Super leuk om te horen!!quote:Op vrijdag 14 maart 2014 18:56 schreef Flipmoehoe het volgende:
[..]
Het was heerlijk!
We houden wel van wat pittig gekruid eten.
Lekker knapperig waren ze en goed van smaak.
We gaan het zeker vaker maken
Jaaa het was heerlijk hihi!quote:Op vrijdag 14 maart 2014 18:49 schreef Mironda90 het volgende:
[..]
dat zou leuk zijnnog genoten van t gebakje van opa en oma? En de hond? Ik wil ook graag n hond haha
![]()
Ik heb btw mn vette hap gegeten : zelfgemaalte pizza!
http://www.theguardian.co(...)ble-congress-says-soquote:Op vrijdag 14 maart 2014 20:08 schreef xuryah het volgende:
[..]
Jummie, pizza! En niet eens heul slecht als je er lekker veel groente op doet
Opschepperquote:Op vrijdag 14 maart 2014 19:41 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Maakt niet uit. Ik vatte het wat chagrijnig op.
Ik ken mezelf vrij goed en ik ben echt niet zomaar afgeschreven. Ben erg taai. (Nee ik schep niet op)
Zie je! Pizza is zelfs een groentequote:Op vrijdag 14 maart 2014 21:19 schreef Koelkastje het volgende:
[..]
http://www.theguardian.co(...)ble-congress-says-so
meh. Mijn collega`s falen gewoon.quote:
Niks met alcoholquote:Op zaterdag 15 maart 2014 00:47 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Truste!
Ik moet echt niks meer met alcohol drinken..
Lol dat kende ik nog niet.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 00:51 schreef Ouwesok het volgende:
[..]
Niks met alcohol
[ afbeelding ]
Ja, zo heet dat spul
Ik ben inmiddels een half jaar van de tabak af en mijn laatste alcoholische versnapering was een biertje in 1986 dat me een minuut of vijf verkoeling en acht uur bulderende koppijn bezorgde. Sedertdien geen drup alcohol meer geconsumeerd.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 00:55 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Lol dat kende ik nog niet.
Gestopt met roken, beetje van de kaart na 3 glaasjes wijn.. What is happening to me...?![]()
Pizza in de blenderquote:Op vrijdag 14 maart 2014 21:46 schreef xuryah het volgende:
[..]
Zie je! Pizza is zelfs een groenteZo veel van eten als je wilt dus!
Zou het ook lekker zijn door een "green smoothie"?![]()
Dat zijn beste scoresquote:Op zaterdag 15 maart 2014 00:35 schreef over_hedge het volgende:
[..]
meh. Mijn collega`s falen gewoon.had 156, 170 en 133. Vooral die 133 hadden ze wel kunnen inhalen.
Na die dip wat stoppen met roken betreft heb ik eigenlijk nergens meer last van gehad. En een biertje of wijntje die ga ik niet laten staan. Maar drink bijna nooit meer dus het klapt er 10x zo hard in tegenwoordig. De studententijd is echt voorbij vrees ikquote:Op zaterdag 15 maart 2014 01:01 schreef Ouwesok het volgende:
[..]
Ik ben inmiddels een half jaar van de tabak af en mijn laatste alcoholische versnapering was een biertje in 1986 dat me een minuut of vijf verkoeling en acht uur bulderende koppijn bezorgde. Sedertdien geen drup alcohol meer geconsumeerd.
Haha, ik herken het ook. Echt vreselijk. Ik ben na 2 biertjes al flink aangeschoten. Wel lekker goedkoop :p drink echt vrijwel nooit meer.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 10:13 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Na die dip wat stoppen met roken betreft heb ik eigenlijk nergens meer last van gehad. En een biertje of wijntje die ga ik niet laten staan. Maar drink bijna nooit meer dus het klapt er 10x zo hard in tegenwoordig. De studententijd is echt voorbij vrees ik![]()
En 1986toen was ik nog niet eens vloeibaar.
Heb thuis alleen nog maar 0,0 rosé bier en raadler liggen. Wat trouwens goed te drinken isquote:Op zaterdag 15 maart 2014 10:30 schreef xuryah het volgende:
[..]
Haha, ik herken het ook. Echt vreselijk. Ik ben na 2 biertjes al flink aangeschoten. Wel lekker goedkoop :p drink echt vrijwel nooit meer.
Boven de 125 moet wel lukkenquote:Op zaterdag 15 maart 2014 09:30 schreef Flipmoehoe het volgende:
[..]
Dat zijn beste scores
Wij doen met vrienden mee met een bowlingtoernooi voor buurten etc.
Gooien als team gemiddeld zo'n 115.
Wat gemiddeld 125 en wat zo rond de 105.
Ik weet nu wie we moeten vragen als we eens een invaller nodig hebben
Elke keer als je denkt dat die idioten het niet gekker kunnen maken...quote:Op vrijdag 14 maart 2014 21:19 schreef Koelkastje het volgende:
[..]
http://www.theguardian.co(...)ble-congress-says-so
Ja Radler is ook lekker inderdaad! Toch lekker voor zomerse avondenquote:Op zaterdag 15 maart 2014 10:51 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Heb thuis alleen nog maar 0,0 rosé bier en raadler liggen. Wat trouwens goed te drinken is
Ik had de vorige de laatste beurt een strike. En de 2 bonus waren ook strikesquote:Op zaterdag 15 maart 2014 12:10 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Boven de 125 moet wel lukkenGister ging ik op het laatste toen we al bijna klaar waren gooien zonder je vingers in de bal te doen, soort slinger worp en dan met een lichte bal. Maar dat gaat nog best goed
dan gooi je 37 km per uur of zo. Als je dan beetje in het midden raakt is het ook sowieso strike. Maar daar ga ik nog maar eens een keertje mee oefenen.
Precies, lekker in de zomer op het terras heerlijk.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 13:16 schreef xuryah het volgende:
[..]
Ja Radler is ook lekker inderdaad! Toch lekker voor zomerse avonden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |