Waarom slaat het nergens op?quote:Op zaterdag 15 maart 2014 17:06 schreef Uncle het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat het niet gezellig is. Het slaat alleen nergens op. Maar er zijn genoeg mensen die gekkere dingen doen![]()
Ze zijn nu ook een skeelerronde aan het organiseren. Rondje Ijsselmeer - Markermeer. 350km skeeleren...
Hoe gaat die route dan? Opzich is zoiets een keer doen wel goed. Dan weet je echt hoe diep je kan gaan en waar je toe in staat bent. Ik heb alleen weinig goesting om met een groep die ik niet ken zo'n eind te rijden. Voor je 't weet rij je met een stel slome toerders mee die om die 50 km moeten stoppen. Daar bedank ik dan voor.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 17:06 schreef Uncle het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat het niet gezellig is. Het slaat alleen nergens op. Maar er zijn genoeg mensen die gekkere dingen doen![]()
Ze zijn nu ook een skeelerronde aan het organiseren. Rondje Ijsselmeer - Markermeer. 350km skeeleren...
Na een hockey match is je zweetpak druipnat, maarja als jij het lekker vind om in je zweet te soppen.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 17:06 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Hockey is zo zwaar dat het niet nodig is om te douchen na afloop
quote:Op zaterdag 15 maart 2014 17:32 schreef kanovinnie het volgende:
Je zweetpak is nat omdat je geen ventilatie hebt. Ik heb zeker 4 liter gedronken tijdens en vlak na de toertocht en heb nu nog een droge mond. Kan je erbij halen dat wielrennen een duursport is, maar dat heeft er natuurlijk niets mee te maken. En niemand zet hockey als lichte sport af, maar wel lichter dan 360 km wielrennen.
Best tempo, nice job!quote:Op zaterdag 15 maart 2014 16:16 schreef kanovinnie het volgende:
147 km gefietst. Flink hard getrapt want we kwamen terug met 31 gemiddeld en na 110 stonden de teller op 33.5 gemiddeld![]()
Nu maar even een overwiningsbiertje inschenken
quote:Op zaterdag 15 maart 2014 17:38 schreef Susteren het volgende:
Genoeg drinken is met elke sport belangrijk idd, m'n Easton bidon is 1 liter, vul hem bij een match van 3x 20 min minstens 2x volledig opnieuw.
Gaat me niet om het merk maar dat het wel een Susteren opmerking moet zijn als het merk er specifiek bij vermeld wordt. Onze gear koning heeft namelijk nooit zomaar een bidon. Neenee, Susteren heeft een Easton bidonquote:Op zaterdag 15 maart 2014 17:52 schreef Flipmoehoe het volgende:
Hoe cool ben ik dan met mijn Adidas bidon van de scapino
Zeker waarquote:Op zaterdag 15 maart 2014 17:54 schreef Susteren het volgende:
Moet wel materialistisch blijven he na al dat gepraat over sportprestaties.
Fiets in de woonkamer? Zo'n hometrainer ofzo?quote:Op zaterdag 15 maart 2014 18:01 schreef Puala het volgende:
Ah, het gaat hier over fietsen zie ik. Die van mij staat in de woonkamer en ik krijg het niet voor elkaar om mijn banden te vervangen![]()
De bouten zitten vastgeroest
Nee een stadfiets past ook in een woonkamer hoor? En ik vind t buiten te koud om met dat ding bezig te zijnquote:Op zaterdag 15 maart 2014 18:02 schreef Susteren het volgende:
[..]
Fiets in de woonkamer? Zo'n hometrainer ofzo?
quote:Op zaterdag 15 maart 2014 17:59 schreef Susteren het volgende:
Trouwens heb besloten een tijdje niks aan fotografie gerelateerde zaken te besteden, wil graag een 15" bmp retina aanschaffen.
Heb wel nog een paar dingen die ik wil aanschaffen: nieuwe universele donut voor mattebox, moving head voor slider en jib, en een quick release systeen waarbij ik m'n body makkelijk kan verplaatsen van de rig naar jib en slider: iemand tips met dat laatste?
Als er 1 ding is waar ik weinig vanaf weet zijn het quick release plates. Welke merken zijn goed prijs/kwaliteit?
Ah ja zal wel iets Hollands zijn, daar bij jullie is nergens ruimte. Hier in Limburg heb je daar een garage/tuin voor.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 18:03 schreef Puala het volgende:
[..]
Nee een stadfiets past ook in een woonkamer hoor? En ik vind t buiten te koud om met dat ding bezig te zijn
Het zal zeker ook wel iets typisch limburgs zijn dat lezen moeilijk is voor je?quote:Op zaterdag 15 maart 2014 18:06 schreef Susteren het volgende:
[..]
Ah ja zal wel iets Hollands zijn, daar bij jullie is nergens ruimte. Hier in Limburg heb je daar een garage/tuin voor.![]()
Daarom: Limburg.
Jep, jij snapt het!quote:Op zaterdag 15 maart 2014 18:07 schreef Puala het volgende:
[..]
Het zal zeker ook wel iets typisch limburgs zijn dat lezen moeilijk is voor je?
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |