SPOILER: Klik hier om de kickass jingle te luisteren.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Agenda:
- 25 februari 2014: Studeur uitgeroepen tot baas van de dag. Elk jaar vieren we dat opnieuw.
- 20 juni 2014: Snowbells & Flippiee 3 jaar getrouwd, derde huwelijksnacht met FOK!er (loting)
- 29 februari 2016: Moira. & Rez gaan trouwen.
Genant dit.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 00:43 schreef Typisch het volgende:
hier nog eens beide geweldige promo's voor de ladies night, op klaar lichte dag
Heb je je armbandje nog vol gekregen met buttons?quote:Op vrijdag 14 maart 2014 00:43 schreef Typisch het volgende:
ik weet niet wat je bedoeltquote:Op vrijdag 14 maart 2014 00:46 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Heb je je armbandje nog vol gekregen met buttons?
10 euro per button. Zit je bandje eenmaal vol met je favoriete spelers dan ben je het mannetje hoorquote:
quote:
Om te janken, ja.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 00:43 schreef Typisch het volgende:
Jezuschristus te paard.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 00:48 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
10 euro per button. Zit je bandje eenmaal vol met je favoriete spelers dan ben je het mannetje hoor![]()
http://www.feyenoordfansh(...)noordbutton-tst.html
wtfquote:Op vrijdag 14 maart 2014 00:48 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
10 euro per button. Zit je bandje eenmaal vol met je favoriete spelers dan ben je het mannetje hoor![]()
http://www.feyenoordfansh(...)noordbutton-tst.html
Trots zijn ze maar mooi in Twente.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 00:49 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ben je niet trots dan?
[ afbeelding ]
Olli is dan wel weer een geniale zet, maar dat kwam waarschijnlijk vanuit ASR en niet vanuit Feyenoord.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 00:49 schreef Flippiee het volgende:
Binnenkort ook weer ollie weken
http://www.feyenoord.nl/blijdorp
Ik zou best graag weer eens naar Blijdorp willen. Als kind had ik een abonnementquote:Op vrijdag 14 maart 2014 00:49 schreef Flippiee het volgende:
Binnenkort ook weer ollie weken
http://www.feyenoord.nl/blijdorp
Leg je erbij neer Typisch. Alles op financieel gebied faalt bij Feyenoord, of het nou de marketing of het transferbeleid is.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 00:50 schreef Typisch het volgende:
[..]
wtf
breng dan een olli armbandje uit
vang je 40-45 keer zoveel mee
Opdoeken die club.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 00:51 schreef Littlerabbit het volgende:
Leg je erbij neer Typisch. Alles op financieel gebied faalt bij Feyenoord, of het nou de marketing of het transferbeleid is.
ben je wel eens bij burgers zoo geweestquote:Op vrijdag 14 maart 2014 00:51 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik zou best graag weer eens naar Blijdorp willen. Als kind had ik een abonnement![]()
Ik denk ook vanuit ASR. Ik hoop dat de marketeer die dit bedacht heeft, daadwerkelijk veel geld heeft gekregen ervoor.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 00:51 schreef Typisch het volgende:
[..]
Olli is dan wel weer een geniale zet, maar dat kwam waarschijnlijk vanuit ASR en niet vanuit Feyenoord.
Ik was bijna naar Blijdorp geweest voor een Ollie voor mijn pa. Tot een collega er al een had gehosseld voor hem.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 00:51 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik zou best graag weer eens naar Blijdorp willen. Als kind had ik een abonnement
[..]
Leg je erbij neer Typisch. Alles op financieel gebied faalt bij Feyenoord, of het nou de marketing of het transferbeleid is.
Blijdorp.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 00:51 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik zou best graag weer eens naar Blijdorp willen. Als kind had ik een abonnement
[..]
Toen de bavianenrots verdween ging het bergafwaartsquote:Op vrijdag 14 maart 2014 00:54 schreef Typisch het volgende:
[..]
Blijdorp.Die speeltuin daar was ook echt baas. En natuurlijk de pinguins voeren. Ik ging daar echt heel vaak heen met mijn oma.
Ik weet het, maar gelukkig heeft Koevermans wel een prijs gekregen!![]()
http://www.fr-fans.nl/nie(...)van-nederland-10072/!!!
Je moet de lat niet direct te hoog leggen hequote:Een primeur, aangezien het de eerste keer is dat deze prijs uitgereikt wordt.
quote:Op vrijdag 14 maart 2014 00:52 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik was bijna naar Blijdorp geweest voor een Ollie voor mijn pa. Tot een collega er al een had gehosseld voor hem.
Denk het niet. Niet echt naast de deur ook om het maar subtiel te stellen.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 00:52 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ben je wel eens bij burgers zoo geweest
Da's toch een godverdomme mooie dierentuin, niet te zuinig.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 00:56 schreef Littlerabbit het volgende:
Denk het niet. Niet echt naast de deur ook om het maar subtiel te stellen.
hoezo typjequote:Op vrijdag 14 maart 2014 01:00 schreef Typisch het volgende:
Ik ben nu eigenlijk stiekem best wel tegen dierentuinen.
Mwa... indien hele strikte richtlijnen en wetten moet het best kunnen. Volgens mij komen er binnen erkende dierentuinen al geen wilde dieren bij en is het allemaal fokken/uitwisselen.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 01:00 schreef Typisch het volgende:
Ik ben nu eigenlijk stiekem best wel tegen dierentuinen.
Hoort toch niet joh, neem nou die Olifanten. Zulke bazen beesten, groot en slim in zo'n klein hok.quote:
Als ze zo slim waren dan hadden ze zich niet moeten laten vangen he! xD xDquote:Op vrijdag 14 maart 2014 01:05 schreef Typisch het volgende:
[..]
Hoort toch niet joh, neem nou die Olifanten. Zulke bazen beesten, groot en slim in zo'n klein hok.
Zo zijn er nog meer voorbeelden natuurlijk, ijsberen e.d.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 01:10 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Als ze zo slim waren dan hadden ze zich niet moeten laten vangen he! xD xD
Nee, maar ach. Of je nou gestroopt wordt in Afrika, een versleten rug krijgt van de dikke amerikanen vervoeren in Thailand of in een dierentuin in Europa zit.
ze worden door de kat of de hond gebeten
Tevens een stukje nut. Dat neushoornen uitsterven puur en alleen omdat ze in Azie geloven dat hun hoorn in wondermiddeltjes hoort is echt te gek van woorden.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 01:19 schreef Typisch het volgende:
[..]
Zo zijn er nog meer voorbeelden natuurlijk, ijsberen e.d.
Een haai, zo'n nietig stokstaartje of pinguïns (hoe baas ook) vind ik het dan minder triest voor, die zijn verder niet zo slim. Maar gestroopt worden in Afrika na een normaal leven lijkt mij bijna een beter lot voor zo'n beest.
Toffe docu met dit onderwerp is trouwens Blackfish.
Computers en laptops zijn in eerste instantie niet ontwikkeld voor vrouwen, wees blij dat je van eentje gebruik mag/kan makenquote:Op vrijdag 14 maart 2014 03:31 schreef Moira. het volgende:
Werkelijk waar.. Wát een hoerenlaptop.
Godverdomme 4 uur werk besteed aan chickie hosselen, gelijk mee trouwen, promoveren op werk, beroemd as shit, hele fucking huis inrichten en vervolgens nog een dikke poolparty-tuin creëren omdat ik een bazenfeest ging geven, alles was fucking goed gelukt.
Ik denk gauw nog even dat bazenfeest geven, dan sla ik die shit op en sluit ik de boel af.
Wat denk je?
Sluitde
motherfucking
laptop
af
omdat
updates
![]()
![]()
![]()
BAD FUCKING TIMING GVD.
Waarom heeft Sims geen autosave![]()
Post dan niks.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 03:57 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Computers en laptops zijn in eerste instantie niet ontwikkeld voor vrouwen, wees blij dat je van eentje gebruik mag/kan maken
Jij zit zeker onder de plak?quote:
quote:Op vrijdag 14 maart 2014 03:57 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Computers en laptops zijn in eerste instantie niet ontwikkeld voor vrouwen, wees blij dat je van eentje gebruik mag/kan maken
quote:
De pure frustratie niet snappen als het leven van je sim helemaal fucking fantastisch is en dat dan sims kapt of je laptop.quote:
Maak je eigen leven helemaal fucking fantastischquote:Op vrijdag 14 maart 2014 13:34 schreef Flippiee het volgende:
[..]
De pure frustratie niet snappen als het leven van je sim helemaal fucking fantastisch is en dat dan sims kapt of je laptop.
Mijn leven is al fucking fantastisch. Ik gun graag andere mensen (sims) ook een fucking fantastisch leven.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 13:35 schreef Roburtt het volgende:
[..]
Maak je eigen leven helemaal fucking fantastisch
Nee wiskundeleraren die het vak kut makenquote:
Met je snorretje.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 13:46 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Demigod is meer accuraat inderdaad
Zo oneerlijk dit. Als vrouwen zouden zeggen "Scherenquote:Op vrijdag 14 maart 2014 13:48 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
scheren![]()
en je ziet er toch niks van want blond
Daarom ben ik een ongeschoren demigod en van het sterkere rasquote:Op vrijdag 14 maart 2014 13:51 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Zo oneerlijk dit. Als vrouwen zouden zeggen "Scheren" dan zouden ze uitgekotst worden.
Kopieerwinkel?quote:Op vrijdag 14 maart 2014 13:54 schreef d4v1d het volgende:
Waar koop je blanco stickervellen? Wel een vel van a4 formaat maar met losse stickers erop
Dan is het goed. Erg accuraat was het ook niet geweest.quote:
quote:Op vrijdag 14 maart 2014 13:51 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Zo oneerlijk dit. Als vrouwen zouden zeggen "Scheren" dan zouden ze uitgekotst worden.
Read shopquote:Op vrijdag 14 maart 2014 13:54 schreef d4v1d het volgende:
Waar koop je blanco stickervellen? Wel een vel van a4 formaat maar met losse stickers erop
Denk dat je daar best ongedrukt wel kan kopenquote:Op vrijdag 14 maart 2014 13:55 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Doen ze toch alleen als je er gelijk wat op laat drukken?
Mijn stiefvader speelt dat ook nog steedsquote:Op vrijdag 14 maart 2014 13:55 schreef Littlerabbit het volgende:
Mijn Wordfeud werkt niet meer. Ik verwacht binnen aanzienlijke tijd een zorgelijk Whatsapp-bericht van mijn oma.
Huehuehuequote:Op vrijdag 14 maart 2014 13:55 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
BALLON XD XD
Totaal niet voorspelbaar grapje
Het sterkere ras. Zo jammer dit.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 13:52 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Daarom ben ik een ongeschoren demigod en van het sterkere ras
Dat dus. Maatschappelijk niet toegestaanquote:
Primera/ Ako?quote:Op vrijdag 14 maart 2014 13:54 schreef d4v1d het volgende:
Ja maar mannen kunnen het hebben. Zoveel vrouwen die kicken op een drie dagen baardje.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 13:54 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dan is het goed. Erg accuraat was het ook niet geweest.
[..]Al is mij dagelijks moeten scheren ook wel een werkelijke pijn hoor.
Ik heb me al dik een maand niet geschorenquote:Op vrijdag 14 maart 2014 13:56 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Het sterkere ras. Zo jammer dit.
[..]
Dat dus. Maatschappelijk niet toegestaan
[..]
Primera/ Ako?
[..]
Ja maar mannen kunnen het hebben. Zoveel vrouwen die kicken op een drie dagen baardje.
Wat moet je hebben danquote:Op vrijdag 14 maart 2014 13:58 schreef d4v1d het volgende:
en de enige kantoorartikelenwinkel die ik ken in Utrecht verder is weg.. Ja misschien de bruna nog.
Niet in de webwinkel. Alleen van die stickers voor in je agenda en shit. Voor als je 12 jaar bentquote:Op vrijdag 14 maart 2014 13:57 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Al gekeken? Hema kan dat best wel eens hebben
Dat je er zolang over doet om een snorretje te krijgen. Zo schattig.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 13:57 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Ik heb me al dik een maand niet geschoren
En nog geen echt zichtbare baard?quote:Op vrijdag 14 maart 2014 13:57 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Ik heb me al dik een maand niet geschoren
Drm nietquote:
Kun je lezen kopen bij de brunaquote:
Webwinkel heeft wel meer niet. Staan ook amper agenda's enz op terwijl wat ik zoek hebben ze wel in de gewone winkel. Ik zou Hema, V&D (kantoorafdeling) en Bruna wel proberen. 1 van de 3 slaag je zeker weten welquote:Op vrijdag 14 maart 2014 13:58 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Niet in de webwinkel. Alleen van die stickers voor in je agenda en shit. Voor als je 12 jaar bent
Zit er een primera op CS?quote:Op vrijdag 14 maart 2014 13:59 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Drm niet
ga naar primera op centraal misschien hebben die het wel en anders die kantoorwinkel in de burgemeester reigerstraat
Blond haar allesquote:Op vrijdag 14 maart 2014 13:59 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
En nog geen echt zichtbare baard?
RIP je testosteron.
Ohja, de V&D. Vergeten dat die een heule afdeling (lees: halve verdiepingquote:Op vrijdag 14 maart 2014 13:59 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Webwinkel heeft wel meer niet. Staan ook amper agenda's enz op terwijl wat ik zoek hebben ze wel in de gewone winkel. Ik zou Hema, V&D (kantoorafdeling) en Bruna wel proberen. 1 van de 3 slaag je zeker weten wel
Geloof me, 1 van de 3 heeft het wel. Primera denk ik juist weer nietquote:Op vrijdag 14 maart 2014 14:00 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ohja, de V&D. Vergeten dat die een heule afdeling (lees: halve verdieping) daarvoor hebben.
Daar gaat je kans op voortplanting. Geen okselhaar is wel echt een doodzonde.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 13:59 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Blond haar alles
en heb sowieso weinig haar
mijn oksels zijn helemaal om te janken![]()
Lijkt me ook niet dat primera dat heeft. Misschien wel de Action die daar in de buurt zit. Action heeft zowat allesquote:Op vrijdag 14 maart 2014 14:00 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Geloof me, 1 van de 3 heeft het wel. Primera denk ik juist weer niet
Ok ok, ik laat het wel staanquote:Op vrijdag 14 maart 2014 14:01 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Daar gaat je kans op voortplanting. Geen okselhaar is wel echt een doodzonde.
Action betwijfel ik ookquote:Op vrijdag 14 maart 2014 14:01 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Lijkt me ook niet dat primera dat heeft. Misschien wel de Action die daar in de buurt zit. Action heeft zowat alles... en is een kutwinkel
Moet sowieso geen kinderenquote:Op vrijdag 14 maart 2014 14:01 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Daar gaat je kans op voortplanting. Geen okselhaar is wel echt een doodzonde.
Loop niet zo te mekkeren, je lijkt wel een wijf.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 14:01 schreef d4v1d het volgende:
Maar dan moet ik weer de stad in terwijl ik er net vandaan kom
Burgemeester reigerstraat dan. zit een winkeltje met kantoorartikelen ik weet zeker dat die het hebbenquote:Op vrijdag 14 maart 2014 14:01 schreef d4v1d het volgende:
Maar dan moet ik weer de stad in terwijl ik er net vandaan kom
Maar de action heeft allesquote:Op vrijdag 14 maart 2014 14:01 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Action betwijfel ik ookKom ik best vaak nml. Mijn gevoel zegt dat je naar de V&D moet gaan
whehequote:Op vrijdag 14 maart 2014 14:02 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Loop niet zo te mekkeren, je lijkt wel een wijf.
Ja daar zit de bruna net voorquote:Op vrijdag 14 maart 2014 14:02 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Burgemeester reigerstraat dan. zit een winkeltje met kantoorartikelen ik weet zeker dat die het hebben
durf ik barkie op te leggen
Al in Kanaleneiland geweest?quote:
Zal het proberenquote:Op vrijdag 14 maart 2014 14:03 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wel een fotoverslag bijhouden he?
rwina in je aars.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 14:04 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Ik wel
mijn school zit daar
altijd rwina zetten in winkelcentrum
Hoop openbaarquote:Op vrijdag 14 maart 2014 14:04 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Openbaar of wordt het een DM-verslag? Ik kijk er bij voorbaat naar uit
Gewoon openbaar natuurlijkquote:Op vrijdag 14 maart 2014 14:04 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Openbaar of wordt het een DM-verslag? Ik kijk er bij voorbaat naar uit
Je moeder anaalyseren huehuehuequote:
Dankje, dankjequote:Op vrijdag 14 maart 2014 14:06 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik ben trots op je. Gewoon boven het plebs staan en je eigen plan trekken.
Daarvoor zijn het ouders. Nemen nooit de telefoon op als het moetquote:Op vrijdag 14 maart 2014 14:07 schreef d4v1d het volgende:
#kutleven.
Waarom heeft mn ma een smartphone die ze 95% van de tijd niet bij zich heeft..
De andere 5% dat ze hem wel bij dr heeft neemt ze niet op
herkenbare strugglesquote:Op vrijdag 14 maart 2014 14:07 schreef d4v1d het volgende:
#kutleven.
Waarom heeft mn ma een smartphone die ze 95% van de tijd niet bij zich heeft..
De andere 5% dat ze hem wel bij dr heeft neemt ze niet op
Terecht, wat nou als je half dood in de berm ligt, of je aangevallen wordt ofzoquote:Op vrijdag 14 maart 2014 14:07 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
herkenbare struggles
ben ook gewoon keertje boos geworden daarom
Dit. Kut ouders. Neem dan geen mobiele telefoon.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 14:07 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
herkenbare struggles
ben ook gewoon keertje boos geworden daarom
Gewoon je strap trekken toch?quote:Op vrijdag 14 maart 2014 14:08 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Terecht, wat nou als je half dood in de berm ligt, of je aangevallen wordt ofzo
Of je glas met drinken leeg isquote:Op vrijdag 14 maart 2014 14:08 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Terecht, wat nou als je half dood in de berm ligt, of je aangevallen wordt ofzo
Te autistisch zijn om je eigen glas drinken in te schenkenquote:
Ik vecht tegen verraders en autismequote:Op vrijdag 14 maart 2014 14:09 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Te autistisch zijn om je eigen glas drinken in te schenken
Ik woon in Assen?quote:Op vrijdag 14 maart 2014 14:10 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Wat moet je er mee je woont in assen daar hebben ze geen zee
Mensen die niet autismequote:Op vrijdag 14 maart 2014 14:09 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Te autistisch zijn om je eigen glas drinken in te schenken
In moeilijke tijden zal ik je steunen. Er zullen momenten zijn dat het lastig wordt. Veel FOK!kers komen hier puur en alleen om andere op de kast te jagen. Ja, er zullen harde en gemene woorden vallen en hoogstwaarschijnlijk zal de bijval van voornamelijk mannelijke users tegenvallend zijn.quote:
Een leven hebbenquote:
quote:Op vrijdag 14 maart 2014 14:11 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
In moeilijke tijden zal ik je steunen. Er zullen momenten zijn dat het lastig wordt. Veel FOK!kers komen hier puur en alleen om andere op de kast te jagen. Ja, er zullen harde en gemene woorden vallen en hoogstwaarschijnlijk zal de bijval van voornamelijk mannelijke users tegenvallend zijn.
Maar samen komen we hier doorheen. Over een maand zal er een glorieuze haarbos onder de armen hangen, een bos haar waar zelfs een woeste viking trots op zou zijn geweest.
Amarantha, ik zou voor jou een draagmoeder willen zijn. Dat respect heb je nu al bij mij afgedwongen.
Niet fatsoenlijk kunnen typenquote:
oh dacht dat je daar woondequote:Op vrijdag 14 maart 2014 14:12 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Assen ligt hier niet in de buurt. Is een uur reizen
Wat voor spannende dingen er allemaal in Emmen City gebeurenquote:Op vrijdag 14 maart 2014 14:12 schreef wietparkiet het volgende:
he pork wat schrijf jij allemaal in je sagboek
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij woont hier ver vandaan, zeggen ze elders in het land
Dan zeg ik, insgelijks, u ook, a'j ‘t zien van dizze kant.
quote:Op vrijdag 14 maart 2014 14:13 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Wat voor spannende dingen er allemaal in Emmen City gebeurenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je kan toch best aardig uitgaan in Emmen? Volgens mij ben ik daar ooit in een cafe of iets geweest.
Beste grap van de weekquote:Op vrijdag 14 maart 2014 14:15 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Je kan toch best aardig uitgaan in Emmen? Volgens mij ben ik daar ooit in een cafe of iets geweest.
quote:Op vrijdag 14 maart 2014 14:15 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Wow. Schonken ze ook alcoholistische versnaperingen?quote:Op vrijdag 14 maart 2014 14:15 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik ga liever aan.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 14:15 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Is geen pesten, maar gewoon duidelijk maken dat ze een totaal verkeerd beeld heeft van Emmen Cityquote:Op vrijdag 14 maart 2014 14:16 schreef wietparkiet het volgende:
HE LOOP FLIPS EENS NIET ZO TE PESTEN ZIJ KAN ER OOK NIKS AAN DOEN DAT ZE ZO IS
Uteregquote:
Emmen is niet eens een stadquote:
ik had vast te veel alcohol op.quote:
WAT ZO IS.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 14:16 schreef wietparkiet het volgende:
HE LOOP FLIPS EENS NIET ZO TE PESTEN ZIJ KAN ER OOK NIKS AAN DOEN DAT ZE ZO IS
Weet ik niet meer. Ik weet niet of dat iets goed of iets slechts is.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 14:16 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wow. Schonken ze ook alcoholistische versnaperingen?
quote:Op vrijdag 14 maart 2014 14:18 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Weet ik niet meer. Ik weet niet of dat iets goed of iets slechts is.
Zie ik hier halve waarheden?quote:
Digen vergeten door alcohol kan ook he. Beetje mij beschuldigen van halve waarhedenquote:Op vrijdag 14 maart 2014 14:22 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[..]
Zie ik hier halve waarheden?![]()
Maar in Drenthe is iedereen lam dus het zat er ook wel in.
quote:Op vrijdag 14 maart 2014 14:22 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[..]
Zie ik hier halve waarheden?![]()
Maar in Drenthe is iedereen lam dus het zat er ook wel in.
Is mijn hele steun betuiging bij deze weer ten gronde gericht?quote:
Mijn excuses voor deze overhaaste conclusies. Ik was gewoon nog niet bekend met deze kant van je complexe doch schitterende persoonlijkheidquote:Op vrijdag 14 maart 2014 15:27 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Digen vergeten door alcohol kan ook he. Beetje mij beschuldigen van halve waarheden
Als dit compliment ter ondersteuning van je excuses was, dan heb je dat goed aangepakt.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 15:46 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Is mijn hele steun betuiging bij deze weer ten gronde gericht?
[..]
Mijn excuses voor deze overhaaste conclusies. Ik was gewoon nog niet bekend met deze kant van je complexe doch schitterende persoonlijkheid
Nee hoorquote:Op vrijdag 14 maart 2014 15:46 schreef Littlerabbit het volgende:
Is mijn hele steun betuiging bij deze weer ten gronde gericht?
Waar werk je?quote:Op vrijdag 14 maart 2014 15:58 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Vanavond voor de één na laatste keer werken(bij mn huidige werkgever
)
Praxisquote:
Kloptquote:Op vrijdag 14 maart 2014 16:07 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik neem aan daar en niet in Emmen?
En zondag officieel werkloosquote:
Gelukkig maarquote:Op vrijdag 14 maart 2014 15:54 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Als dit compliment ter ondersteuning van je excuses was, dan heb je dat goed aangepakt.![]()
Paar keer geprobeerd maar ik haal echt 0,0 voldoening uit dat spel.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 16:15 schreef Amarantha het volgende:
League of Legends-speler doet zelfmoordpoging na schandaal http://www.nutech.nl/game(...)oging-schandaal.html
lijkt me ongelofelijk kutquote:Op vrijdag 14 maart 2014 17:08 schreef Rezania het volgende:
Straks voor het eerst ESO spelen, ben benieuwd.
Net alsof je niet met mij wil knuffelen.quote:
Ander onderwerp.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 20:01 schreef Rezania het volgende:
[..]
Net alsof je niet met mij wil knuffelen._!
Pilsquote:
Ik wil witte wijn.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 20:52 schreef Rezania het volgende:
[..]
PilsWij gaan speciaal bier drinken, sowieso.
Goed hoor, wel druk bezig met stagequote:Op vrijdag 14 maart 2014 20:58 schreef Heatseeker het volgende:
[..]
Baas, der bazen. Hoe is het ermee?
Heerlijk net 2 weekjes in mijn nieuwe stulpje genieten van het vrije leven. Wat voor een stage doe je?quote:Op vrijdag 14 maart 2014 21:00 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Goed hoor, wel druk bezig met stageen met jou?
Nicequote:Op vrijdag 14 maart 2014 21:00 schreef Heatseeker het volgende:
[..]
Heerlijk net 2 weekjes in mijn nieuwe stulpje genieten van het vrije leven. Wat voor een stage doe je?
Klinkt interessant, is dat het ook?quote:Op vrijdag 14 maart 2014 21:05 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Nice
Loop stage bij de onlineafdeling van een telecomretailer
Hangt van de wijn af. Ik heb niet echt een voorkeur voor droog of zoet. Zolang het maar niet te zoet of te droog isquote:
Best wel, alleen is er veel werk te doen momenteel voor we live kunnenquote:Op vrijdag 14 maart 2014 21:05 schreef Heatseeker het volgende:
[..]
Klinkt interessant, is dat het ook?
Niet homo zijnquote:
quote:Op vrijdag 14 maart 2014 21:07 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Hangt van de wijn af. Ik heb niet echt een voorkeur voor droog of zoet. Zolang het maar niet te zoet of te droog is
Snap ik, het is een beetje non-flips. Als er iemand beschaafd is nou....quote:Op vrijdag 14 maart 2014 21:17 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik walg een beetje van mezelf dat ik zo een opmerking maakte.
Derde pijpje nuquote:Op vrijdag 14 maart 2014 21:18 schreef Spaghettivreter het volgende:
Ik heb net een halve liter opengetrokken.
Wat voor?quote:Op vrijdag 14 maart 2014 21:18 schreef Spaghettivreter het volgende:
Ik heb net een halve liter opengetrokken.
In alcohol drinken?quote:Op vrijdag 14 maart 2014 21:17 schreef Etsu het volgende:
[..]
Niet homo zijn
[..]
Zoet dus.
Zullen we een keer meeten met Rez en dan vormen we samen een team en dan gaan we Rez verslaan in iets.
Hahahaha ik beschaafd. Ik ben wel een stuk beschaafder dan vroeger.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 21:17 schreef Heatseeker het volgende:
[..]
Snap ik, het is een beetje non-flips. Als er iemand beschaafd is nou....
Ik ook, nou ja voor mijn maatstaven danquote:Op vrijdag 14 maart 2014 21:20 schreef Flippiee het volgende:
[..]
In alcohol drinken?Of over wetten praten.
[..]
Hahahaha ik beschaafd. Ik ben wel een stuk beschaafder dan vroeger.
Wetten praten natuurlijk. Mijn specialiteitquote:Op vrijdag 14 maart 2014 21:20 schreef Flippiee het volgende:
[..]
[..]
Frozen yoghurt?quote:Op vrijdag 14 maart 2014 21:28 schreef Amarantha het volgende:
Yoghurtdrink te lang in de vriezer gedaan om koud te makenNu is het bevroren
Ja ja.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 21:20 schreef Flippiee het volgende:
[..]
[..]
Haha ik heb het in de koelkast gezet daarna en nu zitten er bevroren stukjes in en smaakt het vreemdquote:
Zet het in de magnetron.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 21:31 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Haha ik heb het in de koelkast gezet daarna en nu zitten er bevroren stukjes in en smaakt het vreemd
Denk jij, met je medicijnen maken.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 21:31 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ja ja.Ik zuip jullie eruit, makkelijk.
Gewoon genetisch modificeren, hebben ze geen medicatie meer nodig. Opgelost, slotje, bier.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 21:38 schreef Etsu het volgende:
[..]
Denk jij, met je medicijnen maken.Wetten zijn belangrijker. Belangrijker is dat de mensen/burgers weten welke regels/wetten allemaal van toepassing zijn dan welke medicijnen ze allemaal kunnen nemen voor hun problemen/ziektes.
Frituur hem!quote:Op vrijdag 14 maart 2014 21:45 schreef Amarantha het volgende:
Denk dat mijn vriend het niet goed vind als ik dat doe
Zowel jij als ik weten dat het onzin is,quote:Op vrijdag 14 maart 2014 21:41 schreef Rezania het volgende:
[..]
Gewoon genetisch modificeren, hebben ze geen medicatie meer nodig. Opgelost, slotje, bier.
Wetten? Ja, klopt.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 21:51 schreef Etsu het volgende:
[..]
Zowel jij als ik weten dat het onzin is,
Nee, want ik heb normen en waarden, fantastisch hè.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 22:05 schreef Etsu het volgende:
[..]
Zonder wetten zou jij allang een misdrijf volgens Sr hebben begaan.
Een doorsnede crimineel ook.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 22:18 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nee, want ik heb normen en waarden, fantastisch hè.
Ik heb dan ook geen strafblad.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 22:22 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik kan in jouw strafblad niet kijken, dus daar kan ik geen uitspraken over doen.
Ja, ergens over 10 jaar dus.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 22:28 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dat zullen we wel zien als ik afgestudeerd ben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |