Is de Krim nu Russisch luchtruim dan?quote:Op zaterdag 15 maart 2014 10:05 schreef QBay het volgende:
[..]
Tja, ALS dit waar is dan is dat van beide kanten niet slim en ongeoorloofd. De VS mag uiteraard niet zomaar het luchtruim van Rusland schenden (oorlogsdaad?), maar van Rusland is het niet verstandig om de drone dan maar uit te schakelen (alhoewel ze dat recht wel hebben).

Dit inderdaad..last time I checked was de Krim Ukraïns grondgebied. Verder nog nieuws hier (was even pp tickets scoren #firstworldproblems)quote:Op zaterdag 15 maart 2014 11:40 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
Is de Krim nu Russisch luchtruim dan?

rofl wat doet die gigantische lurch rechtsachterquote:Op zaterdag 15 maart 2014 09:06 schreef DeJori het volgende:
Lelijk zijn ze wel, die vrinden van Poetin:
[ afbeelding ]

Vanaf morgen wel.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 11:40 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
Is de Krim nu Russisch luchtruim dan?

Het is een tijdelijke regering gekozen door het volk. Mensen kunnen binnenkort weer opnieuw stemmen.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 21:18 schreef Polyfemos het volgende:
Een referendum wordt ongrondwettelijk genoemd, maar een coup plegen en de regering vervanging door een stel nazi's gesteund door de VS is wel grondwettelijk?

Dan heeft Rusland ons iets van 50 keer de oorlog verklaard se afgelopen jarenquote:Op zaterdag 15 maart 2014 10:05 schreef QBay het volgende:
[..]
Tja, ALS dit waar is dan is dat van beide kanten niet slim en ongeoorloofd. De VS mag uiteraard niet zomaar het luchtruim van Rusland schenden (oorlogsdaad?), maar van Rusland is het niet verstandig om de drone dan maar uit te schakelen (alhoewel ze dat recht wel hebben).

quote:We are sure it is just coincidence - and awkward combination of luck and suspicious timing - but Vedomosti reports that Viktor Zubkov, the Chairman of Russia's massive energy monopoly Gazprom, dumped his entire stake in the company just a few weeks before Vladimir Putin crossed the red line. Gazprom shares have dropped 25% in the last 3 weeks so his timing was impeccible.
http://www.zerohedge.com/(...)ussia-invaded-crimea

En wat heeft zij nou weer fout gedaan dan?quote:Op zaterdag 15 maart 2014 11:58 schreef LelijKnap het volgende:
Houd iemand trouwens Putin zn dochter in de gaten? Lijkt me wel handig om haar te kunnen oppakken wanneer nodig.

van maxima hebben we geleerd dat een dochter niet verantwoordelijk gehouden mag worden voor haar vaders daden, toch?quote:Op zaterdag 15 maart 2014 11:58 schreef LelijKnap het volgende:
Houd iemand trouwens Putin zn dochter in de gaten? Lijkt me wel handig om haar te kunnen oppakken wanneer nodig.

Ik wil maar zeggen, -niet dat het er tot zal komen-, dat ze als een verzekering kan dienen.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 11:59 schreef Fides het volgende:
[..]
En wat heeft zij nou weer fout gedaan dan?

Uiteraard, maar ze zal wel net de pech kunnen hebben een 'middel' te worden.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 12:00 schreef Chazr het volgende:
[..]
van maxima hebben we geleerd dat een dochter niet verantwoordelijk gehouden mag worden voor haar vaders daden, toch?

Dat de rellen, de doden, de inval allemaal voorzien en gepland warenquote:Op zaterdag 15 maart 2014 11:59 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Ik snap dit niet. Wat wordt er gesuggereerd?

Dat snap ik, maar hoe is er geld verdiend? En zeg je nu dat de rellen door Rusland opgezet zijn ipv de EU?quote:Op zaterdag 15 maart 2014 12:01 schreef Chazr het volgende:
[..]
Dat de rellen, de doden, de inval allemaal voorzien en gepland waren

Bhaha, we leven niet meer in de tijd van de Grieken en Romeinen.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 12:00 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Ik wil maar zeggen, -niet dat het er tot zal komen-, dat ze als een verzekering kan dienen.

Ik zie juist meer en meer paralellen.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 12:03 schreef Fides het volgende:
[..]
Bhaha, we leven niet meer in de tijd van de Grieken en Romeinen.

De oligarch heeft op een ineterssant moment zijn aandelen gedumpt. De gedachte dat Putin zich terug zal trekken / zijn plannen niet door zal zetten vanwege de kelderende koers gaat dus niet op.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 12:02 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Dat snap ik, maar hoe is er geld verdiend? En zeg je nu dat de rellen door Rusland opgezet zijn ipv de EU?

Ik.snap 'm. Thanks!quote:Op zaterdag 15 maart 2014 12:09 schreef Chazr het volgende:
[..]
De oligarch heeft op een ineterssant moment zijn aandelen gedumpt. De gedachte dat Putin zich terug zal trekken / zijn plannen niet door zal zetten vanwege de kelderende koers gaat dus niet op.
Alle gelekte tapes (Nuland, Paet) komen waarschijnlijk uit het Russische kamp, dus nee ik suggereer niet dat de rellen door de Russen zijn georganiseerd. Maar ze hadden er wel weet van, wat aantoont dat er niets spontaans was aan de hele gang van zaken.

quote:Op zaterdag 15 maart 2014 01:19 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
Nee inderdaad, de zelfverdedigingstroepen op de Krim waren ook een logisch gevolg van de situatie die zich in Kiev ontwikkelde (in theorie).

Die drone vloog toch gewoon over Krim (Oekraïne) ?quote:Op zaterdag 15 maart 2014 10:05 schreef QBay het volgende:
[..]

Ja, dat zijn echt zaken die uniek zijn voor de Klassieke tijd én nu, en verder zelden voorkwamenquote:Op zaterdag 15 maart 2014 12:08 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Ik zie juist meer en meer paralellen.
- Welvaart
- Decadentie
- Machtsgeilheid
- Seksuele immoraliteit
- Brood en TvoH

Als verzekeringsmiddel in een situatie die er (wrs) niet van zal komen zei ik. Zo van, hey je kan hier geen bom gooien (of wel) want...quote:Op zaterdag 15 maart 2014 12:15 schreef Fides het volgende:
[..]
Ja, dat zijn echt zaken die uniek zijn voor de Klassieke tijd én nu, en verder zelden voorkwamen![]()
Kom op hé, als je denkt dat je een dochter van een staatshoofd van een ander (veel groter en sterker) land kan gijzelen om iets gedaan te krijgen moet je je echt laten nakijken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |