quote:The connection was interrupted
The connection to www.srvysrvr.com was interrupted while the page was loading.
Werkt prima hoor.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 14:19 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Zorg eerst maar voor een werkende enquete
Oh, dan vindt de klant het bagger en laat het niet doorquote:
Bedankt voor de feedback, sommige vragen hebben maar 1 antwoordt mogelijkheid vanwege uiteindelijk verwerken van de gegevens. Als bij iedere vraag meerdere antwoorden mogelijk zijn wordt dit een hels karwei. Ik zal bij vraag 4 een invulvlak toevoegen en vraag drie ook aanpassenquote:Op vrijdag 14 maart 2014 14:24 schreef Deshain het volgende:
Ingevuld.
Waarom bij vraag 3 maar 1 optie te kiezen?
Waarom bij 4 geen invulvak voor overige producten? Glucosamine en multi-vitamine (geen sportvoeding maar wel optie bij vraag 3) nu niet ingevuld.
Waarom bij vraag 5 maar 3 mogelijke antwoorden waarbij je vrij veel overwegingen negeert?
Waarom bij vraag alleen maar een keuze tussen online en offline en geen combinatie?
Waarom bij vraag 10 maar 1 antwoord mogelijk?
Sorry, matige enquête..
Oh je bent gewoon een luie flikker dus.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 14:28 schreef Niwveltm het volgende:
[..]
Bedankt voor de feedback, sommige vragen hebben maar 1 antwoordt mogelijkheid vanwege uiteindelijk verwerken van de gegevens. Als bij iedere vraag meerdere antwoorden mogelijk zijn wordt dit een hels karwei. Ik zal bij vraag 4 een invulvlak toevoegen en vraag drie ook aanpassen
Heb je misschien tips? Dit aanpassingen zijn altijd welkom.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 14:35 schreef happinessfordogs het volgende:
Halverwege gestaakt met invullen omdat de enquete echt verschrikkelijk slecht is opgezet.
Je weet dat na elke aanpassing je een nieuw resultatenoverzicht krijgt he?quote:Op vrijdag 14 maart 2014 14:46 schreef Niwveltm het volgende:
ik heb extra tekstvlakken toegevoegd zodat er nu ook ruimte is voor eigen toevoeging.
Dat wist ik niet. Ik hoop dat nu alles een beetje goed staat. Heb nu nog niet zoveel resultaten. Als er nu nog veel aangepast moet worden dan haal ik hem offline. Bedankt voor de tip!quote:Op vrijdag 14 maart 2014 15:02 schreef Deshain het volgende:
[..]
Je weet dat na elke aanpassing je een nieuw resultatenoverzicht krijgt he?
Wijzigingen zijn echt kut om te verwerken. Beter haal je hem offline en maak je een complete scheelt je heel veel werk.
Bedankt!quote:Op vrijdag 14 maart 2014 16:04 schreef mtchel112 het volgende:
Enquete ingevuld, pas wel even de vraag aan over welke supplementen men gebruikt. Whey perfection is een eiwitproduct van B&F en valt dus onder eiwitten
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |