Dat weet ik ook wel. Maar waarschijnlijk ga ik niet eens als zzper werken.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 15:36 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ah, genoeg ervaring " in het werken met mensen enzo" Nee, dat komt wel van pas.
En even voor de duidelijkheid liefje, als ZZP-er begin je dus voor jezelf, met alle verantwoordelijkheden die daarbij horen.
* Merlijn nu draad echt helemaal kwijt isquote:Op vrijdag 14 maart 2014 15:38 schreef xuryah het volgende:
[..]
Dat weet ik ook wel. Maar waarschijnlijk ga ik niet eens als zzper werken.
Uh, jawel.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 15:38 schreef xuryah het volgende:
[..]
Als ik als zzper bij haar werk, heb ik toch echt niet iets wat helemaal voor mijzelf is trouwens.
Eigenlijk wel...quote:
Uh nee. Niet zoals ik t bedoel.quote:
Dan nog zit je aan allerlei regels vast.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 15:41 schreef xuryah het volgende:
[..]
Uh nee. Niet zoals ik t bedoel.
Moet toch in HAAR cafe werken? Ja ik heb mijn eigen verantwoordelijkheden enzo. Maar waar ik werk is niet van mij.
Je stelt een vraag en gaat nu iemand die antwoord/mening geeft verbeteren?quote:
Klopt. Maar ik heb t over als ZZPer werken in HAAR cafe. En ja dan heb ik ook wel iets voor mijzelf.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 15:42 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Dan nog zit je aan allerlei regels vast.
Ik weet niet wat jij bedoeld. Ik vroeg niks namelijk. Of ik ben echt fucking blind vandaag ofzo.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 15:42 schreef Pizza_Boom het volgende:
[..]
Je stelt een vraag en gaat nu iemand die antwoord/mening geeft verbeteren?
Vraag.quote:
ZZP-er is niets anders dan "Zelfstandige Zonder Personeel". Zelfstandig wil zeggen dat je niet in loondienst bent, maar dat je een ondernemer bent. Als je voor jezelf begint, wordt je ondernemer. En als je vervolgens geen personeel in dienst hebt, ben je dus ZZP-er.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 15:43 schreef xuryah het volgende:
[..]
Klopt. Maar ik heb t over als ZZPer werken in HAAR cafe. En ja dan heb ik ook wel iets voor mijzelf.
Maar wat ik echt zou willen is gewoon een eigen zaak, een fysieke zaak, voor mijzelf. Waar ik t dus zelf mag inrichten en alles. Die 2 dingen zijn toch erg verschillend vind ik.
Je reageerde op mij.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 15:46 schreef xuryah het volgende:
[..]
Je moet denk ik beter kijken waar ik op reageerde.
Ja ik weet wat een ZZPer is hoor. Maar mijn droom is niet om als ZZPer te gaan werken in iemand anders zaak. Dan heb je alsnog niet alle vrijheden die je wel hebt als je een ondernemer bent van een lunchroom.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 15:46 schreef DonJames het volgende:
[..]
ZZP-er is niets anders dan "Zelfstandige Zonder Personeel". Zelfstandig wil zeggen dat je niet in loondienst bent, maar dat je een ondernemer bent. Als je voor jezelf begint, wordt je ondernemer. En als je vervolgens geen personeel in dienst hebt, ben je dus ZZP-er.
Of je een eigen lunchroom hebt of niet maakt dus niet uit.
Fixed it.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 15:52 schreef xuryah het volgende:
[..]
Nee zelfs ik niet meer. Want ik snap niet waar ik nou heen wil.
Vandaar dat ik ook zeg dat je waarschijnlijk geen ondernemer/ZZP-er bent als je daar gaat werken.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 15:50 schreef xuryah het volgende:
[..]
Ja ik weet wat een ZZPer is hoor. Maar mijn droom is niet om als ZZPer te gaan werken in iemand anders zaak. Dan heb je alsnog niet alle vrijheden die je wel hebt als je een ondernemer bent van een lunchroom.
Lijkt me namelijk niet dat die vriendin het leuk vind als ik de muren opeens ga verven.
Ik ben bang dat je die zelfstandigheid van het ondernemerschap iets te geromantiseerd ziet, in geen enkele ondernemingsvorm heb je uiteindelijk zelf veel in te brengen, het is namelijk de bedoeling dat je er klanten mee tevreden stelt.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 15:50 schreef xuryah het volgende:
[..]
Ja ik weet wat een ZZPer is hoor. Maar mijn droom is niet om als ZZPer te gaan werken in iemand anders zaak. Dan heb je alsnog niet alle vrijheden die je wel hebt als je een ondernemer bent van een lunchroom.
Lijkt me namelijk niet dat die vriendin het leuk vind als ik de muren opeens ga verven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |