Niet meteen doorskippen naar de laatste 3 minuten.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 21:56 schreef BlauweTijger het volgende:
Dus, TS, is er al in een natte flamous geroerd of hoe zit dat?
Dit topic bestaat al uren manquote:Op vrijdag 14 maart 2014 21:58 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Niet meteen doorskippen naar de laatste 3 minuten.
Ja maar jij wordt na 10 minuten ook verliefd, om FOK! daarna 7,5 uur lang op liefdesverdriet te trakteren. Daar heeft niet iedereen zin in, natuurlijk.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 22:09 schreef vogeltjesdans het volgende:
Ok, en nu? Wat is nou het netto resultaat van deze 'date'?
No way dat een date langer dan twee uur duurt op fok. Dates van langer dan 8 uur zijn alleen aan mij voorbehouden.
Daten?quote:Op vrijdag 14 maart 2014 17:04 schreef DonnieDarkno het volgende:
En ik zit me af te trekken op Girls Gone WIld.
Succes.
quote:Op vrijdag 14 maart 2014 19:54 schreef Mortaxx het volgende:
Laten we bidden dat dit geen nageslacht oplevert
Ja.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 22:34 schreef MAHL het volgende:
Hoe harig was ze? Klopt dat stereotype over Turkse meisjes echt?
Ik had mn baard natuurlijk wel geschoren speciaal voor deze datequote:Op vrijdag 14 maart 2014 22:34 schreef MAHL het volgende:
Hoe harig was ze? Klopt dat stereotype over Turkse meisjes echt?
Ook je voortuin gemaaid?quote:Op vrijdag 14 maart 2014 22:35 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Ik had mn baard natuurlijk wel geschoren speciaal voor deze date
ja en dat was niet het enige dat diep gingquote:Op vrijdag 14 maart 2014 23:23 schreef TwentyFourr het volgende:
Diepgaande gesprekken gehad over FOK!?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wat kijk jij
quote:Op vrijdag 14 maart 2014 23:26 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
ja en dat was niet het enige dat diep ging
ha ha haIk snap niet wat je bedoeltSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 14 maart 2014 23:26 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
ja en dat was niet het enige dat diep ging
ha ha haVolgens mij gaat er nog wel hard geneukt worden hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 25 maart 2015 09:49 schreef TARDIS. het volgende: 'eend112', een vrolijke doch nuchtere user die bekend staat om zijn vriendelijkheid, goedwilligheid en af en toe onverwacht scherpe opmerking.
Ook daar komt een live topic vanquote:Op vrijdag 14 maart 2014 23:28 schreef eend112 het volgende:
[..]
Volgens mij gaat er nog wel hard geneukt worden hoor
Streamen een optie?quote:Op vrijdag 14 maart 2014 23:28 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Ook daar komt een live topic van
spoedig
Jouw dag komt nog mangquote:
Gedacht aan de condooms?quote:
Bedanktquote:Op vrijdag 14 maart 2014 23:38 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Gedacht aan de condooms?
Verder veel neuk plezier. (Beide) Onder invloed van Marijuana zijn is een aanrader voor extra genot
Hij mag de volgende keer met ons mee, dan gaan we een meisje voor hem hosselenquote:Op vrijdag 14 maart 2014 23:32 schreef eend112 het volgende:
[..]
Jouw dag komt nog mang
houseoftjeblala heb je niet een leuke vriendin voor dima?
quote:Op vrijdag 14 maart 2014 23:44 schreef Zaktabak het volgende:
Maar ik wil wel effe een selfie van het desbetreffende stel aub.
Ja zijn we vergeten maar woensdag is er weer een date als we dan weer kunnen lopenquote:Op vrijdag 14 maart 2014 23:44 schreef Zaktabak het volgende:
Maar ik wil wel effe een selfie van het desbetreffende stel aub.
Oh ok, thanks voor het melden. Dan weet ik het ookquote:Op vrijdag 14 maart 2014 22:10 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ja maar jij wordt na 10 minuten ook verliefd, om FOK! daarna 7,5 uur lang op liefdesverdriet te trakteren. Daar heeft niet iedereen zin in, natuurlijk.
heb je bewijs?quote:Op vrijdag 14 maart 2014 23:45 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ja zijn we vergeten maar woensdag is er weer een date als we dan weer kunnen lopen
Leugens! Waarom zeg je datquote:Op zaterdag 15 maart 2014 10:58 schreef DuvelDuvel het volgende:
Dit topic is een grote hoax geworden.
Hij vroeg het aan mij.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 11:34 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Ik heb mijn kont intensiever bestudeerd dan hij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |