smoothquote:Op vrijdag 14 maart 2014 13:36 schreef Faxie het volgende:
[..]
Dat komt door die leuke vrouwen hier, zoals jij
Whippen dan maar?quote:Op vrijdag 14 maart 2014 13:34 schreef Fascination het volgende:
Dit is wel m'n favo eigenlijk, gebruik 'm alleen niet zo vaak:
Die heb ik niet gevoeldquote:Op vrijdag 14 maart 2014 13:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Faxie is net zo smooth als Twi zijn wangen.
Je weet er wel veel van..quote:Op vrijdag 14 maart 2014 13:39 schreef perro. het volgende:
@buurpoes; de kerel in kwestie heeft er destijds volgens mij veel lol aan beleefd, hij had er een heleboel voor de gek gehouden. tot hij nogal overmoedig werd en met een kloon aan de slag ging, die nog een graadje erger was dan zijn eerste alter-ego.
Ik heb in t begin me wel voorgedaan als man, om ongewenste dm van hitsige Fok!kers te ontlopen.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 13:39 schreef perro. het volgende:
@buurpoes; de kerel in kwestie heeft er destijds volgens mij veel lol aan beleefd, hij had er een heleboel voor de gek gehouden. tot hij nogal overmoedig werd en met een kloon aan de slag ging, die nog een graadje erger was dan zijn eerste alter-ego.
Kaneel wordt ouhoud, kaneel wordt ouhoud!!quote:
Is dat echt zo erg dan?quote:Op vrijdag 14 maart 2014 13:40 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Ik heb in t begin me wel voorgedaan als man, om ongewenste dm van hitsige Fok!kers te ontlopen.
denk dat je niet de enige bent hoor.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 13:40 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Ik heb in t begin me wel voorgedaan als man, om ongewenste dm van hitsige Fok!kers te ontlopen.
Je hebt z´n avatar. my dawg!quote:Op vrijdag 14 maart 2014 13:43 schreef perro. het volgende:
[..]
dawg. dus ja. maar je hoeft me niet te geloven hoor.
'Dawg'? Wat?quote:Op vrijdag 14 maart 2014 13:43 schreef perro. het volgende:
[..]
dawg. dus ja. maar je hoeft me niet te geloven hoor.
Lach maarquote:Op vrijdag 14 maart 2014 13:41 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Kaneel wordt ouhoud, kaneel wordt ouhoud!!
Ik ga ze niet meer uittrekken, straks ben ik kaalquote:Op vrijdag 14 maart 2014 13:41 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
*reikt tissue aan*
Enne...
*reikt pincet aan*
Oke.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 13:48 schreef perro. het volgende:
[..]
dat ben ik. of was. 2001-2013. nu ben ik perro. wat ook dawg betekent.
nee hoor. ik zou bijna zeggen 'kom maar kijken en meten', maar dan word ik straks beschuldigd van het belust zijn op seks and what not.quote:
Ik blijf erbij dat je een vrouw bent.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 13:49 schreef perro. het volgende:
[..]
nee hoor. ik zou bijna zeggen 'kom maar kijken en meten', maar dan word ik straks beschuldigd van het belust zijn op seks and what not.
het is een vrij land.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 13:50 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik blijf erbij dat je een vrouw bent.
Die is allang weg. Maar de dm's waren er eerder dan t onderschrift.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 13:43 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Wie zet er dan ook in z'n onderschrift dat DM's niet gewaardeerd worden!
Bijna 20, gaat nog prima. Mijn vader heeft op zijn 53ste ook gewoon nog haar, al is de haarlijn iets naar achterenquote:Op vrijdag 14 maart 2014 13:51 schreef Fascination het volgende:
Lijkt me echt lelijk om als man te constateren dat je kaal wordt in je twenties.
Dawg is/was een faaluser die altijd zei naar meets te willen komen maar nooit kwam.quote:
Niet slechtquote:
STFUquote:Op vrijdag 14 maart 2014 13:51 schreef Fascination het volgende:
Lijkt me echt lelijk om als man te constateren dat je kaal wordt in je twenties.
Is gewoon kanjerheet, klaarquote:Op vrijdag 14 maart 2014 13:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dawg is/was een faaluser die altijd zei naar meets te willen komen maar nooit kwam.
Zie: een dawg doen.
[..]
Niet slecht
[..]
STFU
er zijn er genoeg die me kennen hoor, kaneeltje. dat ik niet naar jullie meets kwam, tja. neem het niet persoonlijk, kerel.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 13:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dawg is/was een faaluser die altijd zei naar meets te willen komen maar nooit kwam.
Zie: een dawg doen.
Grijzende mannen zijn charmant.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 13:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Lach maar
[..]
Ik ga ze niet meer uittrekken, straks ben ik kaal![]()
Dan liever grijs.
Dacht ik wel. Het is de kaaklijn, he?quote:
Ja, en zijn haar is ook leuk.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 13:58 schreef Fascination het volgende:
[..]
Dacht ik wel. Het is de kaaklijn, he?
Hij vertelde eens in een programma dat hij tijdens zijn studententijd zoveel vrouwen neukte. Dat was wel een beetje sneu.quote:
quote:Op vrijdag 14 maart 2014 14:02 schreef Buurpoes het volgende:
Bah, geef die man een beetje eten met zijn ingevallen wangen...
Inderdaad, ieuw.quote:
nee, over die vent idd.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 14:06 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Inderdaad, ieuw.
*hoopt dat t over bovenstaande pic gaat en niet over een spin*
Laten we maar niet over jouw mannensmaak beginnen.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 14:09 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
nee, over die vent idd.
Al zat ik laatst bij de dokter in de wachtkamer, loopt er ineens zo'n grote zwarte griezel recht naar me toe
En hij was dus écht groot he!
Ow, BAH!!quote:Op vrijdag 14 maart 2014 14:09 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
nee, over die vent idd.
Al zat ik laatst bij de dokter in de wachtkamer, loopt er ineens zo'n grote zwarte griezel recht naar me toe
En hij was dus écht groot he!
daar is niks mis meequote:Op vrijdag 14 maart 2014 14:12 schreef Fascination het volgende:
[..]
Laten we maar niet over jouw mannensmaak beginnen.
Wat voor mannen vind jij lekker dan?quote:Op vrijdag 14 maart 2014 14:13 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
daar is niks mis mee![]()
Deze vent is gewoon een gladjakker
geen idee, fas weet datquote:Op vrijdag 14 maart 2014 14:14 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Wat voor mannen vind jij lekker dan?
quote:Op vrijdag 14 maart 2014 14:13 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
daar is niks mis mee![]()
Deze vent is gewoon een gladjakker
Have fun! Ierse dames, altijd goed.quote:
Gadsie.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 14:38 schreef Myraela het volgende:
Ik wil wel nog eens cupcakes met bacon maken.
Zoietsquote:Op vrijdag 14 maart 2014 14:44 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Soort mini-hartige taartjes. Om nom nom
Helemaal hartig dan wel hé.quote:
Klinkt mega heavyquote:Op vrijdag 14 maart 2014 14:50 schreef Myraela het volgende:
[..]
Helemaal hartig dan wel hé.Cupcake met bacon, topping van zachte geitenkaas met mascarpone en bovenop een klein cherry tomaatje.
I beg to differ.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 15:13 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik ook. Leuk. Hoe meer van die kleine wondertjes op deze wereld, hoe beter.
Stiekem ben ik een man maar gefeliciteerdquote:Op vrijdag 14 maart 2014 15:13 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik ook. Leuk. Hoe meer van die kleine wondertjes op deze wereld, hoe beter.
Stiekem ben ik een kinderhater, maar bedankt.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 15:22 schreef PieEater102 het volgende:
[..]
Stiekem ben ik een man maar gefeliciteerd
quote:Op vrijdag 14 maart 2014 15:25 schreef Myraela het volgende:
[..]
Stiekem ben ik een kinderhater, maar bedankt.
quote:Op vrijdag 14 maart 2014 16:46 schreef Vinniiee het volgende:
* Vinniiee strompelt zonder onderbeen verder
Oeps.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 16:46 schreef Vinniiee het volgende:
* Vinniiee strompelt zonder onderbeen verder
Ja dank je.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 16:51 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Oeps.
* buurpoes reikt onderbeen aan.
* Seikcid rijdt tegen been aan.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 16:51 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Oeps.
* buurpoes reikt onderbeen aan.
Zag net een foto van een hete dame, is het de dame die eerst in jouw UI stond.quote:
Ik ben ook een hete damequote:Op vrijdag 14 maart 2014 16:55 schreef Fascination het volgende:
[..]
Zag net een foto van een hete dame, is het de dame die eerst in jouw UI stond.
Te geforceerd.quote:
Doe ik het wel.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 17:04 schreef Fascination het volgende:
Ik zag er een waar ze vrij natural naakt tegen een muurtje staat, maar die kan ik hier natuurlijk neit posten.
quote:Op vrijdag 14 maart 2014 17:04 schreef Fascination het volgende:
Ik zag er een waar ze vrij natural naakt tegen een muurtje staat, maar die kan ik hier natuurlijk neit posten.
Fas, zat je nou te haten op mijn grijze haren?quote:Op vrijdag 14 maart 2014 17:04 schreef Fascination het volgende:
quote:Op vrijdag 14 maart 2014 17:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Fas, zat je nou te haten op mijn grijze haren?
quote:
Damn, thanks.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 17:40 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Lucy V(ixen) of Collett
Ik boorde ff met een steakmes in mijn hand![]()
Auw
Geen steaks....quote:Op vrijdag 14 maart 2014 17:45 schreef Seikcid het volgende:
[..]
Damn, thanks.
Toeval die steaks of..?
Verse worst?quote:
Whehehe, steak & blowjob day daar ja?quote:Op vrijdag 14 maart 2014 17:40 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Lucy V(ixen) of Collett
Ik boorde ff met een steakmes in mijn hand![]()
Auw
Neequote:Op vrijdag 14 maart 2014 18:13 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Whehehe, steak & blowjob day daar ja?
Die steak heb ik al gemist, misschien zit die blowjob er nog in vanavond na het stappen.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 18:13 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Whehehe, steak & blowjob day daar ja?
Ik heb ook een gat in mijn hand, vrouwenprobleem he.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 18:24 schreef LovelyLady het volgende:
Ik heb serieus een gat in mijn hand, bloeden dit dat... en jullie maken grapjes
Kusje d'rop?quote:Op vrijdag 14 maart 2014 18:24 schreef LovelyLady het volgende:
quote:
Is het zo erg ja ?quote:Op vrijdag 14 maart 2014 18:24 schreef LovelyLady het volgende:
Hier ook geen steak, blowjob zit er waarschijnlijk wel inquote:Op vrijdag 14 maart 2014 18:24 schreef yats het volgende:
[..]
Die steak heb ik al gemist, misschien zit die blowjob er nog in vanavond na het stappen.
Have fun!quote:Op vrijdag 14 maart 2014 18:27 schreef Vinniiee het volgende:
Hier ook geen steak, blowjob zit er waarschijnlijk wel in
Is het het supermarktmeisje weer?quote:Op vrijdag 14 maart 2014 18:27 schreef Vinniiee het volgende:
Hier ook geen steak, blowjob zit er waarschijnlijk wel in
Happy Hardcore zo ninetiesquote:
Voorspelbaarheidquote:
Post dan iets waarop je het niet zou kunnen danquote:
quote:Op vrijdag 14 maart 2014 18:53 schreef Faxie het volgende:
[..]
Een vrouw gepost door Fas. Ja dan is het best een verrassing als ik ze zou geven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |