abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_137730984
Beste dames en heren,

Voor mijn afstudeeropdracht voor ABC aan de Avans Hogeschool doe ik een onderzoek naar het gebruik van sportvoeding onder volwassenen (18-54 jaar). Dit onderzoek is uitsluitend voor sportvoeding gebruikers.

http://www.thesistools.com/web/?id=396538

De enquête bestaat uit een aantal vragen, waarmee u nog geen 5 - 7 minuten bezig bent.

Alvast bedankt voor het invullen!
  vrijdag 14 maart 2014 @ 14:16:30 #2
398472 goed_volk
kan tegen een grapje
pi_137731054
Wat kunnen we winnen?
Hier schreef Dagoduck: Zeer goede FiPo.
Hier denkt katindeboom dat ik eigenlijk Braddie ben, maar die ben ik natuurlijk niet.
Hier liet ik CherryOnTop haar beeldscherm onder spugen
pi_137731155
quote:
The connection was interrupted

The connection to www.srvysrvr.com was interrupted while the page was loading.
:')

Zorg eerst maar voor een werkende enquete
Knapen die storneren willen moeten mannen met automatische incasso's zijn
pi_137731217
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 maart 2014 14:19 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:

[..]

:')

Zorg eerst maar voor een werkende enquete
Werkt prima hoor.
Nieuw is niet altijd beter.
pi_137731236
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 maart 2014 14:21 schreef ikbennieuwopfok het volgende:

[..]

Werkt prima hoor.
Oh, dan vindt de klant het bagger en laat het niet door :7
pi_137731325
Ingevuld.

Waarom bij vraag 3 maar 1 optie te kiezen?
Waarom bij 4 geen invulvak voor overige producten? Glucosamine en multi-vitamine (geen sportvoeding maar wel optie bij vraag 3) nu niet ingevuld.
Waarom bij vraag 5 maar 3 mogelijke antwoorden waarbij je vrij veel overwegingen negeert?
Waarom bij vraag alleen maar een keuze tussen online en offline en geen combinatie?
Waarom bij vraag 10 maar 1 antwoord mogelijk?

Sorry, matige enquête..
pi_137731476
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 maart 2014 14:24 schreef Deshain het volgende:
Ingevuld.

Waarom bij vraag 3 maar 1 optie te kiezen?
Waarom bij 4 geen invulvak voor overige producten? Glucosamine en multi-vitamine (geen sportvoeding maar wel optie bij vraag 3) nu niet ingevuld.
Waarom bij vraag 5 maar 3 mogelijke antwoorden waarbij je vrij veel overwegingen negeert?
Waarom bij vraag alleen maar een keuze tussen online en offline en geen combinatie?
Waarom bij vraag 10 maar 1 antwoord mogelijk?

Sorry, matige enquête..
Bedankt voor de feedback, sommige vragen hebben maar 1 antwoordt mogelijkheid vanwege uiteindelijk verwerken van de gegevens. Als bij iedere vraag meerdere antwoorden mogelijk zijn wordt dit een hels karwei. Ik zal bij vraag 4 een invulvlak toevoegen en vraag drie ook aanpassen ;). Daarnaast heb ik wel een hoop gelezen, maar daarmee nog niet voldoende informatie over het gebruik van sportvoeding. Feedback is daarom altijd welkom!

[ Bericht 5% gewijzigd door Niwveltm op 14-03-2014 14:35:09 ]
pi_137731652
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 maart 2014 14:28 schreef Niwveltm het volgende:

[..]

Bedankt voor de feedback, sommige vragen hebben maar 1 antwoordt mogelijkheid vanwege uiteindelijk verwerken van de gegevens. Als bij iedere vraag meerdere antwoorden mogelijk zijn wordt dit een hels karwei. Ik zal bij vraag 4 een invulvlak toevoegen en vraag drie ook aanpassen ;)
Oh je bent gewoon een luie flikker dus. :r
pi_137731654
Halverwege gestaakt met invullen omdat de enquete echt verschrikkelijk slecht is opgezet.
pi_137731688
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 maart 2014 14:35 schreef happinessfordogs het volgende:
Halverwege gestaakt met invullen omdat de enquete echt verschrikkelijk slecht is opgezet.
Heb je misschien tips? Dit aanpassingen zijn altijd welkom.
pi_137731863
Je kan man en vrouw tegelijk zijn. Verder staat mijn antwoord er vaak niet bij en geen invulvak. Ben er ook maar halverwege mee gestopt.
It's not too late to change your hikikomori ways!
pi_137732126
ik heb extra tekstvlakken toegevoegd zodat er nu ook ruimte is voor eigen toevoeging.
pi_137732577
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 maart 2014 14:46 schreef Niwveltm het volgende:
ik heb extra tekstvlakken toegevoegd zodat er nu ook ruimte is voor eigen toevoeging.
Je weet dat na elke aanpassing je een nieuw resultatenoverzicht krijgt he?

Wijzigingen zijn echt kut om te verwerken. Beter haal je hem offline en maak je een complete scheelt je heel veel werk.
pi_137732794
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 maart 2014 15:02 schreef Deshain het volgende:

[..]

Je weet dat na elke aanpassing je een nieuw resultatenoverzicht krijgt he?

Wijzigingen zijn echt kut om te verwerken. Beter haal je hem offline en maak je een complete scheelt je heel veel werk.
Dat wist ik niet. Ik hoop dat nu alles een beetje goed staat. Heb nu nog niet zoveel resultaten. Als er nu nog veel aangepast moet worden dan haal ik hem offline. Bedankt voor de tip!
pi_137734934
Enquete ingevuld, pas wel even de vraag aan over welke supplementen men gebruikt. Whey perfection is een eiwitproduct van B&F en valt dus onder eiwitten
pi_137831205
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 maart 2014 16:04 schreef mtchel112 het volgende:
Enquete ingevuld, pas wel even de vraag aan over welke supplementen men gebruikt. Whey perfection is een eiwitproduct van B&F en valt dus onder eiwitten
Bedankt!
pi_137836225
Ook ik heb hem even voor je ingevuld, goede enquête!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')