent zie je niks aan, daar denk je juist van: "wat.... die ... serieus"
pi_137743140
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 maart 2014 20:01 schreef Draailamp het volgende:

[..]

Niet een gezonde nerd maar tegen het zieke aan, en dan kun je gekke plannetjes bedenken vrees ik
Ik vind het wel bijzonder knap dat jij:
• zegt dat we op FOK! onmogelijk een zelfmoordenaar kunnen zien
• er al vanuit gaat dat het "tegen het zieke aan" is om flightsims te spelen? - er zijn volgens mij heel wat FOK!kers die geen piloot of machinist zijn, maar toch flight- of trainsims spelen. Ok, ze zijn een beetje nerdy, maar "tegen het zieke aan" en "obsessie" lijken me wat te harde woorden, zeker zo zonder kennis (je eerste punt)

pi_137743200
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 maart 2014 20:01 schreef Draailamp het volgende:

[..]

Je bent nu aan het speculeren, het was z'n grote liefde, dat is wat we weten daar zijn overigens ook filmpjes van op Youtube als het goed is dus die kan je analyseren als je dat interessant vindt.
pi_137743227
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 maart 2014 20:04 schreef Draailamp het volgende:
Qua zelfmoord:
Ok, dat is al wat anders. Zelfmoordpogingen zijn vaak een schreeuw om aandacht, zo is me verteld, jij weet er vast meer van.

Zomaar met een succesvolle carriere de zee instorten EN 238 anderen meenemen, noem ik niet een simpele zelfmoord eerlijk gezegd.

Alleen als er aanwijzingen in die richting zijn, zou ik zeggen. Vanavond of morgen zal ik die andere kapings/zelfmoordpilootfilmpjes es bekijken, kijken wat daar uitkomt.

pi_137743290
Ik heb die filmpjes inderdaad gezien van de piloot.
We zullen het wel zien als we ooit de kist vinden.
Het zijn nu allemaal speculaties.
pi_137743354
quote:
5s.gif Op vrijdag 14 maart 2014 19:56 schreef El_Matador het volgende:

[..]

http://en.wikipedia.org/wiki/Smith_Island ?

Of heeft het een andere naam, dat eiland? Waar hoort het bij?
Ik bedoelde South Andaman excuus.
Hoe dan ook betwijfel ik of hij na IGREX 308 heeft aangehouden, een rechte lijn zoals een normale vliegroute trekt dat vliegt sowieso zelden op de kaart, hij vliegt gewoon van waypoint naar waypoint tussen de lijnen door.
pi_137743364
quote:
6s.gif Op vrijdag 14 maart 2014 20:06 schreef El_Matador het volgende:
Zomaar met een succesvolle carriere de zee instorten EN 238 anderen meenemen, noem ik niet een simpele zelfmoord eerlijk gezegd.
Als hij dat heeft gedaan is hij ziek in zijn hoofd, ook dat hoef je niet te zien
  vrijdag 14 maart 2014 @ 20:09:35 #134
26777 MrTorture
Welcome to the torture chamber
pi_137743372
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 maart 2014 20:04 schreef Draailamp het volgende:

[..]

Qua zelfmoord:
Lekker makkelijk theorieën waarschijnlijk maken zo.. Zelfde geldt voor kapingen, diefstal van vliegtuigen en het dumpen van mensen boven de oceaan. Dat verwacht je ook niet van deze twee piloten, dus het zou zomaar eens waar kunnen zijn..
No fear, no pain.Nobody left to blame. I'll try alone. Make destiny my own.
Dave: Al draagt een mod een blauwe kleur, het is en blijft een oude zeur.
yvonne says: nee hoor die Danny is gewoon een werknemer
Vis een optie?
pi_137743404

Het vliegtuig vliegt niet extreem ver bij het extreem toeristische Phuket (eilandje precies ten noorden van het laatste bevestigde waypoint GIVAL) langs. Ik ben er niet geweest, maar kan me zo voorstellen dat die stranden om 02:40 nog redelijk volzitten met getuigen.

Dat is nog het vaagste; in een gebied waar 1,3-1,5 miljard mensen wonen, GEEN getuige (alleen die McKay, maar een brandend vliegtuig daar klopt niet met de waypoints in de Straat van Malakka.

pi_137743458
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 maart 2014 20:09 schreef MrTorture het volgende:
Dat verwacht je ook niet van deze twee piloten, dus het zou zomaar eens waar kunnen zijn..
Ik verwacht niks van hen, want ik ken ze niet.
Wat ik bedoel is dat de optie dat de piloten er iets mee te maken hebben niet weggewuift moet worden
pi_137743478
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 maart 2014 19:42 schreef Draailamp het volgende:

[..]

Misschien is hij het vergeten. Of is het ook wel zijn doel maar wilde hij het moeilijker maken
of hij wist het wel maar degene die hem bedreigde en de route voor hem uitstippelde niet.
Als we toch speculeren hier. :)
Ping als de broodkruimels van Klein Duimpje. ;)

[ Bericht 8% gewijzigd door poemojn op 14-03-2014 20:18:01 ]
pi_137743525
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 maart 2014 20:11 schreef Draailamp het volgende:

[..]

Ik verwacht niks van hen, want ik ken ze niet.
Wat ik bedoel is dat de optie dat de piloten er iets mee te maken hebben niet weggewuift moet worden
Volgens mij doet ook niemand dat. :)

In de OP staat een overzichtje met mogelijke scenario's, sommigen met bron erbij.

pi_137743527
quote:
6s.gif Op vrijdag 14 maart 2014 20:10 schreef El_Matador het volgende:
[ afbeelding ]

Het vliegtuig vliegt niet extreem ver bij het extreem toeristische Phuket (eilandje precies ten noorden van het laatste bevestigde waypoint GIVAL) langs. Ik ben er niet geweest, maar kan me zo voorstellen dat die stranden om 02:40 nog redelijk volzitten met getuigen.

Dat is nog het vaagste; in een gebied waar 1,3-1,5 miljard mensen wonen, GEEN getuige (alleen die McKay, maar een brandend vliegtuig daar klopt niet met de waypoints in de Straat van Malakka.
Maar die rechte lijn van IGARI naar VAMPI klopt ook niet helemaal want hij is toen hij over land kwam boven Maleisie uitgekomen, vlakbij de grens met Thailand, dus het vliegtuig is volgens mij wel degelijk eerst een stuk naar het zuiden afgeweken misschien om buiten de normale vliegroutes te blijven.

Overigens zijn er getuigen die beweren een vliegtuig heel laag te hebben zien overkomen daar.
pi_137743576
quote:
6s.gif Op vrijdag 14 maart 2014 20:10 schreef El_Matador het volgende:
[ afbeelding ]

KLM836 ( SIN - AMS ) vloog daar precies op dat moment.
http://www.flightradar24.com/2014-03-07/18:40/12x/KLM836/2d82f94
pi_137743581
Excuus, integendeel, toen hij naar het zuidwesten afweek heeft het vliegtuig juist een normale vliegroute gevolgd.
pi_137743591
Dit is gewoon hetzelfde als de serie ''Lost'' >:)
Kan niet anders
pi_137743612
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 maart 2014 20:12 schreef DeParo het volgende:

[..]

Maar die rechte lijn van IGARI naar VAMPI klopt ook niet helemaal want hij is toen hij over land kwam boven Maleisie uitgekomen, vlakbij de grens met Thailand, dus het vliegtuig is volgens mij wel degelijk eerst een stuk naar het zuiden afgeweken misschien om buiten de normale vliegroutes te blijven.
Drebbelmans plaatje zegt hetzelfde, waarom zou ie niet over Thailand hebben kunnen vliegen?

En weet je een hoogtemeting van die waypoints?

quote:
Overigens zijn er getuigen die beweren een vliegtuig heel laag te hebben zien overkomen daar.
Whut? Linkje??

pi_137743689
quote:

[..]

• vrouwen in het spel
• afpersing
• anders...?
Zelfmoord kunnen we zowiezo uitsluiten denk ik, daarvoor hoefde de transponder niet uit en evens hoefde het vliegtuig niet van koers te veranderen, een simpele duik de zee in is voldoende :)
De waarheid in iemands hoofd is vaak onbuigzamer dan het sterkste staal.
pi_137743701
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 maart 2014 20:14 schreef niels0 het volgende:

[..]

KLM836 ( SIN - AMS ) vloog daar precies op dat moment.
http://www.flightradar24.com/2014-03-07/18:40/12x/KLM836/2d82f94
Prachtig werk weer Niels. Hmm. Zou die niet door dat waypoint zijn opgepikt, in plaats van "ons" vliegtuig?

pi_137743711
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 maart 2014 20:12 schreef DeParo het volgende:

[..]

Ja Visual Flight Rules tussen de bergen door, geen radar die je ziet dan, ook geen primaire.
  vrijdag 14 maart 2014 @ 20:17:11 #147
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_137743721
quote:

[..]

• vrouwen in het spel
• afpersing
• anders...?
dat zullen ze wel onderzoeken en dan is er ook een kans dat ze niks vinden, wat niet wil zeggen dat er niks was
pi_137743726
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 maart 2014 20:16 schreef bedachtzaam het volgende:

[..]

Zelfmoord kunnen we zowiezo uitsluiten denk ik, daarvoor hoefde de transponder niet uit en evens hoefde het vliegtuig niet van koers te veranderen, een simpele duik de zee in is voldoende :)
Tenzij de zelfmoordenaar een reden had om niet meer teruggevonden te worden.
pi_137743727
quote:
14s.gif Op vrijdag 14 maart 2014 20:16 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Prachtig werk weer Niels. Hmm. Zou die niet door dat waypoint zijn opgepikt, in plaats van "ons" vliegtuig?
Dat is best mogelijk. :P
pi_137743738
quote:
14s.gif Op vrijdag 14 maart 2014 20:14 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Drebbelmans plaatje zegt hetzelfde, waarom zou ie niet over Thailand hebben kunnen vliegen?

En weet je een hoogtemeting van die waypoints?

[..]

Whut? Linkje??
Klopt, mijn plaatje zegt het ook als ik het daar maak, maar ik zie nu ook dat er een normale vliegroute vlak onder de grens loopt en daar zijn de getuigenverslagen van:

http://www.miaminewsday.c(...)rea-to-the-west.html

Er staan er nog wel een paar van op het internet.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')