Gevonden! En aangepastquote:Op vrijdag 14 maart 2014 14:23 schreef L-E het volgende:
Gaat er ooit iemand die fout in de OP er nog uit halen? Ik stoor me er echt al zo lang aan
quote:Op vrijdag 14 maart 2014 14:23 schreef L-E het volgende:
Gaat er ooit iemand die fout in de OP er nog uit halen? Ik stoor me er echt al zo lang aan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 5% gewijzigd door Limone op 14-03-2014 15:51:34 ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
quote:Op vrijdag 14 maart 2014 14:31 schreef Juud79 het volgende:
Mijn lieve kleine D is vandaag alweer 9 maanden! Weegt ruim 8 kilo en is zo'n 73 cm lang...
Dat is een jurkjequote:Op vrijdag 14 maart 2014 15:48 schreef Juud-- het volgende:
Limone![]()
FR, wat kijkt ze betrapt, haha! De rode vlek (ooievaarsbeet?) die ze had trekt ook steeds verder weg he? Leuk shirtje heeft ze aan ook
Babyjurkjes vallen vaak zo kort vind ik..althans, E. heeft er een aantal en die trek ik haar aan als tuniekje. Maar nu dan even correct: leuk jurkje heeft ze aanquote:Op vrijdag 14 maart 2014 16:15 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Dat is een jurkje
De ooievaarsbeet zal altijd wel te zien blijven. Is bij ean ook zo vooral als ze zich druk maken.
franny welkom met je mooie meisje
Daarom pak ik meestal een maat groter. Ik vind het niks als ze zo kort zijn. Maar deze valt wel erg kort en hij was zo duurquote:Op vrijdag 14 maart 2014 16:19 schreef Juud-- het volgende:
[..]
Babyjurkjes vallen vaak zo kort vind ik..althans, E. heeft er een aantal en die trek ik haar aan als tuniekje. Maar nu dan even correct: leuk jurkje heeft ze aan
euh tja vertrouw je het niet werkt sudo/bepathen enz enz en maïzena niet dan kun je zelf smeren met miconazalcreme als dat werkt is het schimmel. Werkt dat niet maar creme ook niet dan enkeltje ha.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 16:20 schreef Cwen het volgende:
Hier is de ooievaarsbeet tussen de ogen ook nog steeds zichtbaar, maar wel licht. M'n sm zegt er graag wat van - ik zie 'm al niet eens meer.
Fraany, wat een popje! En +1 op wat Juud zegt.
Juud, wat is D een lieverd!
FR, die blik van sac
En omdat het zo'n week is: hoe herken een schimmel op de eh... onderkant van mijn baby? Ze had wat luieruitslag maar da's naar boven getrokken en er lijkt een soort wit blaasje te zitten. Herkenbaar?
quote:Op vrijdag 14 maart 2014 15:42 schreef Limone het volgende:
Oh ik dacht dat het om deze zin ging: Alle OUD-users en hun kindjes die daar behoefte aan hadden, kun je terugvinden in het verjaardagslijstje op de Fok!wiki:
Hoe vaker je die leest, hoe raarder die wordt.
Dus de kindjes die daar behoefte aan hadden, vind je terug in die lijst? Ik heb het nog even gevraagd, maar M. had er nog geen behoefte aan. Baby's met een mening ftw!
En daarbij, aardbei is het noemen van een discussie uit 2012 toch niet meer relevant?
Ik zou zeggen: gooi die hele OP weg en pas het aan.
+1!! Ik vind de OP zoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |