Gevonden! En aangepastquote:Op vrijdag 14 maart 2014 14:23 schreef L-E het volgende:
Gaat er ooit iemand die fout in de OP er nog uit halen? Ik stoor me er echt al zo lang aan
quote:Op vrijdag 14 maart 2014 14:23 schreef L-E het volgende:
Gaat er ooit iemand die fout in de OP er nog uit halen? Ik stoor me er echt al zo lang aan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 5% gewijzigd door Limone op 14-03-2014 15:51:34 ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
quote:Op vrijdag 14 maart 2014 14:31 schreef Juud79 het volgende:
Mijn lieve kleine D is vandaag alweer 9 maanden! Weegt ruim 8 kilo en is zo'n 73 cm lang...
Dat is een jurkjequote:Op vrijdag 14 maart 2014 15:48 schreef Juud-- het volgende:
Limone![]()
FR, wat kijkt ze betrapt, haha! De rode vlek (ooievaarsbeet?) die ze had trekt ook steeds verder weg he? Leuk shirtje heeft ze aan ook
Babyjurkjes vallen vaak zo kort vind ik..althans, E. heeft er een aantal en die trek ik haar aan als tuniekje. Maar nu dan even correct: leuk jurkje heeft ze aanquote:Op vrijdag 14 maart 2014 16:15 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Dat is een jurkje
De ooievaarsbeet zal altijd wel te zien blijven. Is bij ean ook zo vooral als ze zich druk maken.
franny welkom met je mooie meisje
Daarom pak ik meestal een maat groter. Ik vind het niks als ze zo kort zijn. Maar deze valt wel erg kort en hij was zo duurquote:Op vrijdag 14 maart 2014 16:19 schreef Juud-- het volgende:
[..]
Babyjurkjes vallen vaak zo kort vind ik..althans, E. heeft er een aantal en die trek ik haar aan als tuniekje. Maar nu dan even correct: leuk jurkje heeft ze aan
euh tja vertrouw je het niet werkt sudo/bepathen enz enz en maïzena niet dan kun je zelf smeren met miconazalcreme als dat werkt is het schimmel. Werkt dat niet maar creme ook niet dan enkeltje ha.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 16:20 schreef Cwen het volgende:
Hier is de ooievaarsbeet tussen de ogen ook nog steeds zichtbaar, maar wel licht. M'n sm zegt er graag wat van - ik zie 'm al niet eens meer.
Fraany, wat een popje! En +1 op wat Juud zegt.
Juud, wat is D een lieverd!
FR, die blik van sac
En omdat het zo'n week is: hoe herken een schimmel op de eh... onderkant van mijn baby? Ze had wat luieruitslag maar da's naar boven getrokken en er lijkt een soort wit blaasje te zitten. Herkenbaar?
quote:Op vrijdag 14 maart 2014 15:42 schreef Limone het volgende:
Oh ik dacht dat het om deze zin ging: Alle OUD-users en hun kindjes die daar behoefte aan hadden, kun je terugvinden in het verjaardagslijstje op de Fok!wiki:
Hoe vaker je die leest, hoe raarder die wordt.
Dus de kindjes die daar behoefte aan hadden, vind je terug in die lijst? Ik heb het nog even gevraagd, maar M. had er nog geen behoefte aan. Baby's met een mening ftw!
En daarbij, aardbei is het noemen van een discussie uit 2012 toch niet meer relevant?
Ik zou zeggen: gooi die hele OP weg en pas het aan.
+1!! Ik vind de OP zoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
tja lijkt mij wel handig eigenlijk. ik dacht al er klopt iets niet.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 16:35 schreef Limone het volgende:
Oh ik mag toch hopen dat het een retourtje HA wordt!
Konijnen?quote:Op vrijdag 14 maart 2014 16:59 schreef ferrari_rood het volgende:
Het is wel duidelijk wat voor huisdieren wij hebben he?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 14 maart 2014 17:25 schreef Burdie het volgende:
[..]
Konijnen?
Even een vraagje in een spoiler.VK is tot 6 weken na de geboorte beschikbaar voor al je vragenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
♥ J & S
DaD!quote:
Dille & Kamille had hele leuke, maar de laatste keer vond ik ze wat minderquote:Op vrijdag 14 maart 2014 22:20 schreef LadyBlack het volgende:
Iemand tips over speelgoedwinkels/webshops waar ze ook andere soorten zouden kunnen hebben?
Hier begon het met na de voeding huilen en overstrekken, later werd dat tijdens de voeding (en alleen nog maar overstrekken) en moest ik allemaal trucs uithalen om te zorgen dat ze nog ging drinken (lopend en wiegend de borst geven bijvoorbeeld). Toen ik eindelijk bij de kinderarts kwam gaf ze aan dat krijsen tijdens de voeding vaak bij koemelkallergie is, maar dat was hier niet het geval (alleen 3 maanden lang zuur in de slokdarm, waardoor het toen constant pijn deedquote:Op zaterdag 15 maart 2014 07:14 schreef DJMomo het volgende:
Reflux he, al dan niet verborgen, dan is t toch elke voeding krijsen?
Ik gaf groene thee en heb nu babythee in huis omdat ik dat toevallig tegen kwam in de supermarkt (maar ze heeft liever water)quote:Op zaterdag 15 maart 2014 07:50 schreef Juud-- het volgende:
Oei, geen idee momo, maar reflux schijnt bepaald geen pretje te zijn. Vind je op Google iets?
Andere vraag: als jullie je kindje een beetje slappe thee geven, wat geef je dan? Zwarte thee lijkt me geen goed idee, maar geef je dan groene thee? Witte thee? Of is er zoiets als babythee? Help!
Hier komt de baby alleen in bed als we een dutje smiddags doen dan zijn we altijd toch alerter dan in de nacht. Bij ons ligt hij op het voedingskussen, die ligt hoger dan onze slaapkussens.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 08:36 schreef Lelie81 het volgende:
Goedemorgen, ik lees hier heel trouw mee maar post eigenlijk nooit. Toch heb ik nu even een vraagje
Ik heb een klein meisje van 7 weken wat 's avonds en 's nachts na de voeding vaak heerlijk bij me in slaap valt. Het lijkt me dan zo heerlijk om haar dan gewoon bij me in bed te houden en tegen elkaar aan te slapen. Nu durf ik dat alleen echt niet (bang dat ik of vriend op haar gaan liggen of dat ze onder het dekbed terecht komt). Nu lees ik hier bij een aantal mensen dat jullie kleintje wel bij jullie in bed slapen. Doen jullie hier nog iets speciaals bij? Bv op een voedingskussen ofzo?
Kan het niet gewoon honger zijn? Of zit er normaal al meer tijd tussen de flessen? Of zeg ik nou iets heel doms?quote:Op zaterdag 15 maart 2014 08:32 schreef DJMomo het volgende:
Nouja. Ik zoek een oorzaak voor het heel hard huilen drie uur na de fles.
Daar dacht ik ook even aan, gezien T. maar om 1 reden 3 uur na een fles huilt: Hongerrrrrrrrquote:Op zaterdag 15 maart 2014 09:12 schreef RunForrestRun het volgende:
[..]
Kan het niet gewoon honger zijn? Of zit er normaal al meer tijd tussen de flessen? Of zeg ik nou iets heel doms?
N. ook, die komt de laatste dagen als ze na een voeding niet heeft geslapen, voor de volgende voeding al weer na twee/tweeënhalf uur. We gaan dus denk ik de voeding maar ietsje ophogen. Hongernekkiequote:Op zaterdag 15 maart 2014 09:14 schreef GotC het volgende:
[..]
Daar dacht ik ook even aan, gezien T. maar om 1 reden 3 uur na een fles huilt: Hongerrrrrrrr
Ik weet niet meer hoe oud ze was toen ze bij ons ging slapen, maar Isa kon van het begin af aan in elk geval al goed haar hoofdje optillen en draaien. Ze sliep en slaapt soms nog steeds gewoon bij ons in bed, zonder verder bijzondere dingen. Tegen ons aan, in onze armen, of op haar rug tussen ons in. Wel haalde ik in het begin onze hoofdkussens weg omdat ik bang was dat ze daar misschien in kon draaien en ik legde haar hoog in ons bed zodat ze de deken tot haar middel had. Mijn ervaring is dat je heel anders slaapt met zo'n kleintje. We zijn nooit op haar gaan liggen in elk geval en van elke beweging ben ik wakkerquote:Op zaterdag 15 maart 2014 08:36 schreef Lelie81 het volgende:
Goedemorgen, ik lees hier heel trouw mee maar post eigenlijk nooit. Toch heb ik nu even een vraagje
Ik heb een klein meisje van 7 weken wat 's avonds en 's nachts na de voeding vaak heerlijk bij me in slaap valt. Het lijkt me dan zo heerlijk om haar dan gewoon bij me in bed te houden en tegen elkaar aan te slapen. Nu durf ik dat alleen echt niet (bang dat ik of vriend op haar gaan liggen of dat ze onder het dekbed terecht komt). Nu lees ik hier bij een aantal mensen dat jullie kleintje wel bij jullie in bed slapen. Doen jullie hier nog iets speciaals bij? Bv op een voedingskussen ofzo?
Hier niet. We weten ook nog niet zeker of Isa het heeft of niet, maar de omeprazol lijkt te werken gezien het ineens doorslapen. Ik vermoedde al veel langer dat ze het had omdat ze veel spuugde toen ze nog kleiner was na de melk. Nu soms nog hele zure spuugjes ook na gewone voeding. Veel slikken, de hik, boeren. Pas toen ze 2 weken terug echt begon te krijsen bij elk boertje raakte ik echt overtuigd. Maar je kind hoeft echt niet na elke voeding te krijsen. Kan wel, lijkt me dan wel een heel erge vorm.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 07:14 schreef DJMomo het volgende:
Reflux he, al dan niet verborgen, dan is t toch elke voeding krijsen?
*uit lurkstand komt*quote:Op vrijdag 14 maart 2014 22:20 schreef LadyBlack het volgende:
*knip*
Alleen maar van die interactieve babyborns en die willikniehiet.....
Iemand tips over speelgoedwinkels/webshops waar ze ook andere soorten zouden kunnen hebben?
Ik heb ook een D&K jongenspopquote:Op zaterdag 15 maart 2014 02:25 schreef klaprooss het volgende:
Het leuke vind ik dat de pop ook een jongetje is
Die verkochten ze ook bij D&Kquote:Op zaterdag 15 maart 2014 08:25 schreef laiveneertiekje het volgende:
LB, ik heb een stoffen pop gekregen als kraamkado, van dit merk: http://shop.bigjigstoys.c(...)&pg=2&sb=recommended
Ik vind ze er op de foto niet zo uitzien eigenlijk, maar in het echt vind ik hem heel leuk!
quote:Op zaterdag 15 maart 2014 09:14 schreef GotC het volgende:
[..]
Daar dacht ik ook even aan, gezien T. maar om 1 reden 3 uur na een fles huilt: Hongerrrrrrrr
T. is 5 maanden vandaag!
Dus Nin en F. zijn 11 maanden! En Femke 10 maanden! En LB's elfje 11 maanden en 1 dag
Hier slaapt ze vanaf het allereerste moment bij ons in bed. Toen ze heel klein was hadden we onze kussens helemaal aan de zijkant van het bed, waardoor er in het midden een ruimte vrij kwam (even groot als een kussen) waar we haar neerlegden. Zo was er geen gevaar dat ze onder een deken terecht kwam of dat er iemand op ging liggen (nu was ik ook nooit bang daarvoor, vanaf het moment dat ze naast me lag, wist ik dat ze daar lag). We legden een hydrofiel neer waarop zij lag, met d'r eigen dekentje. Later is ze in een slaapzak gaan slapen, in de zomer zonder deken en in de winter met deken. Toen ze wat groter werd en ging draaien/rollen/bewegelijk werd 's nachts, hebben we een co-sleeper aan het bed gemaakt. Sindsdien slaapt ze daarin, aan mijn kant zodat ik makkelijk borstvoeding kan geven 's nachts. Nu hebben wij weer lekker ruimte in het bed, maar slaapt ze toch vlakbij mequote:Op zaterdag 15 maart 2014 08:36 schreef Lelie81 het volgende:
Hier was het wel zo. Ook tijdens de fles. Verborgen reflux.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 08:32 schreef DJMomo het volgende:
Nouja. Ik zoek een oorzaak voor het heel hard huilen drie uur na de fles.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In een spoiler voor belle![]()
quote:Op zaterdag 15 maart 2014 12:06 schreef LadyBlack het volgende:
Ok, ik denk dat ik eruit ben; waarschijnlijk krijgt E deze popSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In een spoiler voor belledat is een lieve ja!
En inderdaad doen deze soort poppen niets.
(Al zijn er twee drink/plas poppen - jongen en meisje. En er is een 5 functiepop - maar die adviseer ik eigenlijk nooit..!)
Alvast veel plezier met de pop!![]()
En er zit een winkel in Haren waar ze m verkopenquote:Op zaterdag 15 maart 2014 12:16 schreef Nangie het volgende:
[...]
dat is een lieve ja!
En inderdaad doen deze soort poppen niets.
(Al zijn er twee drink/plas poppen - jongen en meisje. En er is een 5 functiepop - maar die adviseer ik eigenlijk nooit..!)
Alvast veel plezier met de pop!
quote:Op zaterdag 15 maart 2014 12:20 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
En er zit een winkel in Haren waar ze m verkopenik zou m op de fiets kunnen gaan halen!
Asbran verkoopt (of iig verkocht) ook poppen van dat merk!quote:Op zaterdag 15 maart 2014 12:20 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
En er zit een winkel in Haren waar ze m verkopenik zou m op de fiets kunnen gaan halen!
Dat dacht vent vanmorgen ook. Fles er in. En die kwam net zo hard terug. Meestal kalmeert ie ook na een half uur rechtop. Bij honger zou dat niet gebeuren IMHOquote:Op zaterdag 15 maart 2014 09:12 schreef RunForrestRun het volgende:
[..]
Kan het niet gewoon honger zijn? Of zit er normaal al meer tijd tussen de flessen? Of zeg ik nou iets heel doms?
Ok, ik denk dat ik eruit ben; waarschijnlijk krijgt E deze popSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In een spoiler voor belle
Nin krijgt deze:
Met babypoppetje in een draagdoekje
En dan dus over een poosje een keer een waldorfpopje
11 maanden stats nog even trouwens: 68cm en 8,7kg!
Nee. Bij voorkeur s avonds & s nachts. Laat ie meer dan zes uur tussen de flessen, ben je alsnog in de weer ivm die k krampjes.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 08:58 schreef klaprooss het volgende:
Momo wat rot! Hopelijk vind je snel wat er is met hem! Heeft hij het bij elke voeding?
Ok, ik denk dat ik eruit ben; waarschijnlijk krijgt E deze popOooh, die is leuk!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In een spoiler voor belle![]()
http://www.borstvoeding.com/files/sharingbedunicef.pdfquote:Op zaterdag 15 maart 2014 08:36 schreef Lelie81 het volgende:
Oh nee dat lijkt me ook niet. En als ik zo de symptomen van verborgen reflux lees hoort daar ook het rechtop moeten zitten bij. Misschien informeren op het cb?quote:Op zaterdag 15 maart 2014 14:21 schreef DJMomo het volgende:
[..]
Dat dacht vent vanmorgen ook. Fles er in. En die kwam net zo hard terug. Meestal kalmeert ie ook na een half uur rechtop. Bij honger zou dat niet gebeuren IMHO
Ga ik doen. Vlg week vrijdag. En bij vk as vrijdag en probeerde gisteren de Nutricia chat. Maar was te druk. Eerste helft fles moet ik elke 10 a 20 cc stoppen voor een boer. Hij drinkt dan ook heul onrustig. Tweede helft gaat vaak wél goed.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 16:34 schreef RunForrestRun het volgende:
[..]
Oh nee dat lijkt me ook niet. En als ik zo de symptomen van verborgen reflux lees hoort daar ook het rechtop moeten zitten bij. Misschien informeren op het cb?
Bedankt voor het welkom allemaal. Ja, het is echt een lekker druifje.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 16:09 schreef Juud-- het volgende:
Welkom Franny! Wat een snoepje heb je gebakken!
Dat het verantwoordelijkheidsgevoel overweldigend is: heel herkenbaar. Ik was de eerste weken doodsbenauwd dat ik iets verkeerd deed, lag daar een hoopje mens op het aankleedkussen me aan te kijken met een blik van: 'jij snapt wel wat je moet doen he, ik vertrouw op jou'. Maar overal groei je in, ook daarin. Je gaat je kind steeds beter snappen en het moederen wordt steeds natuurlijker.
Dat de liefde overweldigend is: ja. Alleen de gedáchte al dat je kind iets overkomt, is onverdraaglijk. Of je daar ooit vanaf komt weet ik nietmaar ik vind wel dat de liefde die je voor je kind voelt iets heel moois is en de liefde die je terugkrijgt ook. De kriebelende vingertjes in je nek, het schaterlachen als je scheetkusjes op het buikje geeft, de supergrote lach als ze je weer zien (bij het uit bed halen/ophalen bij de opvang/enz).. onbetaalbaar!
Zinkolie, even naar vragen bij de apotheek.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 19:48 schreef klaprooss het volgende:
Jongetjes mama's!
Een vraag..
J. Is morgen 3 weken maar 'vervelt' bij zijn liesjes, piemeltje en rond zijn balzakje (het lijkt alsof zijn huidje wat scheurtjes heeft.) Is dit een beetje normaal bij een jongetje?
Hij heeft ook echt enorm veel spuitluiers op een dag dus dat werkt ook niet echt mee qua herstel denk ik. Ik smeer nu bepanthen maar het lijkt nog niet echt beter te worden.
Zijn er tips? Hij lijkt er zelf geen last van te hebben maar vind het zelf gewoon een vervelend idee als het huidje open is
wow! Fijn! Ga het maandag gelijk halen!quote:Op zaterdag 15 maart 2014 20:17 schreef Moppert het volgende:
[..]
Zinkolie, even naar vragen bij de apotheek.
Het zorgt er voor dat het 24 uur lang vochtafstoot en een beschermlaagje op de huid legt.
Is echt geweldig spul. Werkt wel 900 keer beter dan bepanthen of zinkzalf. en kost maar iets van 6 euro voor een hele pot.
Ohjoh. Pfeiffer is echt wel rottig. Mijn energie niveau is daarna nooit meer hetzelfde geweest.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 19:49 schreef Tally het volgende:
Gister de bloeduitslagen terug gehad van de dokter. Met mijn lever is niets aan de hand. Dat ik zo extreem moe ben is niet gek. Ik heb een vitamine d tekort en de ziekte van pfeiffer. Die laatste heeft voor de hoge bloedwaardes gezorgd van mijn lever. Alleen gek dat ze tijdens de zwangerschap niet gewoon verder gekeken hebben
Oh joh das best heftig! Pfeiffer kan echt killing zijn als je het goed te pakken hebtquote:Op zaterdag 15 maart 2014 19:49 schreef Tally het volgende:
Gister de bloeduitslagen terug gehad van de dokter. Met mijn lever is niets aan de hand. Dat ik zo extreem moe ben is niet gek. Ik heb een vitamine d tekort en de ziekte van pfeiffer. Die laatste heeft voor de hoge bloedwaardes gezorgd van mijn lever. Alleen gek dat ze tijdens de zwangerschap niet gewoon verder gekeken hebben
Wolvet aka Lanolinequote:Op zaterdag 15 maart 2014 22:11 schreef GotC het volgende:
Wolvet ken ik niet..hoewatwaarwaarom? Klinkt wel interessant
Geen idee wat betreft de bessen maar (diepvries)kersen doen het ook prima in een muffin.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 22:57 schreef LadyBlack het volgende:
Weet iemand van jullie waarom een baby pas na 1 jaar blauwe bessen enzo mag eten? (in elk geval volgens de lijst van Kleintjes) Vanwege mogelijke allergische reactie of nog iets anders?
Ik ben namelijk druk aan het denken wat voor verjaardagstaartje ik voor E ga maken, en ik wil dat het liefst met zo min mogelijk suiker doen. Dus misschien een versierde muffin met vooral banaan of blauwe bessen in het beslag.
En dan voor de visite een mierzoete versierde marsepeintaart![]()
Ey lurkertquote:Op zaterdag 15 maart 2014 23:09 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Geen idee wat betreft de bessen maar (diepvries)kersen doen het ook prima in een muffin.
Dat heb ik inderdaad al vanaf de zwangerschap. Alleen nu met die vitamine D tekort ben ik echt extreem moe. Ik ga nu al meer dan een week om 19:00 slapen samen met de kinderen. Mijn man maakt me dan nog even wakker zodat ik hem toch nog even zie/spreek en dan ga ik weer slapen. Nachten van 11 uur en dan 's morgens wakker worden met het gevoel alsof er een bus over je heen gereden is en je niet op kan staan.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 22:57 schreef L-E het volgende:
XM, weeg jij nog steeds af wat Noor eet, ook aan bijvoeding? Omdat je het hebt over 270 gram avondeten enzo.
Ik merk wel dat ik een jongetjesmama ben, ik snap echt niets van al die poppen
Piekie, ben je al toegevoegd?
Oh Tally, wat balen zeg, Pfeiffer! Ik ken dat ook als iets met een flinke nasleep. Heb je dat al vanaf je zwangerschap dan, omdat de leverwaardes toen ook niet goed waren?
Hihi, oja, dat weet ik dan weer niet inderdaadquote:Op zaterdag 15 maart 2014 21:20 schreef Moppert het volgende:
Ik ben echt wolvet fanwerkt voor alles maar dan weer niet voor balzak velletjes
Dat heeft dan weer een goede reden namelijk gif residuen die er in kunnen zitten.quote:Op zondag 16 maart 2014 08:20 schreef Burdie het volgende:
Klopt.
Is alleen flink veel duurder dan een 'merkloze' variant, bijv. van de hekserij.
Sac rolt al een poos van buik naar rug maar sinds 2 wk ook omgekeerd net ook op de film gezet. Plaats heb vanavond wel even als ik eraan denk.quote:Op zondag 16 maart 2014 15:09 schreef -Bubseltje- het volgende:
Sac ook al zo in beweging!
Zal S toch eens aansporen, die slaapt nogal graag op het moment
Ik heb er pilletjes voor gehad. Maar ik moet ze 6 weken slikken voor ik er wat van merk zei de dokter. Dus ik heb nog ffquote:Op zondag 16 maart 2014 10:45 schreef -Bubseltje- het volgende:
Tally pfeiffer sucsvitamine d gebrek is vaak snel opgelost. Wat krijg je er voor?
Ik heb er een drankje voor een paar ml per week.
Oja, laatst zagen we trouwens nog eens een verrassende horror: American Mary, wel een kijkje waard!quote:
Dit!quote:
Jaaa! Die zag ik een keer op een foto. Met van die bovenkantjes die een beetje naar buiten flappen.quote:Op maandag 17 maart 2014 09:53 schreef Gulara het volgende:
[..]
Help me even, waarom heeft mijn kind lieve oren?
Ik had het ook gezien ja! Sticker heeft ze ook. Van die blije oortjes!quote:Op maandag 17 maart 2014 09:58 schreef Limone het volgende:
[..]
Jaaa! Die zag ik een keer op een foto. Met van die bovenkantjes die een beetje naar buiten flappen.
Gula, nu wordt je kind dus gewoon uitgescholden voor flapoor he!?quote:Op maandag 17 maart 2014 09:58 schreef Limone het volgende:
[..]
Jaaa! Die zag ik een keer op een foto. Met van die bovenkantjes die een beetje naar buiten flappen.
Lief!quote:Op maandag 17 maart 2014 09:58 schreef Limone het volgende:
[..]
Oei, dat is balenquote:Op maandag 17 maart 2014 11:41 schreef Cwen het volgende:
Dhalia, wat lief!
Limone, heerlijk, zo'n ritme! Zou ik ook fijn vinden
Sacen rollende T
Spekkies? 6 maanden en 8,5 kilo is wel spekkies... Ispekkies!
Om overgewicht maak ik me geen zorgen - spekkig is normaal voor baby's!
En ik wist niet dat het kon met een baby die 10 x per dag drinkt, maar ik ben weer ongesteld geworden. Bummer. Nou moeten we echt gaan oppassen, want ik wil echt niet nog een baby
.
Dan moest je dus twee weken geleden al beginnen met oppassen hequote:Op maandag 17 maart 2014 11:41 schreef Cwen het volgende:
Dhalia, wat lief!
Limone, heerlijk, zo'n ritme! Zou ik ook fijn vinden
Sacen rollende T
Spekkies? 6 maanden en 8,5 kilo is wel spekkies... Ispekkies!
Om overgewicht maak ik me geen zorgen - spekkig is normaal voor baby's!
En ik wist niet dat het kon met een baby die 10 x per dag drinkt, maar ik ben weer ongesteld geworden. Bummer. Nou moeten we echt gaan oppassen, want ik wil echt niet nog een baby
.
Hier met 2 baby's na 6 weken weer....quote:Op maandag 17 maart 2014 11:41 schreef Cwen het volgende:
En ik wist niet dat het kon met een baby die 10 x per dag drinkt, maar ik ben weer ongesteld geworden. Bummer . Nou moeten we echt gaan oppassen, want ik wil echt niet nog een baby .
Irrelevant, want nu ongesteldquote:Op maandag 17 maart 2014 12:08 schreef Kyara het volgende:
[..]
En wat Olf, zegt, hopelijk heb je 2 weken geleden ook opgepast
innestelingbloeding?quote:Op maandag 17 maart 2014 12:10 schreef DJMomo het volgende:
[..]
Irrelevant, want nu ongesteldof heb ik nu niet opgelet bij bio!
Ja, ik hou jullie verhaal wel in mijn achterhoofd, maar elke nacht is er één!quote:Op maandag 17 maart 2014 09:23 schreef bellelena het volgende:
Zooo, heerlijk Limone! Bij ons is het zoals wat jullie eerder hadden, ze slaapt vanaf 19:00 en drinkt dan om 23:00 - ca. 1:30 - ca. 4:00 - 6:00 - 8:30 opstaan. Lijkt me supertof als we ook zo'n ritme kunnen maken als jullie nieuwe! Totdat ze 4,5 maanden oud was hadden we trouwens ook zo'n achtig ritme, dan dronk ze om 23:00 en 4:00 en stonden we om 8/8:30 op. Wat kan dat dan toch nog een hoop schelen, wat voedingen minder 's nachts, qua hoeveelheid slaap die je nodig hebt om goed uit te rusten he!
Dhalia, wat schattig he, die echte lachen! Hier doet ze dat nu heel vaak, vooral om/met papa
Wat een hipsterbabydreumes!quote:Op maandag 17 maart 2014 10:19 schreef Gulara het volgende:
[..]
Lief!![]()
En hij werd geboren met platte oren. Maar hij heeft ze zelf geflapt.
Sorry geen idee. Kus voor je onzekerheid!quote:Op maandag 17 maart 2014 12:16 schreef XcUZ_Me het volgende:
Dames ik ga weer ff niet zo goed. Noor heeft een beetje blauwgrijzig oogwit en gegoogled en nu ben ik weer van de kaart. Meer baby's die dit hebben? Ik hoop het...
Ik wil geen partypooper zijn, of XM onnodig ongerust maken (dat is wel het laatste dat ik wil!), maar ik zou dit niet zo stellig zeggen geloof ik. Er zijn ook andere redenen waardoor een oogwit een afwijkende kleur kan hebben. XM, anders bel je de huisarts(assistente) even om te overleggen? Dat haalt meer onzekerheid weg denk ik dan wat gegoogle van onsquote:Op maandag 17 maart 2014 12:25 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
XM ik las ergens dat zolang er kleur in het oogwit zit de kleur van de ogen kunnen veranderen, sommige baby's hebben dit wel tot hun 2e!
komt dus vaker voor bij baby's, betekend niks ernstigs
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En dan krijgt ie zo ook nog inentingen, sneu! Hij heeft nu nog een opperbest humeurHopelijk valt het dus mee straks.
L-E Tengere kindjes zijn ook vaak mooi toch? Vind ik wel hoor. Spekkig ziet er gewoon koddig uit maar slanke kinderen vind ik zo mooi als ze bewegen. Sowieso, hoe kinderen bewegen, zo soepel en tegelijk onhandig![]()
Oh Jaap ook al de hele dag op me. Boeien! Vandaag geniet ik er lekker van. Huishouden komt over een paar maanden wel weerquote:Op maandag 17 maart 2014 13:25 schreef Moppert het volgende:
Heerlijkik heb een baby die niet aan slapen doet.
Nu net een halfuurtje echt in slaap sinds vanmorgen 9 uur en hij ligt op mijn arm dus kan ook niets doen.
Heb je al eens bij die biologische pappen gekeken? Biobim. Verkopen ze hier in de natuurwinkel (naast de maisboogjesquote:Op maandag 17 maart 2014 13:52 schreef L-E het volgende:
Mabawa, hoe ziet het er uit in de curve? Zolang je baby het verder goed doet, zou ik me geen zorgen maken. Maar ik weet dat dat een tikje flauw is, want een baby moet groeien en het liefst goed ook, het steekt wel een beetje als dat niet het geval is he?
Ik wil iets weten over pap. Ik zou Sticker wel iets willen geven 's avonds maar in de supermarkt zat overal suiker in. Wat kan ik dan doen, van bv pap maken? En hoe?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.L-E, dat klinkt best wel heftig, ik kan me goed voorstellen dat het lichamelijk voor jou op een gegeven moment echt niet meer prettig is zo. Maar ook dat je kleine Sticker er dan nog zo van geniet...![]()
STICKERRRRquote:Op maandag 17 maart 2014 14:34 schreef L-E het volgende:
Mijn baby lag net op zijn buik in de box.
EN NU ZIT HIJ!
Jup.. Het ging echt niet meer, het ging van 'sneu, maar nog wel eventjes vol te houden' naar 'onmenselijk'. En dan is 1,5 uur verderop wonen echt te ver.quote:Op maandag 17 maart 2014 14:21 schreef bellelena het volgende:
Projom de kat, wat ontzettend jammer dat net een uurtje langer wachten tot je er was zelfs geen optie meer was...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De oogjes. Ik kan niet meer beoordelen of het nou tussen m'n oren zit of niet.
Kaart van Nin gemist! Mooi!
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
quote:Op maandag 17 maart 2014 14:29 schreef bellelena het volgende:
De verjaardagsuitnodigingen zijn (bijna) klaar!
Ik vind het voor vandaag wel even boeienquote:Op maandag 17 maart 2014 13:42 schreef DJMomo het volgende:
[..]
Oh Jaap ook al de hele dag op me. Boeien! Vandaag geniet ik er lekker van. Huishouden komt over een paar maanden wel weer
En toch is het wel waar. Ik geef mezelf ook regelmatig een verbod.quote:Op maandag 17 maart 2014 15:18 schreef XcUZ_Me het volgende:
Enige tip: niet op google kijken. Ja, bedankt.
Nou jongensquote:
Check, check, dubbelcheck... Maar dat was wel te verwachten, toch? Ik zou zeker een afspraak maken, maar denk erom: cvs is 'vaag' en veel ha's doen er een beetje moeilijk over. Dat je daar op voorbereid bentquote:Op maandag 17 maart 2014 15:55 schreef Spirit82 het volgende:
Ik heb even een gekke vraag. Ik was een beetje op internet aan het speuren over vermoeidheid enzo en kwam toen op deze website: http://www.gezondheidsnet(...)ermoeidheidssyndroom
Nou vraag ik me af, voor hoeveel mensen hier is dit een feest van herkenning? Is it just me? Dan ga ik namelijk eens een afspraak maken bij de huisarts denk ik
[ Bericht 3% gewijzigd door Suikertante op 17-03-2014 19:55:26 ]
Ik herken het best welquote:Op maandag 17 maart 2014 15:55 schreef Spirit82 het volgende:
Ik heb even een gekke vraag. Ik was een beetje op internet aan het speuren over vermoeidheid enzo en kwam toen op deze website: http://www.gezondheidsnet(...)ermoeidheidssyndroom
Nou vraag ik me af, voor hoeveel mensen hier is dit een feest van herkenning? Is it just me? Dan ga ik namelijk eens een afspraak maken bij de huisarts denk ik
Ja dan is het lastig (((knuf))).quote:Op maandag 17 maart 2014 15:35 schreef Moppert het volgende:
[..]
Ik vind het voor vandaag wel even boeien![]()
Hij ligt echt 24/7 op mij en slaapt ook altijd bij mij maar moet voor donderdag iets af hebben en dat lukt zo niet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♥ J & S
quote:Op maandag 17 maart 2014 14:34 schreef L-E het volgende:
Mijn baby lag net op zijn buik in de box.
EN NU ZIT HIJ!
Ik vond het ook al snel! Deze gegevens staan ook bij 4weken in zijn groeiboekje, maar hij is pas 3 weken hoorquote:Op maandag 17 maart 2014 17:21 schreef RunForrestRun het volgende:
Netjes Klap, precies op 't lijntje!
Mochten jullie vandaag al naar het cb, wij moeten nog een week wachten.
Wat een lekker bekkie heeft J. toch!
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
+1!quote:Op maandag 17 maart 2014 19:00 schreef Moppert het volgende:
Met of zonder kast en 20 seconden of 20 minuten doet er toch niet toe. Beide is gewoon om over te jompelen![]()
Ik hoop voor jou dat de slaap je goed zal doen
![]()
En laat de steen inderdaad achterwege juist op dit soort momenten is je hart luchten het meest nodig toch? Je zit hier heus niemand in de weg. (en zo wel zegt dat meer over de anderen)
Dit!quote:Op maandag 17 maart 2014 19:00 schreef Moppert het volgende:
Met of zonder kast en 20 seconden of 20 minuten doet er toch niet toe. Beide is gewoon om over te jompelen![]()
Ik hoop voor jou dat de slaap je goed zal doen
![]()
En laat de steen inderdaad achterwege juist op dit soort momenten is je hart luchten het meest nodig toch? Je zit hier heus niemand in de weg. (en zo wel zegt dat meer over de anderen)
Minimaal 9 keer soms ontelbaarquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vandaag zijn mopje en ik voor het eerst zonder papa op stap geweest. Samen met een vriendin hebben we lekker gewandeld en munttheetjes gedronken in n restaurantje. En ze was zo liefZoetje heeft alleen maar geslapen en geknuffeld! En omdat ik zo trots ben, gooi ik r gewoon nog een keer in:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik zal proberen er geen gewoonte van te maken elke post af te sluiten met een foto, maar oh
Één keer in de zoveel tijd komen dromen uit!
Gevondenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |