Dat wil ik idd niet.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 15:03 schreef m1st1g het volgende:
[..]
IK zie mijn broertje al 4 jaar niet meer door een zakelijk conflict.
niet voor t een of t ander, maar denk je dat jij kunt leven met onzekerheid?quote:Op vrijdag 14 maart 2014 15:12 schreef xuryah het volgende:
[..]
Dat wil ik idd niet.
Maar genoeg zaken waar t wel loopt. Helemaal zelf iets beginnen gaat mij toch niet lukken.
Hangt er vanaf. Als je nog thuis woont of op een studentenkamer zou ik zoiets wel durven.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 15:13 schreef Ynske het volgende:
[..]
niet voor t een of t ander, maar denk je dat jij kunt leven met onzekerheid?
de gedachten of je genoeg binnenhaalt voor 3 mensen van te leven, niet de deur achter je dicht kunnen trekken?
Als je in dienst treed ergens draagt diegene de kosten als het niet lukt. Als je zelfstandig begint ben je verantwoordelijk voor je eigen falen. En in de huidige tijd nemen bedrijven gewoon weinig risico en kiezen iemand met ervaring.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 15:17 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik snap niet zo goed hoe je te weinig horeca ervaring kan hebben voor de Mac of een strandtent maar dan wel zelfstandig een lunchcafe runnen
Voor jezelf beginnen in deze tijd is wel een enorm risico... Als je met je vriend of familie iets begint moet je er wel zeker van zijn dat het goed gaat lopen anders zit je met je vriend/familie zonder baan en dan heb je ook echt een groot probleem (ik wel als mijn vriend en ik zonder baan komen)quote:Op vrijdag 14 maart 2014 15:17 schreef Puala het volgende:
[..]
Als je in dienst treed ergens draagt diegene de kosten als het niet lukt. Als je zelfstandig begint ben je verantwoordelijk voor je eigen falen. En in de huidige tijd nemen bedrijven gewoon weinig risico en kiezen iemand met ervaring.
auw!quote:Op vrijdag 14 maart 2014 15:18 schreef Merlijn het volgende:
2230 euro voor een 3-delige voorzetschuifdeur :/ Autsj.
Klopt, want je moet sowieso de huur van de ruimte op kunnen hoesten en er van kunnen leven. Het is ook pittig om dat te doen.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 15:19 schreef Mironda90 het volgende:
[..]
Voor jezelf beginnen in deze tijd is wel een enorm risico... Als je met je vriend of familie iets begint moet je er wel zeker van zijn dat het goed gaat lopen anders zit je met je vriend/familie zonder baan en dan heb je ook echt een groot probleem (ik wel als mijn vriend en ik zonder baan komen)
Ja tuurlijk, niemand zal je tegen houden, maar je moet jezelf dan toch ook wel even achter de oren krabben of je wel in staat bent om zoiets te doen? Misschien ben ik te voorzichtig hoor.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 15:17 schreef Puala het volgende:
[..]
Als je in dienst treed ergens draagt diegene de kosten als het niet lukt. Als je zelfstandig begint ben je verantwoordelijk voor je eigen falen. En in de huidige tijd nemen bedrijven gewoon weinig risico en kiezen iemand met ervaring.
Is eigen verantwoordelijkheid. Ik weet zelf wel wat ik wel en niet kan. Bedrijven hebben tegenwoordig gewoon te veel luxe van te veel mensen die bergen ervaring hebben.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 15:17 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik snap niet zo goed hoe je te weinig horeca ervaring kan hebben voor de Mac of een strandtent maar dan wel zelfstandig een lunchcafe runnen
Te weinig om bij de mac of een strandtent te werken, dat is zo goed als niks dan lijkt me.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 15:22 schreef xuryah het volgende:
[..]
Is eigen verantwoordelijkheid. Ik weet zelf wel wat ik wel en niet kan. Bedrijven hebben tegenwoordig gewoon te veel luxe van te veel mensen die bergen ervaring hebben.
Ik heb niet 0 ervaring natuurlijk.
Nee, waarschijnlijk is ze gewoon al te oud en hadden ze genoeg 16 jarige die minder kosten per uur.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 15:28 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Te weinig om bij de mac of een strandtent te werken, dat is zo goed als niks dan lijkt me.
Geloof je nou echt dat het om ervaring ging bij de mac? Dat ik niet eens een hamburger kan omdraaien, ja?quote:Op vrijdag 14 maart 2014 15:28 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Te weinig om bij de mac of een strandtent te werken, dat is zo goed als niks dan lijkt me.
Maar tuurlijk, eigen verantwoordelijkheid, ik wens je alle succes
ik kan en mag niet oordelen op afstandquote:Op vrijdag 14 maart 2014 15:22 schreef xuryah het volgende:
[..]
Is eigen verantwoordelijkheid. Ik weet zelf wel wat ik wel en niet kan. Bedrijven hebben tegenwoordig gewoon te veel luxe van te veel mensen die bergen ervaring hebben.
Ik heb niet 0 ervaring natuurlijk.
quote:Op vrijdag 14 maart 2014 15:29 schreef Puala het volgende:
[..]
Nee, waarschijnlijk is ze gewoon al te oud en hadden ze genoeg 16 jarige die minder kosten per uur.
quote:Op vrijdag 14 maart 2014 14:09 schreef xuryah het volgende:
[..]
Aangezien ik nog helemaal geen horeca ervaring heb val ik gewoon al snel af.
We hebben het de hele tijd over jij die voor jezelf gaat beginnen in het cafe van een vriendin maar dat is dus pas over 5 tot 7 jaarquote:Op vrijdag 14 maart 2014 15:30 schreef xuryah het volgende:
[..]
Geloof je nou echt dat het om ervaring ging bij de mac? Dat ik niet eens een hamburger kan omdraaien, ja?
Dat was gewoon leeftijdsdiscriminatie. Door al dat gezeik in deze economie gaan die dingen nou eenmaal zo. Niemand geeft je nog een kans. Maar dat betekend toch niet dat ik mijn droom vaarwel moet zeggen?
En heb ik ergens gezegd dat ik morgen al iets ga beginnen voor mijzelf? Ik denk meer over 5 tot 7 jaar ofzo namelijk. In die tussentijd blijf ik gewoon door gaan met solliciteren in de horeca.
Na 1000000 tegenslagen wordt het me idd te veelquote:Op vrijdag 14 maart 2014 15:31 schreef Ynske het volgende:
[..]
ik kan en mag niet oordelen op afstand
maar als ik je zo lees, stort je je ergens op, maar bij een tegenslag heb je t moeilijk. ik ben bang dat je t dan niet gaat redden
Nee geen horeca ervaring. Wel genoeg ervaring in het werken met mensen enzo.quote:
Ah, genoeg ervaring " in het werken met mensen enzo" Nee, dat komt wel van pas.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 15:34 schreef xuryah het volgende:
[..]
Nee geen horeca ervaring. Wel genoeg ervaring in het werken met mensen enzo.
We hebben het over meerdere dingen gelijk. Een eigen zaak beginnen en over als zzper werken bij die vriendin. Dat bij die vriendin zou dit jaar nog zijn. Dat van helemaal iets voor mezelf zie ik idd pas over 5 jaar oid.
Dat weet ik ook wel. Maar waarschijnlijk ga ik niet eens als zzper werken.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 15:36 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ah, genoeg ervaring " in het werken met mensen enzo" Nee, dat komt wel van pas.
En even voor de duidelijkheid liefje, als ZZP-er begin je dus voor jezelf, met alle verantwoordelijkheden die daarbij horen.
* Merlijn nu draad echt helemaal kwijt isquote:Op vrijdag 14 maart 2014 15:38 schreef xuryah het volgende:
[..]
Dat weet ik ook wel. Maar waarschijnlijk ga ik niet eens als zzper werken.
Uh, jawel.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 15:38 schreef xuryah het volgende:
[..]
Als ik als zzper bij haar werk, heb ik toch echt niet iets wat helemaal voor mijzelf is trouwens.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |