Hij is een hoopje bottenquote:Op vrijdag 14 maart 2014 13:33 schreef Motorbass het volgende:
Trouwens, al die mannen hier die jelly as fuck zijnHij heeft gewoon een goed fysiek en maakt er goed gebruik van.
Had.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 13:33 schreef Motorbass het volgende:
Trouwens, al die mannen hier die jelly as fuck zijnHij heeft gewoon een goed fysiek en maakt er goed gebruik van.
Klokov is sowieso een baas. Toch "mire" ik Zyzz wel. Zo'n verandering zie je niet vaak en beta's kunnen alleen maar dromen van de hoeveelheid chicks die hij scoorde.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 14:19 schreef fathank het volgende:
[..]
Had.
En z'n facial aesthetics zijn echt te mieterig. 364/365 op de fiets zitten kan iedereen.
Ik Snap sowieso niet waarom je je door zo'n treurig figuur zou laten inspireren. Wat heeft ie bereikt? Op z'n 22e dood in de sauna door 'erfelijke' hartkwaal lol. Coke xtc en roids zijn niet zo'n goeie combinatie.
Als je dan toch op een mannenfysiek wil fappen 3 Klokovs voor je topic.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja, die gast is al lang doodquote:
sad, but truequote:Op vrijdag 14 maart 2014 14:25 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja, die gast is al lang doodspieren zijn inmiddels vergaan enzo
Als je iemand daarom aanbidt ben je zelf wss ook betaquote:Op vrijdag 14 maart 2014 14:23 schreef Motorbass het volgende:
[..]
Klokov is sowieso een baas. Toch "mire" ik Zyzz wel. Zo'n verandering zie je niet vaak en beta's kunnen alleen maar dromen van de hoeveelheid chicks die hij scoorde.
Ik vind zijn fysiek gewoon mooi. Goede genen qua chest gap, etc.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 14:30 schreef fathank het volgende:
[..]
Als je iemand daarom aanbidt ben je zelf wss ook beta
Klokovquote:Op vrijdag 14 maart 2014 14:19 schreef fathank het volgende:
[..]
Had.
En z'n facial aesthetics zijn echt te mieterig. 364/365 op de fiets zitten kan iedereen.
Ik Snap sowieso niet waarom je je door zo'n treurig figuur zou laten inspireren. Wat heeft ie bereikt? Op z'n 22e dood in de sauna door 'erfelijke' hartkwaal lol. Coke xtc en roids zijn niet zo'n goeie combinatie.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Heey weissmanquote:
Juist wel. Goed droogtrainen in de sauna, gaan al die poriën lekker open.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 14:00 schreef Klokov het volgende:
Dima, als je dit nastreeft moet je niet naar de sauna he
Punt.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 14:19 schreef fathank het volgende:
[..]
Had.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:
quote:Op vrijdag 14 maart 2014 10:17 schreef snakelady het volgende:
Het is dat ik geen man ben en geen homo....
Ik kan me echt niet voorstellen dat er meiden/vrouwen zijn die week in hun beentjes worden van zo'n gozer.
quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |