"twee renners"quote:Op vrijdag 14 maart 2014 15:34 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nog 8 km.
Twee renners gaan voorop, met het peloton op 12 seconden.
Caruso en Deveneynsquote:Op vrijdag 14 maart 2014 15:35 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Wie zijn dat dan johannes.
Mansjester geeft toch betere updates
Die twee winnen toch niet, ik infantiliseer mijn publiek tenminste niet zoals Mansjester.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 15:35 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
"twee renners"
Je bent duidelijk geen Mansjester,
quote:Nee geen horeca ervaring. Wel genoeg ervaring in het werken met mensen enzo.
We hebben het over meerdere dingen gelijk. Een eigen zaak beginnen en over als zzper werken bij die vriendin. Dat bij die vriendin zou dit jaar nog zijn. Dat van helemaal iets voor mezelf zie ik idd pas over 5 jaar oid.
Ok hou ons op de hoogte.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 15:36 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Die twee winnen toch niet, ik infantiliseer mijn publiek tenminste niet zoals Mansjester.
Maar misschien was dat wel nodig ja.
Vandaag herkansing gemaakt anders had ik woensdagavond al weekend.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 15:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
Zo schooldag zit er op. Nu alweer weekend, het goede leven.
Noem mij geen mongool meer aub.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 15:45 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik geef live updates. Mongool.
Wat moest je herkansen ?quote:Op vrijdag 14 maart 2014 15:46 schreef JanCees het volgende:
[..]
Vandaag herkansing gemaakt anders had ik woensdagavond al weekend.
Ik kan het wel helemaal gaan uitleggen, en dan vind jij het ook vaag.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 15:49 schreef Tarado het volgende:
[..]
En dat zegt een vrouw, jullie kunnen het wel weten inderdaad
Het is geen WO, het is hbo.quote:
Sterkte alvastquote:Op vrijdag 14 maart 2014 15:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
Zo moet ik plaatsnemen in een typisch Nederlandse kringverjaardag![]()
Gewoon even openbaar bekkenstoten, dan gaat iedereen zo weg.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 15:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ok.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 15:59 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Gewoon even openbaar bekkenstoten, dan gaat iedereen zo weg.
Dat het nog bestaatquote:Op vrijdag 14 maart 2014 15:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
Daarom klaag ik ook voorafquote:Op vrijdag 14 maart 2014 16:02 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dan niet, maar dan moet je achteraf niet gaan klagen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |