abonnement Unibet Coolblue
pi_138800162
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 april 2014 15:47 schreef poiuytr het volgende:

[..]

http://www.strava.com/activities/129378106

Vanmorgen dan eindelijk maar een keer rondje Haaksbergen gefietst. Was mistig vanmorgen op de heenweg dus maar besloten om mijn winterjack ook mee te nemen, toen ik begon was het iets van 4 graden dus uiteindelijk besloten om zomerkleding in de auto te laten. Na halfuur fietsen begon de zon er door te komen had me dus veel te warm gekleed, hier later in de rit veel last van gehad.

Plan was om de complete route (60km) te fietsen alleen waren er twee omleidingen waardoor het er 58 zijn geworden. Stuk van de auto naar het Assinkbos mooi warm kunnen fietsen en zadel iets van vier keer moeten afstellen. Rond het Assinkbos lagen een paar leuke en snelle singletracks. Midden stuk van de route (heen en terug) bestaat voornamelijk uit asfalt fietsen met hier en daar een singletrack. Mooiste stuk van de route vond ik rond de camping/ bij de Duitse grens en de singletrack aan de Buurserstraat, dat is denk ik toch wel een van de mooiste singletrack die ik ooit heb gefietst. Die singletrack heeft echt alles, bultjes, snelle kombochten, van die "vlondertafels" etc. Heb echt respect voor de bouwers van het rondje Haaksbergen route lag er perfect onderhouden bij, nergens grote plassen water en ze hebben echt het uiterste uit de natuur gehaald als ik het zo snel kon bekijken. Route heeft wel veel asfalt stukken erin zitten maar dit heb je bijna overal wel in Nederland of je moet grote stukken bos hebben zoals de Sallandse Heuvelrug.

Wat ik mistte waren toch wel een klein beetje de hoogteverschillen, afgezien van het stuk bij de camping de Meene, is het veelal vlak overal. Desalniettemin blijft echt een leuke route om te fietsen en ga hem deze zomer zeker nog een paar keer vaker fietsen. Als ik 't moet vergelijken met Lemele blijft Lemele hier toch nog echt op nummer één staan met mooie klimmen en super snelle afdalingen. Wat mij wel opviel was de grote hoeveelheid aan singletracks als mountainbiker kom je hier goed aan je trekken ;)
Ah kijk! je bent er geweest :D
Heb je route op strava ff bekeken, je hebt prima doorgefietst op een gebied wat je niet kent!
Sommige stukken sneller als mij, stuk bij Buurse (bij dat grote tankstation spul Ter Huurne) ben ik ook maar 1x geweest nog.
Fiets meestal het stuk van het assinkbos en het lankheet en gedeelte van het veen.
Hier zitten voor mijn gevoel de meeste single tracks.

Je hebt inderdaad aardig wat stukken met asfalt, en ook wat bospaden.
Maar als je dan weer de singletracks op gaat zijn het meestal wel weer een aantal achter elkaar en erg uitdagend gemaakt met idd de kombochten en houten vlonders.
Ook als het geregend heeft is het nog erg goed te doen op de route.
Nergens echte diepe plassen.

Hoogte verschil heb je idd erg weinig, daarom ben ik ook ERG benieuwd naar Lemele en naar Zeddam waar ik morgen heen ga.

Als je nog is naar Haaksbergen gaat laat het ff weten!
Misschien heb ik wel tijd om aan te haken :)
Ben je nu alleen of met een maat geweest?

Jammer dat je te warm gekleed hebt.
Fietst inderdaad niet lekker, had dit van de week 's avonds ook een x.
Vanmorgen/middag was het echt lekker in het zonnetje lopen.
Kan me voorstellen dat je dan flink aan het zweten komt op de fiets als je over de singletracks aan het knallen bent :)

Voor morgen heb ik ook mijn korte en lange outfit bij me..
Straks eerst verjaardag van schoonmoeders, blijven daar slapen en morgen de route van zeddam op!
Zal ook hier een verslagje achter laten.

Heb overigens geen spijt van de strava overstap, leuk om nu te vergelijken hoe ik het doe op bepaalde stukken. Kan het nu vergelijken met jou en met een maat die er gefietst heeft :)

Heb je nog veel aan de navigatie gehad? Stuk bij TerHuurne vond ik wat minder duidelijk.
Maar hier nog maar 1x gefietst.. andere stuk kan ik bijna dromen ;)
pi_138802083
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 april 2014 18:26 schreef Flipmoehoe het volgende:

[..]

Ah kijk! je bent er geweest :D
Heb je route op strava ff bekeken, je hebt prima doorgefietst op een gebied wat je niet kent!
Sommige stukken sneller als mij, stuk bij Buurse (bij dat grote tankstation spul Ter Huurne) ben ik ook maar 1x geweest nog.
Fiets meestal het stuk van het assinkbos en het lankheet en gedeelte van het veen.
Hier zitten voor mijn gevoel de meeste single tracks.

Je hebt inderdaad aardig wat stukken met asfalt, en ook wat bospaden.
Maar als je dan weer de singletracks op gaat zijn het meestal wel weer een aantal achter elkaar en erg uitdagend gemaakt met idd de kombochten en houten vlonders.
Ook als het geregend heeft is het nog erg goed te doen op de route.
Nergens echte diepe plassen.

Hoogte verschil heb je idd erg weinig, daarom ben ik ook ERG benieuwd naar Lemele en naar Zeddam waar ik morgen heen ga.

Als je nog is naar Haaksbergen gaat laat het ff weten!
Misschien heb ik wel tijd om aan te haken :)
Ben je nu alleen of met een maat geweest?

Jammer dat je te warm gekleed hebt.
Fietst inderdaad niet lekker, had dit van de week 's avonds ook een x.
Vanmorgen/middag was het echt lekker in het zonnetje lopen.
Kan me voorstellen dat je dan flink aan het zweten komt op de fiets als je over de singletracks aan het knallen bent :)

Voor morgen heb ik ook mijn korte en lange outfit bij me..
Straks eerst verjaardag van schoonmoeders, blijven daar slapen en morgen de route van zeddam op!
Zal ook hier een verslagje achter laten.

Heb overigens geen spijt van de strava overstap, leuk om nu te vergelijken hoe ik het doe op bepaalde stukken. Kan het nu vergelijken met jou en met een maat die er gefietst heeft :)

Heb je nog veel aan de navigatie gehad? Stuk bij TerHuurne vond ik wat minder duidelijk.
Maar hier nog maar 1x gefietst.. andere stuk kan ik bijna dromen ;)
Qua hoogtemeters ziet Zeddam er voor Nederlandse begrippen uitdagend uit iig.
450 op een rondje van 25km is echt veel. Ze hebben vandaag nog onderhoud gepleegd aan de route. Veel plezier alvast ;)

Heb rondje vandaag alleen gefietst, maat werkt altijd op zaterdag.
Gelukkig wel paar groepjes onderweg gezien, daar kan je dan mooi naar toe fietsen. Heb op sommige singletracks geknald maar gros van de singletracks rustig verkend in D1/D2.

Had geloof ik een redelijk oude route van Haaksbergen op mijn Garmin staan maar in grote lijnen klopte het wel. Bewegwijzering was redelijk duidelijk overal op de route, alleen bij K17 was t even goed kijken. Ben 1 stuk verkeerd gereden maar dat was meer omdat ik me op honden die los liepen aan het concentreren was, hierdoor afslag en singletrack gemist (langenbergsweg). Mijn lokale rondje hier is nog maar paar maanden oud maar 1 singletrack van 2km kan ik dromen ja, weet precies wanneer ik moet afremmen insturen gaan staan etc.

Morgen denk ik nog klein herstelritje fietsen maar als ik teveel gezopen heb laat ik t mooi achterwege.
pi_138803791
Hoe maak jij je MTB meestal schoon?
Wel of niet afspuiten? De meningen verschillen nogal...
pi_138804211
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 april 2014 20:20 schreef TheMercenary976 het volgende:
Hoe maak jij je MTB meestal schoon?
Wel of niet afspuiten? De meningen verschillen nogal...
Hogedruk spuit wordt afgeraden ivm lagers. Mijn monteur raadt zelfs de tuinslang af.

Ik gebruik een sopje en een spons.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  zaterdag 12 april 2014 @ 20:31:47 #280
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_138804261
Waarom zou een tuinslang niet kunnen? Frame kan je prima met de hogedrukspuit doen. Alleen oppassen bij de lagers en derries enzo
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
pi_138804361
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 april 2014 20:20 schreef TheMercenary976 het volgende:
Hoe maak jij je MTB meestal schoon?
Wel of niet afspuiten? De meningen verschillen nogal...
vaak gewoon emmer sop en een paar doeken. Tegenwoordig hebben we een tuinslang met 20 verschillende standen en figuurtjes en daar zit ook een normale straal op waarvan ik echt niet het idee heb dat het slecht is voor de lagers en ik haal anders gewoon de wielen eruit.
pi_138819263
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 april 2014 20:20 schreef TheMercenary976 het volgende:
Hoe maak jij je MTB meestal schoon?
Wel of niet afspuiten? De meningen verschillen nogal...
Begin ben ik ook behoorlijk aan het kutten geweest hoe een racefiets of mountainbike schoon te maken. Op internet lees je behoorlijk veel tegenstrijdige berichten, ik raad het iig af om je mountainbike met de hoge druk schoon te maken. Ik mountainbike elke week minimaal drie ritten om m na elke rit schoon te maken gaat me iets te ver en kost me bult tijd wat ik liever in het fietsen stop. Laatste tijd maak ik 'm vaak 1x in de week schoon of hij moet echt smerig zijn.

Hoe ik me fiets schoonmaak:
1. Fiets afspuiten met de tuinslang
2. Op de ketting, cassette en tandwielen spuit ik een goede laag remmen reiniger (ontvetter), dit laat ik inwerken. http://img.photobucket.co(...)ned7_zps35389f9b.jpg
3. Pak een kleine schroevendraaier en borstels, vervolgens maak ik de der achter schoon en borstel ik alle overtollige vet weg.
4. Ketting afnemen/ schoonmaken met een doek.
5. Sopje maken met afwasmiddel, vervolgens hele fiets schoonmaken met een spons.
6. Fiets afspuiten, en vervolgens op een paar plekken water afnemen dan fiets opbergen en volgende dag draaiende delen insmeren met PTFE spray. http://www.halfords.nl/system/html/140169_3-f233ae00.jpg

Remmen reiniger van de action kost in vergelijking met andere ontvetters bijna niks en het is doeltreffend (bus kost 1,50¤) daarmee kan ik denk ik 6 keer mijn fiets schoonmaken.
pi_138819748
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 april 2014 15:47 schreef poiuytr het volgende: Route heeft wel veel asfalt stukken erin zitten maar dit heb je bijna overal wel in Nederland of je moet grote stukken bos hebben zoals de Sallandse Heuvelrug.

dan heb je nog geen kennis gemaakt met rondje loonde drunense duinen. 25km puur pff road. Je steekt alleen de asfalt weg over. Maar je rijd er niet op. En ook een zeer gevarieerde route met stevige klimpartijen, snelle single tracks en duinzand.

Rondje dorst is maar 8 km dacht ik en zoals ik weet ook volledig offroad.

Drunense duinen vind ik echter wel een aanrader
You don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik word altijd dronken van 1 biertje...meestal het 16e
Ik luister NL-Talig
pi_138858073
quote:
1s.gif Op zondag 13 april 2014 11:20 schreef Crazy-M het volgende:

[..]

dan heb je nog geen kennis gemaakt met rondje loonde drunense duinen. 25km puur pff road. Je steekt alleen de asfalt weg over. Maar je rijd er niet op. En ook een zeer gevarieerde route met stevige klimpartijen, snelle single tracks en duinzand.

Rondje dorst is maar 8 km dacht ik en zoals ik weet ook volledig offroad.

Drunense duinen vind ik echter wel een aanrader
Die beide routes staan ook hoog op mtbroutes.nl, jammer dat alleen zo ver weg is. Om nou 4 uur in de auto te gaan zitten voor een mountainbike route gaat me iets te ver. Wil in de zomer/ najaar nog wel naar Limburg lang weekend daar alle mooie routes fietsen.
pi_138858435
quote:
0s.gif Op maandag 14 april 2014 09:32 schreef poiuytr het volgende:

[..]

Die beide routes staan ook hoog op mtbroutes.nl, jammer dat alleen zo ver weg is. Om nou 4 uur in de auto te gaan zitten voor een mountainbike route gaat me iets te ver. Wil in de zomer/ najaar nog wel naar Limburg lang weekend daar alle mooie routes fietsen.
Dat klopt ja, beide routes zijn voor mij in opwarm afstand ;-)
Echter nog niet gelukt om vanaf thuis naar de duinen te fietsen, volledige ronde en dan weer terug. Verste tot nu toe is eigenlijk de helft van de route. Dit was vorig jaar toen ik nog flink aan de training zat, wil ik dit jaar in elk geval ook weer gaan proberen te halen.

Bij mijn vorige opdrachtgever zat ik tegen de route aan van Rheden, echter is deze voor mij ook te ver om even voor op en neer te rijden met de auto
You don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik word altijd dronken van 1 biertje...meestal het 16e
Ik luister NL-Talig
pi_138863381
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 april 2014 19:33 schreef poiuytr het volgende:

[..]

Qua hoogtemeters ziet Zeddam er voor Nederlandse begrippen uitdagend uit iig.
450 op een rondje van 25km is echt veel. Ze hebben vandaag nog onderhoud gepleegd aan de route. Veel plezier alvast ;)

Heb rondje vandaag alleen gefietst, maat werkt altijd op zaterdag.
Gelukkig wel paar groepjes onderweg gezien, daar kan je dan mooi naar toe fietsen. Heb op sommige singletracks geknald maar gros van de singletracks rustig verkend in D1/D2.

Had geloof ik een redelijk oude route van Haaksbergen op mijn Garmin staan maar in grote lijnen klopte het wel. Bewegwijzering was redelijk duidelijk overal op de route, alleen bij K17 was t even goed kijken. Ben 1 stuk verkeerd gereden maar dat was meer omdat ik me op honden die los liepen aan het concentreren was, hierdoor afslag en singletrack gemist (langenbergsweg). Mijn lokale rondje hier is nog maar paar maanden oud maar 1 singletrack van 2km kan ik dromen ja, weet precies wanneer ik moet afremmen insturen gaan staan etc.

Morgen denk ik nog klein herstelritje fietsen maar als ik teveel gezopen heb laat ik t mooi achterwege.
De bewegwijzering van Zeddam is ook prima!
http://www.strava.com/activities/129755994

Wat een super gave route is dat zeg, maar 2 kleine stukjes verhard, waarvan je er 1 ook door mul zand kan fietsen.. maar daar het fietspad gepakt :P
Verder alleen maar single tracks, niet zoals in Haaksbergen met bultjes en kombochten op omgevallen bomen etc.
Maar gewoon kronkelen door het bos en het landschap.
Klimmetjes die echt flink steil waren, moest echt voor het kleinste blad en achter de grootste..
Maar geen 1x af hoeven stappen.
De afdalingen waren wat stuiterig, ze hadden alles vlak geschoven met het onderhoud.
Hierdoor veel mul zand met aan het eind veel remsporen.
Hier ook 2x een bidon verloren, ff snel van de fiets af en wachten op schoonvaders die het tempo niet echt kon bijbenen ;)
Totaal 1.26 uur gefiest, maar ook bijna een half uur op hem moeten wachten.
Maar zo had ik mooi wat rustmomentjes.

Heb er super genoten en ga er zeker vaker terug.
Het is voor mij 40 minuten rijden, 1,5 of 2x de route rijden en dan weer richting huis is dan prima te doen.

Schoonvaders had eerst het idee om een racefiets te kopen, maar heeft nu 2x met mij gefietst..
Waarvan 1x haaksbergen en 1x Zeddam... nou, hij is om! er moet ook een MTB komen ;)

Heb gisteren ook gemerkt dat ik toch snel de SPD pedalen met schoenen moet aanschaffen.
Met een afdaling 2x van de trappers geschoten, maar verder niks gebeurd..
Weet wel dat me dit anders niet gebeurd was..

Ben er vrijwel zeker van dat het de Shimano's M088 gaan worden.
Zag dat er een speciale blauwe editie is geweest, die past mooi bij mijn fiets ;)
Heb ze van de week gepast bij de LBS in maat 44, maar die waren toch net te klein.
(normaal 42/43 schoen maat)
Maar is het web afspeuren naar een maatje 45, en anders worden het de rood/zwarte.

Deze week nog een x een avondje ritje doen.. en dan 2de paasdag de rit van Aalten, 25, 35 of 50km.
Ga met mijn broertje en schoonzusje, zal dus de 35 worden..
Had zelf de 50 wel eens willen proberen :)

Voor het schoonmaken van de fiets gebruik ik meestal een tuinslang met zon autowasborstel.
Daarna wat teflon spray op de ketting en that's it..
Als hij een x echt smerig is maar is met een borstel over de tandwielen en alles ontvetten etc..

Goede beschrijving van je, ga het ff noteren ;)
pi_138864473
quote:
0s.gif Op maandag 14 april 2014 12:58 schreef Flipmoehoe het volgende:

[..]

De bewegwijzering van Zeddam is ook prima!
http://www.strava.com/activities/129755994

Wat een super gave route is dat zeg, maar 2 kleine stukjes verhard, waarvan je er 1 ook door mul zand kan fietsen.. maar daar het fietspad gepakt :P
Verder alleen maar single tracks, niet zoals in Haaksbergen met bultjes en kombochten op omgevallen bomen etc.
Maar gewoon kronkelen door het bos en het landschap.
Klimmetjes die echt flink steil waren, moest echt voor het kleinste blad en achter de grootste..
Maar geen 1x af hoeven stappen.
De afdalingen waren wat stuiterig, ze hadden alles vlak geschoven met het onderhoud.
Hierdoor veel mul zand met aan het eind veel remsporen.
Hier ook 2x een bidon verloren, ff snel van de fiets af en wachten op schoonvaders die het tempo niet echt kon bijbenen ;)
Totaal 1.26 uur gefiest, maar ook bijna een half uur op hem moeten wachten.
Maar zo had ik mooi wat rustmomentjes.

Heb er super genoten en ga er zeker vaker terug.
Het is voor mij 40 minuten rijden, 1,5 of 2x de route rijden en dan weer richting huis is dan prima te doen.

Schoonvaders had eerst het idee om een racefiets te kopen, maar heeft nu 2x met mij gefietst..
Waarvan 1x haaksbergen en 1x Zeddam... nou, hij is om! er moet ook een MTB komen ;)

Heb gisteren ook gemerkt dat ik toch snel de SPD pedalen met schoenen moet aanschaffen.
Met een afdaling 2x van de trappers geschoten, maar verder niks gebeurd..
Weet wel dat me dit anders niet gebeurd was..

Ben er vrijwel zeker van dat het de Shimano's M088 gaan worden.
Zag dat er een speciale blauwe editie is geweest, die past mooi bij mijn fiets ;)
Heb ze van de week gepast bij de LBS in maat 44, maar die waren toch net te klein.
(normaal 42/43 schoen maat)
Maar is het web afspeuren naar een maatje 45, en anders worden het de rood/zwarte.

Deze week nog een x een avondje ritje doen.. en dan 2de paasdag de rit van Aalten, 25, 35 of 50km.
Ga met mijn broertje en schoonzusje, zal dus de 35 worden..
Had zelf de 50 wel eens willen proberen :)

Voor het schoonmaken van de fiets gebruik ik meestal een tuinslang met zon autowasborstel.
Daarna wat teflon spray op de ketting en that's it..
Als hij een x echt smerig is maar is met een borstel over de tandwielen en alles ontvetten etc..

Goede beschrijving van je, ga het ff noteren ;)
Qua hoogtemeters ziet er er inderdaad zeer interessant uit ;)
Jammer dat je constant op je schoonpa moest wachten, ik vind dit zelf echt irritant als iemand anders waar je mee fietst in een beduidend mindere conditie is. Dan ben je weer lekker stuk hard aan het knallen geweest en dan sta je weer paar minuten te wachten en koud te worden. Van te voren moet ik me er dan altijd goed op in stellen.

Bikester heeft SPD pedalen nu ook in de aanbieding tevens meer Shimano spullen, 20¤ voor setje SPD pedalen. Sommige schoenen van Shimano zijn daar nu ook met flinke kortingen te krijgen.
http://www.bikester.nl/sh(...)015279&RIID=12299815

Als je keer 50km wil proberen, waarom ga deze week niet een keer het niet het rondje Haaksbergen 3/4 fietsen? Wel goed voor je om te kijken tot hoever je kan gaan hoor, leer je je eigen grens ook kennen.
  maandag 14 april 2014 @ 13:31:22 #288
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_138864506
quote:
0s.gif Op maandag 14 april 2014 12:58 schreef Flipmoehoe het volgende:

[..]

De bewegwijzering van Zeddam is ook prima!
http://www.strava.com/activities/129755994

Wat een super gave route is dat zeg, maar 2 kleine stukjes verhard, waarvan je er 1 ook door mul zand kan fietsen.. maar daar het fietspad gepakt :P
Verder alleen maar single tracks, niet zoals in Haaksbergen met bultjes en kombochten op omgevallen bomen etc.
Maar gewoon kronkelen door het bos en het landschap.
Klimmetjes die echt flink steil waren, moest echt voor het kleinste blad en achter de grootste..
Maar geen 1x af hoeven stappen.
De afdalingen waren wat stuiterig, ze hadden alles vlak geschoven met het onderhoud.
Hierdoor veel mul zand met aan het eind veel remsporen.
Hier ook 2x een bidon verloren, ff snel van de fiets af en wachten op schoonvaders die het tempo niet echt kon bijbenen ;)
Totaal 1.26 uur gefiest, maar ook bijna een half uur op hem moeten wachten.
Maar zo had ik mooi wat rustmomentjes.

Heb er super genoten en ga er zeker vaker terug.
Het is voor mij 40 minuten rijden, 1,5 of 2x de route rijden en dan weer richting huis is dan prima te doen.

Schoonvaders had eerst het idee om een racefiets te kopen, maar heeft nu 2x met mij gefietst..
Waarvan 1x haaksbergen en 1x Zeddam... nou, hij is om! er moet ook een MTB komen ;)

Heb gisteren ook gemerkt dat ik toch snel de SPD pedalen met schoenen moet aanschaffen.
Met een afdaling 2x van de trappers geschoten, maar verder niks gebeurd..
Weet wel dat me dit anders niet gebeurd was..

Ben er vrijwel zeker van dat het de Shimano's M088 gaan worden.
Zag dat er een speciale blauwe editie is geweest, die past mooi bij mijn fiets ;)
Heb ze van de week gepast bij de LBS in maat 44, maar die waren toch net te klein.
(normaal 42/43 schoen maat)
Maar is het web afspeuren naar een maatje 45, en anders worden het de rood/zwarte.

Deze week nog een x een avondje ritje doen.. en dan 2de paasdag de rit van Aalten, 25, 35 of 50km.
Ga met mijn broertje en schoonzusje, zal dus de 35 worden..
Had zelf de 50 wel eens willen proberen :)

Voor het schoonmaken van de fiets gebruik ik meestal een tuinslang met zon autowasborstel.
Daarna wat teflon spray op de ketting en that's it..
Als hij een x echt smerig is maar is met een borstel over de tandwielen en alles ontvetten etc..

Goede beschrijving van je, ga het ff noteren ;)
Gewoon de 50 doen man. Als ze toch langzamer zijn ga je praktisch gelijk over de finish.
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
pi_138864739
quote:
0s.gif Op maandag 14 april 2014 13:31 schreef kanovinnie het volgende:

[..]

Gewoon de 50 doen man. Als ze toch langzamer zijn ga je praktisch gelijk over de finish.
Het is ook gewoon gezelliger met z'n 3-en, ga donderdagavond of vrijdag eerst nog wel een groter rondje maken :)
  maandag 14 april 2014 @ 13:39:32 #290
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_138864756
quote:
0s.gif Op maandag 14 april 2014 13:39 schreef Flipmoehoe het volgende:

[..]

Het is ook gewoon gezelliger met z'n 3-en, ga donderdagavond of vrijdag eerst nog wel een groter rondje maken :)
Kom je om te ouwehoeren of te fietsen? ;)
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
pi_138864861
quote:
0s.gif Op maandag 14 april 2014 13:30 schreef poiuytr het volgende:

[..]

Qua hoogtemeters ziet er er inderdaad zeer interessant uit ;)
Jammer dat je constant op je schoonpa moest wachten, ik vind dit zelf echt irritant als iemand anders waar je mee fietst in een beduidend mindere conditie is. Dan ben je weer lekker stuk hard aan het knallen geweest en dan sta je weer paar minuten te wachten en koud te worden. Van te voren moet ik me er dan altijd goed op in stellen.

Bikester heeft SPD pedalen nu ook in de aanbieding tevens meer Shimano spullen, 20¤ voor setje SPD pedalen. Sommige schoenen van Shimano zijn daar nu ook met flinke kortingen te krijgen.
http://www.bikester.nl/sh(...)015279&RIID=12299815

Als je keer 50km wil proberen, waarom ga deze week niet een keer het niet het rondje Haaksbergen 3/4 fietsen? Wel goed voor je om te kijken tot hoever je kan gaan hoor, leer je je eigen grens ook kennen.
Het is idd flink klimmen! zitten een stuk of 4 / 5 stevige in!

Wist het van te voren wel hoor, maar had geen zin om er alleen heen te gaan.
Hij vind het ook super om te doen, heeft er ook super van genoten! vind ik ook erg belangrijk.
Heb wel stukken vooruit gefietst en dan weer ff gewacht.
Je koelt wel wat af, maar goed.. kende de route ook niet en zo hebben we ons beiden vermaakt.
Ga echt binnenkort wel terug om zelf wat sneller rond te gaan :)
Net wat je zegt.. van tevoren wel ff op instellen, anders valt het wel vies tegen.

ga Bikester ff bekijken, via verschillende sites al wel gezien dat ik zo rond de 100 euro wel klaar ben met pedalen en schoenen.

Denk dat ik donderdagavond of vrijdag (toch vrij ivm goede vrijdag) wel de hele ronde of idd 3/4de rondje en dan vanaf huis starten kan proberen.
Denk ook wel dat het lukt hoor, maar proberen er nog wat snelheid in te houden dan :)
pi_138864951
quote:
0s.gif Op maandag 14 april 2014 13:39 schreef kanovinnie het volgende:

[..]

Kom je om te ouwehoeren of te fietsen? ;)
er worden geen medallies uitgereikt :P
pi_138865000
Bekijk deze YouTube-video

schoonvaders tijdens een afdaling ;)

Niet erg handige plek om af te stappen... maar gelukkig kwam er niemand achter hem aan.. :D
pi_138865014
quote:
0s.gif Op maandag 14 april 2014 13:47 schreef Flipmoehoe het volgende:
Bekijk deze YouTube-video

schoonvaders tijdens een afdaling ;)

Niet erg handige plek om af te stappen... maar gelukkig kwam er niemand achter hem aan.. :D
prive :P
pi_138865016
Bikester verzend vanaf Duitsland.
Was trouwens de enige zaak waar ze nog derraileurpads hadden voor mijn Ghost. :P
MisterTao recommender: darkkingll (i know.. :P )
pi_138865020
quote:
0s.gif Op maandag 14 april 2014 13:46 schreef Flipmoehoe het volgende:

[..]

er worden geen medallies uitgereikt :P
Kano poetst zijn e-penis even op. Gewoon ja en amen knikken.
pi_138865066
quote:
0s.gif Op maandag 14 april 2014 13:48 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:

[..]

prive :P
nu niet meer als het goed is
  maandag 14 april 2014 @ 13:51:27 #298
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_138865116
Die afstapplek is niet de meest handige nee :D
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
pi_138865213
quote:
0s.gif Op maandag 14 april 2014 13:48 schreef Marco001 het volgende:
Bikester verzend vanaf Duitsland.
Was trouwens de enige zaak waar ze nog derraileurpads hadden voor mijn Ghost. :P
Klopt als je dingen met spoed nodig hebt had ik het niet daar gekocht nee, maar anders moet je een dag langer wachten dat is nog wel te overzien tegen gratis verzend en retourskosten en scherpe prijzen.

Je schoonpa heeft inderdaad geluk dat er niemand achter m fietste :D
pi_138865405
quote:
0s.gif Op maandag 14 april 2014 13:51 schreef kanovinnie het volgende:
Die afstapplek is niet de meest handige nee :D
quote:
0s.gif Op maandag 14 april 2014 13:54 schreef poiuytr het volgende:

[..]

Klopt als je dingen met spoed nodig hebt had ik het niet daar gekocht nee, maar anders moet je een dag langer wachten dat is nog wel te overzien tegen gratis verzend en retourskosten en scherpe prijzen.

Je schoonpa heeft inderdaad geluk dat er niemand achter m fietste :D
de klim ervoor moest hij lopend de berg op, op het hoogste punt ging je hier dus naar beneden.
Hij zal vast goed rondgekeken hebben toen hij naar boven liep en geweten heb dat het kon (hoop ik... :P )
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')