snorkelenquote:Op vrijdag 14 maart 2014 14:31 schreef Ludacriss het volgende:
Maar wat zouden ze op de Andaman Eilanden moeten? Vind het maar een raar verhaal.
Misschien een reclame stunt van de VVV daar. Niemand die de Andaman Eilanden kenden tot nu toe.quote:
Vooral dat laatste komt "regelmatig" voor, zou idd een plausibele verklaring zijn.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 14:14 schreef Draailamp het volgende:
[..]
Om precies dit wat er nu gebeurd.
Laten denken dat het een kaping is oid. Minder sporen na te laten. En om zijn dood wereldnieuws te maken.
Leg eens uit waar ik naar kijk..quote:Op vrijdag 14 maart 2014 14:26 schreef MartijnA3 het volgende:
Deze kaart heb ik nog niet gezien:
https://pbs.twimg.com/media/BirwabjCIAACtVF.png:large
Mooi plaatje van de theorie.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 14:26 schreef MartijnA3 het volgende:
Deze kaart heb ik nog niet gezien:
https://pbs.twimg.com/media/BirwabjCIAACtVF.png:large
Ja, zover was ik ookquote:Op vrijdag 14 maart 2014 14:41 schreef Marrije het volgende:
[..]
die dikke rode lijn is dan de vermoedelijke route
Radartorens misschien?quote:
Dat dacht ik ook, maar dan is ongezien van de ene naar de andere kant te vliegen onmogelijk.quote:
Wat wil je hiermee zeggen ..quote:Op vrijdag 14 maart 2014 14:35 schreef TLC het volgende:
De piloot zelf hield zo te zien ook van flightsimulator games
Dat zijn radiobakens tbv navigatie. VHF Omnidirectional Range.quote:
Hoeft niks te zeggen natuurlijk, er zijn genoeg mensen die een flight simulator hebben.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 14:35 schreef TLC het volgende:
De piloot zelf hield zo te zien ook van flightsimulator games
Mag ik vragen wat jij doet in het dagelijks leven? Zit je off shore?quote:Op vrijdag 14 maart 2014 14:46 schreef niels0 het volgende:
[..]
Dat zijn radiobakens tbv navigatie. VHF Omnidirectional Range.
Die rode vlakken Terminal Control Area.
het was dan ook niet helemaal ongezienquote:Op vrijdag 14 maart 2014 14:44 schreef MrTorture het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook, maar dan is ongezien van de ene naar de andere kant te vliegen onmogelijk.
de reikwijdte van de radar?quote:Op vrijdag 14 maart 2014 14:46 schreef niels0 het volgende:
[..]
Yep, chief electronica.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 14:48 schreef Gisteren. het volgende:
[..]
Mag ik vragen wat jij doet in het dagelijks leven? Zit je off shore?
Die cirkels met een streep erdoor en een grote cirkel er omheen zijn vliegvelden.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 14:46 schreef niels0 het volgende:
[..]
Die rode vlakken zijn Restricted Areas.
Nee, het centrum van die cirkels zijn radiobakens.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 14:55 schreef MartijnA3 het volgende:
[..]
Die cirkels met een streep erdoor en een grote cirkel er omheen zijn vliegvelden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |