smoothquote:Op vrijdag 14 maart 2014 13:36 schreef Faxie het volgende:
[..]
Dat komt door die leuke vrouwen hier, zoals jij
Whippen dan maar?quote:Op vrijdag 14 maart 2014 13:34 schreef Fascination het volgende:
Dit is wel m'n favo eigenlijk, gebruik 'm alleen niet zo vaak:
Die heb ik niet gevoeldquote:Op vrijdag 14 maart 2014 13:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Faxie is net zo smooth als Twi zijn wangen.
Je weet er wel veel van..quote:Op vrijdag 14 maart 2014 13:39 schreef perro. het volgende:
@buurpoes; de kerel in kwestie heeft er destijds volgens mij veel lol aan beleefd, hij had er een heleboel voor de gek gehouden. tot hij nogal overmoedig werd en met een kloon aan de slag ging, die nog een graadje erger was dan zijn eerste alter-ego.
Ik heb in t begin me wel voorgedaan als man, om ongewenste dm van hitsige Fok!kers te ontlopen.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 13:39 schreef perro. het volgende:
@buurpoes; de kerel in kwestie heeft er destijds volgens mij veel lol aan beleefd, hij had er een heleboel voor de gek gehouden. tot hij nogal overmoedig werd en met een kloon aan de slag ging, die nog een graadje erger was dan zijn eerste alter-ego.
Kaneel wordt ouhoud, kaneel wordt ouhoud!!quote:
Is dat echt zo erg dan?quote:Op vrijdag 14 maart 2014 13:40 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Ik heb in t begin me wel voorgedaan als man, om ongewenste dm van hitsige Fok!kers te ontlopen.
denk dat je niet de enige bent hoor.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 13:40 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Ik heb in t begin me wel voorgedaan als man, om ongewenste dm van hitsige Fok!kers te ontlopen.
Je hebt z´n avatar. my dawg!quote:Op vrijdag 14 maart 2014 13:43 schreef perro. het volgende:
[..]
dawg. dus ja. maar je hoeft me niet te geloven hoor.
'Dawg'? Wat?quote:Op vrijdag 14 maart 2014 13:43 schreef perro. het volgende:
[..]
dawg. dus ja. maar je hoeft me niet te geloven hoor.
Lach maarquote:Op vrijdag 14 maart 2014 13:41 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Kaneel wordt ouhoud, kaneel wordt ouhoud!!
Ik ga ze niet meer uittrekken, straks ben ik kaalquote:Op vrijdag 14 maart 2014 13:41 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
*reikt tissue aan*
Enne...
*reikt pincet aan*
Oke.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 13:48 schreef perro. het volgende:
[..]
dat ben ik. of was. 2001-2013. nu ben ik perro. wat ook dawg betekent.
nee hoor. ik zou bijna zeggen 'kom maar kijken en meten', maar dan word ik straks beschuldigd van het belust zijn op seks and what not.quote:
Ik blijf erbij dat je een vrouw bent.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 13:49 schreef perro. het volgende:
[..]
nee hoor. ik zou bijna zeggen 'kom maar kijken en meten', maar dan word ik straks beschuldigd van het belust zijn op seks and what not.
het is een vrij land.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 13:50 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik blijf erbij dat je een vrouw bent.
Die is allang weg. Maar de dm's waren er eerder dan t onderschrift.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 13:43 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Wie zet er dan ook in z'n onderschrift dat DM's niet gewaardeerd worden!
Bijna 20, gaat nog prima. Mijn vader heeft op zijn 53ste ook gewoon nog haar, al is de haarlijn iets naar achterenquote:Op vrijdag 14 maart 2014 13:51 schreef Fascination het volgende:
Lijkt me echt lelijk om als man te constateren dat je kaal wordt in je twenties.
Dawg is/was een faaluser die altijd zei naar meets te willen komen maar nooit kwam.quote:
Niet slechtquote:
STFUquote:Op vrijdag 14 maart 2014 13:51 schreef Fascination het volgende:
Lijkt me echt lelijk om als man te constateren dat je kaal wordt in je twenties.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |