abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_137731242
N.a.v. de discussie in het OUD feedback topic is besloten het lijstje in dit topic te laten vervallen.
Alle OUD-users en hun kindjes die daar behoefte aan hadden, kun je terugvinden in het verjaardagslijstje op de Fok!wiki:
http://wiki.fok.nl/index.php/Ouder%28s%29_Kalender

De baby wiki-lijst:
http://wiki.fok.nl/index.php/BabyTopic

Voel je vrij je gegevens in dit lijstje toe te voegen/aan te passen :Y
pi_137731270
Gaat er ooit iemand die fout in de OP er nog uit halen? Ik stoor me er echt al zo lang aan :@
pi_137731302
dan spam ik mijn propje hier nog maar een keer.
pi_137731366
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 maart 2014 14:23 schreef L-E het volgende:
Gaat er ooit iemand die fout in de OP er nog uit halen? Ik stoor me er echt al zo lang aan :@
Gevonden! En aangepast ;)
pi_137731407
Nu kan ik rustig sterven *O*

Haha fr, wat een geniale foto, dat hoofd :D O+
  vrijdag 14 maart 2014 @ 14:31:53 #6
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_137731560
Zei er iemand Spam?? O-) Wat een schattig meiske FR, ze lijkt niet op haar zus he?

Mijn lieve kleine D is vandaag alweer 9 maanden! Weegt ruim 8 kilo en is zo'n 73 cm lang...
Hij kan heel even blijven zitten en dan wat spelen, eet fruit & groentehap en pap iedere dag. Drinkt nog minstens 8 keer borst per dag. Slaapt iedere nacht dicht tegen mij aan. Speelt gerust een uur zelf in de box. Kan al 'papa' zeggen! Het is echt zo'n leuk kindje..... O+

....en weer weg!

[ Bericht 14% gewijzigd door Juud79 op 15-03-2014 08:29:32 ]
pi_137731702
Wat een oplettend koppie heeft je meisje FR

D, wat ben je een knappe vent!
S. 2014
J. 2016
  vrijdag 14 maart 2014 @ 15:08:01 #8
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_137732752
Fr ze blijft zo leuk O+

Knappe D.!
pi_137732757
Oh d. wat ben je al groot.

Ze lijken wel en niet op elkaar. En beide hebben ze wel wat van mij weg. Ik had die grote ogen als baby ook. Is nu niks meer van over. En sac is sowieso de spek versie.

[ Bericht 8% gewijzigd door F_r op 14-03-2014 15:44:05 ]
pi_137732807
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 maart 2014 14:23 schreef L-E het volgende:
:? ik zie geen verandering met net.
Kijk ik nu zo scheel?
pi_137732861
De fout staat er in de OPs van het dreumes- en peutertopic nog wel in ;)
Kyara? Je hebt toch tijd genoeg he? ;)
pi_137734080
Oh ik dacht dat het om deze zin ging: Alle OUD-users en hun kindjes die daar behoefte aan hadden, kun je terugvinden in het verjaardagslijstje op de Fok!wiki:

Hoe vaker je die leest, hoe raarder die wordt.

Dus de kindjes die daar behoefte aan hadden, vind je terug in die lijst? Ik heb het nog even gevraagd, maar M. had er nog geen behoefte aan. Baby's met een mening ftw!

En daarbij, aardbei is het noemen van een discussie uit 2012 toch niet meer relevant?

Ik zou zeggen: gooi die hele OP weg en pas het aan. 8-)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 5% gewijzigd door Limone op 14-03-2014 15:51:34 ]
pi_137734355
Limone _O-

FR, wat kijkt ze betrapt, haha! De rode vlek (ooievaarsbeet?) die ze had trekt ook steeds verder weg he? Leuk shirtje heeft ze aan ook :)
pi_137734725
Ik heb het even uitgesteld mij hier te komen voorstellen, want ik wist niet in hoeverre ik behoefte had om me hier te melden en mee te posten. Maar ik merk dat ik steeds vaker mee zitten te lezen en smelt bij de foto's van alle hummeltjes hier. O+ . Oh, en de moeders zijn volgens mij ook best aardig. :+ .

Op 27 januari is I.solde geboren. De bevalling verliep goed en mijn herstel ook. I. doet het vanaf het begin super. Ze is zo lief, en kijkt met haar heldere oogjes al nieuwsgierig de wereld in. De borstvoeding verloopt tot nu toe ook prima. Dus eigenlijk is het in alle opzichten een 'halleluja'-verhaal. Dus dankbaarheid alom hier en soms ook wat ongeloof: waar heb ik het allemaal aan verdiend? :'( .

Het enige, maar dat is dus echt een luxe-probleem, is dat ik het verantwoordelijkheidsgevoel en de liefde die ik voel soms echt Overweldigend vind. Met een hoofdletter dus. Nu heb ik altijd de neiging te overdrijven als het om een verantwoordelijkheidsgevoel gaat, dus helemaal verrassend is het niet. Wel ben ik benieuwd hoe anderen ermee omgaan.

Hier nog een fotootje om bij te zwijmelen. :P . Niet zo scherp want vanmorgen gemaakt met mijn telefoon, toen ze op het aankleedkussen lag.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
pi_137735100
Welkom Franny! Wat een snoepje heb je gebakken!

Dat het verantwoordelijkheidsgevoel overweldigend is: heel herkenbaar. Ik was de eerste weken doodsbenauwd dat ik iets verkeerd deed, lag daar een hoopje mens op het aankleedkussen me aan te kijken met een blik van: 'jij snapt wel wat je moet doen he, ik vertrouw op jou'. Maar overal groei je in, ook daarin. Je gaat je kind steeds beter snappen en het moederen wordt steeds natuurlijker.

Dat de liefde overweldigend is: ja. Alleen de gedáchte al dat je kind iets overkomt, is onverdraaglijk. Of je daar ooit vanaf komt weet ik niet ;) maar ik vind wel dat de liefde die je voor je kind voelt iets heel moois is en de liefde die je terugkrijgt ook. De kriebelende vingertjes in je nek, het schaterlachen als je scheetkusjes op het buikje geeft, de supergrote lach als ze je weer zien (bij het uit bed halen/ophalen bij de opvang/enz).. onbetaalbaar!
  vrijdag 14 maart 2014 @ 16:14:39 #16
423656 Moppert
omgwtfbbqroflwouters
pi_137735232
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 maart 2014 14:31 schreef Juud79 het volgende:
Mijn lieve kleine D is vandaag alweer 9 maanden! Weegt ruim 8 kilo en is zo'n 73 cm lang...
O+ O+

Wat is hij aan het veranderen O+ Ik zie hem nog zo voor me bij de wbw2013
Toen onze mop een mopje was,
Was ze aardig om te zien;
Nu bromt zij alle dagen
En bijt nog bovendien.
pi_137735255
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 maart 2014 15:48 schreef Juud-- het volgende:
Limone _O-

FR, wat kijkt ze betrapt, haha! De rode vlek (ooievaarsbeet?) die ze had trekt ook steeds verder weg he? Leuk shirtje heeft ze aan ook :)
Dat is een jurkje :@
De ooievaarsbeet zal altijd wel te zien blijven. Is bij ean ook zo vooral als ze zich druk maken.

franny welkom met je mooie meisje
  vrijdag 14 maart 2014 @ 16:16:23 #18
423656 Moppert
omgwtfbbqroflwouters
pi_137735282
Welkom Franny *O* en wat een mooierd is I.

Mijn meid haar ooiebaarsbeet zie je bijna niet meer ook niet als ze boos is.
Ze is nu bijna 6 en het is echt zo goed als weg. :)
Toen onze mop een mopje was,
Was ze aardig om te zien;
Nu bromt zij alle dagen
En bijt nog bovendien.
pi_137735357
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 maart 2014 16:15 schreef ferrari_rood het volgende:

[..]

Dat is een jurkje :@
De ooievaarsbeet zal altijd wel te zien blijven. Is bij ean ook zo vooral als ze zich druk maken.

franny welkom met je mooie meisje
Babyjurkjes vallen vaak zo kort vind ik..althans, E. heeft er een aantal en die trek ik haar aan als tuniekje. Maar nu dan even correct: leuk jurkje heeft ze aan :Y
pi_137735390
Hier is de ooievaarsbeet tussen de ogen ook nog steeds zichtbaar, maar wel licht. M'n sm zegt er graag wat van - ik zie 'm al niet eens meer :D.

Fraany, wat een popje! En +1 op wat Juud zegt.

Juud, wat is D een lieverd!

FR, die blik van sac :D

En omdat het zo'n week is: hoe herken een schimmel op de eh... onderkant van mijn baby? Ze had wat luieruitslag maar da's naar boven getrokken en er lijkt een soort wit blaasje te zitten :?. Herkenbaar?
Home is where the O+ is...
pi_137735400
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 maart 2014 16:19 schreef Juud-- het volgende:

[..]

Babyjurkjes vallen vaak zo kort vind ik..althans, E. heeft er een aantal en die trek ik haar aan als tuniekje. Maar nu dan even correct: leuk jurkje heeft ze aan :Y
Daarom pak ik meestal een maat groter. Ik vind het niks als ze zo kort zijn. Maar deze valt wel erg kort en hij was zo duur -O-
pi_137735512
Ik pak ook wel eens een maat groter, maar dan is ie soms bij de schouders weer zo breed. Nouja, met een legging eronder is -ie ook leuk!

Cwen: volgens de leidster op het KDV ligt schimmel er een beetje bovenop (maar daar kon ik niet zoveel mee). Bij twijfel: ff googlen op afbeeldingen?
pi_137735580
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 maart 2014 16:20 schreef Cwen het volgende:
Hier is de ooievaarsbeet tussen de ogen ook nog steeds zichtbaar, maar wel licht. M'n sm zegt er graag wat van - ik zie 'm al niet eens meer :D.

Fraany, wat een popje! En +1 op wat Juud zegt.

Juud, wat is D een lieverd!

FR, die blik van sac :D

En omdat het zo'n week is: hoe herken een schimmel op de eh... onderkant van mijn baby? Ze had wat luieruitslag maar da's naar boven getrokken en er lijkt een soort wit blaasje te zitten :?. Herkenbaar?
euh tja vertrouw je het niet werkt sudo/bepathen enz enz en maïzena niet dan kun je zelf smeren met miconazalcreme als dat werkt is het schimmel. Werkt dat niet maar creme ook niet dan enkeltje ha.
pi_137735834
Oh ik mag toch hopen dat het een retourtje HA wordt! :o
  vrijdag 14 maart 2014 @ 16:38:14 #25
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_137735903
quote:
10s.gif Op vrijdag 14 maart 2014 15:42 schreef Limone het volgende:
Oh ik dacht dat het om deze zin ging: Alle OUD-users en hun kindjes die daar behoefte aan hadden, kun je terugvinden in het verjaardagslijstje op de Fok!wiki:

Hoe vaker je die leest, hoe raarder die wordt.

Dus de kindjes die daar behoefte aan hadden, vind je terug in die lijst? Ik heb het nog even gevraagd, maar M. had er nog geen behoefte aan. Baby's met een mening ftw!

En daarbij, aardbei is het noemen van een discussie uit 2012 toch niet meer relevant?

Ik zou zeggen: gooi die hele OP weg en pas het aan. 8-)

SPOILER
+1!! Ik vind de OP zo :r
pi_137736053
quote:
10s.gif Op vrijdag 14 maart 2014 16:35 schreef Limone het volgende:
Oh ik mag toch hopen dat het een retourtje HA wordt! :o
tja lijkt mij wel handig eigenlijk. ik dacht al er klopt iets niet.
pi_137736064

En ze kan ook lachen hoor. En hier is het jurkje beter te zien.
  vrijdag 14 maart 2014 @ 16:44:27 #28
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_137736074
Verder: Senn O+! Sac! O+ D. O+! I. O+! En welkom Franny! Verantwoordelijkheidsgevoel: check!
pi_137736506
aaah dat jurkje is echt te schattig. Kind nog meer! O+
  vrijdag 14 maart 2014 @ 16:58:39 #30
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_137736532
Dat jurkje ook! O+
pi_137736560
Het is wel duidelijk wat voor huisdieren wij hebben he?
  vrijdag 14 maart 2014 @ 17:25:53 #32
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_137737395
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 maart 2014 16:59 schreef ferrari_rood het volgende:
Het is wel duidelijk wat voor huisdieren wij hebben he?
Konijnen? :P

Even een vraagje in een spoiler.
SPOILER
KuikenGuppy
pi_137737471
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 maart 2014 17:25 schreef Burdie het volgende:

[..]

Konijnen? :P

Even een vraagje in een spoiler.
SPOILER
VK is tot 6 weken na de geboorte beschikbaar voor al je vragen :)
♥ J & S
pi_137738747
Wat een prachtige foto's van mooie baby's allemaal. O+

Gericht lachen doet S. nog niet. Maar hij kan wel al heel verbaasd kijken.
En hij is onafscheidelijk met zijn speen. Niet te geloven wat een kracht dat hij daar op uitoefent. Af en toe lanceert ie de speen en vliegt ie onder het bed of de kamer in.

SPOILER
pi_137740470
Nu moet ik nog een baby door al die leuke foto's! :+

en ik stem voor de OP van Limone!
  vrijdag 14 maart 2014 @ 19:30:08 #36
378192 -mandy-
I am who I am
pi_137741532
Welkom Franny, wat een mooi dametje heb je!
Mijn leven begon voor de 2de keer toen ik Djeez ontmoette en werd compleet op 26 april 2013 met de geboorte van onze zoon.
pi_137742085
ferrari: Wat een gezellige blik! heerlijk!! Die ringen zijn trouwens fijn he, wij hebben ze ook gehad en dat is tot nu toe het enige waar J mee speelt! Geef ze nu standaard als kraamcadeau!

NZ: O+ Wat een heldere blik en lekkere bos met haar!

Franny: Wat een poppie! O+ Dat verantwoordelijkheidsgevoel, herken ik ook, soms lig ik in bed en overvalt het me ineens: Help, in de andere kamer ligt een frummeltje dat helemaal afhankelijk is van mij, hoe kan ik ooit zorgen dat dit een gelukkig jongetje wordt :? Dan moet ik ook acuut kijken of hij het nog doet.

Mijn kleine J heeft de waterpokken ;( ;( Vind het al wel heel snel met 3 maanden, hij lijkt er nog niet zoveel last van te hebben, slaapt vooral veel
pi_137742114
FR, wat een lief meisje O+

Juud O+ Mooie woorden, prachtig jongetje!

Franny, dat mondje O+ Omg rammeldebammel joh!

Nummer_zoveel, wat een kleintje nog! O+
pi_137744782
Aaaaaaaaaaaaaah!

Zow, dat moest er heel even uit.
De energie! Ik word er heel even gillend gek van.

Hier een super geweldig poppetje van 8 maanden oud, maar ongelooflijk wat een energie en een stem volume en zo vreselijk hoog.

Ze wil de hele dag stappen en communiceren... dat doet ze met een vreselijk hoog gegil tussendoor. Niet van verdriet, maar voor de lol.

Ik ben bang dat de ramen zo barsten.. soms heb ik echt even een soort tuut in mijn oor die na blijft hangen. Is dit iets meisjes eigen?

Mijn zoons hebben dit nooit op deze manier gedaan.
Men occasionally stumble over the truth, but most of them pick themselves up and hurry off as if nothing ever happened.
Sir Winston Churchill
  vrijdag 14 maart 2014 @ 20:44:29 #40
378192 -mandy-
I am who I am
pi_137744924
Dat stemvolume uittesten is niet meisjes-eigen Mirage, mijn 10-maanden oude babymannetje kan er ook wat van. Het is een soort van aandacht trekken denk ik. Het kan behoorlijk luid zijn idd, vooral naast je oor :X .
En nu je erover begint, het is een faaaaaase, hier is het na 2 maanden luid stem uittesten een beetje rustiger geworden.
Mijn leven begon voor de 2de keer toen ik Djeez ontmoette en werd compleet op 26 april 2013 met de geboorte van onze zoon.
pi_137745001
Mijn driejarige doet nog steeds de ramen trillen als ze blij is. Sommige kinderen leren het niet zo snel af.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
  vrijdag 14 maart 2014 @ 22:20:21 #42
171422 LadyBlack
paint it black
pi_137749061
Oh mènnnnn willen jullie niet allemaal van die schattige kleine baby'tjes laten zien? :o O+

Ik las laatst dat LE vroeg wat jullie voor de eerste verjaardag gingen vragen / geven. Ik zag veel toffe tips (zandbak! O+ ), en ik voeg nog even toe: een pop O+ Ben alleen al de hele avond aan het googlen, maar ik vind geen mooie -O- Alleen maar van die interactieve babyborns en die willikniehiet.....

Iemand tips over speelgoedwinkels/webshops waar ze ook andere soorten zouden kunnen hebben?
pi_137749959
Asbran!
Still a little bit of your face I haven't kissed.
  vrijdag 14 maart 2014 @ 22:42:40 #44
378192 -mandy-
I am who I am
pi_137750022
Hebben de webshops van intertoys, toys4ys, babyplanet of babydump ze niet LB? Dat zijn de eerste namen van webshops die zo in me opkomen.
Of anders die speelgoedwinkel aan de Westerhaven, die is ook vrij groot toch?

Jaaaa!!! Die zandbak! Van mijn schoonouders mochten we ideëen geven voor een cadeau voor D's eerste verjaardag, en nu hebben we een hele mooie schelp gezien voor als zandbak.

Denk dat we die gaan voorstellen als cadeau voor hem.

Wat wordt ons kereltje verwend als hij 1 wordt, niet normaal. We hebben van kruidvat al een babypiano, en via de ruilhoek al een superleuke Vtech-bal gescoord, 2 kleinere cadeau's dus en omdat zo'n 1ste verjaardag heel speciaal is en hij heel veel interesse heeft voor de garage van zijn grote broer, hebben we ook nog deze in gedachten:
  vrijdag 14 maart 2014 @ 22:53:29 #45
171422 LadyBlack
paint it black
pi_137750456
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 maart 2014 22:41 schreef DevilsAndDust het volgende:
Asbran!
DaD! :W Ben je je alvast aan het inlezen? O+
Maar da's een goeie ja, daar ga ik sowieso eens kijken. En ToyToy natuurlijk.

Mandy, de grote ketens hebben niet echt poppen die ik mooi vind...
(Ok en ik geef toe dat ik eigenlijk gewoon mijn eigen pop het mooist vind, maar ik kon niet aanzien hoe E aan haar haartjes trok dus die heb ik uit de box gehaald :') )
  vrijdag 14 maart 2014 @ 22:54:19 #46
171422 LadyBlack
paint it black
pi_137750491
Ohja en een wheelybug, dat zijn ook toffe dingen!!

E krijgt sowieso een blokkenkar (waarschijnlijk mijn oude), duplo en een vormenstoof O+
  vrijdag 14 maart 2014 @ 22:55:19 #47
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_137750531
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 maart 2014 22:20 schreef LadyBlack het volgende:
Iemand tips over speelgoedwinkels/webshops waar ze ook andere soorten zouden kunnen hebben?
Dille & Kamille had hele leuke, maar de laatste keer vond ik ze wat minder -O- En ik zag ook leuke in een offline speelgoedwinkel (van het type verantwoord houten speelgoed zeg maar). Maar daar heb je waarschijnlijk ook niks aan aan he ;)
  vrijdag 14 maart 2014 @ 22:57:54 #48
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_137750638
Qua zandbak hebben ze bij de bouwmarkten ook vaak deze (hebben wij):
pi_137756417
Het moment dat je jezelf met moeite geheel geïnstalleerd hebt (incl ploftiet) voor een voeding en je er achter komt dat je baby nog in coma is :') O+ .

en dan twijfelen, wel of niet wakker maken.. Niet natuurlijk O+
♥ J & S
pi_137756463
En LB, dille en kamille wat Kyara zegt heeft vaak leuke. Heb 4 jaar terug er ooit 1 gekocht voor mijn toen nog toekomstige baby. Ik hoop stiekem dat J. die pop tegen de tijd dat hij er mee kan spelen kapot knuffelt :+.

Het leuke vind ik dat de pop ook een jongetje is :D
♥ J & S
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')