abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_137731242
N.a.v. de discussie in het OUD feedback topic is besloten het lijstje in dit topic te laten vervallen.
Alle OUD-users en hun kindjes die daar behoefte aan hadden, kun je terugvinden in het verjaardagslijstje op de Fok!wiki:
http://wiki.fok.nl/index.php/Ouder%28s%29_Kalender

De baby wiki-lijst:
http://wiki.fok.nl/index.php/BabyTopic

Voel je vrij je gegevens in dit lijstje toe te voegen/aan te passen :Y
pi_137731270
Gaat er ooit iemand die fout in de OP er nog uit halen? Ik stoor me er echt al zo lang aan :@
pi_137731302
dan spam ik mijn propje hier nog maar een keer.
pi_137731366
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 maart 2014 14:23 schreef L-E het volgende:
Gaat er ooit iemand die fout in de OP er nog uit halen? Ik stoor me er echt al zo lang aan :@
Gevonden! En aangepast ;)
pi_137731407
Nu kan ik rustig sterven *O*

Haha fr, wat een geniale foto, dat hoofd :D O+
  vrijdag 14 maart 2014 @ 14:31:53 #6
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_137731560
Zei er iemand Spam?? O-) Wat een schattig meiske FR, ze lijkt niet op haar zus he?

Mijn lieve kleine D is vandaag alweer 9 maanden! Weegt ruim 8 kilo en is zo'n 73 cm lang...
Hij kan heel even blijven zitten en dan wat spelen, eet fruit & groentehap en pap iedere dag. Drinkt nog minstens 8 keer borst per dag. Slaapt iedere nacht dicht tegen mij aan. Speelt gerust een uur zelf in de box. Kan al 'papa' zeggen! Het is echt zo'n leuk kindje..... O+

....en weer weg!

[ Bericht 14% gewijzigd door Juud79 op 15-03-2014 08:29:32 ]
pi_137731702
Wat een oplettend koppie heeft je meisje FR

D, wat ben je een knappe vent!
S. 2014
J. 2016
  vrijdag 14 maart 2014 @ 15:08:01 #8
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_137732752
Fr ze blijft zo leuk O+

Knappe D.!
pi_137732757
Oh d. wat ben je al groot.

Ze lijken wel en niet op elkaar. En beide hebben ze wel wat van mij weg. Ik had die grote ogen als baby ook. Is nu niks meer van over. En sac is sowieso de spek versie.

[ Bericht 8% gewijzigd door F_r op 14-03-2014 15:44:05 ]
pi_137732807
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 maart 2014 14:23 schreef L-E het volgende:
:? ik zie geen verandering met net.
Kijk ik nu zo scheel?
pi_137732861
De fout staat er in de OPs van het dreumes- en peutertopic nog wel in ;)
Kyara? Je hebt toch tijd genoeg he? ;)
pi_137734080
Oh ik dacht dat het om deze zin ging: Alle OUD-users en hun kindjes die daar behoefte aan hadden, kun je terugvinden in het verjaardagslijstje op de Fok!wiki:

Hoe vaker je die leest, hoe raarder die wordt.

Dus de kindjes die daar behoefte aan hadden, vind je terug in die lijst? Ik heb het nog even gevraagd, maar M. had er nog geen behoefte aan. Baby's met een mening ftw!

En daarbij, aardbei is het noemen van een discussie uit 2012 toch niet meer relevant?

Ik zou zeggen: gooi die hele OP weg en pas het aan. 8-)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 5% gewijzigd door Limone op 14-03-2014 15:51:34 ]
pi_137734355
Limone _O-

FR, wat kijkt ze betrapt, haha! De rode vlek (ooievaarsbeet?) die ze had trekt ook steeds verder weg he? Leuk shirtje heeft ze aan ook :)
pi_137734725
Ik heb het even uitgesteld mij hier te komen voorstellen, want ik wist niet in hoeverre ik behoefte had om me hier te melden en mee te posten. Maar ik merk dat ik steeds vaker mee zitten te lezen en smelt bij de foto's van alle hummeltjes hier. O+ . Oh, en de moeders zijn volgens mij ook best aardig. :+ .

Op 27 januari is I.solde geboren. De bevalling verliep goed en mijn herstel ook. I. doet het vanaf het begin super. Ze is zo lief, en kijkt met haar heldere oogjes al nieuwsgierig de wereld in. De borstvoeding verloopt tot nu toe ook prima. Dus eigenlijk is het in alle opzichten een 'halleluja'-verhaal. Dus dankbaarheid alom hier en soms ook wat ongeloof: waar heb ik het allemaal aan verdiend? :'( .

Het enige, maar dat is dus echt een luxe-probleem, is dat ik het verantwoordelijkheidsgevoel en de liefde die ik voel soms echt Overweldigend vind. Met een hoofdletter dus. Nu heb ik altijd de neiging te overdrijven als het om een verantwoordelijkheidsgevoel gaat, dus helemaal verrassend is het niet. Wel ben ik benieuwd hoe anderen ermee omgaan.

Hier nog een fotootje om bij te zwijmelen. :P . Niet zo scherp want vanmorgen gemaakt met mijn telefoon, toen ze op het aankleedkussen lag.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
pi_137735100
Welkom Franny! Wat een snoepje heb je gebakken!

Dat het verantwoordelijkheidsgevoel overweldigend is: heel herkenbaar. Ik was de eerste weken doodsbenauwd dat ik iets verkeerd deed, lag daar een hoopje mens op het aankleedkussen me aan te kijken met een blik van: 'jij snapt wel wat je moet doen he, ik vertrouw op jou'. Maar overal groei je in, ook daarin. Je gaat je kind steeds beter snappen en het moederen wordt steeds natuurlijker.

Dat de liefde overweldigend is: ja. Alleen de gedáchte al dat je kind iets overkomt, is onverdraaglijk. Of je daar ooit vanaf komt weet ik niet ;) maar ik vind wel dat de liefde die je voor je kind voelt iets heel moois is en de liefde die je terugkrijgt ook. De kriebelende vingertjes in je nek, het schaterlachen als je scheetkusjes op het buikje geeft, de supergrote lach als ze je weer zien (bij het uit bed halen/ophalen bij de opvang/enz).. onbetaalbaar!
  vrijdag 14 maart 2014 @ 16:14:39 #16
423656 Moppert
omgwtfbbqroflwouters
pi_137735232
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 maart 2014 14:31 schreef Juud79 het volgende:
Mijn lieve kleine D is vandaag alweer 9 maanden! Weegt ruim 8 kilo en is zo'n 73 cm lang...
O+ O+

Wat is hij aan het veranderen O+ Ik zie hem nog zo voor me bij de wbw2013
Toen onze mop een mopje was,
Was ze aardig om te zien;
Nu bromt zij alle dagen
En bijt nog bovendien.
pi_137735255
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 maart 2014 15:48 schreef Juud-- het volgende:
Limone _O-

FR, wat kijkt ze betrapt, haha! De rode vlek (ooievaarsbeet?) die ze had trekt ook steeds verder weg he? Leuk shirtje heeft ze aan ook :)
Dat is een jurkje :@
De ooievaarsbeet zal altijd wel te zien blijven. Is bij ean ook zo vooral als ze zich druk maken.

franny welkom met je mooie meisje
  vrijdag 14 maart 2014 @ 16:16:23 #18
423656 Moppert
omgwtfbbqroflwouters
pi_137735282
Welkom Franny *O* en wat een mooierd is I.

Mijn meid haar ooiebaarsbeet zie je bijna niet meer ook niet als ze boos is.
Ze is nu bijna 6 en het is echt zo goed als weg. :)
Nu bromt zij alle dagen
En bijt nog bovendien.
pi_137735357
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 maart 2014 16:15 schreef ferrari_rood het volgende:

[..]

Dat is een jurkje :@
De ooievaarsbeet zal altijd wel te zien blijven. Is bij ean ook zo vooral als ze zich druk maken.

franny welkom met je mooie meisje
Babyjurkjes vallen vaak zo kort vind ik..althans, E. heeft er een aantal en die trek ik haar aan als tuniekje. Maar nu dan even correct: leuk jurkje heeft ze aan :Y
pi_137735390
Hier is de ooievaarsbeet tussen de ogen ook nog steeds zichtbaar, maar wel licht. M'n sm zegt er graag wat van - ik zie 'm al niet eens meer :D.

Fraany, wat een popje! En +1 op wat Juud zegt.

Juud, wat is D een lieverd!

FR, die blik van sac :D

En omdat het zo'n week is: hoe herken een schimmel op de eh... onderkant van mijn baby? Ze had wat luieruitslag maar da's naar boven getrokken en er lijkt een soort wit blaasje te zitten :?. Herkenbaar?
Home is where the O+ is...
pi_137735400
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 maart 2014 16:19 schreef Juud-- het volgende:

[..]

Babyjurkjes vallen vaak zo kort vind ik..althans, E. heeft er een aantal en die trek ik haar aan als tuniekje. Maar nu dan even correct: leuk jurkje heeft ze aan :Y
Daarom pak ik meestal een maat groter. Ik vind het niks als ze zo kort zijn. Maar deze valt wel erg kort en hij was zo duur -O-
pi_137735512
Ik pak ook wel eens een maat groter, maar dan is ie soms bij de schouders weer zo breed. Nouja, met een legging eronder is -ie ook leuk!

Cwen: volgens de leidster op het KDV ligt schimmel er een beetje bovenop (maar daar kon ik niet zoveel mee). Bij twijfel: ff googlen op afbeeldingen?
pi_137735580
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 maart 2014 16:20 schreef Cwen het volgende:
Hier is de ooievaarsbeet tussen de ogen ook nog steeds zichtbaar, maar wel licht. M'n sm zegt er graag wat van - ik zie 'm al niet eens meer :D.

Fraany, wat een popje! En +1 op wat Juud zegt.

Juud, wat is D een lieverd!

FR, die blik van sac :D

En omdat het zo'n week is: hoe herken een schimmel op de eh... onderkant van mijn baby? Ze had wat luieruitslag maar da's naar boven getrokken en er lijkt een soort wit blaasje te zitten :?. Herkenbaar?
euh tja vertrouw je het niet werkt sudo/bepathen enz enz en maïzena niet dan kun je zelf smeren met miconazalcreme als dat werkt is het schimmel. Werkt dat niet maar creme ook niet dan enkeltje ha.
pi_137735834
Oh ik mag toch hopen dat het een retourtje HA wordt! :o
  vrijdag 14 maart 2014 @ 16:38:14 #25
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_137735903
quote:
10s.gif Op vrijdag 14 maart 2014 15:42 schreef Limone het volgende:
Oh ik dacht dat het om deze zin ging: Alle OUD-users en hun kindjes die daar behoefte aan hadden, kun je terugvinden in het verjaardagslijstje op de Fok!wiki:

Hoe vaker je die leest, hoe raarder die wordt.

Dus de kindjes die daar behoefte aan hadden, vind je terug in die lijst? Ik heb het nog even gevraagd, maar M. had er nog geen behoefte aan. Baby's met een mening ftw!

En daarbij, aardbei is het noemen van een discussie uit 2012 toch niet meer relevant?

Ik zou zeggen: gooi die hele OP weg en pas het aan. 8-)

SPOILER
+1!! Ik vind de OP zo :r
pi_137736053
quote:
10s.gif Op vrijdag 14 maart 2014 16:35 schreef Limone het volgende:
Oh ik mag toch hopen dat het een retourtje HA wordt! :o
tja lijkt mij wel handig eigenlijk. ik dacht al er klopt iets niet.
pi_137736064

En ze kan ook lachen hoor. En hier is het jurkje beter te zien.
  vrijdag 14 maart 2014 @ 16:44:27 #28
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_137736074
Verder: Senn O+! Sac! O+ D. O+! I. O+! En welkom Franny! Verantwoordelijkheidsgevoel: check!
pi_137736506
aaah dat jurkje is echt te schattig. Kind nog meer! O+
  vrijdag 14 maart 2014 @ 16:58:39 #30
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_137736532
Dat jurkje ook! O+
pi_137736560
Het is wel duidelijk wat voor huisdieren wij hebben he?
  vrijdag 14 maart 2014 @ 17:25:53 #32
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_137737395
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 maart 2014 16:59 schreef ferrari_rood het volgende:
Het is wel duidelijk wat voor huisdieren wij hebben he?
Konijnen? :P

Even een vraagje in een spoiler.
SPOILER
KuikenGuppy
pi_137737471
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 maart 2014 17:25 schreef Burdie het volgende:

[..]

Konijnen? :P

Even een vraagje in een spoiler.
SPOILER
VK is tot 6 weken na de geboorte beschikbaar voor al je vragen :)
♥ J & S
pi_137738747
Wat een prachtige foto's van mooie baby's allemaal. O+

Gericht lachen doet S. nog niet. Maar hij kan wel al heel verbaasd kijken.
En hij is onafscheidelijk met zijn speen. Niet te geloven wat een kracht dat hij daar op uitoefent. Af en toe lanceert ie de speen en vliegt ie onder het bed of de kamer in.

SPOILER
pi_137740470
Nu moet ik nog een baby door al die leuke foto's! :+

en ik stem voor de OP van Limone!
  vrijdag 14 maart 2014 @ 19:30:08 #36
378192 -mandy-
I am who I am
pi_137741532
Welkom Franny, wat een mooi dametje heb je!
Mijn leven begon voor de 2de keer toen ik Djeez ontmoette en werd compleet op 26 april 2013 met de geboorte van onze zoon.
pi_137742085
ferrari: Wat een gezellige blik! heerlijk!! Die ringen zijn trouwens fijn he, wij hebben ze ook gehad en dat is tot nu toe het enige waar J mee speelt! Geef ze nu standaard als kraamcadeau!

NZ: O+ Wat een heldere blik en lekkere bos met haar!

Franny: Wat een poppie! O+ Dat verantwoordelijkheidsgevoel, herken ik ook, soms lig ik in bed en overvalt het me ineens: Help, in de andere kamer ligt een frummeltje dat helemaal afhankelijk is van mij, hoe kan ik ooit zorgen dat dit een gelukkig jongetje wordt :? Dan moet ik ook acuut kijken of hij het nog doet.

Mijn kleine J heeft de waterpokken ;( ;( Vind het al wel heel snel met 3 maanden, hij lijkt er nog niet zoveel last van te hebben, slaapt vooral veel
pi_137742114
FR, wat een lief meisje O+

Juud O+ Mooie woorden, prachtig jongetje!

Franny, dat mondje O+ Omg rammeldebammel joh!

Nummer_zoveel, wat een kleintje nog! O+
pi_137744782
Aaaaaaaaaaaaaah!

Zow, dat moest er heel even uit.
De energie! Ik word er heel even gillend gek van.

Hier een super geweldig poppetje van 8 maanden oud, maar ongelooflijk wat een energie en een stem volume en zo vreselijk hoog.

Ze wil de hele dag stappen en communiceren... dat doet ze met een vreselijk hoog gegil tussendoor. Niet van verdriet, maar voor de lol.

Ik ben bang dat de ramen zo barsten.. soms heb ik echt even een soort tuut in mijn oor die na blijft hangen. Is dit iets meisjes eigen?

Mijn zoons hebben dit nooit op deze manier gedaan.
Men occasionally stumble over the truth, but most of them pick themselves up and hurry off as if nothing ever happened.
Sir Winston Churchill
  vrijdag 14 maart 2014 @ 20:44:29 #40
378192 -mandy-
I am who I am
pi_137744924
Dat stemvolume uittesten is niet meisjes-eigen Mirage, mijn 10-maanden oude babymannetje kan er ook wat van. Het is een soort van aandacht trekken denk ik. Het kan behoorlijk luid zijn idd, vooral naast je oor :X .
En nu je erover begint, het is een faaaaaase, hier is het na 2 maanden luid stem uittesten een beetje rustiger geworden.
Mijn leven begon voor de 2de keer toen ik Djeez ontmoette en werd compleet op 26 april 2013 met de geboorte van onze zoon.
pi_137745001
Mijn driejarige doet nog steeds de ramen trillen als ze blij is. Sommige kinderen leren het niet zo snel af.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
  vrijdag 14 maart 2014 @ 22:20:21 #42
171422 LadyBlack
paint it black
pi_137749061
Oh mènnnnn willen jullie niet allemaal van die schattige kleine baby'tjes laten zien? :o O+

Ik las laatst dat LE vroeg wat jullie voor de eerste verjaardag gingen vragen / geven. Ik zag veel toffe tips (zandbak! O+ ), en ik voeg nog even toe: een pop O+ Ben alleen al de hele avond aan het googlen, maar ik vind geen mooie -O- Alleen maar van die interactieve babyborns en die willikniehiet.....

Iemand tips over speelgoedwinkels/webshops waar ze ook andere soorten zouden kunnen hebben?
pi_137749959
Asbran!
Still a little bit of your face I haven't kissed.
  vrijdag 14 maart 2014 @ 22:42:40 #44
378192 -mandy-
I am who I am
pi_137750022
Hebben de webshops van intertoys, toys4ys, babyplanet of babydump ze niet LB? Dat zijn de eerste namen van webshops die zo in me opkomen.
Of anders die speelgoedwinkel aan de Westerhaven, die is ook vrij groot toch?

Jaaaa!!! Die zandbak! Van mijn schoonouders mochten we ideëen geven voor een cadeau voor D's eerste verjaardag, en nu hebben we een hele mooie schelp gezien voor als zandbak.

Denk dat we die gaan voorstellen als cadeau voor hem.

Wat wordt ons kereltje verwend als hij 1 wordt, niet normaal. We hebben van kruidvat al een babypiano, en via de ruilhoek al een superleuke Vtech-bal gescoord, 2 kleinere cadeau's dus en omdat zo'n 1ste verjaardag heel speciaal is en hij heel veel interesse heeft voor de garage van zijn grote broer, hebben we ook nog deze in gedachten:
  vrijdag 14 maart 2014 @ 22:53:29 #45
171422 LadyBlack
paint it black
pi_137750456
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 maart 2014 22:41 schreef DevilsAndDust het volgende:
Asbran!
DaD! :W Ben je je alvast aan het inlezen? O+
Maar da's een goeie ja, daar ga ik sowieso eens kijken. En ToyToy natuurlijk.

Mandy, de grote ketens hebben niet echt poppen die ik mooi vind...
(Ok en ik geef toe dat ik eigenlijk gewoon mijn eigen pop het mooist vind, maar ik kon niet aanzien hoe E aan haar haartjes trok dus die heb ik uit de box gehaald :') )
  vrijdag 14 maart 2014 @ 22:54:19 #46
171422 LadyBlack
paint it black
pi_137750491
Ohja en een wheelybug, dat zijn ook toffe dingen!!

E krijgt sowieso een blokkenkar (waarschijnlijk mijn oude), duplo en een vormenstoof O+
  vrijdag 14 maart 2014 @ 22:55:19 #47
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_137750531
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 maart 2014 22:20 schreef LadyBlack het volgende:
Iemand tips over speelgoedwinkels/webshops waar ze ook andere soorten zouden kunnen hebben?
Dille & Kamille had hele leuke, maar de laatste keer vond ik ze wat minder -O- En ik zag ook leuke in een offline speelgoedwinkel (van het type verantwoord houten speelgoed zeg maar). Maar daar heb je waarschijnlijk ook niks aan aan he ;)
  vrijdag 14 maart 2014 @ 22:57:54 #48
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_137750638
Qua zandbak hebben ze bij de bouwmarkten ook vaak deze (hebben wij):
pi_137756417
Het moment dat je jezelf met moeite geheel geïnstalleerd hebt (incl ploftiet) voor een voeding en je er achter komt dat je baby nog in coma is :') O+ .

en dan twijfelen, wel of niet wakker maken.. Niet natuurlijk O+
♥ J & S
pi_137756463
En LB, dille en kamille wat Kyara zegt heeft vaak leuke. Heb 4 jaar terug er ooit 1 gekocht voor mijn toen nog toekomstige baby. Ik hoop stiekem dat J. die pop tegen de tijd dat hij er mee kan spelen kapot knuffelt :+.

Het leuke vind ik dat de pop ook een jongetje is :D
♥ J & S
pi_137757481
Mehh. Kind om 0500h wakker voor de fles en ik had 'nachtdienst'. En sindsdien ben ik dus wakker en liggen man en kind heerlijk te snurken (slaapgeluidjes door de babyfoon O+ ). Gaaaap!
pi_137757523
Reflux he, al dan niet verborgen, dan is t toch elke voeding krijsen?
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
pi_137757865
Oei, geen idee momo, maar reflux schijnt bepaald geen pretje te zijn. Vind je op Google iets?

Andere vraag: als jullie je kindje een beetje slappe thee geven, wat geef je dan? Zwarte thee lijkt me geen goed idee, maar geef je dan groene thee? Witte thee? Of is er zoiets als babythee? Help!
  zaterdag 15 maart 2014 @ 08:16:33 #54
231121 Sylver_
Gooi mielies!
pi_137758056
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 maart 2014 07:14 schreef DJMomo het volgende:
Hier begon het met na de voeding huilen en overstrekken, later werd dat tijdens de voeding (en alleen nog maar overstrekken) en moest ik allemaal trucs uithalen om te zorgen dat ze nog ging drinken (lopend en wiegend de borst geven bijvoorbeeld). Toen ik eindelijk bij de kinderarts kwam gaf ze aan dat krijsen tijdens de voeding vaak bij koemelkallergie is, maar dat was hier niet het geval (alleen 3 maanden lang zuur in de slokdarm, waardoor het toen constant pijn deed ;( ).

Vermoed je (verborgen) reflux?
Ignorance is bliss, but knowledge is power.
  zaterdag 15 maart 2014 @ 08:18:00 #55
231121 Sylver_
Gooi mielies!
pi_137758066
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 maart 2014 07:50 schreef Juud-- het volgende:
Oei, geen idee momo, maar reflux schijnt bepaald geen pretje te zijn. Vind je op Google iets?

Andere vraag: als jullie je kindje een beetje slappe thee geven, wat geef je dan? Zwarte thee lijkt me geen goed idee, maar geef je dan groene thee? Witte thee? Of is er zoiets als babythee? Help!
Ik gaf groene thee en heb nu babythee in huis omdat ik dat toevallig tegen kwam in de supermarkt (maar ze heeft liever water)
pi_137758109
LB, ik heb een stoffen pop gekregen als kraamkado, van dit merk: http://shop.bigjigstoys.c(...)&pg=2&sb=recommended

Ik vind ze er op de foto niet zo uitzien eigenlijk, maar in het echt vind ik hem heel leuk!
pi_137758156
Nouja. Ik zoek een oorzaak voor het heel hard huilen drie uur na de fles.
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
pi_137758182
Goedemorgen, ik lees hier heel trouw mee maar post eigenlijk nooit. Toch heb ik nu even een vraagje :)

Ik heb een klein meisje van 7 weken wat 's avonds en 's nachts na de voeding vaak heerlijk bij me in slaap valt. Het lijkt me dan zo heerlijk om haar dan gewoon bij me in bed te houden en tegen elkaar aan te slapen. Nu durf ik dat alleen echt niet (bang dat ik of vriend op haar gaan liggen of dat ze onder het dekbed terecht komt). Nu lees ik hier bij een aantal mensen dat jullie kleintje wel bij jullie in bed slapen. Doen jullie hier nog iets speciaals bij? Bv op een voedingskussen ofzo?
Zwanger!
pi_137758396
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 maart 2014 08:36 schreef Lelie81 het volgende:
Goedemorgen, ik lees hier heel trouw mee maar post eigenlijk nooit. Toch heb ik nu even een vraagje :)

Ik heb een klein meisje van 7 weken wat 's avonds en 's nachts na de voeding vaak heerlijk bij me in slaap valt. Het lijkt me dan zo heerlijk om haar dan gewoon bij me in bed te houden en tegen elkaar aan te slapen. Nu durf ik dat alleen echt niet (bang dat ik of vriend op haar gaan liggen of dat ze onder het dekbed terecht komt). Nu lees ik hier bij een aantal mensen dat jullie kleintje wel bij jullie in bed slapen. Doen jullie hier nog iets speciaals bij? Bv op een voedingskussen ofzo?
Hier komt de baby alleen in bed als we een dutje smiddags doen dan zijn we altijd toch alerter dan in de nacht. Bij ons ligt hij op het voedingskussen, die ligt hoger dan onze slaapkussens.
Heeft hij krampjes dan leg ik hem snachts nog wel eens op mijn borst. Maar over het algemeen slaapt hij gewoon in zijn wiegje, voelt veiliger en hij slaapt daar prima :).
♥ J & S
pi_137758409
Lekker Juud :9 . En mannen die dan heerlijk doorslapen :+ .

Momo wat rot! Hopelijk vind je snel wat er is met hem :*! Heeft hij het bij elke voeding?
♥ J & S
pi_137758552
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 maart 2014 08:32 schreef DJMomo het volgende:
Kan het niet gewoon honger zijn? Of zit er normaal al meer tijd tussen de flessen? Of zeg ik nou iets heel doms?

Oh en edit :') (te snel op invoeren gedrukt, het was niet zo'n denderende nacht..):

Mooie foto's komen hier weer voorbij!

Franny welkom, gezellig om alle dames uit Z&G nu weer hier te zien.
Love, it will not betray, dismay or enslave you
It will set you free
  zaterdag 15 maart 2014 @ 09:14:12 #62
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_137758574
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 maart 2014 09:12 schreef RunForrestRun het volgende:

[..]

Kan het niet gewoon honger zijn? Of zit er normaal al meer tijd tussen de flessen? Of zeg ik nou iets heel doms?
Daar dacht ik ook even aan, gezien T. maar om 1 reden 3 uur na een fles huilt: Hongerrrrrrrr :9

T. is 5 maanden vandaag! *G*
Dus Nin en F. zijn 11 maanden! En Femke 10 maanden! En LB's elfje 11 maanden en 1 dag *O*
pi_137758600
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 maart 2014 09:14 schreef GotC het volgende:

[..]

Daar dacht ik ook even aan, gezien T. maar om 1 reden 3 uur na een fles huilt: Hongerrrrrrrr :9
N. ook, die komt de laatste dagen als ze na een voeding niet heeft geslapen, voor de volgende voeding al weer na twee/tweeënhalf uur. We gaan dus denk ik de voeding maar ietsje ophogen. Hongernekkie O+ .

En *O* voor vermaanddagen!
It will set you free
pi_137758676
quote:

Ik weet niet meer hoe oud ze was toen ze bij ons ging slapen, maar Isa kon van het begin af aan in elk geval al goed haar hoofdje optillen en draaien. Ze sliep en slaapt soms nog steeds gewoon bij ons in bed, zonder verder bijzondere dingen. Tegen ons aan, in onze armen, of op haar rug tussen ons in. Wel haalde ik in het begin onze hoofdkussens weg omdat ik bang was dat ze daar misschien in kon draaien en ik legde haar hoog in ons bed zodat ze de deken tot haar middel had. Mijn ervaring is dat je heel anders slaapt met zo'n kleintje. We zijn nooit op haar gaan liggen in elk geval en van elke beweging ben ik wakker :)

Je kunt haar op een voedingskussen of verschoonkussen leggen, dat heb ik hier vaker gelezen. Anders misschien eens savonds proberen dat jij gaat slapen met haar en dat je vriend dan af en toe even komt kijken of ze goed licht?
Sarcasme. Herken het.
pi_137758687
Mo, dat lijkt me erg lang, zou idd aan honger of evt krampjes denken.

Wat leuk, al die zandbakken O+

LB, wat voor soort pop zoek je?

Klap, ik ken dat ja O+

Juud, balen! En ik zou idd groene of rooibostheedoen, of kamillethee, venkelthee, brandnetelthee... De puur natuur dus.

En *O* voor de vermaanddagen!
pi_137758690
Al 3 doorslaapnachten op rij *O* Dat heet geen toeval meer toch?! *O*
Sarcasme. Herken het.
pi_137758708
Spirit, wat heerlijk! *O*
pi_137758722
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 maart 2014 07:14 schreef DJMomo het volgende:
Hier niet. We weten ook nog niet zeker of Isa het heeft of niet, maar de omeprazol lijkt te werken gezien het ineens doorslapen. Ik vermoedde al veel langer dat ze het had omdat ze veel spuugde toen ze nog kleiner was na de melk. Nu soms nog hele zure spuugjes ook na gewone voeding. Veel slikken, de hik, boeren. Pas toen ze 2 weken terug echt begon te krijsen bij elk boertje raakte ik echt overtuigd. Maar je kind hoeft echt niet na elke voeding te krijsen. Kan wel, lijkt me dan wel een heel erge vorm.
Sarcasme. Herken het.
  zaterdag 15 maart 2014 @ 09:39:41 #69
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_137758865
*O* voor de vermaanddagen

De tips voor de thee sla ik ook even op! Wanneer begonnen jullie met ander drinken water/thee?

Spirit wat fijn O+
pi_137758929
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 maart 2014 22:20 schreef LadyBlack het volgende:
*knip*
Alleen maar van die interactieve babyborns en die willikniehiet.....

*uit lurkstand komt*

Corolle is een mooi merk.
En dan de 'tidoo' variant (kan evt mee in bad - maar wel een zacht lijfje) of de 'calin' variant. (Ook een zacht lijfje)

Deze zijn 30cm. Oogjes kunnen open en dicht, maar zijn wel veilig!
Maatje is ook fijn, de ideale maat van een pop voor een kind is tussen schouder en heuphoogte (denk maar aan jezelf, een baby houdt gemakkelijker vast dat een lange slungel van een jaar of vijf - is voor kinderen het zelfde met een pop)

Tot zover m'n praatje als ik klanten adviseer in onze winkel.. :@
Oh. Merk is veelal te krijgen in 'houtenspeelgoedwinkels'!

Succes! :)
pi_137758994
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 maart 2014 02:25 schreef klaprooss het volgende:
Het leuke vind ik dat de pop ook een jongetje is
Ik heb ook een D&K jongenspop O+
M vindt er alleen geen zak aan, want er zitten geen wielen onder :')

quote:
0s.gif Op zaterdag 15 maart 2014 08:25 schreef laiveneertiekje het volgende:
LB, ik heb een stoffen pop gekregen als kraamkado, van dit merk: http://shop.bigjigstoys.c(...)&pg=2&sb=recommended

Ik vind ze er op de foto niet zo uitzien eigenlijk, maar in het echt vind ik hem heel leuk!
Die verkochten ze ook bij D&K :Y
pi_137759377
Ik had zelf twee jongetjespoppen: Kiki en Jeroen. Ik vond vooral die piemeltjes fascinerend. :D
  zaterdag 15 maart 2014 @ 10:15:18 #73
231121 Sylver_
Gooi mielies!
pi_137759439
Kiki en Jeroen :D
pi_137760169
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 maart 2014 09:14 schreef GotC het volgende:

[..]

T. is 5 maanden vandaag! *G*
Dus Nin en F. zijn 11 maanden! En Femke 10 maanden! En LB's elfje 11 maanden en 1 dag *O*
*O*

En omg, 11 maanden, de laatste maand als baby :o :o :o

quote:

Hier slaapt ze vanaf het allereerste moment bij ons in bed. Toen ze heel klein was hadden we onze kussens helemaal aan de zijkant van het bed, waardoor er in het midden een ruimte vrij kwam (even groot als een kussen) waar we haar neerlegden. Zo was er geen gevaar dat ze onder een deken terecht kwam of dat er iemand op ging liggen (nu was ik ook nooit bang daarvoor, vanaf het moment dat ze naast me lag, wist ik dat ze daar lag). We legden een hydrofiel neer waarop zij lag, met d'r eigen dekentje. Later is ze in een slaapzak gaan slapen, in de zomer zonder deken en in de winter met deken. Toen ze wat groter werd en ging draaien/rollen/bewegelijk werd 's nachts, hebben we een co-sleeper aan het bed gemaakt. Sindsdien slaapt ze daarin, aan mijn kant zodat ik makkelijk borstvoeding kan geven 's nachts. Nu hebben wij weer lekker ruimte in het bed, maar slaapt ze toch vlakbij me O+ en heeft ze zelf ook de ruimte om een beetje rond te rollen :D

--

Verder ben ik bang voor poppen, dus ik heb nu voor Nin een stoffen knuffel/pop voor haar verjaardag. Ik zou nog graag zo'n waldorf(achtige)pop willen maken voor haar, bij zo'n cursus, zodat ik er zelf niet bang voor ben :D De planning is om dat ergens komend jaar wellicht te gaan doen!

Ook leuk als cadeau: een wheelybug of loopkar/blokkenwagen/poppenwagen.
  zaterdag 15 maart 2014 @ 11:37:29 #75
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_137761316
Noor slaapt sinds een week op haar eigen kamertje en dat ging gelijk goed :Y. Het inhalen is voorbij. Wel vrat ze gisteravond 270gr broccolibloemkoolprut, 120gr yoghurt en driekwart banaan :').

Yay voor de vermaanddagen *O*

Noor krijgt deze over 2,5 maand :Y

[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  zaterdag 15 maart 2014 @ 11:46:28 #76
171422 LadyBlack
paint it black
pi_137761544
Nangie, bedankt! Ik had dat merk gisteren ook gevonden inderdaad, was de enige die ik nog wel acceptabel vond! :D Ze doen niet aan huilen/plassen/iets anders mbv batterijen toch?

Stoffen poppen vind ik niet zo, alhoewel mijn moeder wel nog zo'n waldorfpop voor haar gaat maken, die vind ik wel mooi :Y

Oh en Kyara die zandbak is fantastisch! Alhoewel ik for old times sake ook die blauwe schelp die mandy postte zou willen O+
pi_137761624
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 maart 2014 08:32 schreef DJMomo het volgende:
Hier was het wel zo. Ook tijdens de fles. Verborgen reflux.
Eerst alle flessen en spenen geprobeerd. Ik was de wanhoop nabij. Maar wat hielp was: maagzuurremmer. Mijn meisje heeft gewoon weken pijn gehad zonder dat ik het snapte :'(
En hoofdeind omhoog (en dan niet een beetje, maar echt omhoog), niet plat wegliggen. Hier lag ze echt alleen lekker in de babybjorn stoel. En ook niet plat houden tijdens voeden en in de box. Succes.

Zeg ik er nog even bij dat ik echt nul komma nul hulp heb gehad van het cb en de huisarts. Die kwamen aan met spruw. En heb ik me toch twee keer door ze naar huis laten sturen terwijl ik gewoon voelde/wist dat het niet klopte. En ze is mijn vierde. Je zou toch denken dat je dat wel hebt geleerd dat je kunt vertrouwen op je gevoel.
Met een meidenkwartet
  zaterdag 15 maart 2014 @ 11:48:57 #78
171422 LadyBlack
paint it black
pi_137761629
Spirit, wat fijn dat Isa nu zo lekker doorslaapt! *O* Ze ligt in de woonkamer dan?
Duidelijk dus, jullie moeten verhuizen :Y

Momo, ik hoop dat ie gewoon honger heeft en geen reflux :{
  zaterdag 15 maart 2014 @ 11:59:53 #79
378192 -mandy-
I am who I am
pi_137761915
*O* voor alle vermaanddagen!

Je klinkt alsof je nu veel beter in je vel zit dan een tijdje geleden XM ^O^ .
Wanneer begin je op je nieuwe job?

Wat een leuk cadeau heb je voor Noor!
Blij dat het zo goed gaat met het in haar eigen kamertje slapen!
En Spirits mini slaapt ook door :D.

Reflux is echt niet leuk, babydochtertje van een vriendin heeft er ook last van gehad, zo sneu. Zij heeft nu druppels gekregen die goed helpen, maar daarvoor wel eerst tig andere dingen moeten uitproberen van de ha en ha-post.
  zaterdag 15 maart 2014 @ 12:06:57 #80
171422 LadyBlack
paint it black
pi_137762092
Ok, ik denk dat ik eruit ben; waarschijnlijk krijgt E deze pop O+
SPOILER
In een spoiler voor belle ;)
pi_137762330
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 maart 2014 12:06 schreef LadyBlack het volgende:
SPOILER
O+ dat is een lieve ja!
En inderdaad doen deze soort poppen niets.
(Al zijn er twee drink/plas poppen - jongen en meisje. En er is een 5 functiepop - maar die adviseer ik eigenlijk nooit..! :@)

Alvast veel plezier met de pop! O+
  zaterdag 15 maart 2014 @ 12:20:59 #82
171422 LadyBlack
paint it black
pi_137762449
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 maart 2014 12:16 schreef Nangie het volgende:
[...]

O+ dat is een lieve ja!
En inderdaad doen deze soort poppen niets.
(Al zijn er twee drink/plas poppen - jongen en meisje. En er is een 5 functiepop - maar die adviseer ik eigenlijk nooit..! :@)

Alvast veel plezier met de pop! O+
En er zit een winkel in Haren waar ze m verkopen _O_ ik zou m op de fiets kunnen gaan halen!
pi_137762515
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 maart 2014 12:20 schreef LadyBlack het volgende:

[..]

En er zit een winkel in Haren waar ze m verkopen _O_ ik zou m op de fiets kunnen gaan halen!
*O* dat is eigenlijk het leukste!
pi_137762746
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 maart 2014 12:20 schreef LadyBlack het volgende:

[..]

Asbran verkoopt (of iig verkocht) ook poppen van dat merk!

En inlezen? Als dat hetzelfde is als al jaren lurken, ja, dan wel. :P.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_137762955
Net heel verhaal getypt, is het weg |:(
Komt straks wel weer, nu eerst hongerige kinders voeden.

Enneh, mag ik ook in de fbmeetgroepvriendinnetjesclub?
R 09-10-2010
M 20-04-2013
pi_137765646
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 maart 2014 09:12 schreef RunForrestRun het volgende:

[..]

Dat dacht vent vanmorgen ook. Fles er in. En die kwam net zo hard terug. Meestal kalmeert ie ook na een half uur rechtop. Bij honger zou dat niet gebeuren IMHO
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
pi_137765669
quote:
SPOILER
:D

Nin krijgt deze:

Met babypoppetje in een draagdoekje O+
En dan dus over een poosje een keer een waldorfpopje :)

11 maanden stats nog even trouwens: 68cm en 8,7kg!
pi_137765796
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 maart 2014 08:58 schreef klaprooss het volgende:

Momo wat rot! Hopelijk vind je snel wat er is met hem :*! Heeft hij het bij elke voeding?
Nee. Bij voorkeur s avonds & s nachts. Laat ie meer dan zes uur tussen de flessen, ben je alsnog in de weer ivm die k krampjes.
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
pi_137766708
Het merk Hipp heeft babythee. Koop ik gewoon bij de Jumbo.
  zaterdag 15 maart 2014 @ 15:06:15 #90
286844 Kimpossible
Van lurker tot poster.
pi_137766791
Mo wat rot zeg. Wij houden spugertje standaard een half uur rechtop tegen onze borst na de voeding ter preventie (knieën omhoog baby er tegenaan is al te plat en kotsgarantie). Dat lijkt wel wat te helpen.

Hoop dat t gauw wat beter gaat :*
Één keer in de zoveel tijd komen dromen uit!
pi_137766829
quote:
SPOILER
Oooh, die is leuk! O+
  zaterdag 15 maart 2014 @ 15:31:31 #92
423656 Moppert
omgwtfbbqroflwouters
pi_137767431
quote:
http://www.borstvoeding.com/files/sharingbedunicef.pdf

Hier een mooie folder van unicef over hoe je het best veilig samen kan slapen.
R. slaapt al vanaf dag 1 in ons bed (de andere 2 hebben dat ook gedaan.)

Hij slaapt gewoon naast mij en daarnaast staat de cosleeper. dus ik kan hem ook wegleggen als ik dat wil :) En hij kan er zo dus ook niet uitrollen. (tussen ouders in is net weer minder veilig omdat een moeder haar slaap heel goed op een kind aan zal passen zeker met borstvoeding maar vaders doen dat van nature een stuk minder)
Nu bromt zij alle dagen
En bijt nog bovendien.
  zaterdag 15 maart 2014 @ 15:32:16 #93
423656 Moppert
omgwtfbbqroflwouters
pi_137767460
Ik vind rubensbarnpoppen toch echt de leukste poppen :D
Een goedkoper alternatief is de ikeapop O+
Nu bromt zij alle dagen
En bijt nog bovendien.
  zaterdag 15 maart 2014 @ 15:59:56 #94
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_137768207
Mooie poppen kwamen er voorbij O+!
pi_137769277
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 maart 2014 14:21 schreef DJMomo het volgende:

[..]

Dat dacht vent vanmorgen ook. Fles er in. En die kwam net zo hard terug. Meestal kalmeert ie ook na een half uur rechtop. Bij honger zou dat niet gebeuren IMHO
Oh nee dat lijkt me ook niet. En als ik zo de symptomen van verborgen reflux lees hoort daar ook het rechtop moeten zitten bij. Misschien informeren op het cb?
It will set you free
pi_137770176
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 maart 2014 16:34 schreef RunForrestRun het volgende:

[..]

Oh nee dat lijkt me ook niet. En als ik zo de symptomen van verborgen reflux lees hoort daar ook het rechtop moeten zitten bij. Misschien informeren op het cb?
Ga ik doen. Vlg week vrijdag. En bij vk as vrijdag en probeerde gisteren de Nutricia chat. Maar was te druk. Eerste helft fles moet ik elke 10 a 20 cc stoppen voor een boer. Hij drinkt dan ook heul onrustig. Tweede helft gaat vaak wél goed.
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
pi_137770323
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 maart 2014 16:09 schreef Juud-- het volgende:
Welkom Franny! Wat een snoepje heb je gebakken!

Dat het verantwoordelijkheidsgevoel overweldigend is: heel herkenbaar. Ik was de eerste weken doodsbenauwd dat ik iets verkeerd deed, lag daar een hoopje mens op het aankleedkussen me aan te kijken met een blik van: 'jij snapt wel wat je moet doen he, ik vertrouw op jou'. Maar overal groei je in, ook daarin. Je gaat je kind steeds beter snappen en het moederen wordt steeds natuurlijker.

Dat de liefde overweldigend is: ja. Alleen de gedáchte al dat je kind iets overkomt, is onverdraaglijk. Of je daar ooit vanaf komt weet ik niet ;) maar ik vind wel dat de liefde die je voor je kind voelt iets heel moois is en de liefde die je terugkrijgt ook. De kriebelende vingertjes in je nek, het schaterlachen als je scheetkusjes op het buikje geeft, de supergrote lach als ze je weer zien (bij het uit bed halen/ophalen bij de opvang/enz).. onbetaalbaar!
Bedankt voor het welkom allemaal. Ja, het is echt een lekker druifje. O+ .

Het moederschap is echt iets waar je in moet groeien, dat merk ik zeker. Ben verder in gesprekken met anderen, over andere onderwerpen, soms echt zo afwezig. Kom moeilijk op woorden, terwijl ik anders zo adrem ben. :+ . En een geheugen als een zeef. Ik zit in mijn eigen baby wereldje.

Afgelopen vrijdag was ik bij Cinemum in het filmhuis in Den Haag. Dat was heel erg leuk! Ze draaide The Grand Budapest Hotel. Zie ook: www.cinemum.nl (Al klopt de tijd die daar staat niet, ipv om 13.00 was het om 11.00.) Maar er was dus bijna niemand! Misschien een tip voor iedereen hier: het is een heel leuke en relaxte manier om naar de film te gaan, met je baby erbij.

Die pop vind ik ook leuk, LB. Mooie knuffels zie je in overvloed, maar leuke poppen zijn inderdaad schaars.
"All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
pi_137770767
pi_137773443
Oh Belle wat een mooie pop O+ Ik ben ook al een poos op ziek naar een pop voor Isa en vond deze echt tof:
Sarcasme. Herken het.
pi_137775991
Franny en Spirit, die zijn ook leuk zeg O+
pi_137775995
Jongetjes mama's!
Een vraag..

J. Is morgen 3 weken maar 'vervelt' bij zijn liesjes, piemeltje en rond zijn balzakje (het lijkt alsof zijn huidje wat scheurtjes heeft.) Is dit een beetje normaal bij een jongetje?
Hij heeft ook echt enorm veel spuitluiers op een dag dus dat werkt ook niet echt mee qua herstel denk ik. Ik smeer nu bepanthen maar het lijkt nog niet echt beter te worden.

Zijn er tips? Hij lijkt er zelf geen last van te hebben maar vind het zelf gewoon een vervelend idee als het huidje open is :(
♥ J & S
pi_137776026
Gister de bloeduitslagen terug gehad van de dokter. Met mijn lever is niets aan de hand. Dat ik zo extreem moe ben is niet gek. Ik heb een vitamine d tekort en de ziekte van pfeiffer. Die laatste heeft voor de hoge bloedwaardes gezorgd van mijn lever. Alleen gek dat ze tijdens de zwangerschap niet gewoon verder gekeken hebben :')
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_137776101
Vervelend Tally, gelukkig weet je nu wel de oorzaak. Voor pfeiffer is er geen medicatie toch?
:*
♥ J & S
pi_137776617
Bedankt voor de reacties op het samen slapen! Ik ga eens oefenen met een middagdutje. Het lijkt me zo fijn en gezellig!
Zwanger!
  zaterdag 15 maart 2014 @ 20:17:57 #105
423656 Moppert
omgwtfbbqroflwouters
pi_137777286
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 maart 2014 19:48 schreef klaprooss het volgende:
Jongetjes mama's!
Een vraag..

J. Is morgen 3 weken maar 'vervelt' bij zijn liesjes, piemeltje en rond zijn balzakje (het lijkt alsof zijn huidje wat scheurtjes heeft.) Is dit een beetje normaal bij een jongetje?
Hij heeft ook echt enorm veel spuitluiers op een dag dus dat werkt ook niet echt mee qua herstel denk ik. Ik smeer nu bepanthen maar het lijkt nog niet echt beter te worden.

Zijn er tips? Hij lijkt er zelf geen last van te hebben maar vind het zelf gewoon een vervelend idee als het huidje open is :(
Zinkolie, even naar vragen bij de apotheek.
Het zorgt er voor dat het 24 uur lang vochtafstoot en een beschermlaagje op de huid legt.
Is echt geweldig spul. Werkt wel 900 keer beter dan bepanthen of zinkzalf. en kost maar iets van 6 euro voor een hele pot. *O*
Nu bromt zij alle dagen
En bijt nog bovendien.
pi_137778354
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 maart 2014 20:17 schreef Moppert het volgende:

[..]

Zinkolie, even naar vragen bij de apotheek.
Het zorgt er voor dat het 24 uur lang vochtafstoot en een beschermlaagje op de huid legt.
Is echt geweldig spul. Werkt wel 900 keer beter dan bepanthen of zinkzalf. en kost maar iets van 6 euro voor een hele pot. *O*
wow! Fijn! Ga het maandag gelijk halen! *O*
♥ J & S
pi_137778970
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 maart 2014 19:49 schreef Tally het volgende:
Gister de bloeduitslagen terug gehad van de dokter. Met mijn lever is niets aan de hand. Dat ik zo extreem moe ben is niet gek. Ik heb een vitamine d tekort en de ziekte van pfeiffer. Die laatste heeft voor de hoge bloedwaardes gezorgd van mijn lever. Alleen gek dat ze tijdens de zwangerschap niet gewoon verder gekeken hebben :')
Ohjoh. Pfeiffer is echt wel rottig. Mijn energie niveau is daarna nooit meer hetzelfde geweest.

Goeie tip van die zinkolie! Herken het niet overigens. Jaaps liesjes waren op een gegeven moment wel wat rood, daar toen Sudo op gesmeerd. Hielp hier goed.

Vanmiddag een tweede poep luier (heeeerlijk ongegeneerd over praten, joy of parenthood!). En daarna keurig gedronken. Net was echt een topper, zo netjes als ie dronk! Hopelijk zet deze trend zich voort.... Hij heeft wel de hele dag op me gelegen, wat overigens ook mijn slechte meedoen of eenzijdige Posts hier verklaart. Snorrie. Niet persoonlijk bedoeld.
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
pi_137779951
Bij rode plekjes gebruiken wij vaak wolvet, werkt erg fijn vind ik :)

Tally, jemig joh, dat verzin je niet! Beterschap, volgens mij een behoorlijk heftige ziekte (wat ik mij herinner van mensen op de middelbare school :') ).
  zaterdag 15 maart 2014 @ 21:20:11 #109
423656 Moppert
omgwtfbbqroflwouters
pi_137780062
Ik ben echt wolvet fan O+ werkt voor alles maar dan weer niet voor balzak velletjes -O-
Nu bromt zij alle dagen
En bijt nog bovendien.
pi_137780255
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 maart 2014 19:49 schreef Tally het volgende:
Oh joh das best heftig! Pfeiffer kan echt killing zijn als je het goed te pakken hebt -O- Hopelijk knap je snel op! :*
Sarcasme. Herken het.
  zaterdag 15 maart 2014 @ 21:54:54 #111
378192 -mandy-
I am who I am
pi_137781417
Dat is schrikken Tally. Luister maar goed naar je lichaam en rustig aan doen!

Heel gek idd dat ze tijdens de zwangerschap niet verder hebben gekeken, die waardes moeten toen toch ook al te hoog zijn geweest?
  zaterdag 15 maart 2014 @ 22:11:40 #112
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_137782055
Hm, naar Tally. Erg raar dat ze daar tijdens je zwangerschap niet achteraan zijn gegaan en dat je er nu pas achter komt -O-

Wolvet ken ik niet..hoewatwaarwaarom? Klinkt wel interessant :P
  zaterdag 15 maart 2014 @ 22:30:03 #113
171422 LadyBlack
paint it black
pi_137782725
Oh damn, Tally -O- Maar dan loop je er dus ook al een hele tijd mee waarschijnlijk? Hopelijk is het gauw op zn retour!

Spirit, ik ben dan wel niet zo'n fan van stoffen poppen, maar Jellycat vind ik echt een fantastisch merk :Y Heb daar voor E een knuffelkat van gekocht toen ik zwanger was O+
  zaterdag 15 maart 2014 @ 22:57:04 #114
171422 LadyBlack
paint it black
pi_137783815
Weet iemand van jullie waarom een baby pas na 1 jaar blauwe bessen enzo mag eten? (in elk geval volgens de lijst van Kleintjes) Vanwege mogelijke allergische reactie of nog iets anders?

Ik ben namelijk druk aan het denken wat voor verjaardagstaartje ik voor E ga maken, en ik wil dat het liefst met zo min mogelijk suiker doen. Dus misschien een versierde muffin met vooral banaan of blauwe bessen in het beslag.

En dan voor de visite een mierzoete versierde marsepeintaart :9 *O*
pi_137783834
XM, weeg jij nog steeds af wat Noor eet, ook aan bijvoeding? Omdat je het hebt over 270 gram avondeten enzo.

Ik merk wel dat ik een jongetjesmama ben, ik snap echt niets van al die poppen :D

Piekie, ben je al toegevoegd?

Oh Tally, wat balen zeg, Pfeiffer! Ik ken dat ook als iets met een flinke nasleep. Heb je dat al vanaf je zwangerschap dan, omdat de leverwaardes toen ook niet goed waren?
  zaterdag 15 maart 2014 @ 23:07:53 #116
423656 Moppert
omgwtfbbqroflwouters
pi_137784324
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 maart 2014 22:11 schreef GotC het volgende:

Wolvet ken ik niet..hoewatwaarwaarom? Klinkt wel interessant :P
Wolvet aka Lanoline

http://nl.wikipedia.org/wiki/Wolvet zegt het allemaal :D
Nu bromt zij alle dagen
En bijt nog bovendien.
  zaterdag 15 maart 2014 @ 23:08:10 #117
423656 Moppert
omgwtfbbqroflwouters
pi_137784340
Heel veel sterkte Tally, wat onwijs poep -O-
Nu bromt zij alle dagen
En bijt nog bovendien.
pi_137784404
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 maart 2014 22:57 schreef LadyBlack het volgende:
Weet iemand van jullie waarom een baby pas na 1 jaar blauwe bessen enzo mag eten? (in elk geval volgens de lijst van Kleintjes) Vanwege mogelijke allergische reactie of nog iets anders?

Ik ben namelijk druk aan het denken wat voor verjaardagstaartje ik voor E ga maken, en ik wil dat het liefst met zo min mogelijk suiker doen. Dus misschien een versierde muffin met vooral banaan of blauwe bessen in het beslag.

En dan voor de visite een mierzoete versierde marsepeintaart :9 *O*
Geen idee wat betreft de bessen maar (diepvries)kersen doen het ook prima in een muffin.
  zaterdag 15 maart 2014 @ 23:35:01 #119
171422 LadyBlack
paint it black
pi_137785620
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 maart 2014 23:09 schreef _Ophelia_ het volgende:

[..]

Geen idee wat betreft de bessen maar (diepvries)kersen doen het ook prima in een muffin.
Ey lurkert ;) O+

Thx! Maar nou blijf ik dus nieuwsgierig naar het bessenmysterie...
pi_137787034
Wolvet, is dat ook te verkrijgen via de apotheek? Dan haal ik dat ook gelijk voor als het beter gaat met zijn plekjes!
♥ J & S
pi_137790321
Tally sterkte! :*

Jullie gaan hard hier.
Is er ook iemand die mij kan toevoegen aan het fb groepje? :)

Gisteren leuke kraamvisite gehad. Wat knapt een mens daar van op. :D
Yesterday is history, tomorrow is a mystery.
pi_137790496
wolvet is in ieder geval te bestellen bij de apotheek. Als jouw apotheek nog zelf geneesmiddelen bereid zullen ze het wel op voorraad hebben, maar als alles kant en klaar wordt ingekocht zullen ze moeten bestellen.
Als je het speciaal laat bestellen zal je de hele pot af moeten nemen.. uit mijn hoofd is de kleinste pot een halve of hele kilo.

Mocht ze een aangebroken hebben staan die nog houdbaar is, kan je ook om een kleinere hoeveelheid vragen.

Straks weer een dag werken, maar zo erg is dat niet want schoonouders komen vanmiddag langs 8-)
pi_137790746
Purelan is toch ook wolvet?
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
  zondag 16 maart 2014 @ 08:20:30 #124
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_137791036
Klopt :).
Is alleen flink veel duurder dan een 'merkloze' variant, bijv. van de hekserij.
KuikenGuppy
pi_137791155
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 maart 2014 22:57 schreef L-E het volgende:
XM, weeg jij nog steeds af wat Noor eet, ook aan bijvoeding? Omdat je het hebt over 270 gram avondeten enzo.

Ik merk wel dat ik een jongetjesmama ben, ik snap echt niets van al die poppen :D

Piekie, ben je al toegevoegd?

Oh Tally, wat balen zeg, Pfeiffer! Ik ken dat ook als iets met een flinke nasleep. Heb je dat al vanaf je zwangerschap dan, omdat de leverwaardes toen ook niet goed waren?
Dat heb ik inderdaad al vanaf de zwangerschap. Alleen nu met die vitamine D tekort ben ik echt extreem moe. Ik ga nu al meer dan een week om 19:00 slapen samen met de kinderen. Mijn man maakt me dan nog even wakker zodat ik hem toch nog even zie/spreek en dan ga ik weer slapen. Nachten van 11 uur en dan 's morgens wakker worden met het gevoel alsof er een bus over je heen gereden is en je niet op kan staan.
pi_137791159
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 maart 2014 21:20 schreef Moppert het volgende:
Ik ben echt wolvet fan O+ werkt voor alles maar dan weer niet voor balzak velletjes -O-
Hihi, oja, dat weet ik dan weer niet inderdaad ;)

Ik heb wolvet gewoon ergens op internet besteld, van texelse schaapjes O+
pi_137791879
Tally :*. Pfeiffer zuigt, net als bij Mo is m'n energie nooit meer 't oude geworden. Rustig aan en succes met extra vit D!

Poppen... Die Spirit en LB postten vind ik ook leuk, maar hier voorlopig nog geen poppen. Ze is meer van de doekjes en ballen :D.

Verder ben ik aan 't puzzelen... Mss slaapt ze op haar eigen kamer wel beter. Of niet. Of is het te licht. Of, of, of... Ik wil eigenlijk wachten met overdoen tot de herfst, omdat de ochtendzon in haar kamer staat en ze nu al vroeger wakker wordt van het licht in de deuropening (wij slapen aan de avondzonkant). Maar ja, dan is ze alweer 1... Zou ze er dan geen drama van maken juist? Twijfel, twijfel.
pi_137792074
Cwen, for what it's worth: E. slaapt ook al een hele tijd op haar eigen kamer en haar rolgordijn is echt stukken minder verduisterend dan de bedoeling was (lees: nauwelijks). Is iig geen probleem met slaapjes overdag. 's Avonds als ze naar bed gaat is het donker (of zelfs dat nog niet altijd) en ook daar heeft ze geen last van. Als Ellie gevoelig is voor licht in haar kamer, probeer dan desnoods eerst met een donker laken oid voor het raam om het wat te verduisteren. Je kan het in elk geval proberen, dan pas weet je het :)
  zondag 16 maart 2014 @ 10:23:50 #129
423656 Moppert
omgwtfbbqroflwouters
pi_137792496
quote:
1s.gif Op zondag 16 maart 2014 08:20 schreef Burdie het volgende:
Klopt :).
Is alleen flink veel duurder dan een 'merkloze' variant, bijv. van de hekserij.
Dat heeft dan weer een goede reden namelijk gif residuen die er in kunnen zitten.
Bij purelan en lansinoh zit dat er zeker weten niet in.
En het hoeft niet in de merkloze te zitten maar je hebt de garantie niet altijd.
Nu bromt zij alle dagen
En bijt nog bovendien.
  zondag 16 maart 2014 @ 10:45:31 #130
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_137792875
Tally pfeiffer sucs :* vitamine d gebrek is vaak snel opgelost. Wat krijg je er voor?
Ik heb er een drankje voor een paar ml per week.
  zondag 16 maart 2014 @ 11:14:38 #131
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_137793430
Sterkte Tally, raar dat ze dat nu pas ontdekken.

Momo ook sterkte met de vermoedelijke reflux.

Noor boert, hikt en spuugt ook wel, maar ze heeft er verder geen last van voor zover ik merk.

LE, ja ik weeg alles nog steeds, maar hou geen schriftje meer bij.
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_137794390
tally beterschap let je op met sporten? want je milt is nu vergroot en dan schijnt sporten niet verstandig te zijn. Heb ik ook van horen zeggen hoor. Nu is moeder zijn natuurlijk ook topsport.

Ik weeg echt niks af qua groente en fruit. Ik heb een babycook en bijbehorende bakjes en een hele zooi avent bekers en dan schat ik altijd wat ik voldoende vind. Nu is het toch bijvoeding dus wat ze binnen krijgt is prima maar hoeft niet.
  zondag 16 maart 2014 @ 12:11:31 #133
378192 -mandy-
I am who I am
pi_137794601
D is bijna 11 maanden en ik doe het ook op het gevoel. De ene baby eet meer, de andere minder.

Gisteren heeft D voor het eerst fusilli gegeten, smaakte prima! Eerst even bestuderen wat hij vasthad, en daarna hap.
Macaroni en spaghetti had hij al vaker gehad, geprakt en wel, maar nu voor het eerst niet geprakt, ging er vlot in!

[ Bericht 27% gewijzigd door -mandy- op 16-03-2014 13:28:25 ]
  zondag 16 maart 2014 @ 13:37:50 #134
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_137797184
Ego post: T. heeft nu echt bewust gerold *O* En is niet meer te stoppen nu, gaat het hele kleed over :D
pi_137797321
*O* voor T! Wat knap :D
♥ J & S
  zondag 16 maart 2014 @ 13:45:03 #137
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_137797434
T. lekker rollen *O* Kan je het S. voordoen die vertikt het alweer 1,5 maand :')
  zondag 16 maart 2014 @ 13:52:46 #138
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_137797712
Filmpje, uiteraard :+

pi_137797889
Dat duimpje ook O+
♥ J & S
pi_137798204
Tally, da's mooi k*t. Wel fijn dat ze nu in ieder geval zeker weten wat er aan de hand is.

Go T *O* Hij rolt ook meteen bijna onder het kastje/de tafel _O- .

Wij hebben gisteren onze Bondolino gekregen (overgenomen van Poezebeest) *O* .
Moet alleen nog even een verbreder erbij kopen want vriend zijn beertender past er niet in. Ik pas 'm prima als ik een joggingbroek/rok aan heb maar in een spijkerbroek wordt mijn flobberbuikje omhoog en bij elkaar geduwd en krijg ik hem ook net niet ver genoeg dicht :@ . Nu nog even oefenen met N. als die er zin aan heeft.
It will set you free
  zondag 16 maart 2014 @ 14:35:29 #141
423656 Moppert
omgwtfbbqroflwouters
pi_137799488
Bondolino's zijn fijn :Y

Ik ben zoo verliefd op mijn baby O+
Nu bromt zij alle dagen
En bijt nog bovendien.
pi_137799495
Go t go. *O*
Het onder de tafel/bank/kast bevrijden is ook begonnen bij jullie.
Ik kan mij dat van Ean niet herinneren maar Sac moppert echt als ze weer eens vast ligt. Ze wil ook heel graag vooruit maar dat lukt niet en dan wordt ze heel boos.
  zondag 16 maart 2014 @ 14:36:19 #143
423656 Moppert
omgwtfbbqroflwouters
pi_137799521
quote:
0s.gif Op zondag 16 maart 2014 13:52 schreef GotC het volgende:
Filmpje, uiteraard :+

*O* *O*
Nu bromt zij alle dagen
En bijt nog bovendien.
  zondag 16 maart 2014 @ 15:09:39 #144
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_137800732
Sac ook al zo in beweging!

Zal S toch eens aansporen, die slaapt nogal graag op het moment
O+
pi_137800828
Kijk die T. gaan dan, te leuk!!
Moppert, wat een leuk snoetje!
pi_137800841
GotC O+ O+ Hij maakt ook al een beetje kruipaanstalten :o Wat een heerlijk droppie!

Moppert, ook heel logisch, kijk dat snoetje nou O+

FR :D Wat leuk dat je al echt dat persoonlijkheidje ziet doorschemeren! Ik verbaas me ook telkens als ik foto's van eerder terug kijk, hoe 'zichzelf' ze zich al was vanaf het prille begin!
  zondag 16 maart 2014 @ 15:14:31 #147
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_137800913
Moppert wat een cutie O+
pi_137801491
quote:
0s.gif Op zondag 16 maart 2014 15:09 schreef -Bubseltje- het volgende:
Sac ook al zo in beweging!

Zal S toch eens aansporen, die slaapt nogal graag op het moment
O+
Sac rolt al een poos van buik naar rug maar sinds 2 wk ook omgekeerd net ook op de film gezet. Plaats heb vanavond wel even als ik eraan denk.
  zondag 16 maart 2014 @ 17:08:58 #149
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_137804970
R.! O+ Hij is echt een jongetje om te zien, leuk!

Belle, die kruipbewegingen deed hij daarvoor dus idd :o Alleen zo sneu voor z'n hoofd, hij duwt die over de grond dan namelijk :+.

RFR, wat fijn die Bondolino! Ziet er ook altijd zo heerlijk uit O+
pi_137805172
quote:
0s.gif Op zondag 16 maart 2014 10:45 schreef -Bubseltje- het volgende:
Tally pfeiffer sucs :* vitamine d gebrek is vaak snel opgelost. Wat krijg je er voor?
Ik heb er een drankje voor een paar ml per week.
Ik heb er pilletjes voor gehad. Maar ik moet ze 6 weken slikken voor ik er wat van merk zei de dokter. Dus ik heb nog ff :+
pi_137811960

een rollend propje. Het duurde nu even voor ze rolde want in de tijd dat ik nieuwe batterijen in het fototoestel deed lag ze al omgedraaid.
  zondag 16 maart 2014 @ 20:06:35 #152
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_137812488
Sac! O+ Lekkere meid. Hoe lang is ze nu trouwens? Ze ziet er lang uit :)

T. is echt niet meer te stoppen :') Linksom, rechtsom, in de box, op speelgoed..

Speciaal voor moppert :P:
SPOILER
pi_137812731
Ik heb geen flauw idee hoelang ze is. Net wel gewogen 6.7 kilo.
Ean en Sac waren vanavond in bad en ik vind sac dan best wel behoorlijk spekkig, Het zal vast goed zijn maar ik heb al visioenen van een obesitas kind. Nu is mijn nichtje te dik terwijl die echt niks krijgt wat niet mag. een jaar bv heeft gehad en afgewogen hoeveelheden krijgt. Dus wat de reden is weten ze nog niet maar dat schiet dan wel door mijn hoofd.

Ook vind ik haar ontwikkeling veel anders dan die van ean en ergens geeft dat wel zorgen bij mij. Dat ean toch anders is dan anders zeg maar.

Nou ja genoeg gezeurd weer.

ah die T die heeft het helemaal door.
pi_137812852
Bashfulbunny O+ hebben wij ook O+

FR, wat doet ze dat schattig! Sowieso die superlieve babybeweginkjes O+
  zondag 16 maart 2014 @ 20:15:51 #155
423656 Moppert
omgwtfbbqroflwouters
pi_137813030
quote:
0s.gif Op zondag 16 maart 2014 20:06 schreef GotC het volgende:
Speciaal voor moppert :
:D _O-
Nu bromt zij alle dagen
En bijt nog bovendien.
pi_137814044
Hallo daar!

Tally that sucks! Maar blij dat het nu een naam heeft. Beterschap :*

Ach FR, kijk die Sac nou!

T O+ Wat goed!

Hier gewoon een jaar geleden dat ik een positieve test had O+ En dit schatje mag ik nu gewoon elke dag knuffelen O+
SPOILER
pi_137814238
Wát een leuke lach heeft -ie Mabawa!
pi_137814306
ah mabawa echt een mooi kindje ik zie duidelijk zijn Afrikaanse roots erin O+
pi_137817236
O+ Mmmmm M.!

Mijnes is meer dan zeven kilo bij 61 cm, f_r. En toch zit ze nog in het groene gebied op de groeicurve. Ík maak me geen enkele zorgen. Zo lekker spekkig stelt me ook wel weer gerust. Zo kan ze nog eens een verkoudheidje hebben, denk ik dan. ;)
pi_137817433
Hier ook een goeie spek hoor! Ze is nu 68cm en 8,7kg! Qua gewicht volgt ze de middellijn en qua lengte de onderlijn, elk kindje heeft weer z'n eigen verhoudingen!
pi_137817453
Ja is niet te missen he FR, hij lijkt ook aardig veel op zijn vader moet ik zeggen. Mijn mini-afrikaantje O+
pi_137817479
Ohh Mabawa O+ Schoonheid!
  zondag 16 maart 2014 @ 21:18:33 #163
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_137817707
Wat een ventje is het al Mabawa! En wat een heerlijke lach O+!

FR, hier een mannetje met lekkere spekkies, ruim 8kg en ongeveer 68 cm. :9
pi_137817890
FR ook al een roller in huis! Wat gaan jullie baby's goed :D

Mabawa wat een hunkie! Zijn lach is idd erg leuk! En een bijzondere dag O+

Spekkige M! Heerlijk idd!

Vanavond zijn we uit eten geweest met J! Wat was dat leuk zeg! Voelde echt fijn om met zijn 3tjes dit te kunnen doen. Het eindigde wel in een hormonale huilbui maar goed :') !
Morgen eerste bezoek aan het consultatiebureau, ben benieuwd naar hoe J gegroeid is O+ .
Oh! En J vandaag 3 weken oud *O*( -O- het gaat echt snel, de clichés zijn waar!)
♥ J & S
pi_137819888
Mabawa wat een leuk lachebekkie!

Klap, dat je dat al durft! Ik zou nog te bang zijn dat N. heel hard zou gaan huilen ofzo.

Onze dame kan volgens mij net als d'r moeder niet zo goed tegen weekend want ze was vandaag veel wakker en heel onrustig, ook veel last van krampjes.. Ik heb het ook niet zo op weekend omdat dat mijn routine in de war gooit :'), N. zal het wel van me hebben geërfd.
It will set you free
pi_137820970
Omg, ik heb een chuckiebaby >:) :D

SPOILER
pi_137821247
hihi! :D O+
pi_137821261
Belle _O-
Maar ook O+
♥ J & S
pi_137821561
quote:
1s.gif Op zondag 16 maart 2014 22:04 schreef klaprooss het volgende:
Belle _O-
Maar ook O+
Oja, laatst zagen we trouwens nog eens een verrassende horror: American Mary, wel een kijkje waard!
/offtopic
pi_137824706
Geweldige foto, belle! O+
  zondag 16 maart 2014 @ 23:19:46 #171
286844 Kimpossible
Van lurker tot poster.
pi_137826217
quote:
1s.gif Op zondag 16 maart 2014 22:04 schreef klaprooss het volgende:
Belle _O-
Maar ook O+
Dit!

En Mabawa wat heb je een mooie knul O+

En Fr. Een rollert *O*

Foto's bijlezen is makkelijker O-) het wordt vast snel echt beter, aanhaaktechnisch :+
pi_137827171
Nin, geweldig :D O+ en wat een gave vlaggenlijn!
  maandag 17 maart 2014 @ 00:51:20 #173
381212 Gulara
From the future
pi_137829438
Hoi.

Ik kom even dag zeggen, want ik heb -al eventjes- geen baby meer. Het is ook de hoogste tijd om hier te vertrekken, want Pi was al een tijdje niet echt baby-achtig meer.
Ik kom hier vast nog regelmatig plaatjes kijken, want jullie baby's zijn echt O+ O+ O+ O+ O+ O+

Doei! :W
pi_137830408
Doei Gulara en lieve-oortjes-Pi! O+ :W
pi_137830409
*O* voor de rollende T. en Sac.

Mabawa jouw kleintje is echt O+

En Nin! O+ Ik vind de foto's van Nin altijd zo lief!

Gulara, veel plezier in het dreumestopic en tot over 6 maanden.

Hier begint het rollen te komen, van buik naar rug heeft ze 2 dagen gedaan en toen was de lol er weer af. van rug naar buik is ze nu vol aan het oefenen.

Eergisteren en gister had ze de slappe lach! Dat is echt komisch, met van de lange uithalen tussendoor. _O-

Uk wordt wakker, ik ga haar maar uit bed sjorren en dan is het wachten tot mijn moeder hier is om op te passen.

[ Bericht 0% gewijzigd door Dhalia op 17-03-2014 07:15:51 (typfout ) ]
pi_137831252
Aaah de slappe lach! Super leuk! :D

Mijn baby slaapt al twee (!) dagen best wel een beetje goed! In den beginne clusterde ze van 22-00 u, maar dat deed ze al een tijdje niet meer. Ze sliep dan van 22:30u-00:30u en dan om de twee, twee-en-een-half uur..
Gisteravond wilde ze zelf (jaja) om negen uur slapen en toen heeft ze doorgetukt tot 2! uur! en daarna tot 7! uur! Heerlijk!

Ik hoop dat dit een nieuw trucje is en niet dat ze ziek is ofzo.. :@ :')

De herontdekking van de Avent tepelspeen, die ze eerst niet moest, zal er wel iets mee te maken hebben.. ;)
pi_137831688
Zooo, heerlijk Limone! Bij ons is het zoals wat jullie eerder hadden, ze slaapt vanaf 19:00 en drinkt dan om 23:00 - ca. 1:30 - ca. 4:00 - 6:00 - 8:30 opstaan. Lijkt me supertof als we ook zo'n ritme kunnen maken als jullie nieuwe! Totdat ze 4,5 maanden oud was hadden we trouwens ook zo'n achtig ritme, dan dronk ze om 23:00 en 4:00 en stonden we om 8/8:30 op. Wat kan dat dan toch nog een hoop schelen, wat voedingen minder 's nachts, qua hoeveelheid slaap die je nodig hebt om goed uit te rusten he!

Dhalia, wat schattig he, die echte lachen! Hier doet ze dat nu heel vaak, vooral om/met papa :D
pi_137832066
Aanhaaktechnisch ben ik een nieuw probleem tegen gekomen. iPhone stuk.... Zo wordt t nooit wat!

Zag weer mooie plaatjes! O+
Verder zeef...

Jaap doet t best lekker momenteel! Ben gestopt met abc dophilus, en durf t haast niet te zeggen krampen lijken veel minder. Ik geef m nu een fles meer op de klok dan op verzoek. Alleen de nacht doe ik op verzoek. Hij drinkt dan veel rustiger lijkt. Gisteren en vandaag keurig schema ook 7-11-15-19-00:30-7. Alleen rond de klok van 5 aantal keer er heen voor speen en windjes. Maar lang niet meer zo veel kramp of buikpijn als vorige week. Achteraf kijkend had sjaak dat ook. Rond de zes weken opeens heel veel spugen een dag, en daarna als een trein lopen.
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
pi_137832183
Omg die chuckiebaby :D O+

Ik zag ook veel andere lieve foto's O+!

Limone, wat HEERLIJK klinkt dat! Wij doen met je mee, hier heeft Sticker de afgelopen twee nachten wel 5,5 uur aan een stuk geslapen! Een wereldrecord, zo fijn O+ Oke, de rest van die nachten waren gewoon Loj-achtig, eigenlijk gaan de nachten hier al een tijdje niet zo denderend maar we kiezen ervoor daar niet te veel bij stil te staan, positiviteit ftw!

En vanmorgen kwam er zo'n gekke gedachte bij me op! Zomaar, vanuit het niets dacht ik, misschien moet ik eens stoppen met de borstvoeding. Ik weet niet zo goed waar dat vandaan kwam, het zal ook vanzelf wel weer weg trekken :P
  maandag 17 maart 2014 @ 09:53:53 #180
381212 Gulara
From the future
pi_137832256
quote:
1s.gif Op maandag 17 maart 2014 07:14 schreef Limone het volgende:
Doei Gulara en lieve-oortjes-Pi! O+ :W
Help me even, waarom heeft mijn kind lieve oren? O+
pi_137832348
quote:
1s.gif Op maandag 17 maart 2014 09:53 schreef Gulara het volgende:

[..]

Help me even, waarom heeft mijn kind lieve oren? O+
Jaaa! Die zag ik een keer op een foto. Met van die bovenkantjes die een beetje naar buiten flappen. O+
pi_137832392
quote:
0s.gif Op maandag 17 maart 2014 09:58 schreef Limone het volgende:

[..]

Jaaa! Die zag ik een keer op een foto. Met van die bovenkantjes die een beetje naar buiten flappen. O+
Ik had het ook gezien ja! Sticker heeft ze ook. Van die blije oortjes! O+
pi_137832415
Oh, en doei Gulara ;( :'(
pi_137832440
quote:

[..]

Gula, nu wordt je kind dus gewoon uitgescholden voor flapoor he!? :D
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
  maandag 17 maart 2014 @ 10:19:40 #185
381212 Gulara
From the future
pi_137832907
quote:

[..]

Lief! O+

En hij werd geboren met platte oren. Maar hij heeft ze zelf geflapt. O+
pi_137835398
Dhalia, wat lief! O+

Limone, heerlijk, zo'n ritme! Zou ik ook fijn vinden :Y

Sac O+ en rollende T O+

Spekkies? 6 maanden en 8,5 kilo is wel spekkies... I O+ spekkies!
Om overgewicht maak ik me geen zorgen - spekkig is normaal voor baby's!

En ik wist niet dat het kon met een baby die 10 x per dag drinkt, maar ik ben weer ongesteld geworden. Bummer -O-. Nou moeten we echt gaan oppassen, want ik wil echt niet nog een baby :(.
pi_137835588
quote:
1s.gif Op maandag 17 maart 2014 11:41 schreef Cwen het volgende:
Dhalia, wat lief! O+

Sac O+ en rollende T O+

En ik wist niet dat het kon met een baby die 10 x per dag drinkt, maar ik ben weer ongesteld geworden. Bummer -O-. Nou moeten we echt gaan oppassen, want ik wil echt niet nog een baby :(.
Oei, dat is balen :(
pi_137836102
quote:
Dhalia, wat lief! O+

Sac O+ en rollende T O+

Dan moest je dus twee weken geleden al beginnen met oppassen he ;)

En spekkig is goeeeeeed!
  maandag 17 maart 2014 @ 12:08:05 #189
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_137836373
quote:
En ik wist niet dat het kon met een baby die 10 x per dag drinkt, maar ik ben weer ongesteld geworden. Bummer . Nou moeten we echt gaan oppassen, want ik wil echt niet nog een baby .
Hier met 2 baby's na 6 weken weer....
En wat Olf, zegt, hopelijk heb je 2 weken geleden ook opgepast ;)

Of je doet een Kyaraatje, na 5,5 maand weer zwanger en dan gewoon 2 tegelijk :P
pi_137836490
quote:
2s.gif Op maandag 17 maart 2014 12:08 schreef Kyara het volgende:

[..]

En wat Olf, zegt, hopelijk heb je 2 weken geleden ook opgepast ;)

Irrelevant, want nu ongesteld :+ of heb ik nu niet opgelet bij bio!
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
  maandag 17 maart 2014 @ 12:13:29 #191
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_137836592
Limone, fijn ritme zo te horen O+

Cwen ongesteld.. -O- Nooit leuk.

Gulara :W Alles goed met jullie?

Schaterlachen is zoooo leuk Dhalia! *smelt*

Mo, gaat ook stuk lekkerder dus! Grappig dat Sjaak hetzelfde had.
  maandag 17 maart 2014 @ 12:15:05 #192
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_137836658
quote:
1s.gif Op maandag 17 maart 2014 12:10 schreef DJMomo het volgende:

[..]

Irrelevant, want nu ongesteld :+ of heb ik nu niet opgelet bij bio!
innestelingbloeding? :9
  maandag 17 maart 2014 @ 12:16:27 #193
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_137836723
Dames ik ga weer ff niet zo goed. Noor heeft een beetje blauwgrijzig oogwit en gegoogled en nu ben ik weer van de kaart. Meer baby's die dit hebben? Ik hoop het...
pi_137836761
quote:
2s.gif Op maandag 17 maart 2014 12:15 schreef Kyara het volgende:

[..]

_O-
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
pi_137836906
quote:
0s.gif Op maandag 17 maart 2014 09:23 schreef bellelena het volgende:
Zooo, heerlijk Limone! Bij ons is het zoals wat jullie eerder hadden, ze slaapt vanaf 19:00 en drinkt dan om 23:00 - ca. 1:30 - ca. 4:00 - 6:00 - 8:30 opstaan. Lijkt me supertof als we ook zo'n ritme kunnen maken als jullie nieuwe! Totdat ze 4,5 maanden oud was hadden we trouwens ook zo'n achtig ritme, dan dronk ze om 23:00 en 4:00 en stonden we om 8/8:30 op. Wat kan dat dan toch nog een hoop schelen, wat voedingen minder 's nachts, qua hoeveelheid slaap die je nodig hebt om goed uit te rusten he!

Dhalia, wat schattig he, die echte lachen! Hier doet ze dat nu heel vaak, vooral om/met papa :D
Ja, ik hou jullie verhaal wel in mijn achterhoofd, maar elke nacht is er één! *O* Het scheelt behoorlijk. Ik dacht dat ik nog steeds lekker ging op die hormonen, maar nu ik ook heb doorgeslapen denk ik dat het wel meevalt met die hormonen... ;) mijn haar valt ook Heel Erg uit nu, dat bevestigt dat wel.

Oi L-E je borstvoeding idee! Maar ook dit is een hele natuurlijke beslissing!

quote:
1s.gif Op maandag 17 maart 2014 10:19 schreef Gulara het volgende:

[..]

Lief! O+

En hij werd geboren met platte oren. Maar hij heeft ze zelf geflapt. O+
Wat een hipsterbabydreumes!
pi_137836931
Ow XM -O- :* Ik zal zo eens kijken.
pi_137837048
quote:
1s.gif Op maandag 17 maart 2014 12:16 schreef XcUZ_Me het volgende:
Dames ik ga weer ff niet zo goed. Noor heeft een beetje blauwgrijzig oogwit en gegoogled en nu ben ik weer van de kaart. Meer baby's die dit hebben? Ik hoop het...
Sorry geen idee. Kus voor je onzekerheid!
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
pi_137837063
XM ik las ergens dat zolang er kleur in het oogwit zit de kleur van de ogen kunnen veranderen, sommige baby's hebben dit wel tot hun 2e!

komt dus vaker voor bij baby's, betekend niks ernstigs ;)
pi_137837124
Interessant bla!
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
pi_137837151
ja he, straks thuis eens checken of floor dat ook heeft :)
  maandag 17 maart 2014 @ 12:56:43 #201
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_137838316
quote:
0s.gif Op maandag 17 maart 2014 12:25 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
XM ik las ergens dat zolang er kleur in het oogwit zit de kleur van de ogen kunnen veranderen, sommige baby's hebben dit wel tot hun 2e!

komt dus vaker voor bij baby's, betekend niks ernstigs ;)
Ik wil geen partypooper zijn, of XM onnodig ongerust maken (dat is wel het laatste dat ik wil!), maar ik zou dit niet zo stellig zeggen geloof ik. Er zijn ook andere redenen waardoor een oogwit een afwijkende kleur kan hebben. XM, anders bel je de huisarts(assistente) even om te overleggen? Dat haalt meer onzekerheid weg denk ik dan wat gegoogle van ons ;). Ik herken het niet iig van E.lin.

:)
pi_137838400
nja ik bedoelde ook meer "betekend niet perse iets ernstigs"
pi_137838598
Jaap slaapt al bijna hele dag haha
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
  maandag 17 maart 2014 @ 13:25:44 #204
423656 Moppert
omgwtfbbqroflwouters
pi_137839678
Heerlijk O+ ik heb een baby die niet aan slapen doet.
Nu net een halfuurtje echt in slaap sinds vanmorgen 9 uur en hij ligt op mijn arm dus kan ook niets doen. -O-
Nu bromt zij alle dagen
En bijt nog bovendien.
pi_137840002
Spekkig is uiteraard goed. Maar toch vind ik het wel een tikje jammer dat er nooit iemand zegt dat tengere kindjes ook leuk zijn. :@ :') :@

XM, ik herken het niet. Huisarts even bellen zou ik ook doen idd, laat je maar gerust stellen :)

Moppert, ook niet in de doek?
pi_137840056
Hoe blauwgrijzig is het XM? Is het echt opvallend? Dan is het helemaal niet raar om ernaar te laten kijken. Als jij de enige bent die het ziet is het een ander verhaal (en ja, dat heb ik ook wel eens, dat ik de enige ben die iets ziet :+ )

Over rare dingen gesproken. F zijn eerste tand komt door, maar het is echt best wel heftig! Hij had ook net spaghetti gegeten dus zijn wangen zitten nog een beetje onder de saus :9 maar voor een nieuwe F op de wall of shame, kijk in de spoiler. Oja, het is niet bloederig ofzo (op een klein sneetje na, van boven naar beneden, herkent iemand dat? :@ ) maar het ziet er ook niet smakelijk uit. Gij bent gewaarschuwd.

SPOILER
En dan krijgt ie zo ook nog inentingen, sneu! Hij heeft nu nog een opperbest humeur ^O^ Hopelijk valt het dus mee straks.

L-E Tengere kindjes zijn ook vaak mooi toch? Vind ik wel hoor. Spekkig ziet er gewoon koddig uit maar slanke kinderen vind ik zo mooi als ze bewegen. Sowieso, hoe kinderen bewegen, zo soepel en tegelijk onhandig O+
pi_137840295
Zo dan! Die tanden! Herken t niet van sjaak, daar kwamen opeens witte puntjes uit zijn kaak.
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
pi_137840296
Wow Suiker, wat een joekels! Bijzonder dat hij nog vrolijk is, het ziet er echt heftig uit!
pi_137840453
quote:
0s.gif Op maandag 17 maart 2014 13:25 schreef Moppert het volgende:
Heerlijk O+ ik heb een baby die niet aan slapen doet.
Nu net een halfuurtje echt in slaap sinds vanmorgen 9 uur en hij ligt op mijn arm dus kan ook niets doen. -O-
Oh Jaap ook al de hele dag op me. Boeien! Vandaag geniet ik er lekker van. Huishouden komt over een paar maanden wel weer :+
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
pi_137840541
Auw dat ziet er heel pijnlijk uit! Spagettibekkie O+

:W Gulara! Is Pi al een dreumes? :o

Hier net naar het cb geweest, prikje zit er weer in. Maar blugh -O- Weer niet goed gegroeid. Om te janken!
  maandag 17 maart 2014 @ 13:47:07 #211
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_137840667
Niet goed gegroeid Mabawa? Hoe staat het op de curve van bv? :*

Suiker, wat een giga hobbels in z'n mond :o Arme F.!
  maandag 17 maart 2014 @ 13:48:54 #212
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_137840724
Xm S. heeft dat ook. Maar als het nu ineens is of het voelt niet goed kan je het altijd navragen.

F. dat ziet er flink pijnlijk uit :o

S. is ook niet echt spekkig alleen een beetje bolle toet en dikke bovenbenen. Je doet er op deze leeftijd weinig aan.

Ze begint nu echt te mieren met de fles alles is nu leuker dan drinken lijkt het :')
pi_137840852
Mabawa, hoe ziet het er uit in de curve? Zolang je baby het verder goed doet, zou ik me geen zorgen maken. Maar ik weet dat dat een tikje flauw is, want een baby moet groeien en het liefst goed ook, het steekt wel een beetje als dat niet het geval is he? :*

Ik wil iets weten over pap. Ik zou Sticker wel iets willen geven 's avonds maar in de supermarkt zat overal suiker in. Wat kan ik dan doen, van bv pap maken? En hoe?
pi_137840947
Jeumig Suikert, wat een bonkers krijgt die jongen!! Ik vond Isa's voortanden al enorm, maar die bobbels zijn echt groot! Arme F... hopelijk komen ze nu snel door. Dentinox ftw *O* En oranje kinderen ook ftw *O*

Mabawa, wat rot dat je kereltje niet goed groeit... Had het cb er echt commentaar op, of voel jij je er vooral rot onder?
Sarcasme. Herken het.
pi_137841036
Op de who-curve buigt het ook iets af. Aan de ene kant maak ik me totaal geen zorgen omdat hij zich zo goed ontwikkelt, zo vrolijk is en goed poept en plast. Hij is enorm sterk en daar was ze weer verbaasd over. Maar zoals LE zegt steekt het toch ergens. Ik word er in ieder geval heel verdrietig van en heb net bij de arts flink zitten janken. Overigens is die cb-arts echt de beste en heeft ze me 10 veren in mn reet gestopt en had ze het over oplossingen en niet over alternatieven, er werkt een lk bij ons cb dus die ga ik zo maar bellen.

Arts zei dus dat het momenteel niet heel erg is. Combinatie van ik weer aan het werk en 3-4 maanden waar groei wel vaker iets minder hard is. Ik kan ivm niet naar weeguurtje dus hebben we over 3 weken weer een afspraak.
pi_137841045
quote:
0s.gif Op maandag 17 maart 2014 13:52 schreef L-E het volgende:
Mabawa, hoe ziet het er uit in de curve? Zolang je baby het verder goed doet, zou ik me geen zorgen maken. Maar ik weet dat dat een tikje flauw is, want een baby moet groeien en het liefst goed ook, het steekt wel een beetje als dat niet het geval is he? :*

Ik wil iets weten over pap. Ik zou Sticker wel iets willen geven 's avonds maar in de supermarkt zat overal suiker in. Wat kan ik dan doen, van bv pap maken? En hoe?
Heb je al eens bij die biologische pappen gekeken? Biobim. Verkopen ze hier in de natuurwinkel (naast de maisboogjes :+). Volgens de website hebben ze geen suiker toegevoegd (en geen vlees, voor de vegetariers onder ons :D :P )

http://www.biobim-shop.com/shop/Biobim-BabyPlus-p-9.html
Sarcasme. Herken het.
pi_137841250
Ah, thanks Spirit. Ik ben idd op zoek naar pap zonder vlees! :+
pi_137841251
Lengte is trouwens wel prima. Mijn lange dunne O+
SPOILER
  maandag 17 maart 2014 @ 14:08:22 #219
344364 ProjSkippy
Meestal ongevaarlijk.
pi_137841471
Zo, ik haak ook weer aan na een klote weekend. Zaterdag eerst naast de weekendkaarten voor Pinkpop gegrepen. We gaan ieder jaar, echt ons uitje en traditie. We gaan heen voor Pinkpop en de sfeer, de line-up maakt ons niet zo veel uit. Oké, dit jaar wilde ik extra graag voor Bastille, dat wel.

Maar goed, daar was ik eerst (hormonaal) kapot van. Iemand weekendkaarten over?

Zondag belden mijn ouders dat ze de kat (die er is sinds m'n 7e en echt zo'n fijne goedzak is) moeten laten inslapen. Het ging niet meer. Ze zouden dat maandag laten doen. Ik wilde hem natuurlijk nog wel even zien. Thuis nog even rustig aan gedaan want ik wilde ook nog wel even wat tijd met Kix hebben. Vlak voor ik wilde vertrekken belde mijn moeder dat de dierenarts nu al onderweg was, want de kat ging zó hard achteruit dat tot maandag wachten geen optie meer was. Ik was dus gewoon te laat. :'(

Dus.. Hoe was jullie weekend?

--

Tally, beterschap!

--

T *O*.

--

Sac *O*.

--

KP uit eten *O*.

Hormonale jankbui! *O*

--

Mabawa, wat ruk. En nu?

Edit: ah, ik zie het al. Snap dat het steekt. :* Maar wel hartjes voor je lange dunne waar ik foto's van voorbij zag komen!
pi_137841966
L-E :o opeens het idee dat je misschien wilt stoppen met borstvoeding! Wat Limone zegt, ook dat is een hele natuurlijke beslissing :* En tengere kindjes vind ik inderdaad ook erg mooi, net als LB d'r elfje, die heeft echt iets ranks en sierlijks!

En dat brengt me in mijn gedachten meteen weer bij m'n schoonmoeder in combi met baby's looks }:| , mijn schoonmoeder is namelijk echt zo'n gedrongen kaboutertje :')
pi_137842009
Proj :* om de kat, wat ontzettend jammer dat net een uurtje langer wachten tot je er was zelfs geen optie meer was...
pi_137842199
Mabawa, dat is nog steeds een stijgende lijn hoor! Niet hard omhoog idd, maar soit. Hoop dat je iets aan de lk hebt.

belle, gek he, zo ineens? Wat ook speelt: ik blijf maar afvallen nu ik bv geef. Ik zit nu 8 (!!) kilo onder mijn normale gewicht, en ik ben van mezelf al tenger. Is echt niet leuk meer, ik kan er niet tegenop eten. Dat maakt ook dat ik niet lekker in mijn lichaam zit, en als je in therapie zit vanwege o.a. het falen van je lichaam wordt dat best een ding :') Met man besproken, en zomaar stoppen is geen optie maar we gaan wel kijken of we ander eten een prominentere rol kunnen geven, zonder dat we Sticker daarin van alles opdringen. Maar ik heb echt al een maand of 2 of 3 dat ik niet echt meer geniet van borstvoeding geven. Het is dat hij het zo fijn vindt. :)

Skip :* Hoe is t met je spuitende tepels?
pi_137842359
De verjaardagsuitnodigingen zijn (bijna) klaar!
Alleen nog uitprinten en opsturen, of sommige zullen we emailen denk ik. Het is een twee luikje geworden:

SPOILER
L-E, dat klinkt best wel heftig, ik kan me goed voorstellen dat het lichamelijk voor jou op een gegeven moment echt niet meer prettig is zo. Maar ook dat je kleine Sticker er dan nog zo van geniet... :*
pi_137842451
Ah ruk van poesbeest skip... (Hier in dec poesbeest in laten slapen, ze gaan dan idd heul hard opeens. :{ )
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
pi_137842452
Noh! O+ Alleen al vanwege die uitnodiging ben ik in staat om ons WeVierenHetNiet-plan van tafel te vegen, kijkdan! O+
pi_137842458
Oh ik bedenk me nu dat ik nog niets heb gedaan met verlanglijstje/cadeautips, even denken wat daarvoor nog handig is :)
pi_137842462
Jeetje LE, je hoort eigenlijk altijd dat overgewicht zo vervelend is, maar ondergewicht lijkt me ook niet echt grappig zo. Goed idee om Sticker wat stevigere kost voor te zetten :)
Sarcasme. Herken het.
pi_137842497
Bell O+
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
pi_137842535
belle, op de bovenste foto zie ik jou in Nin!
pi_137842549
Mijn baby lag net op zijn buik in de box.

EN NU ZIT HIJ! :o
pi_137842567
quote:
0s.gif Op maandag 17 maart 2014 14:34 schreef L-E het volgende:

STICKERRRR *O* *O*
Sarcasme. Herken het.
  maandag 17 maart 2014 @ 14:34:56 #232
344364 ProjSkippy
Meestal ongevaarlijk.
pi_137842577
quote:
0s.gif Op maandag 17 maart 2014 14:21 schreef bellelena het volgende:
Proj :* om de kat, wat ontzettend jammer dat net een uurtje langer wachten tot je er was zelfs geen optie meer was...
Jup.. Het ging echt niet meer, het ging van 'sneu, maar nog wel eventjes vol te houden' naar 'onmenselijk'. En dan is 1,5 uur verderop wonen echt te ver. ;(

--

LE! O+ Mijn spuiters hebben gisteren heel enthousiast gewerkt, maar sinds vannacht valt het toch weer tegen. Maar we gaan gewoon gezellig door, niet goedkomen.

Jammer voor Sticker dat jij moet stoppen, maar voor jezelf vast beter, helemaal als je er achter staat.

En zitten! Jeuj!

--

Mooie kaart Belle!
  maandag 17 maart 2014 @ 14:35:43 #233
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_137842615
Belle! Wat is de uitnodiging mooi geworden! O+ en Nin krijgt krullies O+

Mabawa, fijn dat je een meedenkende arts hebt. M. groeit misschien niet zo hard, maar hij groeit wel, is een heerlijk vrolijk ventje om te zien.. O+ :*

L-E, wijs besluit wb bv :). Gewoon kijken naar hoe het natuurlijk gaat verlopen. En 8 kg onder je startgewicht :o

Skips, ;( van de kat.. Geen afscheid kunnen nemen -O-

Hier een gefrustreerd, zielig mannetje. Wil zo veel, maar het lukt niet. Wilde proberen 'm op m'n rug te dragen..maar lukte niet. Dus dan maar op de bank zitten met een slapend jongetje.
pi_137842737
Skip :'( Dat is echt heel erg naar!
  maandag 17 maart 2014 @ 14:39:50 #236
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_137842776
L-E! *O*!! Wat tofff!
pi_137843118
Voor de duidelijkheid: ik heb niet besloten 'te stoppen' hoor. Daar zijn we nog niet aan toe, we gaan gewoon de focus verleggen en hopen dat het zichzelf regelt als het ware.
pi_137843134
Wat een mooie uitnodiging, bellelena!
  maandag 17 maart 2014 @ 14:47:28 #239
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_137843177
Proj, wat sneu ;(. En klote van de kaarten. Hoop dat je ze nog kan vinden!

Suiker, wat een knoepers :o. Dat moet wel zeer doen ja..

LE, goooo sticker! *O*

SPOILER
De oogjes. Ik kan niet meer beoordelen of het nou tussen m'n oren zit of niet.

Kaart van Nin gemist! Mooi! O+
pi_137843289
Ik zie vooral een heel heldere blik. O+ . En hooguit een lichte waas van blauwgrijs, maar dan moet ik goed kijken.
pi_137843398
XM, ik zie oprecht niets geks :)
  maandag 17 maart 2014 @ 15:06:54 #242
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_137844102
Skip :'( :*

Sticker zit *O*

Mabawa vervelend is dat :*

Xm lijkt me erg meevallen bij S is het erger als ik zo de foto zie

T niet lekker in zijn vel -O-

Belle mooie uitnodiging O+
pi_137844137
Ik ook niet. Jaaps ogen zijn net zo
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
  maandag 17 maart 2014 @ 15:12:24 #244
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_137844311
L-E :* de focus verleggen kan misschien geen kwaad. Zo heb ik dat ook gedaan, maar dat was vooral om ze wat minder afhankelijk te maken van mijn melk mocht ik weer gaan werken ( :') ) aangezien ik niet kan kolven wat zij drinken. Maar blijft lastig he :*

Ach Skippy, wat naar! Sterkte :*

Belle, wat een mooie uitnodiging. Leuk zo in de stijl van het geboortekaartje O+

XM, ik zie ook niks raar. Zo zien de oogjes er hier ook uit.

Mabawa, ik begrijp je wel hoor, het steekt toch een beetje.

En boks voor de slanke tengere kindjes!
  maandag 17 maart 2014 @ 15:18:21 #245
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_137844539
Nou zit m'n moeder van ja ik had het wel gezien, maar niks gezegd.. Fijn :{

Heb toch afspraak gemaakt. Ook voor m'n litteken.

Nog ff 1 niet verkleinde foto, dan houd ik op.. Sorry hoor maar vandaag is echt ff driewerf kút gewoon :'(
Had m'n behandelaar gemaild van.. Het gaat ff echt niet lekker. Krijg ik echt een nietszeggend mailtje terug. Enige tip: niet op google kijken. Ja, bedankt -O-.

SPOILER
  maandag 17 maart 2014 @ 15:22:06 #246
423656 Moppert
omgwtfbbqroflwouters
pi_137844702
Heeft R. ook en volgens de arts heel normaal.
Maar kan ook wel iets zijn maar is vaak niets.
Nu bromt zij alle dagen
En bijt nog bovendien.
pi_137844760
XM, adem in, adem uit ;) Ze ziet er prima uit, je gaat binnenkort langs de dokter en in de tussentijd zal er echt niks geks gebeuren. For what it's worth, ik vind Noor echt prachtige ogen hebben O+
Sarcasme. Herken het.
pi_137844896
XM, ik zie ook niks raars. Mooie ogen heeft ze!

Belle, toffe uitnodiging!

Skips, jammer dat je geen afscheid meer kon nemen. Altijd vervelend om beestjes te moeten laten gaan :'( .

Madame hier wil per se Niet. Slapen (maar wel veel huilen als ik haar wegleg). Zo maar eens een ronde in de wandelwagen om d'r in slaap te wiegen.
It will set you free
  maandag 17 maart 2014 @ 15:28:50 #249
423656 Moppert
omgwtfbbqroflwouters
pi_137844960
LE, sterkte en knuffels. Geen tips verder mar wilde je post ook niet voorbij laten gaan door niets te zeggen :*
Nu bromt zij alle dagen
En bijt nog bovendien.
  maandag 17 maart 2014 @ 15:30:56 #250
423656 Moppert
omgwtfbbqroflwouters
pi_137845022
quote:
0s.gif Op maandag 17 maart 2014 14:29 schreef bellelena het volgende:
De verjaardagsuitnodigingen zijn (bijna) klaar!

O+ O+ O+ mooi!
Nu bromt zij alle dagen
En bijt nog bovendien.
  maandag 17 maart 2014 @ 15:35:15 #251
423656 Moppert
omgwtfbbqroflwouters
pi_137845174
quote:
1s.gif Op maandag 17 maart 2014 13:42 schreef DJMomo het volgende:

[..]

Oh Jaap ook al de hele dag op me. Boeien! Vandaag geniet ik er lekker van. Huishouden komt over een paar maanden wel weer :+
Ik vind het voor vandaag wel even boeien ;)
Hij ligt echt 24/7 op mij en slaapt ook altijd bij mij maar moet voor donderdag iets af hebben en dat lukt zo niet. -O-
Nu bromt zij alle dagen
En bijt nog bovendien.
pi_137845380
quote:
1s.gif Op maandag 17 maart 2014 15:18 schreef XcUZ_Me het volgende:
Enige tip: niet op google kijken. Ja, bedankt -O-.

En toch is het wel waar. Ik geef mezelf ook regelmatig een verbod.
Alle tips lijken voor de hand te liggen, zoals: zoek afleiding, ga naar buiten de frisse lucht in, zet op een rij wat allemaal goed gaat, laat je moeder in haar sop gaarkoken, etc. etc. :) . Sterkte ermee.
pi_137845817
quote:
2s.gif Op maandag 17 maart 2014 12:15 schreef Kyara het volgende:

[..]

Nou jongens :o... _O-. Maar nee, daar geloof ik niets van dus.

XM, hier is Ellie's oogwit nu wit, maar het is wel blauwig geweest. Weet nog dat ik 't ook gek vond, namelijk. Ik zou er niet meteen iets achter zoeken - tenzij het ineens flink verandert, natuurlijk.
Edit: zie nu pas de foto. Is hier ook idd, schijnt te maken te hebben met de nog altijd veranderende pigmentering van de iris. Maar zeker ff gaan - en met name voor je litteken!!
En een :* voor de kutdag. Even aankaarten bij de behandelaar als je er bent, hoor!

LE, kan me voorstellen dat het erin hakt, ja. Ik val ook nog steeds af, maar gelukkig wel langzaam en ik was niet heel slank, dus ik kan het nog hebben. Toch snap ik je wel :*. Anders aanbieden is wrs een goed idee, ja. En biobim, inderdaad! Hebben evt ook speltpap enzo!

Mabawa :*. Hij groeit nog wel, lijkt een beetje eigen lijn. Zeiden ze er nog wat van?

Skip :*. Dat is echt klote :(, je kat... Pinkpop kun je wellicht nog wel vinden.

Wij gaan dit jaar weer naar Elfia, voorheen Elf Fantasy Fair. Ellie gaat als draakje O+, ik heb er nu al zin in!

Belle, wat een toffe uitnodiging O+.

Suiker, ouch! Hoe gingen de prikjes?

[ Bericht 13% gewijzigd door Cwen op 17-03-2014 16:01:25 ]
pi_137845945
Ik heb even een gekke vraag. Ik was een beetje op internet aan het speuren over vermoeidheid enzo en kwam toen op deze website: http://www.gezondheidsnet(...)ermoeidheidssyndroom

Nou vraag ik me af, voor hoeveel mensen hier is dit een feest van herkenning? Is it just me? Dan ga ik namelijk eens een afspraak maken bij de huisarts denk ik :@
Sarcasme. Herken het.
pi_137846045
quote:
0s.gif Op maandag 17 maart 2014 15:55 schreef Spirit82 het volgende:
Ik heb even een gekke vraag. Ik was een beetje op internet aan het speuren over vermoeidheid enzo en kwam toen op deze website: http://www.gezondheidsnet(...)ermoeidheidssyndroom

Nou vraag ik me af, voor hoeveel mensen hier is dit een feest van herkenning? Is it just me? Dan ga ik namelijk eens een afspraak maken bij de huisarts denk ik :@
Check, check, dubbelcheck... Maar dat was wel te verwachten, toch? Ik zou zeker een afspraak maken, maar denk erom: cvs is 'vaag' en veel ha's doen er een beetje moeilijk over. Dat je daar op voorbereid bent :).
  maandag 17 maart 2014 @ 15:59:14 #256
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_137846103
Dank voor de reacties.. Over 20 minuutjes al afspraak gelukkig.

Spirit, kan ik je helaas niet over adviseren. Hier ook altijd vermoeid, maar dat komt door de EDS.
Maar aankaarten bij de huisarts lijkt me niet onverstandig als het zo herkenbaar is!
pi_137846109
Volgens mijn vriend heeft F ook blauw oogwit XM, maar we maken ons geen zorgen. Als ze twijfelden was je echt meteen uitgenodigd door de HA :* Edit: oh je hebt al een afspraak! Dan kunnen ze je hopelijk geruststellen.

Moppert ik kan me je gevoel helemaal voorstellen, plakbaby's zijn niet altíjd leuk..

belle, wat een superuitnodiging! Ik vind die met de ballon voor het gezicht eigenlijk het leukst :D

Skip gecondoleerd met de poes.. en ik hoop dat je nog PP kaartjes vindt!

Spirit, ik herken mezelf een paar maanden geleden. Maar toen werd F steeds zelfstandiger en ik ging meer met vriendinnen afspreken. En hoewel ik nu continu het gevoel heb dat ik op het een of andere vlak tekort schiet ben ik niet meer zo achterlijk moe. Ga wel nog steeds drie uur vroeger naar bed dan voordat F er was. Als je er last van hebt dat je echt heel vaak moe bent zou ik sowieso aan de bel trekken. :* En dan niet naar een cvs hinten maar gewoon open staan voor alle mogelijke oplossingen.

Bij het CB ging het goed. Een gil per prik en dat was het!
De arts vond F's tandvlees heel normaal :) nouja, ze zag dat er wat aan kwam natuurlijk ;)

Ohja en F blijkt ook een slankie O+ Dus Mabawa en L-E, slankieboks! *O*

Stats (of zijn de liefhebbers al naar het dreumesentopic?)

SPOILER

[ Bericht 3% gewijzigd door Suikertante op 17-03-2014 19:55:26 ]
pi_137846233
Suiker, mooie stats en wat issie leuk O+
  maandag 17 maart 2014 @ 16:04:37 #259
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_137846305
quote:
0s.gif Op maandag 17 maart 2014 15:55 schreef Spirit82 het volgende:

Ik herken het best wel :Y. Als je het nie vertrouwd kan je altijd oven naar de ha natuurlijk.

Heb nu ook bloedarmoede erbij goede combi.
  maandag 17 maart 2014 @ 16:05:31 #260
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_137846352
Wat vervelend, een foto van F.! *; O+ Dat soort ongelukjes zie ik graag! Mooie stats trouwens, slanke den!
pi_137846354
Naja, ik vroeg me dus af waar de grens ligt van "het hoort erbij" en "dit is niet goed". Ik vertel mezelf al heel lang dat het er gewoon bij hoort, bij kinderen krijgen. Maar ik weet dus niet wat normaal is en wat niet normaal is dus. Als iedereen hier zegt "ooohhh ja dat heb ik ook", dan lijkt het me redleijk normaal voor nieuwe ouders.

F O+ Hey niet alle liefhebbers zijn weg hoor, en nieuwe komen er steeds bij dus opscheppen mag best O+
Sarcasme. Herken het.
  maandag 17 maart 2014 @ 16:08:32 #262
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_137846451
En anders lurkt de oude garde heus nog wel mee ;)

Mooie stats hoor! En wat kan jouw cb goed opmeten :o Strak op zijn lijn. En die foto O+ Hij wordt groot! Echt al bijna een dreumes O+
pi_137846510
XM als ik N.oor haar ogen bekijk zie ik niks raars, wel zie ik 2 prachtige ogen O+ waarvan ik vermoed dat de kleur nog gaat veranderen.

Suiker, ik hoor hier helemaal (nog) niet maar ik vind F. zo'n leuk kereltje.
S. 2014
J. 2016
  maandag 17 maart 2014 @ 16:12:02 #264
231121 Sylver_
Gooi mielies!
pi_137846560
XM, ben benieuwd wat de huisarts zegt. Het ziet er net zo uit als bij Nora :Y

Owh, die foto van F! O+ En wij hebben net zo'n trap :P
pi_137846854
Sylver :D Mooie trap he? Kunnen ze goed op klimmen ook }:|

Spirit als je twijfelt over de grens kun je die vraag toch aan de HA stellen? Want volgens mij hoop je toch dat je er zelf iets aan kunt doen, maar weet je niet wat. Misschien weet de HA dat wel!

HELP ja Kyara hij wordt echt bijna dreumes! Nog maar 29 dagen :o
Ik vind het eigenlijk alleen maar leuk O+ Maar het is wel een gek idee dat als hij nooit een broertje of zusje krijgt, dat ik dan bijna nooit meer een baby zal hebben.
pi_137847170
quote:
1s.gif Op maandag 17 maart 2014 15:35 schreef Moppert het volgende:

[..]

Ik vind het voor vandaag wel even boeien ;)
Hij ligt echt 24/7 op mij en slaapt ook altijd bij mij maar moet voor donderdag iets af hebben en dat lukt zo niet. -O-
Ja dan is het lastig (((knuf))).

Suiker wat een snoepje!
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
pi_137847829
Oh, xM, nog even rectificatie: Ellie's oogwit is nog steeds blauwig! Zelfs m'n man ziet het, en dat wil toch wat zeggen ;).
Noor heeft trouwens prachtige ogen O+.
pi_137848931
Oeh suiker dat ziet er niet fijn uit! Gelukkig gingen zijn prikjes goed! En die foto O+

Belle O+ heel erg leuk!

Mabawa vervelend dat je er verdrietig om bent :*! Maar hij groeit, het lijntje stijgt!

Skip :* wat verdrietig van de poes!! En balen dat je niet naar pinkpop kan!

LE *O* zittende baby! Wat goed

GotC :* voor T en voor jou ;)

Cwen ongesteld, blegh!

XM, niet echt verstand van oogwit maar die ogen O+

Vervelend Moppert, soms kan je het idd wel hebben een plakbaby. :* hopelijk ontplakt ie zo even

__

Hier eerste bezoek consultatiebureau gehad! J is gegroeid (jeej voor mijn melk) en doet het verder ook super *O* !
Plaatje bij het praatje

Aan het wachten bij het CB met zijn duckface bakkes O+

SPOILER
♥ J & S
pi_137849224
Netjes Klap, precies op 't lijntje!

Mochten jullie vandaag al naar het cb :o , wij moeten nog een week wachten.

Wat een lekker bekkie heeft J. toch! O+
It will set you free
  maandag 17 maart 2014 @ 17:21:40 #270
171422 LadyBlack
paint it black
pi_137849244
quote:
0s.gif Op maandag 17 maart 2014 14:34 schreef L-E het volgende:

*O*

E en Sticker gaan echt gelijk op :D E kan het sinds dit weekend ook O+

En Suiker, die foto van F O+
Mooie stats ook, echt bizar hoe netjes hij op die lengtecurve zit :D Zelfde verhoudingen ook als hier trouwens, skinny's ftw! *O* Wij mogen woensdag weer naar t cb.
Oh en sterkte met die tanden :o

Sorry, even 2 dingen van leeftijdgenootjes eruitgepikt :@
pi_137849504
quote:
0s.gif Op maandag 17 maart 2014 17:21 schreef RunForrestRun het volgende:
Netjes Klap, precies op 't lijntje!

Mochten jullie vandaag al naar het cb :o , wij moeten nog een week wachten.

Wat een lekker bekkie heeft J. toch! O+
Ik vond het ook al snel! Deze gegevens staan ook bij 4weken in zijn groeiboekje, maar hij is pas 3 weken hoor :')!
Ik ving op dat het druk was dus misschien dat volgende week al vol zat dus dat ze me daarom nu hebben laten komen?
Ben benieuwd hoe jouw meisje het doet :D.
♥ J & S
  maandag 17 maart 2014 @ 17:36:41 #272
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_137849762
Wat een mooie stats hier! Strak op de lijnen. Mawaba, ik heb het idee dat jouw mini z'n energie in de lengtegroei heeft gestoken. Gewicht is vast bijgetrokken volgende keer!

Dank voor de reacties allemaal. Net even m'n bak ellende bij de huisarts heeft gestort, mét tranen :'). Doorverwijzing voor de gyn voor de pijn en ze zag niks geks aan Noors ogen. En, ik heb wat pilletjes mee om even een paar nachten goed te slapen. Erg fijn en welkom.

En nu ga ik even onder mijn steen. Leuker voor jullie hier :Y.
  maandag 17 maart 2014 @ 17:36:49 #273
171422 LadyBlack
paint it black
pi_137849771
Ohja LE, ik heb voor E gewoon de 4-maanden rijstebloem van Bambix. Daar maak ik heel soms wat pap van als ze nog honger heeft na dr eten. Zit niks anders door, dus dat is prima leek me.
  maandag 17 maart 2014 @ 17:37:36 #274
171422 LadyBlack
paint it black
pi_137849791
Ah XM, lekker slapen jij, dat lijkt me heel goed inderdaad! :*
pi_137850252
Klap wat een moppie! En wij hadden dezelfde omslagdoek mee naar het CB. Daar past hij allaaaang niet meer in O+

XM als je dat nog een keer zegt maak ik het uit.
Als jij graag onder een steen wil moet je dat doen maar geen beslissingen voor ons nemen he!
pi_137850911
:o O Suiker! Ik mag daar nooit mee dreigen! Maar je hebt wel gelijk: XM, dat maak ik zelf wel uit. Slaap lekker! Ik hoop dat een paar nachten goed slapen de scherpe randjes eraf halen. :*
  maandag 17 maart 2014 @ 18:45:44 #277
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_137852258
Dankjulliewel O+

Nog even dan :@

SPOILER
:@
  maandag 17 maart 2014 @ 19:00:09 #278
423656 Moppert
omgwtfbbqroflwouters
pi_137852913
Met of zonder kast en 20 seconden of 20 minuten doet er toch niet toe. Beide is gewoon om over te jompelen *O* *O* Ik hoop voor jou dat de slaap je goed zal doen :*
En laat de steen inderdaad achterwege juist op dit soort momenten is je hart luchten het meest nodig toch? Je zit hier heus niemand in de weg. (en zo wel zegt dat meer over de anderen ;) )
Nu bromt zij alle dagen
En bijt nog bovendien.
  maandag 17 maart 2014 @ 19:27:35 #279
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_137854350
quote:
0s.gif Op maandag 17 maart 2014 19:00 schreef Moppert het volgende:
Met of zonder kast en 20 seconden of 20 minuten doet er toch niet toe. Beide is gewoon om over te jompelen *O* *O* Ik hoop voor jou dat de slaap je goed zal doen :*
En laat de steen inderdaad achterwege juist op dit soort momenten is je hart luchten het meest nodig toch? Je zit hier heus niemand in de weg. (en zo wel zegt dat meer over de anderen ;) )
+1!
Wat knap van Noor! *O*! En hoe trots ze erbij kijkt O+!
pi_137854513
quote:
0s.gif Op maandag 17 maart 2014 19:00 schreef Moppert het volgende:
Dit! :* XM
En kijk die Noor gaan dan! Super! En die handjes op de eerste foto O+

Dank voor jullie reacties. :) Heb de LK gebeld maar was niet echt leerzaam oid. Maar goed, dan vraag ik me ook af wat wilde ik dan eigenlijk? Ik ga gewoon niet stressen en wacht het volgende weegmoment wel af.

F is blond geworden! :o O+

Goeie stats Klap!

Spirit :*

LE :* En sticker die zit!! *O*

Moppert lastig als het plakken even niet uitkomt. Vanavond herkansing?
pi_137857915
XM, wat de rest zegt. Je bent hier prima welkom en dat weet je heus :Y. Lekker slapen, jij!
En vet knap van Noor! *O*

Oh, en E en Sticker die zitten! Jeuj! *O*

Mabawa :*. Hoe vaak drinkt hij nu bij je?
pi_137858780
Kijk die Noor zitten dan! Toffe outfit heeft ze aan ook :) En XM, welterusten :*

Sticker die ook ineens gaat zitten, goed zeg!!

Ik heb de 2e foto van Suiker gemist, maar holymozes wat een bulten in die kaak!

Mabawa, wat kan je onzeker worden van dat soort dingen he, zelfs als het misschien helemaal niet nodig is. ;( Wil je een grafiekje plaatsen? (of heb je dat gedaan en heb ik er overheen gelezen, dat kan ook nog).

Spirit: afspraak maken bij de HA als je je zo vreselijk moe voelt kan altijd.

O+ verjaardagsuitnodiging van Nin, heel mooi!

En verder heb ik niks onthouden geloof ik :@

@hier: E. krijgt een tand. Opeens een wit randje in haar onderkaak! Ze heeft er helemaal knalrode wangen van (da's wel gebruikelijk toch, bij tandjes?).. net een clowntje O+. Afgelopen donderdag was ze 6 maanden, ZES MAANDEN alweer! Mijn grote kleine baby O+ En met de post kreeg ze een verjaardagskaart van mijn schoonzus, om te feliciteren met haar halfjaardag. En dat vond ik toch zo attent en leuk!
  maandag 17 maart 2014 @ 20:55:01 #283
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_137859056
Juud, rode wangen bij tanden is heel normaal :Y. Kan ook dat er ineens meer poepluiers komen :P. Van die dunne, met pitjes :9.

Dank voor de complimenten en lieve posts :@. Ik ga zo een tabletje nemen en hopelijk even uit. Morgen weer emdr...
pi_137859732
XM, morgen weer emdr? Dat had je kortgeleden toch ook? Bij mij moet er minimaal twee weken tussen zitten.

Verder: wat iedereen zegt! Over alles! Enzo!
pi_137859760
Ik haak even schuin aan, met selectief reageren en zulks. Sorry voor het niet op iedereen reageren.

XM :* en een *O* voor het zelf gaan zitten van Noor! Grote meid wordt het al, zeg!

Suiker, wat een enorme tandbulten! En wat een goeie stats, grappig dat F ineens van het gemiddelde naar een lijntje er onder is gedoken, en dat lijntje heel netjes gaat volgen. Het is echt zijn lijntje O+
Is het echt definitief dat F jullie enige blijft? Of is het zeg nooit nooit, maar voorlopig niet, zodat jullie in dit huis kunnen blijven wonen en zo?

Belle wat een super kaart! O+ Nin is echt een cutie.

En een M update: hij tijgert de hele kamer door en kan zelf gaan zitten! Verder heeft hij een nieuwe manier van communiceren, namelijk HEEL HARD GILLEN en dan echt HEEL HARD |:( leuk joh, als je aan tafel zit en een gesprek wilt voeren :P
En zijn verjaardagskado komt morgen binnen *O* we hebben een knikkerbaan gekocht, zo'n stellage waar grote knikkers en schijven heen en weer naar beneden gaan (voor wie denkt: waar heppie het over? Het is de Fagus knikkerbaan XL). We hebben hem via marktplaats vrijwel nieuw, echt, af en toe hou ik zo van marktplaats (want nieuw vind ik dat ding veeeel te duur).
En hij heeft vannacht doorgeslapen, heerlijk.
En hij bunkert als een bouwvakker, hij eet meer en sneller dan zijn broer :Y)
En hij kan zo ontzettend schateren O+
En en en
Hij is echt zo lief en leuk O+
R 09-10-2010
M 20-04-2013
pi_137859765
quote:
0s.gif Op maandag 17 maart 2014 20:34 schreef Cwen het volgende:
Mabawa :*. Hoe vaak drinkt hij nu bij je?
Minimaal 9 keer soms ontelbaar :)
Op werdagen neemt hij elke 2 tot 3,5 uur een fles mm met 100 - 120 cc.

@ Juud post #218 ;)
pi_137859801
Nog een dikke knuffel voor Skips, wat sneu van je kat :*
  maandag 17 maart 2014 @ 21:09:39 #288
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_137859998
Juud ik dacht er van het weekend nog aan dat je meisje toch bijna een half jaar moest zijn nu. En een tandje *O*

Hier ook wel eens een vuurrode wang, maar nog niets te zien/voelen.

Xm wat knap van N.!
pi_137860351
Mabawa: Wat naar dat je zo'n zorgen maakt, maar zolang hij alert is en poep- en plasluiers heeft, gaat het voorlopig toch goed? Iedere baby groeit in zijn eigen tempo toch! Zag een foto voorbij komen O+ O+ Word er bij jou ook zo gepusht op KV? J is Maandag 4 maanden en echt bij alles wordt kunstvoeding als DE oplossing gezien: Slaapt hij nog niet door, huilt hij veel, wil hij veel drinken, allemaal door de borstvoeding volgens de familie. Voel me hier af en toe een soort borstvoedingsfundamentalist dat ik al 4 hele maanden borstvoeding geef 8)7

Het MOE (!!) zijn herken ik ook.ik ben voor een extra week kraamzorg flexibel in te zetten voor het eerste jaar! Ben zelf sinds kort weer aan het werk en de keren dat wij echt koken en het vervolgens ook nog op eten zijn op 1 hand te tellen. Vraag me echt af hoe dat moet bij een 2e?! :Z :Z

Bellelena: Ben jij fotografe? Wat een mooie foto's! Zoja, zou je foto's willen komen maken van mijn kleine J? :Y :Y

Mijn J had de waterpokken, maar het is maar bij 4 pokjes gebleven! Hoeraaaa! *O* *O* *O*
En heeft iemand nog een goede tip tegen fles weigeren, J krijgt overdag de fles en dat gaat op zich prima, maar in de nacht (wanneer hij dus echt honger lijkt te hebben) is het drama, krijsen en niet drinken.... Heb een dr. brown fles gebruikt en de difrax, maar het lijkt alsof het dan te snel gaat?
Moet binnenkort een nachtje weg en maak me zo'n zorgen, ook omdat mijn vent het echte krijsen gewoon niet trekt! help!
pi_137861251
Sibella, hier Avent Natural, is de enige die ze wil. Maar hoe kun je 's nachts een fles nodig hebben als je bv geeft?
pi_137861580
Cwen: Wegens extreem flesweigeren en binnenkort een nachtje weg, van het weekend vast geprobeerd. Wil mijn vent niet onaangekondigd achterlaten met krijsende baby |:(
pi_137862164
Ben jij erbij als hij de fles geeft? Dat werkt hier niet, maar als ik er niet ben, gaat 't prima. Dat kan dus ook! Maar het is wel zo fijn om te weten, ja... Hier heeft m'n man haar één keer door laten krijsen tot ze het opgaf en wel uit de fles dronk - maar dat vind ik wel een beetje naar.
En op de Avent Natural kan je baby 'aanhappen' - werkt hier heel goed!
pi_137862443
Sibella, hier ging de difrax met de bijbehorende speen ook te snel. Heb de difrax fles nu met een kruidvat speen, de kleinste die ze hebben. En dan ging het wel goed! Maar de dr Brown speen ging ook goed, al vind ik de fles zelf niet zo fijn. Vooral de slecht leesbare maataanduiding stoort me
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
  maandag 17 maart 2014 @ 21:51:34 #294
286844 Kimpossible
Van lurker tot poster.
pi_137862769
Skips :* wat rot zeg!

Pittig dagje weer voor xm :* gelukkig sluit je knapperd hem mooi af! Slaap lekker :*

Mabawa :* stomme curves. Komt wel goed, schatje. Misschien is M. Gewoon op weg naar zijn eigen gezonde lijntje en trekt t snel bij.

Belle, wat mooi weer O+

Een knikkerbaan voor de zoon van Piekie, naast alles wat goed gaat ook. Wat klink je blij!

Sibella, nog geen fleservaring, maar ik hoor goede dingen over Tommee tippie en medela calma flessen.

Suiker :o dat kan niet anders dan pijnlijk zijn. Hopelijk zijn ze snel door!

En ook een tand voor E van Juud *O*

Spirit, moe zijn mag, maar twijfel over cvs is wel een trapje te ver om zomaar te laten passeren denk ik! Even langs de ha maar? :*

Klap jullie uk gaat ook goed zeg! Zag n mooi plaatje voorbij komen ook, in het fototopic ofzo? Me Like!

Hier een bijzondere dag, want m'n uitgerekende datum. Hoewel ze er al 17 dagen is, sluit dat het zwanger-tijdperk wel echt af geloof ik, gevoelsmatig. Ik hoop zo dat ik t nog eens mee mag maken allemaal :@ . En dit kind is zo leuk, ik wil r nog een! :D

SPOILER
Vandaag zijn mopje en ik voor het eerst zonder papa op stap geweest. Samen met een vriendin hebben we lekker gewandeld en munttheetjes gedronken in n restaurantje. En ze was zo lief O+ Zoetje heeft alleen maar geslapen en geknuffeld! En omdat ik zo trots ben, gooi ik r gewoon nog een keer in:

SPOILER
Ik zal proberen er geen gewoonte van te maken elke post af te sluiten met een foto, maar oh O+
pi_137863592
Nou, daar mag je wel een gewoonte van maken hoor O+
pi_137863663
quote:
0s.gif Op maandag 17 maart 2014 21:05 schreef Mabawa. het volgende:

[..]
@ Juud post #218 ;)
Gevonden :Y Ja ik ben geen expert dus ik vind het wel moeilijk om er wat verstandigs over te zeggen, maar zijn lijntje buigt niet af naar beneden. Het loopt alleen iets minder recht omhoog.. Maar het CB houdt jullie netjes in de gaten toch, voelt dat een beetje als een geruststelling?

Kim! Pppfff wat een dotje! O+ Door jouw foto ging ik ook even eerstedagenfoto's terugkijken..ieniemieniebaby's O+
pi_137864727
Ik wil graag in de groep gooien dat álle posts afgesloteb worden met een foto, kan dat?

Morgen ga ik weer gezellig mee doen. :@ ik heb snot en de Senn heeft nog veul meer snot! En niet 1 maar 2 tanden ineens!
pi_137864919
Hoe is het met contract afgelopen Hil, dat was 30% kans?
  maandag 17 maart 2014 @ 22:18:54 #299
286844 Kimpossible
Van lurker tot poster.
pi_137864937
Ik ben voor *O*

De leuke baby ratio ligt hier ook serieus veeeeele malen hoger dan irl. Iedereen die enkel op fok leest krijgt echt een heul onrealistische perceptie van de werkelijkheid. Want in het echt bestaan r echt wel ook minder leuke kindjes :@
pi_137865093
Sterker nog, het KDV zit vol minder leuke kindjes. Maar daar steekt die van mij dan extra leuk bij af.

;)

#bescheiden
pi_137865103
Oh ik maak 'm wel ff vol

*plop*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')