quote:Op vrijdag 14 maart 2014 12:52 schreef Mironda90 het volgende:
Misschien moet Xuryah vanavond iets gaan doen wat ze echt leuk vind om te doenKlinkt alsof ze er even doorheen zit!!
Dus Xuryah ga vanavond iets doen wat je helemaal geweldig vindt (Ga ergens los in een discotheek, met vriendinnen bijkletsen ofzo)![]()
bij mij helpt dat vaak als ik er even doorheen zit
Waar is hier? :pquote:
Op dit moment Maastrichtquote:Op vrijdag 14 maart 2014 12:56 schreef xuryah het volgende:
[..]
Waar is hier? :p
Jep ik zit er idd even doorheen.
Gelukkig komen mijn opa en oma zo eventjes langs. Dat is wel lief
Maar ik wil idd iets leuks doen vandaag, weet alleen niet wat!
wat vind je echt geweldig om te doen??quote:Op vrijdag 14 maart 2014 12:56 schreef xuryah het volgende:
[..]
Waar is hier? :p
Jep ik zit er idd even doorheen.
Gelukkig komen mijn opa en oma zo eventjes langs. Dat is wel lief
Maar ik wil idd iets leuks doen vandaag, weet alleen niet wat!
die van mij ook niet.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 12:57 schreef Mironda90 het volgende:
[..]
wat vind je echt geweldig om te doen??
En wat lief van opa en oma, dat doen de mijne helaas niet zo snel (zitten in verzorgingstehuis)..
Ik ga straks bowlen met mijn werkquote:Op vrijdag 14 maart 2014 12:57 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Ga inderdaad iets doen waarmee je echt jouw gedachten kan verzetten. Bowlen, bios enz.
ja ga inderdaad bowlen ofzoquote:Op vrijdag 14 maart 2014 12:57 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Ga inderdaad iets doen waarmee je echt jouw gedachten kan verzetten. Bowlen, bios enz.
Troost je ik ook niet. Wordt zelf ook ontzettend moeten die lui aan de telefoon f tegenwoordig nog erger aan de deur.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 12:57 schreef xuryah het volgende:
Oh en chatten vind ik niet erg. Gebeld worden ook niet. Maar bellen en dan smeken of ze lid willen worden van iets ofzo, nee dat kan ik gewoon niet.
Ik ook niet, ik kan mensen niet oplichten.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 12:57 schreef xuryah het volgende:
Oh en chatten vind ik niet erg. Gebeld worden ook niet. Maar bellen en dan smeken of ze lid willen worden van iets ofzo, nee dat kan ik gewoon niet.
Joh, ik ben echt een customer from hell voor dat soort mensenquote:Op vrijdag 14 maart 2014 12:58 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Troost je ik ook niet. Wordt zelf ook ontzettend moeten die lui aan de telefoon f tegenwoordig nog erger aan de deur.
Ik ben een beetje vergeten wat ik geweldig vind om te doen denk ik. Jeetje.. heb geen idee namelijk.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 12:57 schreef Mironda90 het volgende:
[..]
wat vind je echt geweldig om te doen??
En wat lief van opa en oma, dat doen de mijne helaas niet zo snel (zitten in verzorgingstehuis)..
Is t ook, alleen de 3D versie is verdomd moeilijkquote:
Af en toe moet het kunnen hoor iets slechtsquote:Op vrijdag 14 maart 2014 13:01 schreef xuryah het volgende:
[..]
Ik ben een beetje vergeten wat ik geweldig vind om te doen denk ik. Jeetje.. heb geen idee namelijk.
Mijn opa en oma moeten hier in t LUMC zijn (ziekenhuis). Dus ze komen hun chihuaha weer droppen bij me en een bakje koffie drinken (ze nemen ook een bossche bol mee! Omg zo lekker, maar zo slecht! Maar heb t even nodig) Ik heb ook nog hele jonge opa en oma
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |