jaquote:Op vrijdag 14 maart 2014 20:55 schreef alors het volgende:
Jahoor er hangen toch overal camera's in zo'n gevangenis?
Het is toch ook gefilmdquote:Op vrijdag 14 maart 2014 20:55 schreef alors het volgende:
ja die man had maar een kogel toch? waarom niet ha, ze zitten er ook zo rustig bij vastgebonden.. de meeste zouden dan toch onrustiger zijn lijkt mij.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 21:21 schreef alors het volgende:
Sjonge jonge wat een pussy's, waarom trokken ze geen wapen?
Dat ze zich überhaupt hebben laten vastbinden is onrealistischquote:Op vrijdag 14 maart 2014 22:54 schreef blikzem het volgende:
[..]
ja die man had maar een kogel toch? waarom niet ha, ze zitten er ook zo rustig bij vastgebonden.. de meeste zouden dan toch onrustiger zijn lijkt mij.
ik kijk altijd verder leuke serie. dat alles niet in het echt zou kunnen, tja daarom is het ook een tv serie.. daarin kan alles.
Alsof de OvJ dit niet in scene heeft gezet om Eva over te halen / te breken. Waarom denk je dat die aanvaller niet doorstak en opeens de benen nam?quote:Op vrijdag 14 maart 2014 20:55 schreef alors het volgende:
Continuïteitsfoutje ... was me niet opgevallen.quote:Op zondag 16 maart 2014 02:22 schreef Gruj0 het volgende:
Goeie aflevering, mooi Maastricht.
Viel me op dat Wolfs bij het gesprek aan tafel met zijn dochter de volgende ochtend opeens kort haar had, en even later weer langere dat hij altijd heeft.
Mee eens! Wolfs, Eva, Mechels, vind ik goed. Romeo, Marion en Esmée zijn niet om aan te zien af en toe...quote:Op zaterdag 15 maart 2014 11:57 schreef Reemi het volgende:
Vermakelijk, maar ik begin me met het seizoen meer te ergeren aan het behoorlijk slechte acteren.
quote:Op maandag 17 maart 2014 17:39 schreef hmmmz het volgende:
Zou wel heel erg voor de hand liggen als Fleur het is. Ik verdenk Mechels
ja erg ontwijkend in sommige scenes in de ponti. vrij duidelijk dat zij daan heb doodgeknaldquote:Op maandag 17 maart 2014 17:36 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Ik moest ook grinniken
Ik vind die Fleur maar raar doen trouwens
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |